Wuh, nybegynder!

Freya

Freya

45
karakter

Freya 02.07.2017 18:38
Eftersom jeg er ny herinde kunne jeg godt tænke mig at finde lidt flere at skrive med. Indtil videre har jeg kun en karakter, men jeg er så småt i gang med at få lavet lidt flere (blandt andre Ellas far). 

Ella Rosewood
(Jeg kan ikke finde ud af at indsætte links eller billeder, så I må lige kunne forestille jer der er sådan et her.)
Ella er 20 år gammel og arbejder som alkymist/eliksirmager. Hun gik tideligt i gang med dette fag, eftersom hendes far var stærkt påvirket af sin hustrus død. Ella har altså ikke længere kontakt med nogen familiemedlemmer.
Ved første møde er Ella ikke særlig snakkesalig, men hvis det skulle vise sig at være nødvendigt kan hun sagtens være den, der starter en samtale, skønt hun ikke er meget for det. Man finder hende oftest i sin afdøde lærermesters gamle værksted, fordybet i sit arbejde, eller rundt omkring i Hovedstaden. Hun forlader dog ofte byen, også i forbindelse med sit arbejde.

Alle bekendtskaber er velkomne. c:
Mong

Mong

2802
karakterer

Mong 02.07.2017 19:47
måske kunne Elasha komme og få medicin af hende og måske selv gi nogle urter :)
Freya

Freya

45
karakter

Freya 02.07.2017 20:00
måske kunne Elasha komme og få medicin af hende og måske selv gi nogle urter :)

Gerne! Skriver lige en privat besked. c:
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 02.07.2017 20:02
Har også et par karakter som nok ville skrive med men nok meste Stub eller Adriel
Freya

Freya

45
karakter

Freya 02.07.2017 20:06
Har også et par karakter som nok ville skrive med men nok meste Stub eller Adriel

Jeg skal til at oprette en tråd nu. Du er velkommen til at skrive med. ^^
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 02.07.2017 20:45
Har også mange karakterer der er frisk, så du siger bare til, og velkommen til siden ^^
Freya

Freya

45
karakter

Freya 02.07.2017 20:48
Har også mange karakterer der er frisk, så du siger bare til, og velkommen til siden ^^

Mange tak. Skrev vidst et svar til en af dine tråde for et par dage siden. ^^
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 02.07.2017 21:01
Først og fremmest..

VELKOMMEN!!!Ø´*Smider konfetti over alt*

Men nu til det seriøse...
- Hvis ikke det var fordi Ella var menneske, så ville jeg gerne have smidt Matthew ind som hendes far, men da han er dæmon er dette desværre ikke muligt s:

Ellers har jeg også en del karakterer der gerne melder sig :)
Freya

Freya

45
karakter

Freya 02.07.2017 21:54
Først og fremmest.. 

VELKOMMEN!!!Ø´*Smider konfetti over alt*

Men nu til det seriøse...
- Hvis ikke det var fordi Ella var menneske, så ville jeg gerne have smidt Matthew ind som hendes far, men da han er dæmon er dette desværre ikke muligt s:

Ellers har jeg også en del karakterer der gerne melder sig :)

So close. D:
Tjekker lige dine karakterer, så sender jeg en besked. :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10