"Godaften" Talia var ikke meget præget af folks udseende, og forstod stadig ikke hvad det lumre smil på hans læber betød. Uskyldigt lagde hun hovedet uforstående på skrå, over den brummende latter manden udtrykte. "Hvad laver du ude helt alene, min pige?" Naivt trak Talia på skulderne med et smil på læben. "Stjernevandring. De minder mig om mit hjem" fortalte hun glædestrålende og kiggede op imod himlen.
At en mand så påvirket kunne flytte sig så hurtigt, var nærmest imponerende. Talia kom med en forskrækket lys pippende lyd, som en beskidt hånd lagde sig på hendes arm og skubbede hende til siden så hun stod med ryggen op af en husmur. Manden gule tænder frembragte et noget gyseligt smil på hans læber, og Talia mærkede hvordan hun instinktivt trak sig tilbage fra ham, så langt ind imod muren hun kunne komme. "Øhm.. Hvorfor gør du det?" Kom der meget uforstående fra vandelementaleren, der var betydeligt mindre end manden der holdte hende fast. Han tog en stor indsnusning af hendes hår. "Du lugter af det salte hav. Så yndig og blød" Talia var måske en naiv pige og ukendt overfor hvordan mennesker normaltvis opførte sig, men det her var ubehageligt. Hun forsøgte derfor at kante sig ud af hans greb, men det syntes ikke rigtig at lykkes. Han holdte bare hårdere fast. "Gi slip.. Det gør ondt!" Hun kiggede vredt op i de mørke øjne, mens hun vred sit håndled han holdte et solidt greb i og klemte til jo mere hun vred sig.
Krystallandet