Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 02.03.2017 14:28
På trods af at kulden ikke gjorde hendes dårlige ben bedre, insisterede Hecate Reier på sin daglige gåtur. Den startede ved hendes egen lejlighed i Det Øvre Bydistrikt og fortsatte gennem beboelseskvarteret. De brostensbelagte gader kunne godt være en smule lumske, men Hecate havde ikke travlt. I stedet kastede hun korte blikke i gennem husenes vinduer for at sikre sig, at der ikke foregik noget, der ikke burde.

Hun havde et lille sjal om skuldrene, og hendes grå hår var bundet sirligt op, som det nu engang passede sig for en dame af hendes alder og stand, og hun nikkede afmålt til de forbipasserende, hun stødte på på gaden. Hun var ved at nå til den sidste del af turen: en smal passage førte ind mellem et par huse og ved dem lå der en lille gyde. Et mørkt sted, som hun oftest passerede i et vist tempo.
Denne gang fangede hendes ører dog nogle umiskendelige lyde inde fra gyden, og hun stoppede brat op. Der var da virkelig ikke nogen, der vovede... Selv om Hecate aldrig selv deltog i den slags .. aktiviteter .. havde hun set nok uanstændighed til, at der ikke kunne være nogen tvivl. Lyden inden fra gyden var en mands dybe stønnen. Hun satte farten op og drejede om hjørnet tids nok til at kunne se noget bar hud og et par bukser, der bestemt ikke sad, hvor de burde sidde, men i stedet var faldet ned om mandens ankler..

"HVAD FOREGÅR DER HER!?" Råbte hun skingrende, så det gav genlyd i den smalle gyde. Det var egentlig ganske tydeligt hvad det var, der foregik, men Hecates primære mål var også at få det stoppet. Så hurtigt som muligt. Sådan nogle unge, uanstændige snøbler, der vovede at have sex i en offentlig gyde!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 05.03.2017 12:02
Fabian kunne godt mærke at de villige folk var få og langt imellem i denne svære tid, og derfor tog han også hvad han kunne. Heldigvis var der stadig folk der var villige til at betale. Især dem med en lidt mere interresant hobby, som... offentlig sex. Hvad var der med folk der kunne lide det? Der var lidt for mange af dem, ifølge Fabian, men de betalte godt, så han tog det glædeligt.
Denne dag havde han en mand presset op mod muren, hans egne bukser om anklerne, og hvor mandens bukser var? Hvem vidste?
Det var primært manden, som Fabian praktisk talt holdt oppe, som var den der stønnede, men også Fabians egen stønnen blandede sig lidt med det.
Han var faktisk så fokuseret på opgaven, at han ikke så nogen komme ind af gyden, det var først da der var skrigeri at det gik op for hvad der skete, men lige inden det skrigeri, der var både ham og manden kommet. Og nu var begge deres bryst blevet grisset til af sæd. Ikke at Fabian tog det så tungt, som han satte manden ned, som skyndte at tage sine bukser på, før han forsvandt.

"Vi hyggede os lidt, det er vel ikke en forbrydelse," sagde Fabian, som han tog sine bukser op igen, og fandt en klud til bare at tørre det værste sæd væk, før han lukkede sin skjorte. Han så ikke ud til at han bekymrede sig fra den gamle game der skreg specielt meget.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 05.03.2017 23:11
Hecate skulede efter 'kunden' der hurtigt forsvandt ud af gyden. Fornuftigt, ellers skulle han nok få Hecate Reiers vrede at føle! Én ting var sex mellem mand og kvinde i en ægteseng, men det der havde forgået på dette sted, var ganske uhyrligt. Nogen måtte straffes for det!
Den anden mand tog det langt roligere, hvilket blot fik Hecates raseri yderligere i kog. Han syntes tilsyneladende ligefrem, at det var i hans gode ret at udføre den slags uanstændigheder på offentlig grund! Hendes hånd fløj hastigt op foran hendes øjne, mens han trak bukserne op. Hun havde allerede set langt mere, end hun havde haft lyst til.

"Jeg vil nu nok mene, at forstyrrelse af den offentlige ro og orden på denne uanstændige måde, bør kunne give Dem en nat i arresten!" Skingrede hun, idet hun bevægede sig længere ind i gyden mod den unge mand. Sådan en god, ung muskuløs krop, kunne puttes til nytte på så mange måder, og så valgte han at stå og .. pule .. en anden mand i en gyde. Hecate kunne slet ikke sætte ord på, hvor forarget hun var.
Synet af sæden på hans bryst, der glimtede en smule i den halvmørket gyde, fik nærmest hendes øjne til at bule ud. Tænk at en dame i hendes alder skulle være vidne til sådan noget! Det var simpelthen for meget!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 22.03.2017 22:17
Fabian hævede et øjenbryn, og så ikke mindre arrogant og selvtilfreds ud, nok tvært imod. Jo længere tid de stod her i gyden, jo kraftigere virkede det nok.
"Jeg ser ikke andre komme og klage over det. Faktisk er jeg sikker på at der nok var nogle lurere heromkring, der nød det gode show," sagde han. Om det var en del af hans normale charme, eller om det bare var på at pisse den gamle dame af. Det var ikke helt sikkert, men nok en kombination af begge dele. Manden havde aldrig lært hvornår han skulle holde kæft. Ikke at den ældre dame så så skræmmende ud.

"Det kan da selvfølgelig også være at du bare var misundelig. Du ved, jeg tager kunder af alle slags og former. Det er ikke unormalt med kvinder i din alder heller. Og en kvinde af din stand... du ville sagtens kunne betale prisen," sagde han kækt, og et stort smil var på hans læber. Det var nok bare et spørgsmål om tid før damen ville begynde for alvor at skrige af ham.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 29.03.2017 23:08
Mandens arrogance var nærmest ved at få Hecate til at koge over! Gode show! Det skulle ikke undre hende, om der var folk, der nød den slags perversheder, men det gjorde det ikke i orden at opføre sig sådan på mere eller mindre åben gade.. Hun tog endnu et skridt nærmere med et truende ansigsudtryk.

"Hvor vover du at antyde, at jeg vil have noget med din slags at gøre!" Halvråbte hun harmdirrende. Tænk at han virkelig stod og tilbød sig sådan til en dame i hendes alder. "Jeg er en anstændig dame!" Tilføjede hun. Hendes ene hånd åbnede og lukkede sig rystende, som om hun længdes efter at lange ud og få fat i øret på skarnsknægten. I stedet satte hun hænderne i siden og så op og ned ad ham: "En ung mand i sin bedste alder! Sig mig: hvorfor er du ikke soldat? Eller har lært dig et håndværk?" Det var tydeligt, at hun ikke anså det at pule fremmede mænd i en gyde, som et korrekt "håndværk.."
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 31.03.2017 12:17
Nu var Fabian måske også lidt for tilbøjelig til at træde fine folk over tæerne, men det var bare som om at hans irriterende smil blev bredere, som hun stod der og brokkede sig.
"Jeg kan være anstændig. For en betaling kan vi da godt gå ud først, inden vi indtager en seng og hygger os," sagde han, for han skulle da bare lige fremprovokere den stakkels dame lidt mere. En af dem ville nok ende med at forlade gyden med varige mén, spørgsmålet var, hvem det ville være.

"Et håndværk..." sagde han så eftertænksomt. "Altså, jeg er rimelig god til at håndtere både mænd og kvinder. Og der arbejder jeg da, også med mine hænder. Det tælle vel for et håndværk ikke? Eller mener den fine dame ikke det?" Fabian var nemlig ganske stolt over sit håndværk, for det var da næsten en kunst i sig selv. Men Hecate Reier ville da bestemt ikke mene dette, men Fabian selv... var ret ligeglad hvad den gamle dame tænkte.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 07.04.2017 11:24
Hecate var blevet godt rød i kinderne af arrighed efterhånden. Hun stirrede på det indbilske mand foran sig: nok var hun vant til at folk opførte sig uanstændigt, men dette her var alligevel det værste hun længe havde været udsat for! Ejede han ingen skam i livet?
"Jeg har allerede fortalt dig, at jeg ikke er interesseret i .. den slags." Hvæsede hun. Hun var efterhånden gået helt tæt op ham og stod og stirrede ham ind i øjnene med et stikkende blik. Tanken om at "find en seng og hygge sig" med denne mand gav hende mildest talt lyst til at kaste op. Og det var ikke fordi, han ikke var pæn - det var hans opførsel, den var helt gal med! 

"Nej, det ville jeg så sandelig ikke kalde et håndværk." Afbrød hun vredt. "Kan du finde ud af at håndtere et sværd?" Han så ud til at være i god form, så man kunne vel altid lade ham blive væbner for en kriger eller smide ham ind i byvagten. Under nøje opsyn naturligvis.. han skulle nødig smitte andre med sin uanstændighed.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 11.04.2017 21:42
Damen gjorde det simpelthen for nemt. Faktisk så nemt, at Fabian ikke engang behøvede at tænke over det i nogen so helst grad. Svaret nærmesst overvældende ham bare, og før han kunne gøre noget, så spyttede han nærmest sit svar ud. "Det skulle jeg da mene, med mængden af sværd jeg håndtere hver dag," og ikke nok med at han sagde det, så var glimtet i hans øjne bare kraftigere. Det var tydelig at den gamle dame ikke havde ment dette, men åbenbart kunne Fabian godt lide at give gamle damer slagtilfælde.
Han kiggede også næsten afventende på hende nu, fordi uden tvivl hun ikke ville hvine op og hyle om anstændighed, som hun allerede havde gjort adskellige gange. i Princippet burde Fabian bare være gået, men det skete ikke rigtig. Det var jo næsten sjovt.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 11.04.2017 22:15
Som ventet blev Hecate fuldstændig rasende over knægtens flabede svar! Han havde åbenbart en eller anden besættelse af det mandlige kønslem eller bare generelt sex, siden han ikke kunne tænke på andet. Hecate var ved at gå ud af sit gode skind, og hendes hænder rystede en smule, som hun pegede en kroget finger mod hans ansigt.

"Jeg har fået nok af din uanstændige snak, knægt! Et våben, din flabede.." Hun vidste faktisk ikke hvad hun skulle kalde ham og lod blot sætningen hænge i luften, imens hendes øjne skød lyn. "Kan du håndtere at våben? Måske kan de bruge din slags i byvagten, såfremt du lærer at holde fingrene for dig selv.." Hun skulle ikke have noget af, at han spredte sin uanstændige opførsel til de hårdtarbejdende byvagter og fik omdannet deres hovedkvarter til et andet horehus .. nej, han skulle holdes i stram snor. Hendes tanker kredsede allerede om at få en ældre byvagt, helst én der på ingen måde var interesseret i kropsligt nærvær, til at holde et skarpt øje med ham. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.04.2017 22:58
Det var måske lidt underholdende hvordan den gamle dame reagerede på alle de provokerende ord som Fabian spyede ud i hendes retning. Det var i hvert fald sådan lystdrengen så på det, og der ville nok være op til flere der ville finde det sjovt at se den gamle dame blive ildrød i ansigtet. Fabian ville da i hvert fald med glæde fortælle dette til de andre lystdrenge og piger.

"Jeg troede vi allerede havde fundet ud af at jeg kan håndtere våben. Faktisk er min slags våben næsten farligere," sagde han og rettede sit blik ned mod sit eget skridt, og førte da også en hånd ned til buksekanten, for rigtig at demonstrere hvad det var han talte om. "Desuden burde folkene i byvagten nok være frustreret efterhånden. Måske jeg skulle hjælpe dem lidt af med deres frustrationer," hans tunge gled over hans overlæbe.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 26.04.2017 17:15
Hecate måtte tage en dyb indånding for ikke fuldstændig at eksplodere. Aldrig havde hun oplevet lignende .. Hendes blik fulgte hans hånd, og hun tvang det omgående væk, da han førte den i nærheden af buksekanten. Kunne manden da ikke tænke på noget som helst andet end peniser??

"Ikke den slags våben, din uduelige skarnsknægt!!!" Nærmest råbte hun ind i hovedet på ham. Hun gyste ved tanken om, at han skulle hjælpe byvagterne med deres 'frustrationer' - ved nærmere eftertanke kunne det aldrig blive andet en skandale, hvis man lukkede sådan en mand ind i byvagternes rækker..
"Jeg har ombestemt mig. Det eneste sted, der kan gøre dig nytte er arresten! Eller et tempel, hvor du ikke har adgang til at udøve dine kødlige behov. Du ville have godt af at finde din tro på guderne! Måske kunne det lære dig noget anstændighed.." Hendes stemme var stadig et toneleje højere, end det normalt plejede, og det var tydeligt, at hun var på grænsen af hysteri over hans opførsel!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.05.2017 16:58
Fabian blev lige nødt til at træde et skridt tilbage pga. skrigeriet, og det hans smil var da også forsvundet i en lille rum tid, men det faldt hurtigt tilbage på plads.
"Nu er jeg ikke meget inde i alle de der guder, som I holder så meget af heroppe," startede han med at sige. Hans egen familie troede på Laurana, men selv var han ikke religiøs, tilgengæld havde han også hørt om nogle af de andre guder og gudinder. "Men jeg har da ellers hørt at Shara står for lidenskab, og der er da ikke noget mere lidenskabeligt end sex." Han var tydeligvis begyndt bare at være ude på at gøre den gamle dame endnu mere vred. 
"Mon ikke at Shara templet er underholdende. Måske du virkelig skulle sende mig til et tempel. Jeg kan kun forstille mig deres ritualer er endnu sjovere."
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 01.06.2017 12:12
Naturligvis. Der var kun ét tempel, der tillod en sådan mængde af uanstændigheder, som manden foran hende lagde for dagen. Heldigvis var Shara-troen ganske lille i Hovedstaden, og gudinden havde kun et mindre tempel i det Hellige Bydistrikt. Hecate lagde armene over kors i en utilfreds bevægelse og rystede langsomt på hovedet af den uforskammede unge knægt.
"Shara er ikke en anstændig tro, der egner sig til en ung mand som dig." Indvendte hun med en lille tsk-lyd fra læberne. "Der er en grund til, at det er primitive klan-folk der tilbeder hende.. Nej, du ville have godt af at lære noget i Azurs tempel. Det ville sandsynligvis tage tid, men måske kunne præsterne dér banke lidt ordentlig opførsel ind i dit tunge hoved!" Hecate havde ikke tænkt sig at spilde til på høflighedsfraser - den slags havde hun opgivet allerede, da hun så ham med bukserne nede om anklerne! En mand som denne skulle have direkte besked!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 16.06.2017 23:26
Det kække smil forlod aldrig rigtig Fabians læber, som hun blev ved med at være noget hysterisk, men tilgengæld så kunne han jo ikke stå her hele dagen og sludre med hende.
"Jeg tror desværre ikke at der er mere guderne kan lære mig, og jeg gør jo egentlig ikke noget ulovligt, så jeg er ikke sikker på hvad Azur har at sige om min livsstil," sagde han leende. Hun var virkelig helt skør. Godt at der ikke var så mange af sådan nogle skøre gamle damer. 

"Men jeg kan ikke have at du spilder hele min dag, uanset hvor sjovt dit raseri er," sagde han og begyndte at gå over mod hende, for at gå forbi hende og forlade hende. "Jeg er sikker på at du sagtens kan finde et bordel, når du endelig indrømmer at du bare har behov for en omgang. Jeg har hørt at Vigdis' ludere er de bedste her i byen... altså ud over mig," sagde han på vejen forbi hende.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 22.06.2017 23:06
Hecate nærmest sydede idet den unge flab passerede forbi hende, og hendes mund åbnede og lukkede sig flere gange, mens hun forsøgte at få ordene frem. Navnet Vigdis var den sidste dråbe, der fik bægeret til at flyde over. Selvfølgelig kendte han den gamle, uanstændige tudse, som forsøgte at forpeste byen med sin forretning! 

"Når jeg sætter mine ben på dét forfærdelige sted bliver det for at dreje nøglen om for altid!" Råbte hun efter hans ryg. En del af hende var lettet over at han gik, for hun havde ikke lyst til et sekund mere at skulle se på hans utålelige ansigt - en anden del af hende havde lyst til at gribe fat i kraven på knægten og slæbe ham hen til arresten eller templet. Han skulle ikke slippe godt fra det her! "Bare vent .. nogen kommer til at høre om din opførsel!" Skingrede hun efter ham, men blev stående.

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.07.2017 09:53
Fabian lo bare højere, som han hørte hende råbe og skælde mod ham. At der var nogen der var mod hans livsstil på denne måde, gjorde det egentlig bare lidt sjovere at leve. Noget modgang måtte man have her i livet for at få noget sjov ud af det.
"Held og lykke med det, men du er vidst den eneste der ønsker det. Hav en forsat god dag, og jeg håber du kommer på bedre tanker," kaldte han over skulderen og vinkede næsten glad til hende. De fleste ville nok ikke have opført sig sådan overfor en dame der havde skældt dem ud. Det var bare svært at tage en person som Hecate seriøs. Hvad var det man plejede at sige? Gøende hunde bider sjældent? Det var i hvert fald sådan Fabian så det. Der var ingen chance for at Hecate nogensinde ville kunne få lukket byens bordeller. Det var en fundamental byggesten i deres samfund.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12