"Så gider jeg da bare hellere ikke lede efter jer." sagde hun efter hun havde gået i timer uden nogen spor på varulve. En ide sprang dog frem i hendes tanker og hun tog en lille kniv op af sin taske. Hun satte sig ned nær en klippesten og med et let smil kom lyden af knækkende metal mod sten. Hun havde boret klingen gennem sin hånd, splintrende jernkniven på stenen og i sit smertes udbrud bandede hun som for at forbande hele verden. Heldigt for Sárka var hun som omringet af skygger og hun havde stadig timevis før såret overhovedet ville blive et problem for hende. Hun tørrede en lang stribe af blod af på klippe stenen med et manisk smil på læberne "Så håber jeg da i finder mig." sagde hun til sig selv.
Hun smed kniven til siden og rejste sig. Hendes hånd dryppede for hvert skridt hun tog, men det bød hende ikke det mindste besvær at have en såret hånd som den. Dog efter endnu engang at havde gået en pæn mængde tid blev hun utilfreds med endnu ikke at have set en varulv hun kunne brydes med eller tvinge dens tænder i hende.
Var de ikke sagt at være de bedste jagere som ville kunne lugte blod på miles afstand, var de ikke sagt at bo her!? Hvor blev de af!? Hendes frustation gjorde at hun bare valgt at sparke en sten afsted i luften og hun satte sig utilfreds ned og begyndte at tænke på sit sår. Det værste var ikke at hun selv havde lavet såret, men at det ville forsvinde nu hvor hun healede det. Dog da såret var næsten færdig healet hørte hun en lyd og valgte at sætte sig ned i håbet om at det var en varulv der ville tage kampen op og bare starte den nu. Men intet skete. Hun vende sig hurtigt "Hvem der!? Kom frem ellers sværger jeg det bliver værst for dig!" sagde hun så, men uden viden om der faktisk var nogen. Måske havde hun bare hørt syner. Hendes sjæl og krop brød fri af hinanden og sjællen kiggede rundt for hende mens hendes krop lagde sig til at ligne noget der ville sove, men i sandhed holde hun udkig. Hvis nogen kom frem var hun klar til at springe op og beskytte sig selv og tage livet af hvem end der måtte være. Men var det en varulv eller bare en normal person? Var der overhovedet nogen?

Sárka Morana - Mørkets Kriger - Mennekse
"The cold embrace of death has tried me once, and failed. Your turn."
Krystallandet