Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 03.11.2016 23:00
Ichareia lod blikket glide hen over den lidt blandede forsamling på kroen denne aften. Hun stod bag baren og havde hovedet hvilende på hænderne med albuerne på disken. Hun sukkede let af kedsomhed. Der skete ikke vildt meget lige nu, hun var sikker på det ville komme i løbet af aftenen, sådan plejede at være, men lige nu.. midt på eftermiddagen, var det som om de faste kunder stadig sov branderten ud. 

Hendes blik fæstnede sig på den lukkede dør. *Du er heldig, at du overhovedet får chancen for at hjælpe til mod kost og logi, med tanke på hvor håbløs servitrice du er* tænkte hun let for sig selv. Det havde taget hende noget tid at acceptere, at hun ikke længere kunne heale. Hendes magi var ikke eksisterende og hun vidste ikke om det var for altid eller om det blot var noget forbigående, men hun følte sig sårbar, som om en del af hende manglede.. og så kunne hun ikke længere tjene penge på at hjælpe de bedre stillede. Krofatter havde fået medlidenhed med hende og tilladt hende, at hun kunne blive i en periode, så længe hun ikke forventede anden løn end at få lov at sove på et kammer og få et par måltider om dagen. Hvilket var bedre end at rende sulten rundt i byen. Hendes tanker vendte tilbage til Saga som havde præsenteret hende, gad vide om hun var her et sted stadig.. Kunne være hun sov, eller også var hun taget ud. Ichareia smilte for sig selv tanken om aftenen med Saga og Lily, dengang havde hun følt sig tryg, men også sikker på, at hun kunne fortsætte med sin healing mod betaling og skabe en respekteret karriere den vej.. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 03.11.2016 23:13
De her plager havde ikke været godt for Fabian's arbejde. Den ene plage efter den anden havde næsten ruineret hans arbejde. Pesten havde da bragt nogle flere kunder, der ville have et sidste knald inden de døde, dette havde dog ikke været så godt da han selv fik pest, men sådan nogle ting skete jo. Kaos plagen havde egentlig bare været irriterende med at han ikke kunne styre sin magi. Hans kunder var ikke tilfredse med at se den kvinde de havde betalt for, pludselig var en mand.... ja, visse problemer opstod. På det punkt hvor tørken nemmere, men nu var alle sultne og ville ikke bruge unødvendige penge på sex. Hans liv var lort.
Normalt havde han et permanent værelse som han havde sex på, her på det Halve Svin, men det havde han opsagt, da kunderne var få, og nu blev der kun betalt for et værelse når der var en kunden der ville knalde. Langt færre end der burde.
I dag havde han som så mange andre dage taget på Det Halve Svin for at lede efter kunder, og havde ikke set nogle der så ud til at ville være villige, da han lagde øjnene på kvinden bag desken... Måske hun var interesseret, ville da ikke skade at spørge, og han måtte alligevel efterhånden kører rabatter på de fleste for at få nogle flere i kanen.

Han gik med lange skridt op til baren og tog plads. "Du ser ud til at kede dig, lyst til at lave noget sjovere med mig?" spurgte han med et kækt smil. Direkte til sagen. Det nyttede ikke noget at cirkel omkring det. Han lagde ikke ligefrem låg på at han var prostitueret.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 03.11.2016 23:30
Ichareia stod i sine egne tanker, hun så ikke engang manden komme hen til disken og opdagede ham først da han pludselig snakkede til hende. "øhm", sagde hun lettere befippet og prøvede at samle sine tanker. Hun blinkede let med øjnene og rettede sig op. "Lave noget sjovere?" spurgte hun med undrende stemme. Det lød da ikke så dårligt, hvis han da havde tænkt sig at underholde hende mens hun stod her. Hun smilte lettere naivt uden helt at forstå baggrunden for hans spørgsmål, "såsom hvad?". Hun havde vænnet sig til, at fremmede pludselig snakkede til hende, mens hun stod bag disken, men hun havde aldrig før mødt en, der reelt set interesserede sig for hende som person. De plejede at snakke om deres eget liv og hvor forfærdeligt det var at eksistere i disse tider, kun kedelige selvoptagede fraser, hvis man spurgte Ichareia.. ikke at nogen nogensinde gjorde. Jo hun havde da fået et par komplimenter for sit lange lyse hår og sin fine hud, men drankeres komplimenter talte ikke rigtig nogle steder. 
Hun lod blikket glide op og ned af den fremmede, havde hun set ham før? Hun var ikke helt sikker, men der kom jo så mange mennesker på Det Halve Svin, så måske han bare var en af stamkunderne. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 03.11.2016 23:38
Måske var berømmelsen steget Fabian til hovedet, men han var direkte overrasket over at hun tydeligvis ikke forstod hentydningen. Her var han, som professionel luder - og stripper - og han havde spurgt en potentiel kunde om de ville have noget sjov sammen, og hun spurgte om hvilken slags. Man kunne da ikke bo i Hovedstaden og være uskyldig. Eller det kunne man godt, men så var man et barn, og denne her kvinde lignede ikke et barn.
"Lad mig præsentere mig selv, mit navn er Fabian, jeg plejede at have et rum her i kroen, hvor jeg kunne tage mine kunder hen, når vi skulle hygge os," sagde han, og håbede da at hun forstod en hentydning nu. Det ville da godt nok ikke være første gang at han tog en jomfru til sengen, men de havde så godt nok været dem der havde opsøgt ham. Men det kunne vel også komme til at ske den anden måde. Måske var hun bare ikke klar over hvad hun missede. "Og hvis du kunne have lyst, vil jeg da meget gerne tage dig med oven på, og vi kan... have det lidt sjovt."
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 03.11.2016 23:47
Ichareia blinkede let med øjnene. "Et rum her på kroen?, betjene kunder?", hendes øjne lyste op og hendes mund formede et forbløffet O. "oh", nærmest åndede hun, da hun kom i tanke om, at der plejede at være personer der solgte sig selv til andre. Hun var godt klar over, at nogle mennesker betalte for sex, men hun havde aldrig selv overvejet den mulighed. Faktisk havde hun aldrig selv skænket sex en tanke, eftersom der ikke havde været nogle relevante kandidater på hverken skolen eller hendes arbejde som healer rundt omkring. De eneste mænd på hendes egen alder hun kom i kontakt med led af en eller anden sygdom, og er der noget som ikke var ophidsende, så var det da i hvert fald sølle, syge mænd i deres senge, opvartet af koner, søstre, mødre eller lignende. Hun slog tankerne ud af hovedet, fokuserede på ham igen og lukkede munden. Hendes kinder lyste pludselig i en meget pink nuance. "Jeg er ikke sikker på, at jeg er den rigtige at spørge om det" sagde hun forlegent og kiggede ned i bordet, mens hun fumlede let med en lok af hendes lange bølgede hår, der faldt ned over hendes skuldre. 
Ville han have penge for det? Hun var ikke sikker, men ville de ikke altid det? Hvorfor skulle han tilbyde at underholde hende gratis. Hun rødmede endnu mere ved tankerne, det var i hvert fald at flattere sig selv mere end klædeligt, hvis hun forventede, at en prostitueret ville være sammen med hende gratis, skændte hun indvendigt. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 04.11.2016 18:22
Endelig opfattede kvindemennesket da hvor Fabian ville hen med det her. Det kunne godt være at han skulle lade vær med at forsøge med dette pigebarn, men indtil der kom en anden potentiel kunde ind af den dør, så var hun hans eneste håb for en omgang og nogle penge.
"Hvorfor ikke? Har du aldrig overvejet hvordan det vil føles med en der ved hvordan han bringer den største nydelse frem i kvinder som dig?" spurgte Fabian med et smil. Han fik helt klart også kvindelige kunder, som var trætte af at deres mænd kun var interesseret i at tilfredsstille demselv, der var Fabian et godt alternativ. Kundens nydelse var altid første prioritet. Han blev jo betalt gode penge af en grund.
"Eller måske har du slet ikke overvejet hvordan det," kom det så fra Fabian. Hvis kvinden var jomfru, ville det ikke komme bag på ham. "Du må da også have nogen lyster der skal tilfredsstilles."
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 05.11.2016 23:26
Ichas kinder lyste stadig i en lettere pink nuance, men hun tog sig lidt mere sammen og prøvede at lyde lidt mere moden da hun svarede. "Nej det har jeg faktisk aldrig overvejet", hendes stemme var lettere åndeløs og hun greb taknemmeligt chancen for at gå over med et par krus mjød til nogle kunder, inden hun behøvede at forholde sig til hans næste sætning. Er her ikke blevet lidt varmere herinde end der plejer at være. Hun tog sig god tid til at servicere de halvfulde mænd, inden hun vendte tilbage til den fremmede ved baren. "Lyster.." gentog hun let og smilte så skævt, "ja, hvis jeg er sulten vil jeg gerne have mad og ligeså, hvis jeg er tørstig", hun slog en let latter op. Hun var godt klar over, at det ikke var det han tænkte på, men hun håbede, at det ville føles mindre pinligt for hende, hvis hun lod som om hun ikke forstod ham. Hvordan kunne denne fremmede mand snakke om det som om det var noget helt naturligt. Hun lod fingrene glide gennem håret og sørgede for, at det fortsat dækkede hendes øre. Måske var det helt naturligt og hun var bare en sippet studerende. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 05.11.2016 23:42
Fabian hævede let et øjenbryn af det. Nå, så det var sådan de legede. Hun ville lade som om at sex ikke var noget hun tænkte på. Nej, Fabian havde luret hende, og selv hvis han ikke ville få penge ud af det lige nu, så mon ikke hun ville komme tilbage senere hen, hvis han nu bare fik plantet de rigtige tanker i hende.
"Vi ved vidst godt begge to, hvad det er jeg snakker om," sagde han og stirrede på hende. "Jeg kan fortælle dig, at det altid er mere rart at have første gang med en der ved hvad de laver. Og jeg ville med glæde give dig noget rabat, så du kan opleve den fantastiske følelse." SÅ måske var rabatten ikke meget mere, end hvad han gav de andre kunder for tiden, men der var alligevel noget sjovt ved at tage en jomfru til sengen. De var nemmere at tilfredsstille, og ofte kom de tilbage for mere.
Hans øjne gled hurtigt over mod døren, da han hørte endnu en kunde komme ind, men konkluderede at det var endnu en af fulderikkerne uden penge, så der var ikke nogen grund til at prøve med ham.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 06.11.2016 13:17
Hun kiggede eftertænksomt på ham, havde aldrig skænket det en tanke, at det var en mulighed for en kvinde at købe sex, og hun var stadig langt fra sikker på, at det var noget for hende. Sex.. jo når hun tænkte efter havde der formentlig været nogle fantasier her og der gennem hendes teenage år, men der var langt fra en teenage-piges hede drømme til, at der stod en mand og tilbød at sælge sig selv til hende. Rabat... Ja det var måske rigtig nok, men de få penge Ichareia havde tilbage efter hun mistede sit job, var formentlig ikke noget nær, hvad sådan en som ham tog for en aften. Hun havde også svært ved at slippe den romantiske tanke, at man var intim med en person man holdt af, men samtidig havde hans ord gjort hende nysgerrig, selvom hun stadig rødmede ved tanken. 
"Det er pænt af dig...", sagde hun med et skævt smil, "men jeg er selv her fordi jeg ingen penge har", sagde hun og slog ud med armene. Det burde være forholdsvis tydeligt, at en pige som hende ikke rigtig var vant til at færdes i en kro som denne. Det var mere tilfældighed og nød end det var af lyst til at omgås fulderikker og deres ucharmerende tilnærmelser. 
"Desuden, hvis du søger kvinder".. fortsatte hun, "virker det her ikke som det rigtige sted". Ichareia lod blikket glide sigende rundt. De eneste andre kvinder der var tilstede på kroen var prostituerede, men det var trods alt heller ikke aften endnu. Der kom nogle gange lidt mere anstændige gæster omkring aftenstid. Hun sendte ham et bredt smil og prøvede at ryste tankerne om sex af sig, inden de ophidsede hende mere, end hun havde lyst til her og nu. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 06.11.2016 17:14
Der var en grund til at de mere adelige kvinder kom til ham, når de havde fået nok af deres mænd. Han var en af dem der kunne tilfredsstille dem lige som de ville have. Oh, og Fabian var villig til alt, så det hjalp nok også på at få alle slags kunder hen til sig. Der var nok ikke den race i Krystallandet som han ikke havde taget med i sengen, og han havde nydt hvert et sekund af det.
"Det er ellers en skam. Selv for en køn pige som dig, kan jeg ikke bare udenvidere lave undtagelser med," sagde han og han så da også ud som om at det ærgrede ham. Måske var han begyndt at være lidt trængende.
Da hun sagde at han nok ikke ville finde kvinder her, så kunne han ikke lade vær med at grine. "Jeg er ikke så sart. Selvfølgelig var mændene lidt nemmere at få til sengen, hvis de troede at det var en kvinde de tog til sengen. Men der er da stadig nogen der kommer forbi når de bare har lyst til at knalde en køn fyr," sagde han, og havde tydeligvis ingen problemer i at snakke om noget så intimt som sex. "Hvis nu magien virkede, så havde du også muligheden for at vælge en køn kvinde, hvis det nu var mere i dit område."
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 06.11.2016 17:59
Ichareia så forbløffet på ham, det var på intet tidspunkt faldet hende ind, at han kunne være ligeglad med hvilket køn han var sammen med. Hun havde godt hørt om folk der var til det samme køn, men det var ikke noget hun havde mødt førhen. Med hendes ringe erfaring på området kunne hun slet ikke forestille sig, hvordan det skulle gå til, at to mænd tilbragte en nat intimt sammen. Hun sendte ham et lettere mystificeret blik "En køn kvinde?", udbrød hun så, da hun fangede hans sidste sætning. Hvorfor skulle jeg dog være interesseret i en køn kvinde.. og hvad har det dog med magien at gøre? Hun stirrede blot på ham et øjeblik inden hun fik taget sig sammen. "Hvordan ville du hjælpe mig med at skaffe en køn kvinde?" spurgte hun, nu endelig mere skeptisk end genert. Det var som om mysteriet i det, og det faktum, at de ikke snakkede direkte om sex, gav hende lidt mere selvtillid. "Og hvad har det med magien at gøre?". Mon han kan kommunikere med nogle ved tankens kraft? 

"Hvis du alligevel har tænkt dig at blive og lede efter kunder, kan jeg vel tilbyde dig et krus mjød?" fortsatte hun lidt efter. Det var egentlig, på trods af, at han gjorde hende usikker, rart, at have en at snakke med som stadig var ædru. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 06.11.2016 18:30
Måske havde Fabian undervurderet hendes naivitet. Han brugte selvfølgelig også tiden i et erhverv hvor formskiftere var eftertragtede, og mere almindeligt. Det er og alle former for magi der kunne gøre selve akten bedre. Den slags magi havde Fabian dog ikke udviklet, til hans store ærgrelse. Mængde af kunder han ellers ville have kunne få.
"Formskiftere er eftertragtet i mit arbejde," sagde han og forhåbentlig forstod  hun hentydningen. Der var selvfølgelig noget lettere foruroligende ved at vide at man snakkede med en formskifter. Heldigvis virkede magien ikke lige nu, så man kunne da være sikker på at Fabian var i sin rigtige skikkelse. Ikke at han normalvis var i en anden skikkelse, med mindre han arbejdede og skulle tiltrække mænd der ville have en god kvinde at have i sengen. Han foretrak faktisk sit normale udseende, eller sin alternative skikkelse som Fabia, som stort set var af samme afstøbning.
Han overvejede forslaget til noget at drikke lidt, men rystede så på hovedet. "Jeg håber stadig på at der kommer en potentiel kunde, nu når du ikke har pengene til det. Og det er bedre at vente med at drikke så," sagde han med et smil der strakte sig over hele hans ansigt. I det mindste fik han noget underholdning, nu når han sad og ventede på at der kom nogen. Nogen af hans stamkunder burde også vide at han var til at finde her.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 06.11.2016 18:45
"Formskifter" gentog hun, "Ja selvfølgelig, det giver meget god mening så", hun forstod, hvad han mente, selvom hun havde svært ved at forestille sig at skifte form blot for at kunne tilfredsstille en kunde. Gad vide, hvordan det ville være at skifte til formen af en mand, blot for at kunne være sammen med en kvinde? Hun rynkede let på panden, det lød mærkeligt, men det fungerede åbenbart for ham. Hun kunne dårligt klandre ham ikke at være sart med sine kunder. Det havde hun heller ikke ligefrem været på det sidste, selvom hendes 'tjenester' forløb på en lidt anden måde - dog stadig ofte med lidt for nøgne kunder. "Det lyder fair nok, hvis jeg stadig er her, når du er færdig med dit arbejde kan du jo altid sige til" hun blinkede venligt til ham, meget mere komfortabel ved deres nuværende emne. 
"Kan du så skifte til et dyr?" spurgte hun nysgerrigt, uden helt at overveje, hvordan det kunne lyde i lyset af den samtale som de havde ført for ikke mange minutter siden. Hun skænkede sig selv et glas mjød, bare for at have noget at drikke. Hun var egentlig mere sulten en tørstig, men grundet tørken var der også mangel på mad i kroen, så hun fik kun to måltider, resten skulle der betales for og det var for dyrt til, at hun havde råd til det. Mjød til gengæld havde hun fået lov at tage som hun lystede, hun skulle blot være ædru nok til at servicere kunderne. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 06.11.2016 19:09
Et drilsk blik kom op i Fabian's øjne. Det var ikke ofte det skete at  han havde en normal samtale med nogen udenfor hans erhverv. Så det her var lidt ligesom at drille en af sine søstre. "Så du er i virkeligheden til dyr. Det havde jeg ikke set komme," sagde han og slikkede sin læber, og lige nu kunne et krus mjød have været godt for at skjule hans smil, men sådan var det jo, når han man havde takket nej. "Jeg må så desværre skuffe dig, jeg kan kun blive til menneskelignende væsner, men, hvis du er interesseret, så kender jeg en der kan blive til en hund. Er det godt nok for dig?"
Fabian prøvede på ikke at grine, men til sidst måtte han læne sig tilbage og begynde at grine af den stakkels pige. Dog havde han da også selv kommet forbi nogen der havde den interesse. Dem kunne han selvfølgelig ikke få med i sengen desværre. Han havde tilgengæld haft en kentaur i sengen. Det var noget af en interessant oplevelse, så han måtte nok påstå, at han havde prøvet at have sex med noget der mest af alt mindede om dyr før.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 06.11.2016 19:57
Ichareia rødmede dybt og stirrede ned i sit krus. "nej!" Udbrød hun forfærdet, "Det var slet ikke det jeg mente!" hun fokuserede inderligt på kruset ind til hun pludselig midt i sin skam hørte hans latter. "Jeg tror jeg klarer mig", sagde hun lidt studst og rettede sig op, men hun kunne ikke lade være med at smile. "Hvem i alverden vil dog lave... sådan noget.. med en hund?" spurgte hun undrende. Det kunne der da vel ikke være nogle der var syge nok til? Hun havde efterhånden hørt om lidt af hvert, men det var dog en kende for unaturligt til, at hun kunne følge med. Hun nippede let til sit krus mjød og rystede på hovedet af tankerne om intim omgang med en hund, det var ikke noget hun havde lyst til at have et billede af på nethinden. 

"Hvor længe har du været.." hun viftede lidt med den ene hånd, som om hun kæmpede mod at sige udtrykket, "prostitueret, eller hvordan i så end beskriver det" fortsatte hun efter lidt tøven. Hun håbede ikke han blev fornærmet over udtrykket, men man vidste aldrig. Så godt kende hun ham jo heller ikke. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 06.11.2016 21:21
Fabian slikkede sine læber. Oh, det her var sjovt. "Hvis du kan tænke det, så er der helt sikkert også nogen der gør det. Det er en af reglerne for sådan noget her. Folk har mærkelige interesser," sagde han, og om han ikke også var blevet kastet ud i nogle mærkelige ting over årerne. Heldigvis kunne han ikke blive et dyr, for det ville måske være tæt på grænsen af hvad han ville gå med til. Og dog.... det ville vel ikke være så anderledes at gøre det i dyreform. Han ville aldrig selv gøre det. Men.... hvis han en dag kunne blive til et dyr ville han nok ikke gøre noget for at stoppe folk i det... det var jo mere indkomst.

"Hvor længe? Det... pyyhh," sagde han og tænkte sig godt nok og kløede sig lidt i nakken. Han var ikke så god til tal, men han burde da kunne regne ud hvor mange vintre der var gået? "Måske.... 6 år.... eller 7 år...." sagde han efter lidt tid. Han var jo bare en simpel bondedreng. "I hvert fald siden jeg var træt af at være en bonde og tog til Hovedstaden med store drømme, og fandt noget bedre end jeg kunne have forventet." Fabian elskede sit job, og det var også derfor at han nød at gøre det så mange timer om dagen. Det var sjældent han sagde nej til en kunde, uanset tidspunktet de kom på. Hvis de var liderlige, så skulle Fabian nok få den op for dem.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 01.01.2017 18:57
Ichareia lod igen blikket vandre væk fra manden foran hende, hun var ikke vant til at føre samtaler om dette emne. Det var ikke ligefrem fordi skolen havde forberedt hende på, at hun ville sidde på en kro, hvor hun i princippet arbejdede for tiden, og snakke med en prostitueret. Gad vide, hvad hendes professorer havde sagt, hvis de kunne se hende her. Det absurde i tanken fik hende næsten til at fnise højt, men hun nåede lige at slå hånden op for munden og kvæle latteren inden den blev til noget. Han skulle nødig tro hun lo af ham. 
7 år?? Hun lod blikket glide tilbage på ham.. Hvor ung har han så været? Hun blinkede forbløffet med øjnene. Han ser da slet ikke så gammel ud.. Kan han være meget mere end 22-23? Men det ville betyde, at han startede allerede som 16 årig. Det virker helt absurd. Han må være ældre så.. Det tog hende lidt tid før det gik op for hende, at hun nok sad og studerede ham lige lovlig intenst. Hun tog blikket til sig og stirrede i stedet ned i kruset et øjeblik, inden hun kiggede op igen. 

"Så du er oprindeligt bonde. Er det din families erhverv?" spurgte hun, og undlod derved at sætte ord på sine mere eller mindre vildfarede tanker. Hun kunne ikke helt forstå, hvad der var så slemt ved at være bonde, men på den anden side, så havde hun heller aldrig prøvet det. Hun kunne heller ikke forestille sig, at det kunne være behageligt at være prostitueret, men endnu engang måtte hun erkende, at hun heller ikke havde meget erfaring på det punkt, hverken med eller uden betaling. Hele hendes opfattelse af erhvervet byggede på fordomme hun havde fået banket ind i hovedet på skolen. I løbet af de sidste måneder havde hun efterhånden lært, at verdenen ikke altid var så sort og hvid, som diverse historietimer og samfundslektioner ellers havde antydet. Forhåbentlig bliver det aldrig nødvendigt for mig, at ty til sådanne metoder, tænkte hun for sig selv. På trods af, at hun forsøgte at lægge fordommene på hylden, havde hun en følelse af, at det var et beskidt erhverv. Bare tanken om de blikke nogle af de fulde mænd på kroen sendte kunne give hende kuldegysninger. Det virkede ikke ligefrem som et behageligt valg at tilbyde dem intim kontakt fremfor et krus mjød. 

Ichareia - Healer

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 24.03.2017 20:36
Det var lidt forsent. Fabian havde opdaget latteren og smilet på hans læber blev bredere. Så hun synte at samtalen om hunden var sjov? Ja, der var  jo nok at gribe fat i så. Mængden af ting han selv havde været udsat for, som nogen unge piger måske ikke engang kunne tænke sig til. Ja, det var ganske vidst ganske underholdende.
"Så du kan lide hvad du ser," sagde Fabian grinende, da den unge kvinde blev ved med at stirre på ham. Han tog efterfølgende en tår af sin øl.

"Ja, vi er efterhånden en lang slægt af bønder, det er vel et udemærket job, hvis man kan lide det," sagde han og trak på skuldrene.  Han brød sig ikke meget om jobbet, men han havde gjort det i et par år som teenager, inden han flyttede hertil, så han kendte tøjlerne. Det var også et job han altid kunne vende tilbage til. Ikke meget forandrede sig på de gårde, men indtil videre var der ingen grund for ham til at droppe sit nuværerende job, og han tænkte ikke langt nok ud i fremtiden til, om hvad der ville ske når han blev grå og gammel.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 17.07.2017 15:25
//Inaktiv
0 0 0

Chatboks