Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 13.11.2015 21:07
Hovedstaden var efterhånden fyldt til randen af flygtninge og ikke mindst de beboere som i forvejen befandt sig på stedet. Gaderne, templerne og kroerne var fyldte. Amy havde derfor haft rigeligt at se til på sin arbejdsplads og havde ikke haft fri i flere uger, da der hele tiden kom nye som skulle vartes og hjælpes. De var alle desperate, og det gjorde næsten ondt at se en skræmt familie betale for et enkelt værelse, hvis de da overhovedet havde råd til det. Dem som ikke havde råd var i gaderne og templerne. Egentlig ganske deprimerende, var det ikke for barnelatteren som kom fra de omkring legende børn ved markedspladsen. Amy havde placeret sig ved springvandet, som efterhånden var blevet hendes ynglingssted, takket været forskellige minder og episoder.

I dag var en kold efterårs dag, men solens stråler var stadig på himlen og varmede jorden sparsomt op. Amy sad varmt klædt i flere lags foret nederdel og en langærmerede jakke. Tingene var blevet markant bedre siden sidste vinter, hvor hun knap havde haft mad i maven som vinteren startede. Her sad hun og kiggede på markedes pladsen hvor mennesker gik rundt, og ikke mindst dem som gik forbi fordybet i samtale, tanker eller deres nyindkøbte vare.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.11.2015 22:50
Azia havde godt bemærket at Hovedstaden var mere befolket end stedet plejede at være, men hvor kom alle disse mennesker fra? Kroerne var overfyldte, så hun var glad for at hun for længst havde lejet sit værelse og havde beholdt det, ellers havde nu nok sovet på gaden endnu og det var vejret ikke rigtig til længere og derfor havde hun bestemt ingen lyst til dette.
Endnu en dag blev brugt på markedspladsen, hun havde fået lidt at spise i løbet af dagen og var ”kommet til” at tage et par mønter som ikke helt tilhørte hende, men sådan var det nu en gang når man måtte tjene til dagen og vejen og hendes normale arbejde kørte i svingninger, der var ikke altid lige den mængde kunder som hun kunne tjene meget på, men hun var endnu ikke blevet taget, så det var godt nok.

Det havde faktisk været en hård dag, ikke fordi hun havde lavet meget men menneske mængden havde gjort det hårdt, man skulle møve sig igennem menneske flokken for at komme fra bod til bod og det var ikke lige det hun magtede, hun plejede at være utrolig positiv, men lige nu var det sådan mere neutralt, så hun valgte at finde en plads ved springvandet, ved siden at en pige som hun ikke havde set før, ikke hvad hun kunne huske, men hun kunne godt lide hendes røde krøllede hår.

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 14.11.2015 13:47
Amy havde siddet ganske stille og blot betragtet omkring sig, som en anden nåede frem til springvandet og satte sig ikke langt fra hende. Amy kiggede let til siden og måtte et kort øjeblik blot kigge. Amy var ikke sikker på om hun havde set kvinden før, andet end hurtigt. Hun virkede bekendt på enkelte områder, og alligevel ikke. Hendes tøj afslørede lidt en fortid som Amy alt for godt kendte til. I hvert fald delen med at være beboende på gaden i ny og næ, hvis ikke man havde fået skrabet krystaller nok sammen. Det var en forfærdelig skæbne og Amy ønskede den ikke for nogen. Specielt ikke efter selv at være blevet udsat for den før. "Hej" hun var vel ikke meget ældre end Amy, var hun? Amy var i tvivl, men det betød ikke at man ikke kunne tage kontakt. Det kunne vise sig at være et godt bekendtskab, om ikke andet havde Amy haft lyst til at snakke ganske frit i et par dage nu. Der var visse forhold man var nødsaget til at overholde når man var på arbejde, og man kunne ikke fordybe sig i større samtaler, og måtte i mange tilfælde holde sin mening for sig selv. Det var et helvede. Specielt med syn på hvor rapkæftet og åben omkring sine meninger Amys personlig bød hende at være. En tot af det krøllede røde hår blev ført om bag et øre, mens de rolige øjne kiggede over på den nyankommende, med et smil på læberne.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 14.11.2015 17:20
Azia havde haft blikket på de, stadigvæk, mange mennsker som spadserede frem og og tilbage på gaden, men hendes blik blev hurtigt fanget da pigen ved siden af sagde et kort hej til Azia, så hun vendte sit ansigt hen imod hende og svarede pænt "Hej" igen og gav hende et smil med på vejen, hun kiggede lidt på hende og studerede hende nærmere, nej hun kunne ikke finde ud af om hun kendte hende, men nu kunne hun da komme til det. "Man skulle tro at de havde travlt og alt skulle nåes på en dag" Hun talte selvfølgelig om de mange mennsker som befandt sig på gaden og ikke mindst markedet, de kunne dog være glade for at der dog var mere roligt, der hvor de sad ved springvandet.

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 21.11.2015 21:26
Det var svært at forholde sig til at der var mennesker alle vejne. Hun havde været vant til den almene mængde af mennesker i hovedstaden, siden barnsben og pludseligt var der fyldt op til bistepunktet. Det var svært at forholde sig til, men det kunne accepteres. Lige nu var det bare om at få det bedste ud af det. En rar samtale kunne bruges.
Amy trak smilende på skulderne og kiggede på mængden lidt, inden hun vendte blikket tilbage til pigen. "Ja, det skulle man. De ville få langt mere glæde af markedspladsen ved at tage det lidt mere roligt" det var i hvert fald hendes erfaring med stedet. Der var ingen grund til at løbe halen af, for at komme igennem. Amy tænkte selvfølgelig mere på den tid hvor hun havde måtte stjæle for at overleve, og hvis man hastede sig igennem der, fik man aldrig noget godt med sig. Det galte vel også selv hvis man skulle købe noget.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.11.2015 09:51
Azia kiggede over på pigen og var glad for at hun havde fundet en at have en samtale med i dette virvar af menneskehav, det var næsten ikke til at holde ud. Det var en noget travl dag i dag, åbenbart.
”Kender jeg dig fra et sted fra? Du virker så bekendt” sagde hun smilende sødt til pigen. Azia mente hun havde set hende før et eller andet sted, men var ikke helt sikker, var hun også et hjemløst barn som hun havde stødt på? Nu var Azia jo ikke så meget hjemløs mere og havde fået en grundlæggende økonomi, hvis man kunne kalde det’ det, men hun havde stadigvæk mange venner og bekendte fra hendes tid på gaden, hvor hun stadig synes det var bedst at opholde sig.
Hun rakte hendes hånd ud for at hilse ordenligt på hende, ”Mit navn er Azia Valentin, hvad hedder du?”

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 06.12.2015 18:05
Amy trak let på skulderne. Håret hun var udstyret med var svært at glemme generelt, så det undrede hende ikke hvis hun var blevet genkendt. "Der er sandsynlighed for det" Svarede Amy med et smil. Hun var efterhånden blevet lidt mere afslappet omkring når nogen fandt hende bekendt. Det betød jo ikke ligefrem at det var en dårlig ting, og Amy var ret sikker på at hun ikke havde stjålet fra kvinden før. "Du virker også ret bekendt, men jeg kan ikke huske hvorfra.." kom der med et let grin. Det var virkelig frustrerende at genkende en uden at kunne sætte sig fast på hvorfra man kendte dem. "Er du her fra hovedstaden?" en uskyldig måde at komme nærmere hvor de måske havde set hinanden før, end direkte at slynge ud omkring gadebørn, undergrunden og andet lettere kriminelt som Amy alt for godt kendte til.
Amy tog imod hånden og gav den et klem. "Amy Storm" svarede hun varmt og kunne mærke at hun havde manglet noget selskab siden Caitlin var flyttet fra byen.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 18:35
Azia kiggede på Amy og lod et smil falde på hendes læber, "Der kan jo være mange stedervi kender hinanden fra, men hvor, det er et godt spørgsmål" Svarede hun roligt og foldede hendes hænder, og forsatte "Ja, jeg er fra Hovedstaden og Medanien, men jeg er dog mest her i Hovedstaden hvor jeg har et lejet værelse på "Svinet". Jeg har været gadebarn det meste af mit liv, og faktisk nu af prostitution for at få det hele til at løbe rundt. Så det kan jo være derfra du kender mig? Altså ikke at du har været kunde, for det ville jeg kunne huske, nej, jeg mener selvfølgelig fra gaden?" Hun lo lidt af hendes egne ord, nej Azia ville kunne huske hende hvis det var derfor, og generelt så var der ikke ret mange kvinder som opsøgte hende på hendes værelse for at være sammen med hende, de var mest mænd, især de fordrukne typer som havde brugt hele aftenen på "Svinet"

"Du er også selv herfra Hovedstaden, ikke Amy?" Det mente hun, for det kunne ikke rigtig være andre steder hun havde set hende, hvis hun da havde set hende før, og det mente hun altså hun havde, men der var jo så mange mennesker her og det kunne godt være at de har haft en kort samtale før eller et eller andet.

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 09.12.2015 16:17
Amy startede ud med at trække let på skuldnre før Azia rimelig barmfrit begyndte at forklare hvilke steder de muligvis kunne havde mødt hinanden før samtidigmed at hun forklarede hvor hun kom fra. Et let overrasket øjenbryn skød op selvom hun fortsat smilede rolig. Det havde da ikke været nogen nem barndom, men Azia så ikke ud til at havde videre problemer med det hele. Hvilket Amy da synes var ganske godt. Amy grinede let og nikkede. "Altså.. Det er ikke så lang tid siden jeg selv var gadebarn her i Hovedstaden. Jeg havde en mindre bande af småbørn jeg passede på. De er alle sammen sendt i skole nu" forklarede hun til at starte med. Det var altid godt at starte fra begyndelsen, og da Azia havde været så ærlig virkede det ikke farligt selv at afsløre noget. Desuden behøvede Amy heller ikke skamme sig, hun havde blt gjort det nødvendige for at overleve. "Jeg var ikke helt fin i kanterne, skal vi sige det sådan" grinede hun let og satte en løs rød tot hår om bag øret. "Jeg arbejder på en hyggelig lille kro nu. Det var en markant forandring." forklarede hun ærligt. Det havde virkelig været en omvending.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 12.02.2016 07:57
Azia lyttede til Amys fortælling om hendes egen tid her i Hovedstaden, deres liv havde lignet meget hinanden, dog stadigvæk med forskelle, og Azia kunne ikke været andet end glad over at Amy var kommet væk og havde fået et job hos en kro, hvilket hun også fra tid til anden selv gjorde. Hun havde jo fået en løs ansættelse på kroen i Medanien hos James, hvilket hun også nød godt at når hun tog væk fra Hovedstaden, det havde hun af og til brug for, lige komme væk og tælle til ti.

”Jeg er glad for at du har fået styr på det hele og nu er kommet i arbejde hos en kro, det er også et dejligt arbejde. Jeg arbejder selv til tider hos kroen i Medanien hos James, det er et fint arbejde, hvor man kommer lidt på afveje fra ens normale hverdag. Men helt klart en forandring, og nogle gange så fryder forandring, noget så meget.” Hun lod et smil brede sig på sine læber, ”Hvor mange var i, i jeres bande? Det kan godt være at jeg nok har hørt om den, men selv har jeg altid arbejdet alene”

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 02.03.2016 18:25
Det havde haft sine tydelige fordele at slippe væk fra gaden. Eksempelvis at hun fik noget at spise hver dag, og ikke engang var tvunget til at stjæle det mere. Hendes retfærdige sans var blevet lidt mere regelpræget, men ikke til fulde. Amy havde stadig sine egen idealer at følge. Men hovedstaden var blevet et lysere sted efter hun var flyttet på kroen.

"Rejser du tit til og fra Medanien?" det sagde et eller andet sted sig selv, men Amy var imponeret over det. Hun foretrak at blive det samme sted, og tage afsted på små rejser og eventyr, men altid vende tilbage det samme sted. Det lød lidt som om at Azia pendlede lidt. "Forandring har sine fordele - som regel svarede hun med et smil. Oh det kunne være en noget så fantastisk ting lige at få rustet om i hverdagen. "Vi var omkring 5-6 stykker, af gangen. Nogen kom og gik lidt.. Der var altid en eller to af dem som var ret unge og blev taget under vingen. Småbørn egentlig" verden var ikke gunstig for alle. tværdigmod og småbørn overlevede sjældent længe alene på gaden.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 21.08.2016 07:58
For Azia havde forandringerne helt sikkert haft sine fordele, at slippe af med bande livet havde været en vigtig ting for hende og hendes tilværelse. Det lød måske, i Amy's ører, at Azia havde vendt helt og var på lovens side, men det hændte da at han hun stjal og det var bestemt ikke altid at der blev set op til Azia pga. hendes tilværelse som pige på bordellet.

"Tit og tit .. " hun kom med et lille grin, "Det er ikke fordi det er så tit, og når jeg tager afsted, så er det selvfølgelig for at blive der i et stykke tid. Det er bare for at komme væk fra Hovedstadens travle dag.. Og så er min rolle, heller ikke så vigtig for kroen, og jeg kan derfor sagtens undvære"
Ja, det lød jo som en typisk bande, de bestod oftest af unge teenagere og til tider børn, hvilket det så havde gjort i denne omgang, hvilket faktisk er lidt trist, at børn skal ind i det miljø, men sådan er det tit. "Ja, okay. Det lyder jo som en typisk bande" smilede hun roligt, "Men jeg er glad for at vi begge kan se frem ad og er kommet ud af bande miljøet".

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 02.09.2016 22:24
Amy lyttede roligt, mens hun lod sine hænder hvile afslappet i skødet. Lige nu var der ikke noget der stressede hende, hvilket var et særsyn. At se Amy mere eller mindre fuldstændig afslappet var en sjælden fugl. "Men arbejder du også på en kro her?" hun var undrende over det faktum at man kunne rejse frit frem og tilbage. Amy havde selv oplevet efterhånden at arbejdede man på kro, kom man når der var arbejde. Hun havde haft en anelse frie tøjler, da der var mange ting man skulle vende sig til. Specielt det med bestemte mødetider og direkte pligter. Det havde været en stor omvending.

Amy smilede skævt og nikkede til Azias ord. Det var vist godt for dem begge to, at de var kommet videre. Stabilitet var det som Amy havde det underligst med. Det var rart, men også lidt fangende, eftersom man pludselig hørte til et bestemt sted og havde ansvar. "Det er helt mærkeligt at blive voksen" svarede hun med et let grin, selvom det selvfølgelig ikke var ens betydende med at man kom ud af en bande. For Amy følte hun først at hun blev ordentlig voksen efter hun fik noget mere ansvar - selvom den unge Amy nok hårdnakket ville havde påstået at hun var så voksen hun kunne blive.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 17.10.2016 09:19
Hun kunne godt se undren i hendes øjne, da hun forklarede at hun ligesom arbejdede begge steder, hun skulle nok forklare sådan mere specifikt hvordan det gik til. "Altså jeg bor her i Hovedstaden fast og arbejder lidt på kroen her. Kroen i Medanien er ikke noget fast, jeg kender ejeren og når jeg er i byen så hjælper jeg til der, det er ikke fordi at jeg har fast skema i Medainen eller sådan" Hun smilede i håb om at det måske kunne redde nogle tråde ud. Azia plejede ikke at have noget imod at fortælle om hendes "rigtige" job, men lige nu følte hun ikke det var nødvendigt. Hun havde fundet en pige hun kunne sidde og snakke sådan uformelt omkring.

Hun var helt med på hendes ord, det var mærkeligt at blive voksen. Bande livet havde været hårdt, men at være prostitueret var heller ikke altid en dans på roser, men lige nu var det hele faktisk rigtig godt. "Det har faktisk været mærkeligt, men også meget rart på nogle måder" Hun sendte et smil tilbage til Amy.

Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 19.10.2016 20:00
Det hjalp at få situationen forklarede og lyste mere op i et forstående smil, fremfor undren i sine øjne. "Lidt sæson bestemt kan jeg fornemme" sådan var det jo nået arbejde der var. Amy kendte ikke meget til Medanien, men hun kunne forestille sig at det var mere sæsonbestemt hvornår kroen havde mange kunder, og ejeren derfor havde brug for hjælp. "Det lyder nu ikke helt dårligt" At man var sikret flere steder. Og skulle hun miste det i hovedstaden havde hun stadig medanien. God helgradering hvis man spurgte Amy.

Amy havde selv kun et job, men hun var ikke så nervøs for at det var det eneste sted. Hvad kunne der lige ske som ville sætte hende permanent ud af arbejde?
"Ja, det er rart ikke at være efterlyst hele tiden i hvert fald" specielt nu når stort set alle gadebørn blev forsøgt indfanget og sendt i skole - Det skulle Amy ikke nyde noget af. Dertil kunne byvagterne også være hårde at danse med.
Amy Storm

Amy Storm

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 173 cm

Hobbit 02.05.2017 11:39
/Afsluttet
0 0 0

Chatboks