Ved indgangen til palæet

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 17:49
Stark er på vej hjem fra en tur i skoven. Hans vinger er trukket ind til hans ryg og ligner derfor et stort hvidt skjold. Han går roligt på stien ude foran palæet og holder øje med de mange gartnere, der render rundt i forhaven.

Stilheden er beroligende, men alligevel savner Stark lidt larm. Dengang, han var menneske, fik han altid lov til at have venner på besøg, og de overnattede som regel hos ham pga. de mange værelser.

Stark stopper op lige ved indgangen og sukker lidt trist. Et lille smil strækker sig på hans læber alt imens hans øjne skimter sørgmodigt hen over forhaven.

Billede tegnet af Gina (Oprindelig skaber af Stark).

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 19:36
Alair var forpustet, ud over hans i forvejen dårlige kondition havde det været svært at følge trit med den smukke engel foran, der gik i overraskende hurtigt tempo.

Han var kommet til at stort palæ og engelen stod foran hoveddøren. Alair stod ved hækken og så betagende på ham. tænkt at bo i sådan et hus.. tænkte alair stille ved sig selv..
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 19:49
Stark havde endnu ikke lagt mærke til Alair. Han havde gået meget i sine egne tanker og ikke tænkt så meget over hvilke farer der kunne være rundt om hjørnet. Alair ville ikke være en trussel og Stark lagde først mærke til ham nu, da nogle af gartnerne begyndte at skimte hen imod hækken lidt længere væk.

Stark vender sig hurtigt rundt, spreder begger vinger ud, så det store vingefang på 3 meter pr. vinge kan ses alt imens hans højre hånd går ned til hans lommer på højre ben.

Han ser ret alvorlig ud i ansigtet, da han drejer rundt, men da han ser Alair falder det hele til ro igen. Hans vinger falder ned, hans hånd hænger nu roligt ned ad siden og hans blik er blidt og venligt. Forsigtigt går han imod Alair med et roligt smil på læberne.

"Velkommen", siger han smilende.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 20:23
Alair kigger meget frygsomt på englen og går et skridt tilbage. "undskyld det var ikke meningen at trænge mig på" mumlede fik han fremmumled

Alaira ene hånd begynder at blive koldere og afgive et lettere blåligt skær. hvis jeg fryser hans fødder fast kan jeg løbe væk herfra tænkter han ved sig selv mens hanser sigbag sg for at se om kysten er klar.
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 20:30
Da Stark ser Alairs reaktion stopper han helt op og holder begge hænder op foran sig.

"Rolig. Jeg vil ikke gøre dig noget", siger han og smiler lidt, da han får en god ide.

En lille hvid bobbel begynder at danne sig i Starks højre hånd. Det bliver større og større indtil det er på størrelse med en håndbold. Herefter forsvinger lyset og et lille hvidt fuglelignende væsen dukker op i Starks hånd. Den består af en fjerformet hvid mave og to fjerformet vinger. Den flyver hen til Alair og pipper muntert som en lille majse til foråret alt imens den svæver rundt om Alair.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 20:40
Fuglen betager Alair med det samme, straks forsvinder kulden og han rækker begge hænder frem for at tage fuglen. han ser manden smile til ham og han begynder igen at fremmane kulden. "du lokker ! ligesom ham!"
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 20:44
Fuglen sætter sig straks i Alairs hænder, men da han beskylder Stark for at lokke, flyver fuglen tilbage til Stark og puffer til små hvide skinnende fjer, der falder forsigtigt rundt omkring ham.

Starks smil forsvinder, og han ser nu forholdsvis seriøs ud. Han har stadig et meget mildt og blødt blik. Han sætter sig ned på jorden i skrædderstilling med begge hænder på sine skinneben.
"Mit navn er James Anthony Stark, men alle kalder mig bare Stark. Jeg vil ikke gøre dig ondt", siger han roligt, imens han holder sig meget stille på jorden, så han ikke forskrækker Alair.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 20:53
alair kiggerStark i øjne og aner ikke hvad han skal gøre af sig selv. "nav...navnet er Alair Everglade Hr." Han står for sig selv og springer pludselig op "jeg kan også lave ting!" alair rækker sin ene hånd frem og og langsomt begynde is at formere sig i hans hånd og en lille fugl spinger til live og flyver glad rundt omkring stark før forsvinder igen.
Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 21:02
Stark smiler roligt.

"Den er smuk", siger han, imens han ser den lille fugl flyver rundt.
"Dette er mit pæle", siger han med en håndbevægelse mod palæet - "Kunne du tænke dig at se det? Jeg har masser af tjenestepiger, der kan passe på dig".

Han tager en lille fjer fra sin ene vinge og puster den imod palæet. På mindre end hvad der synes som et halvt minut, står der 4 yngre piger i stuepigeuniformer. De har alle 4 hænderne foldet pænt foran sig og smiler alt imens de bukker først for Stark og derefter for hans `gæst´.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 21:22
alair kigger stille På stark " okay men jeg vil kunne gå nå jeg vil!" han går tættere på Stark og ser på ham "pas på mig" og ud i det blå omfavner han Stark.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.10.2012 21:33
Hauru havde fulgt efter Alair, meget langsomt, og stod nu med siden mod et træ, mens han betragtede både Alair og Stark, og med hænderne dybt begravet i lommerne. Der havde han efterhånden stået i noget tid.
Han retter sig så helt op, og går et par skridt tættere på, mens han holder blikket fast på Alair. Et lettere smil på Haurus læber kommer frem, mens han kun går endnu et par skridt tættere på. Dog undlader han at sige noget.

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 21:40
Stark lægger roligt armene omkring Alair, da han krammer ham.
"Selvfølgelig må du gå når du vil. Og bare rolig. Jeg skal nok beskytte en sådan skønhed, som dig", siger han imens han fjerne, den ene arm, så han kun har en arm om livet på Alair.

Stark får hurtigt øje på Hauru, da han allerede står med blikket imod ham. Hans ansigt bliver mere seriøst og han skubber hurtigt Alair ind bag sig. Selv på denne afstand har Hauru et varslende udseende.
"Hvem er du?", siger han højt og med løftet hoved mod Hauru.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 22:01
Alair står bagved stark og ser på de to mænd der nærmest `kæmper`for ham. alt imens spændingen stiger og de to mænd stirre mest intenst på hinanden, kan alair mærke en anden følelse. en meget bekendt følelse der i 2 sekunder får ham til at smile. Alt imens han står tæt op af stark begynder en bule i bukserne at træde mere og mere frem.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.10.2012 22:09
Hauru lægger let hovedet på skrå, mens han stadig betragter Alair. Han rykker diskret et enkelt skridt til siden, da Stark rykker Alair om bag sig, men 'vågner' så fra sin 'trance', da Stark snakker til ham. Hans smil forsvinder kort efter.
"Hauru," siger han kort, uden at fortrække en mine. Han smiler lettere skævt, da han kort efter begynder at se op og ned af Stark.

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 22:14
Stark vifter en hånd mod de stadig ventende stuepiger og de vimser alle hurtigt efter hinanden ind igen.
"Hvad vil du her?", spørger han stadig i samme hårde tone.

Stark lægger slet ikke mærke til Alairs mindre `problem´. Han er alt for optaget af at beskytte ham. Han er meget betaget af Alair og har indtil videre hele tiden troet, at han er en pige. Dette forandre sig ikke endnu.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 22:34
Som de to mænd stadig ser intenst på hinanden, tager alair stille sin hånd ned mellem benene uden nogle af dem ligger mærke til det og og kortvarig rør ved sig selv hvorefter bukserne bliver iskolde. bulen forsvinder stille og en meget pineligt katastrofe er overstået. Alair kigger kortvarigt på Hauru og fanger sig selv i at tænke: han er nu sød på sin egen måde...
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.10.2012 22:41
Hauru kigger fortsat op og ned af Stark, men stopper ved hans øjne. Han trækker så let på skuldrene.
"Jeg fulgte efter den lille tøs, der," siger han kort, meget ærligt, med en hentydning til Alair.
Et lettere skummelt smil kommer så frem på hans læber, da han hører Alairs tanke. Han ser så på ham, og et lille nik kommer fra ham.
"Det ved jeg," siger han lavt, næsten hviskende, før han ser tilbage på Stark.

Stark

Stark

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.10.2012 22:45
Stark klemmer øjnene lidt sammen i et ondt blik mod Hauru.
"Hvad vil du med Alair? Forsvind fra dette område!", siger han skarpt og hård i tonen,
Da han ser Haurus blik mod Alair lægger han en arm beskyttende bagud mod Alair.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.10.2012 23:09
Langsomt begynder Alair at gå baglæns " hvordan vidste du hvad jeg tænkte på.." hviskede han. "hvordan vidste du hvad jeg tænkte på!?" alair begyndte at løbe mod palæet. Hvis manden der kaldte sig selv Hauru kunne læse tanker. betød det han kunne finde ud af hans fortid, noget inden nogensinde måtte!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.10.2012 23:16
Hauru kommer med et kort skummelt grin.
"Jeg vil intet med... Alair," siger han roligt. Han trækker hænderne op ad lommerne og lægger så armene over kors.
"Hvorfor skulle jeg?" spørger han kort, stadig med en rolig tone i stemmen.
Han vender så blikket mod Alair, men vælger ikke at svarer ham, da han begynder at løbe.
"Hvad har jeg gjort?" spørger han lavt for sig selv. Det kunne godt være Alair ikke var den første der havde reageret på den måde, men for Hauru var det rimelig normalt at kunne læse tanker. Han trækker så let på skuldrene før han vender blikket mod Stark.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12