Ønskespringvandet - lad dine ønsker blive opfyldt!

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 23.10.2010 23:54
Efter KL-turen i dag, er idéen kommet frem med en ønskebrønd, som blev til et ønskespringvand, da det også skal kunne give uheld i værste fald.
Så nu er der kommet et ønskespringvand og dette ligger på markedspladsen i byen.
I dette emne kan der søges om tilladelse til forskellige ønsker, som måske vil gå i opfyldelse. Man kan ønske ved at kaste krystaller i ønskebrønden (in-game), men hvis man derimod tager krystallerne som allerede ligger i, fra forhenværende ønsker, vil det bringe en uheld indtil krystallerne er lagt tilbage til ønskebrønden.
Er der chars indvoldverede, skal denne person kontaktes og aftale noget med vedkommende, for overhovedet at se om dette er okay for rollespillet.

Du kan skrive din karakters ønske herinde, og så kan det være at vi admins vil opfylde det! Og ja - du må gerne ønske dig alt mellem himmel og jord, men vær også logisk når du ansøger.

Held og lykke (;

EDIT: Spam og spørgsmål vil blive slettet regelmæssigt, så kun ønskerne bliver tilbage. Overdrevet mange ønsker bliver der ikke taget højde for. Der må højest ønskes om 5 ønsker inde for en uge.

LINK: Når du skriver ingame omkring ønsket er det Her din char skal henvende sig.

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
posts
15
karakterer

KraveKage 30.10.2010 19:10
altså kan man ønske sig alt??XD
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 30.10.2010 23:06
Kravenoh - Ja, det kan du. Det er bare spørgsmålet om det ligesom kommer til at blive godkendt eller afvist XD

Nolan

151
posts
2
karakterer

Nolan 18.03.2011 20:15
can i be an admin?
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 18.03.2011 21:44
Nolan - .... det er et ingame-ønske sted! Desuden kender du svaret :B
Xenix

Xenix

Le Blood God

2722
posts
9
karakterer

Xenix 18.03.2011 22:13
Matik kom stille slæntrende hen imod springvandet, hun skævede kort ned igennem gitteret, der holdt folk fra, at stjæle hvad der lå af mønter på springvandets bund. Hun gav et kort suk fra sig, og fandt så tre ravstykker frem fra lommen, som hun mere eller mindre hensynsløst kastede i springvandets klare vand.
"Og lad mig så få kløerne i det kort der leder til Marokles skat!" knurrede hun, inden hun vendte sig fra vandet, og gik derfra med et lille smil.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 18.03.2011 22:35
Ønsket er godtaget (:
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3089
posts
11
karakterer

Fnuggie 18.03.2011 23:24
Ønsker om at få sin sygdom opløst så hun selv kan bestemme hvornår hun vil være på land og hvor længe samt omvendt med vand.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 18.03.2011 23:28
Ønsket bliver opfyldt inde for en periode. Perioden varer en måned, og sygdommen vil atter vende tilbage.

Nichols

825
posts
7
karakterer

Nichols 22.03.2011 20:31
Drea går stille hen imod springvandet, hun ved ikke om hvad folk siger er sandt men det var vel en skik som forbipasserende.
''Jeg ønsker at jeg kunne gå igennem folk, eller bare ting..... jeg vil ikke bruge det til at berøvefolk....men derimod for at undgå folk som vil mig ondt...'' sagde hun stille og smed den fineste af sine mønter ned i det klare vand.

hun gik igen og forsatte på sin vej.

((Det hun ønsker er at kunne gå igennem folk eller falde igennem dem, jeg vil beskrive evnen mere nøjagtig hvis ønsket går i opfyldelse =) (og bytter evnen ud med den der storm pil ting, har alligevel aldrig en bue på hende =) )))
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 22.03.2011 20:46
Drea - Ønsket er godtaget. Hun vil starte med at have evnen helt nede i bund, da hun ikke har nogen færdigheder inden for evnen endnu. Lad det blive ved ting.


Jeg vil lige minde alle om, at de lige skal læse den første besked igen! Dette er IKKE stedet hvor man skriver med sin char ingame, men derimod et ønskespringvand som er et sted ingame. Jeg har linket til stedet i den første besked.


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3