Sand over det hele

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 13:56
Ude i ørknen er der koldt om natten og varmt om dage, men det var endnu ikke formiddag.
Úlairi travede roligt gennem sandet, mod nord.
Han kiggede op og så at der ikke var en sky på himlen, hvilket der heller ikke så ud til at komme. Han havde ikke gået ret langt før han hvilede sig lidt, han havde slået et lille sejl op, for at få lidt skygge. Han lå stille under sejlet og slappede af, da hans elver ører opfangede noget.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 14:07
Alexander bevægede sig roligt igennem ørkenen, han sad på ryggen af en stor smuk sort hest som tydeligvis havde det nærmest ulideligt varmt, han aktiverede derfor sit øje og spejdede sig omkring idet han så en mand der lå under noget skygge, varmen var trodsalt også nærmest ulidelig og den skyfri himmel tillod absolut ingen skygge at samle sig, eller næsten ingen, han spejdede og så at der et stykke fra hvor fyren havde opsat sit sejl for skygge at der var nogle ruiner som uden tvivl ville give i det mindste en smule mere skygge end det manden havde formået at skabe, Alexander sadlede roligt af hesten og klappede den et par gange på nakken idet han begyndte at bevæge sig hen imod manden, hvert skridt sendte en smulle sand op i luften, og den smule vind der var gjorde det ikke ligefrem mere behageligt at befinde sig i ørkenen, sandet blev kastet og slynget rundt i luften og bevægede sig derfor ind i alle åbninger der ikke var beskyttet af klæder.
Alexander var iført en simpel frakke, af et meget tyndt stof, frakkens eneste formål var at beskytte fra de kraftige stråler solen sendte imod en, men den gjorde det samtidigt endnu varmere. han havde en tyndt tørklæde slynget omkring sit hoved således at kun øjnene var udækket, sand blev konstant pisket op i dem, men det var der nu engang intet at gøre ved, og Alexander var alligevel nået indenfor et par meter af manden og var derfor nød til at komme ud fra sine egne tanker.
[/b]"Goddag den herre, hvorfor i alverden har de spildt deres tid med at opsætte et sejl her? omkring en kilometer i den retning er der nogle ruiner som tillader en god skygge[/b]"
Sagde han og grinede en smule idet han pegede hen imod stedet hvor ruinerne var, han fandt det bare en smule komisk at manden havde taget besværet i at sætte det op når han kunne have sparet vigtig energi ved blot at have bevæget sig lidt videre.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 14:18
Úlairi kiggede roligt på manden som kom nærmere, med en stor flot hest ved siden. "Sandet blandt ruinerne er ikke sikkert." sagde han da med en rolig og ubekymret stemme. Úlairi var netop født i denne ørken og kendte den derfor godt. "Havde engang en kat der gik derhen, den blev hurtigt slugt af sandet." Han kunne se at manden havde det varmt, forståeligt nok, det samme med hesten. "Kom, sid ned og få lidt vand, der er plads nok under sejlet til to, men din hest kan jeg desværre ikke gøre ret meget for andet end vand." tilbød han og tog et par glas, samt et skind fyldt med vand.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 14:43
Alexander kiggede på manden, han vidste at gestussen var venlig ment, men han vidste desværre også at han ikke kunne tage imod den.
"Faktisk har jeg det ikke så varmt igen, jeg tænkte mest af alt på min hest, og desuden har jeg rigeligt med vand til at jeg ikke ville have det godt med at tage en andens, ved de om der er nogle ruiner omend bare nogenlunde i nærheden hvor jeg og min hest kan få skygge?"
Sagde han og smilede venligt, Alexander var simpelthen ikke typen der tog imod almisser fra andre, lige meget hvor venligt ment de var, han klarede sig selv, det havde han altid gjort og selv hvis han var træt ville han ikke tage et hvil medmindre hans hest også kunne det, det var trodsalt den der gjorde det største arbejde.
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 14:58
Úlairi kiggede forundret på den fremmede. "Så skal du søge en del kilometer længere syd på, der lægger den gamle ruinby. Men selv der skal de passe på, for sandet kan hurtigt ændre sig." sagde han roligt og venligt, mens han rejste sig og pegede, mod syd. "Jeg ved ikke med dig, men jeg kan ikke den her fra, men den er der. Kom der igennem for et par dage siden, så det er vel en dagsrejse på hest, 2 måske 3 til fods." Sagde han roligt, hvorefter han tænkte. *hvis du er heldig...* Han satte sig ned igen i skyggen og drak lidt vand.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 15:11
"hmm det er desværre for stor en omvej, men tak for hjælpen hr. må de have en fortrinlig dag"
Sagde Alexander og sprang gav hesten lidt at drikke inden han endnu engang sprang op ¨på dens ryg og skyndte sig videre.
//out
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Forvirret

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 15:13
Úlairi blev siddende og så til mens den fremmede red sin vej igen. Der ville ikke gå længe før han pakkede sine ting og gik videre nord på.

/out/

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.01.2012 13:37
Ude i den åbne ørken hvor heller ikke fuglene gider at flyve, ikke engang planter kan leve der ude luften som man indånder er ikke behagelidt det er varmt og der er ikke noget i miles omkreds.
lige pludselig ud i det blå lander en demon-engel i det varme sand.

Le chaos rejser sig op og kigger sig kort omkring hans vinger en ild varme og brænder som solen, hans begynder stille og gå, hvert skridt han tager efterlader et brændt aftryk af hans fod.
Le chaos vidste at dette land skulle for glæde af hans vrede og ødelæggelse, hans blik var fast rettet imod en palme lidt der fra, han smiler kort inden palmen bliver skildt i flere tusind stykke, han forsætter hans vandring.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.01.2012 13:53
Lux har efter hånden ventet længe på at hendes søskende skulle komme til Krystallandet. Det er nogle dage siden at hun begyndte at kunne mærke, at en af dem var på vej, men hvem har hun ingen idé om. Hele dagen har hun brugt på at flyve hen over hver en del af landet og stopper op med det samme hun set at hendes bror lader i sandet.
Der er ingen tvivl for Lux, hvem af hendes søskende der er ankommet. De flammende vinger afsløre ham på lang afstand.
Lux lander et stykke fra ham, men stadig så han kan se hende. Hun sætter hænderne i siden og studere hans look.

"Velkommen broder, til mulighedernes land!"
Hun åbner armene mod ham og smiler drillende ved hendes ord.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.01.2012 14:04
efter at have placeret palmen falder de tusind stykker bare ned på jorden, han vandre lidt indtil han mærker en af hans søskende, og da han så hvem det var rystede han på hovedet "Ligefrem dig af alle personer, så sig mig lux hvem har du været i lanerne med nu? "han stille sig hen foran hende, og selvom de var søskende vil hun kunne mærke hans varme som han besad." du lugter ligefrem af lovee, men sig mig er det så dette land som alle går og taler om eller er jeg blivet taget med næsen alligevel."
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.01.2012 14:45
Lux er ikk i stand til at føle kærlighedes varme, alt den kærlighed hun viser til krystallandets mange mænd, er skuespil. Hun har ikk været i stand til at elske nogen, siden Zaladin gjorde hende til en af hans dæmon-engle. Lux kender dog alt til kærlighed og ved hvordan hun skal forføre mænd af alle raser. Hun brænder efter at skille alle de elskende og bringe deres jalousi og had frem.
De eneste personer som Lux har respekt og en form for kærlighed for, er hendes søskende.
Hun sætter atter hendes hænder i siden og løfter det ene øjenbryn.

"Min kære broder. Du ved lige så vel som jeg gør, at kærligheden for mig ikk eksistere. Alt hvad jeg foretager mig med denne verdens mænd, er kold hjertet begær for egen vindings skyld."
Lux kan mærke den had fyldte varme, som strømmer ud af kroppen på Chaos. Denne varme ville få alle andre til at bakke væk fra ham, men fordi hun er hans søster, skader den ikk hende på samme måde. Hende evne til at styre vinden, hjælper hendes oss med at lave en form for barriere mellem dem, som nedkøler varmen før den rammer hende.
"Det er dette land som bliver talt om, og her er meget arbejde at tage fat i. Men sjovt skal vi nok få det kære broder."
Hun smækker hendes håndflader sammen foran sig og kommer med en drillende dæmonisk smil, som fortæller at hun ikk kan vente med at komme i gang. Lux er ældre end Chaos, både fra sit første liv og som engel, men hun opføre sig lidt som en der er yngre end ham.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.01.2012 15:18
Chaos stiller sig helt op af lux og ser hende i øjne med hans lysne øjne som danner en aura af ild inde i hans øjne" du ved udemærket godt hvad jeg hentyder til kan lugte en anden mand på din duft, men som den broder er jeg nød til at tro dig, selvom jeg ikke vil."han fjerner blikket fra hende og smiler lumsk hvor efter han begynder at gå igen med retning imod byen " kan vi snakke imens vi går "selvom om Le chaos havde vinger kunne han godt lide blot at vandre afsted og mærkere de steder han gik for hvert sted han gik brænde en mærke af hans fod ned i jorden eller hvad han nu gik på
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.01.2012 15:30
Lux ved godt at Chaos hentyder til da hun var sammen med Alexander, selv om der ikk skete noget. Uanset om han bryder sig om at se sin søster med en anden eller ej, så er det en del af hendes opgave i Krystallandet. Det eneste som ikk er tilladt for hende, er at blive forelsket, som om at det aldrig vil kunne ske. Det er heller ikk tilladt for hende at være sammen med en som allerede er ond og har sit hjerte fyldt med had, men med Alexander har hun gjort en undtagelse, fordi hun kan bruge ham i sine planer.
"Ja, jeg ved hvad du hentyder til broder, men du kender mine ordre og jeg er bekendt med vores love!"
Hun følger efter ham da han begynder at gå. Oss Lux har ikk noget imod at gå, men hun fortrækker at strække sine vinger ud, derfor flyver hun efter ham, få centimeter fra jorden.
"Hvad er det første du vil give dig til kære broder."
Lux som er flirtende af natur og har en forførende klang i stemmen, lander i sandet foran ham og giver ham et drillende smil.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.01.2012 12:07
Le chaos ryster blot på hovedet og smiler ironisk, han ligger mærke til hvordan lux ikke er det store gå menneske, men på den anden side hun var jo også mere til at flyve, han så hen på hende og smilte lumsk " tja du ved vel hvad vores opgave er så min opgave er det som jeg har tænkt mig, hvad med dig hvad med for engangs skyld gør som din opgave påkræver "smilte han, inden han selv slog sine vinger ud og fløj op ved siden af hende og så på hende, han vil se om hun virkelig talte sandt normalt unne de læse det på hinanden ved at kigge dem i øjne, men problemet var nok mere at hvis han holde blikket på hende vil han kunne skade hende uden at han selv vil det." hvornår kommer resten af os ? "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 13.01.2012 15:25
(Da jeg allerede har sagt at hun står foran ham, regner jeg med at han ikk flyver op i luften...)

Lux kender alles opgaver, men hun går mest op i sin egen, hun har tros alt ikk noget med de andres opgaver at gøre. Hun bliver en smugle fornærmet da Chaos hentyder til at hun hun bare føjder rundt. Hun ligger begge sine hænder på brystet af ham.
"Lyt broder, jeg blander mig ikk i dine planer, så hold næsen ude af mine. Der er en mening med alt jeg gør."
Hun trækker hænderne til sig igen.
"Og hvad angår hvornår de andre kommer.. Hvor skulle jeg så vide det fra? De kommer vel når det passer ind vor faders store plan?"
Hun bakker nogle skridt tilbage for rigtigt at kunne se ham.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.01.2012 16:26
Le chaos så på hende og smilte lidt af det hun sagde" lux du kender mig jeg gør hvad jeg vil "siger han og blinker til hende, af alle hans søskende hader han hende mest for hun troede altid hun var så åh så perfekt, i hans øjne. " og lige en ting rør mig ikke igen "Le chaos havde lidt mistede fokuset nu på grund af hende
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 21.01.2012 16:35
"Se, vi er ikk alligevel ikk så forskellige du og jeg.. Jeg gør oss præcis hvad jeg har lyst til, incl. at røre ved dig, når jeg har lyst."
Hun sætter en finger i brystet på ham og skubber svagt til ham. Hun ved godt at han hader hende mest af alle og hun ved oss godt hvorfor, men det røre hende ikk. Uanset hvad han har lyst til at gøre ved hende, vil han blive straffet, hvis han går bag ryggen på hende eller angriber hende.
Lux kan godt lide at drille ham og specielt fordi hun ved at han ikk kan gøre det mindste ved det. Hun går lidt rundt om ham, mens hun kigger op og ned af ham.

"Men du mener måske at de regler som gælder for mig, ikk gælder for dig?"
Hun stopper atter foran ham og ser hånende på ham, men hænderne i siden og er et stærkt og sikket smil.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.01.2012 16:41
alle de gang hun havde provokeret ham var lige ved at tage overhånd og da hun prikker ham ser han blot på hende med et smil på læben" hmm....tja måske "Le chaos ser en kaktus og holder blikket på den og efter lidt sprænger den kaktus i flere tusind stykker og nok til at han ser nåle flyve rundt men med et lille evne justering retter han dem imod lux uset, men mindre man kunne læse tanker, så masser af kaktus nåle fløj imod lux
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 21.01.2012 16:55
Lux behøver ikk at kunne læse hans tanker for at se hvad han gør, hun kan mærke det i luften. Hun kontrollere vindens kræfter og kan derfor mærke de mindste forandringer. Men selvfølgelig lader hun som ingen ting. Problemet er bare at det vil ramme ham selv, da de vil flyve lige gennem hende om ind i ham. Ved at styre vindene, har hun den fantastiske fordel at kan gøre sig "spøgelses arktig" eller nærmere, et med vindene.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.01.2012 17:00
tanken om de ikke rammer hende gør ikke noget men tanken om han kunne gøre det var skønt for ham, men selvom nålene kom imod ham nåede de aldrig mere ind 1 meter fra ham før de brænde op af varmen " hmm måske en eller anden dag et andet sted en anden krop, måske skulle vi tag en kamp en dag sådan vi kunne se hvem der har god grund tilat smile "han smiler lidt til hende og sender nogle få varme stød imod hende med hans krop
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12