En lille stenhule, i læ for sne og kulde..

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 19:35
Imellem to høje klipper, klemt ind under et vissent træ, hvis rødder danner et halvtag over indgangen, ligger en stenhule, godt gemt afvejen.
Selvom den syner lille, så strækker hulen sig alligevel så meget, at man kan stå oprejst inde i den. Der har været liv før, det tyder et udbrændt bålsted på, og det er et godt sted at søge ly, når stormen er for slem.

Cazz dukker sig under træets udstående rødder, og træder ind i den lidt varmere hule. han henter sætter Lorelei, som han har haft i armene, på gulvet, og slænger sin taske af ryggen. Op ad den trækker han et smukt skind, muligvis fra et ulvelignende væsen, og breder ud på gulvet. Han guider forsigtigt den stivfrosne Lorelei hen på skindet, og breder et tæppe ud over hende.
fra bålstedets side samler han to flintesten op, og putter i lommen, før han går udenfor, på jagt efter lidt kvas at tænde et bål med. Det lykkedes for ham, og da han kommer ind igen, påbegynder han arbejdet med at tænde et bål..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 19:39
Lorelei begynder at skælve, da manden der bar hende pludselig lægger hende fra sig, men hun kryber mere under tæppet, da hun mærker det kommer over hende.
Hun prøver virkelig at holde sig vågen, selvom det er lidt svært for hende, da hun endelig slapper af. Hun kan stadig ikke forstå hvordan hun over kom ud i det snevejr.
Der går ikke lang tid, før hun opdager manden, da han sidder og prøver at tænde bålet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 19:46
Én gnist.. ingenting sker. endnu et par stykker, og pludselig begynder det tørre græs at ryge ganske let. Cazz skynder sig at puste til de bittesmå gløder, og snart flammer det op i hans lille bål. Han lægger lidt større kvas på, og skæver til Lorelei, der syntes at være vågnet op.
"Nåå, er der kommet lit liv i dig? Det er et barsk område min snut. du burde ikke være her" han smiler skævt, og lader tungen glide over læberne..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 19:51
Hun lå og stirrede et stykke tid på ham, inden hun faktisk svarede. "Jeg ved heller ikke hvad jeg laver herude, eller hvordan jeg er endt her. Lige pludselig var jeg bare midt ude i kulden, og jeg blev nødt til at vandre videre." Man kan godt høre på hende, at hun har været ude for kulden, da hendes stemme er svag, og hun klaprer også med tænderne.
"Tak fordi at du fandt mig," siger hun sagde og smiler til ham.
Hvis hun havde flere kræfter, havde hun nok sat sig op, men det har hun ikke, da hun har brugt de fleste til at holde sig varm og gående.
Lorelei var virkelig ikke vant til at være ude for så kolde steder, det er derfor at det har taget så hårdt på hende.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 20:04
Cazz tager et skridt hen til Lorelei, og sætter sig ved hendes hoved. Han lægger armene om hendes skuldre, og støter hende op ad sig. På bålet har han sat en kop sne, som nu er smeltet til klart vand. Han rækker ud efter koppen, og sætter den imod hendes læber.

"Drik, det vil hjælpe" siger han beroligende, og løsner hendes fletning, så hendes hår bedre kan varme hende..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 20:09
Hun drikker langsomt af den, selvom hun stadig synes at vandet er koldt. Hun bliver dog overrasket, da hun pludselig mærker sit lange hår blive løst.
Hun plejer kun at have sit hår løst, når hun sover, da det ellers kommer i vejen. Det er desuden også helt vildt bølget, når det løst, da hun som sagt altid går med fletning, og det har sine præg på hendes hår.

"Hvorfor løsnede du mit hår?" spørger hun så. Hun er næsten allerede ved at blive irriteret over at hun kan mærke det på det stykke af ryggen, som er bart.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 20:16
"Det hjælper med at holde dig varm, i modsætning til en stram fletning" siger han med et smil, og retter sig lidt, sådan at hans krop dækker hendes bare ryg.

"Du burde være mere taknemmlig istedet for at være så utilfreds. Jeg har trodsalt reddet dit liv.. hvad er dit navn?"
han lader hende drikke ud, og sætter koppen på det kolde gulv.De sidder lunt på skindet, men da han strejfer gulvet, går en isning igennem hans krop.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 20:24
"Jeg undrede mig bare," griner hun så og smiler til ham. "Mit navn er Lorelei. Og hvad hedder min redningsmand så?"
Lorelei var tydeligvis kommet i godt humør, som hun plejede at være. Man kunne dog stadig se på hende, at hun stadig ikke var blevet varm endnu.
Hun lænede sig svagt op af ham, da hun synes det var mere afslappende, og han var heller ikke så hård, som nogen var, havde hun fundet ud af.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 20:36
Cazz ler let, og lader Lorelei læne sig op ad ham. Han trækker vejret dybt, og snuser ubemærket til hendes hår. Der er en helt særlig duft ved kvindehår, tænker han, og smiler.

"Mit navn?" brummerhan venligt, og fortsætter. "Mit navn er Cazador. Men du kan kalde mig Cazz, hvis du lyster" han aer hende forsigtigt over håret.

"Vil du have mere vand, Lorelei?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 20:40
"Nej men ellers tak," siger hun og trækker tæppet op til skuldrende, for ikke at fryse alt for meget, selvom Cazz er varm.
"Hvad laver du egentlig herude?" spørger hun så nysgerrigt og har et smørret smil på læberne. Samtalen skal jo forsætte på en eller anden måde, og Lorelei er nysgerrig om hvorfor Cazz er midt ude i kulden. Ingen ved sine fulde fem ville da gå frivilligt ud det kolde sted.
Lorelei griner ved tanken om det.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 20:52
Cazz trækker på skuldrene, og tager selv en tår vand. han gurgler det lidt rundt i munden, før han langsomt, og lidt tøvende svarer hende;

"Tjoo.. jeg tænker godt herude. Den slags vejr er mit yndlings, næst efter tåge." smiler han, og tager en dyb indånding.

"Går det lidt bedre nu?" han drejer forsigtigt hendes hoved, og møder hendes blik, for at se hendes udtryk. ser hende dybt i øjnene, og smiler skævt...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 20:55
Hun bliver lidt overrasket over at det er hans ynglings vejr, da hun selv meget bedre kan lide solskin. Men det er vel hver sin smag, og det kan hun ikke gøre noget ved.

"Ja," siger hun og smiler til ham. "Det går helt fint. Er ved at have fået varmen igen. Tak."
Hun giver ham et takkende nik, som hun har lært af sine forældre. Sikke nogle underlige ting de har fået skruet ind i Lorelei's hovedet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 21:16
"det var godt. Du burde passe bedre på, det var heldigt at jeg var i nærheden" ler han, og stryger hende endnu en gang over håret.

"Du har smukke øjne" charmerer han sig ind, og hæver et øjenbryn.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 21:20
Hun smiler, og begynder næsten at grine da han kommer med kommentaren om hendes øjne.
"Du ved godt, at du ikke så let kan smigre dig ind på mig," griner hun med et stort smil. Hun ved simpelthen hvordan man tager sig i agt for drenge. Fandt hun ud af, igennem sin søster og en del af de drenge der igennem af årerne har været efter hende.
"Så du kan godt droppe komplimenterne," sagde hun i næsten en hvisken.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 21:31
Cazz trækker sig lidt tilbage, og smiler smørret.
"En pi... kvinde, der ikke kan lide komplimenter? det er nok det særeste jeg længe har hørt. Og jeg må sige til mit forsvar, at jeg skam mente det" siger han og trækker sig lidt væk fra hende. Han rejser sig op med stive ben.

"Er du sulten?" mumler han, pjusker lidt op i sit hår, og putter lidt brænde på bålet...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 21:35
Hun kan ikke lade vær med at grine af ham.
"Hvad er der dog at spise herude?" får hun spurgt om, selvom hun stadig griner.
Hun morer sig virkelig over den måde han reagerede, da hans komplimenter tydeligvis ikke virkede på hende.

Hun prøver selv at sidde op, og det går faktisk, da hun derefter begynder at lege med sit lange hår. Når det absolut skal være løst, så skal det også pilles ved.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 21:46
Han sender hende et overrasket blik.
"Min kære Lorelei, du vil blive overrasket over at se, hvor mange steder der er noget at spise" siger han med forfinet stemme. han laver en tofingret salut til hende, og bevæger sig med dyriske træk ud af udgangen.

*spooooooooooooole*

Cazz kommer ind ad 'døren' igen. Hans hår er fyldt med sne, det samme er hans jakke.
Over skulderen har han en snehvid hare, dog er dens hvide pels plettet af blod visse steder. den hænger slapt over hans skulder, før han lægger den fra sig på stengulvet.

"Som jeg sagde.. sulten?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 21:49
I mellem tiden har Lorelei lagt sig ned og kigget op i loftet, mens hun bare har prøvet at komme i tanke om hvordan hun endte ude i sneen tidligere.

Hun sætter sig op og kigger over på indgangen, da hun hører Cazz kommer tilbage, men kigger straks væk da hun ser blodet. Ikke just noget hun er glad for at se på. Der er en grund til at hun ikke gik til våben undervisning.
"Ja, jeg er sulten," mumler hun og lægger sig ned igen, og sørger for at hun ikke kan se haren.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 21.08.2009 22:05
Cazz tørrer lidt blod væk fra mundvigen, og vender sig imod haren. Med en hurtig bevægelse flår han den, og tilbereder den, så godt han nu kan i en kold stenhule, kun ved hjælp af sine skinnende elversmedede sølvdolke.
Han sætter kødet på et par pinde han har fundet på sin jagt, og lægger 'spydene' over bålet. Derefter sætter han sig ned ved siden af Lorelei, og smiler stille..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.08.2009 22:09
Lorelei sukkede og kiggede op i loftet igen.
Hun var ikke vant til at skulle overleve ude i naturen, da hun altid havde haft hvad hun ville hjemme hos sig selv. Hun kom jo fra en rig familie, så hun havde en stor, blød seng, som var varmt. Det var noget helt andet at være i en kold hule. Selvom tæppet varmede hende en del. Men hun var stadig kold pga. hendes påklædning.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12