En lille fin hytte (Cassa og Fujitas midlertidige hjem)

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2009 22:55
Hytten er ikke ret stor.
Køkken og stue er i ét, og kun adskilt af en halvmur. så er der et lille soveværelse, samt et lille badeværelse. i køkkenet er en pejs, hvor man kan fyrre op og lave mad ovenpå.. der er ikke rindende vand, men kun få meter fra huset står en lille vandpumpe hvor man kan hente vand.
Huset er af træ og ligger godt i skjul af træer, krat og buske, ikke så langt fra vandfaldet, men alligevel tilpads langt væk, så støjen fra vandet ikke er overdøvende, men bare er der som en hyggelig rislen..
Udenfor den lille hytte er der en urte/køkkenhave hvor grøntsager, frugter og urter vokser i sommerhalvåret. Om vinteren er det dækket til af en form for tæppe, som er fremstillet af naturlige midler, så som f.eks. græs, og andre nedbrydelige stoffer, som jorden kan optage nærring fra..
Cassa har valgt at ham og Fujita skulle slå sig ned her, af flere årsager; 1 - Vandfaldets mægtige krafter skygger over hans egen aura, så han er umulig at opsøge på den måde. 2 - hvis det bliver nødvendigt, kan de hurtigt stikke af og gemme sig i skoven rundt omkring dem... og en sidste vigtig grund; Her er hyggeligt og rart, skønt der hverken er rindende vand fra aquadukterne som der er inde i byen, eller magisk indstalleret varme.. Varmen kan man jo få fra enten køkkenets pejs, eller den lille kamin inde i stuen..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 15.02.2009 23:02
Fujita havde lige tændt op i kaminen inde i stuen.. han tørrede sin pande med sin hånd uden handsken på.. varmen var nemlig meget varm at få i hovedet inden han nåede at lukke lågerne.. han sukkede ud med et smil, og rejste sig fra sin hug-stilling..

Fujita gik hen til vinduet og kiggede ud, han kunne lige skimte noget af vandfaldet for alle bladene, og træerne. han smilte lidt..
Gad vide hvornår Cassa kommer hjem..?
han blev lidt bekymret.. og gik væk fra vinduet og hen til køkkenet..
"Hmmn.. Hvad skal man dog give sig til..?"

Hurtigt forsvandt Fujita ind i soveværelset for at rede sengen..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2009 23:10
Cassa har været ude de sidste 3 dage.. Ude i et forsøg på at opsnuske hvem hans kolegaer egentlig er, og hvor de holder til..
Men uden held desværre..
Slukøret kommer han traskende hen mod hytten.. iført et diskret sæt tøj.. et par sorte bukser.. sorte knæstøvler.. inderst inde har han en hvid skjorte på, hvor udenpå der hænger en ringbrynje af et metal, blandet mellem jern og sortmetal.. udenpå den kommer så frakken.. ned til knæhaserne, og sort.. udenpå igen en kutte med en stor hætte, så han ikke så nemt ville blive genkendt på gadeplan..

Han går hen af den smalle skovsti som fører ind til den hyggelige lille hytte.. træt og udmattet banker han på døren.. som aftalt banker han 5 gange, holder en pause og banker så 5 gange igen.. - så er Fujita sikker på at det er Cassa, så han ikke lukker op for fremmede...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 15.02.2009 23:15
Fujita fik redt sengen, og lagt puderne pænt ved siden af hinanden..
han gik ud af værelset og ind i stuen, da han hørte de 10 bank på døren, gik han små hurtigt hen til den, og åbnede..
"Velkommen Hjem Cassa!" han lagde armene om sin "elskede" .. og slap ham igen..

"Hvordan har din tur været..?" spurgte han med hovedet på skrå.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2009 23:18
Han lægger armene om Fujita, da denne falder ham om halsen.. dernæst træder han ind med et opgivende, tungt suk.
"Elendig.. jeg fandt ikke ud af noget.. og nu er jeg bare træt, sulten, og trænger til et bad.." han lukker døren efter sig, pjusker let op i sit hår.
"Hvordan har du haft det?" spørger han imens han begynder at åbne sin kutte
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 15.02.2009 23:27
"Årh.. det jeg ked af at høre.." hans øjenbryn skød med en trist mine op af.. han trak på skuldrene og gik efter Cassa.. ind i stuen..
Sulten.. det er da noget nyt.. han smilte lige så stille..

"jamen så laver jeg noget mad til dig!<3" sagde han kærligt, med et kvindeligt skær i stemmen.. han klappede hænderne sammen..
Fujita smilte..
"Jeg har haft det fint.. men savnet dig meget.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2009 23:34
Cassa hænger kutten på stumtjeneren bag døren.. egentlig har den lille hytte ingen gang, men blot et lavere sænket podie med stengulv, hvor man kan stille sine sko, og hænge sit overtøj, inden man træder op på stuens trægulv.
Han åbner så frakken, hænger den ved siden af kutten.
"Tak.. Bare noget salat eller sådan noget i den dur, det ville være fint.." han bukker sig lidt ned for at begynde at snørre støvlerne op.
"Arh.. Det er godt at alt er gået som det skulle.. Hvis du ikke havde savnet mig, ville jeg blive skuffet.." han smiler lettere stilfærdigt.. måske en smule hemmelighedsfuldt..
Får omsider støvlerne af og sætter dem ind til siden.. træder så op på træpodiet..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 15.02.2009 23:41
Fujita smilte..
"Så tilbereder jeg noget salat.." han nikkede let..
han var på vej ud i køkkenet, men stoppede, op og kiggede sig tilbage på Cassa, da han snakkede om at være savnet..
han smilte blidt..
"Så er det godt at jeg ikke skuffede dig.. men hvis jeg gjorde.. så måtte du hellere straffe mig.." han smilte også en smule hemmelighedsfuldt, med sin pegefinger foran læberne.. han grinte så..

Han smuttede ud i køkkenet, og begyndte at vaske noget salat med vandet fra spanden.. Samt nogle andre grøntsager..
en fisk begyndte han også at tilberede..
Cassa skal spise min mad! .. <3..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:05
Han griner let.
"Straffe dig? eeejh, nu overdriver du vist.." siger han med det milde smil..
Hans humør var egentlig helt nede i kuldkælderen inden han dukkede op her.. men.. det er som om at Fujita fik hans humør til at stige..?

Han låser døren bag sig, og går så hen til den lille sofa i stuen, hvor han bøjer sig fremover, forsøger at få ringbrynjen til at glide af sig.. og det gør den da.. med en del møge og besvær får han den af sig så den dumper ned i sofaen..
"... Aaarh! det lettede.. jern.. er tungt.." mumler han og lukker øjnene.., sætter sig tungt ned i sofaen, ved siden af ringbrynjen
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:10
"Så skal du måske have lidt massage?" han grinte muntert, og fik ordnet fisken.. han lagde stykkerne på stegepanden, og lagde derefter stegepanden på kaminen..
han fik grøntsagerne med på panden også og puttede noget krydderi på..
"Maden er snart færdig.." sagde han med et frisk smil..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:16
Cassa sidder tilbagelænet i sofaen.
".. Det blev vist lidt andet end salat?" spørger han med et lille grin.. Måske blev grinet en smule anstrengt. Han lukker øjnene..
Hvorfor.. sagde jeg at jeg var sulten? det piner ham inden i.. men han ved også godt, at hans krop virkelig har brug for mad efterhånden.
"Jeg henter lige vand.. jeg har brug for et bad.." han rejser sig igen.. går hen til døren, som han åbner..
Han rækker en arm ud mod en spand ved siden af sig, som står lige nedenfor den lille trappe op til hytten.. spanden letter og flyver hen til vandpumpen.. så begynder han at pumpe med pumpens håndtag.. ligeså gjort med telepati fra der hvor han står..
Da spanden er fyldt op, lader han den svæve ind... følger efter den helt ud til badeværelset hvor den hældes i det store, runde trækar der står derude.. en form for balje?

Nu da han kender ruten som vandet skal, stiller han sig bare i døren udtil, og flytter vand, indtil karret er fyldt op..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:21
"Hehe.. Jeg gør mig umage.." sagde han med et smil.. og rodede rundt i grøntsagerne med en palet.. han smilte fredfyldt..
"Iorden.. men først efter maden.." sagde han højt, så Cassa ville kunne høre ham..

Han rødmede lidt..
Det er underligt.. men jeg føler at .. eller jeg er bange for at Cassa ikke kan lide min mad.. men han spiser den alligevel.. han smilte svagt.. det gjorde ham glad at Cassa spiste hans mad..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:24
Cassa smiler let.
"Ja.. Det skal også først blive varmt.."
han trasker ud på badeværelset hvor han hæver en arm lidt, holder den ud over vandet..
Der koncentere han sig, og lader en blød, varm lysild dukke op.. han sænker den ned i vandet... Det er svært at skabe ilden så den kan brænde under vand.. men det er ikke så stor en flamme, så det går..
".. så er det varmet op om en halv times tid.." mumler han for sig selv, inden han går ud fra badeværelset.. ud i køkkenet hvor han stiller sig bag Fujita, lister armene om livet på ham, og hviler hovedet på hans skulder
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:29
Fujita havde ikke hørt Cassa komme listene..
Så han fik et lille chok da han mærkede armene om sig.. han hævede sig lidt.. og øjnene med..
"Uh.." han drejede hovedet lidt.. smilte så..

"Jeg hørte dig ikke.." han smilte let..
-"Maden er færdig nu.." sagde han blidt.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:30
Cassa smiler svagt.
".. Hmmn.. hvor står der tallerkner?" spørger han afdæmpet..
.. Hvordan dækker man bord? en tanke slår ham.. han har aldrig dækket bord selv før..
Han træder lidt bagud.
"Du skal vel også have?" spørger han med hovedet let på skrå, alt imens han betragter Fujita i det skjulte
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:34
"De er i skabet.. under bordet.." han smilte let.. og pegede hvorhen de lå..
han tog panden og en bordskåner med ind i stuen, til stuebordet.. han satte det op..

"Kommer du også med nogle glas?.. de er i skabet ved siden af.. " han smilte let.. og satte sig.. han kiggede på maden.. den var varm mod hans ansigt.. og det duftede egentlig meget godt..
"Hmm.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:37
Cassa nikker let.. åbner skabene med telepati..
Han lader to tallerkner, to glas.. og bestik ud til dem..
Han lader det flyve ind i stuen, hen over halvmuren.. ind og stiller det på bordet.. tallerknerne ovenpå hinanden, to glas ovenpå tallerknerne, og så bestikket ved siden af.. så er det nemmere at dele rundt, syntes han..
Han går ind ved siden af.. ser lidt på maden..
.. Uihm.. lidt nervøst skæver han til Fujita; "Hvad har du stegt det i?" spørger han lidt tilbageholdt.. han håber på at høre svaret; Ingenting.. Men han er ret sikker på at der enten vil lyde; olie eller smørfedt,,
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:39
"Stegt det i?.." spurgte han, og kiggede på Cassa..
"Olie.." han smilte lidt..
Fujita kiggede på hans ansigt.. sukkede så lidt..
"Det er altså ikke farligt.. " fastslog han så..

Jeg kan altså ikke lide det.. jeg vil jo ikke have at han forsvinder ind til ingenting.. tænkte han bekymret.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2009 00:43
Cassa smiler bare fortsat.
".. Okay.." smilet er lidt anstrengt.. han brød sig ikke om det svar..
han dækker bordet.. lægger bare bestikket ovenpå tallerknen.. for han kan ikke huske hvilken side hvad skal ligge i.
"Nej nej!" haster han at sige, for ikke at komme til at gøre Fujita trist.,
"Det ved jeg godt.." han smiler igen..
".. Vin til, eller vand?" spørger han så.. Cassa har taget nogle få flasker med..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 16.02.2009 00:51
Fujita smilte selv en smule anstrengt.. men alligevel forsøgte han at virke glad..
"Jeg er glad for at du vil .. spise den mad jeg laver.. " han rødmede let..

"Jeg vil bare have vand til.." smilte han, og nikkede roligt..
Han øste mad op til sig selv..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal , Mee