Morgana Winths

Morgana Winths

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 22.10.2008 16:00
Hun så sig tilbage. Var lidt vemodig, men tanken om alle de nye landskaber, hun ville kunne få at se og male efter, trak hende fremad. Dette var hendes fødeegn, og hun holdt virkelig også af landsbyen og det omgivne landskab, men hun længtes ud.
"Farvel." hviskede hun stille og begyndte at gå hen ad vejen, væk fra landsbyen.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 30.12.2009 10:12
Da jeg var kommet ud af skoven sammen med halv-hesten, blev jeg noget forbløffet over hendes stedsans. Jeg havde gået igennem Mørkets Skov i flere måneder fordi jeg farede vild, og så kan hun komme ud af den på cirka en halv time? Jeg gloede på halv-hesten da jeg opdagede at jeg også under mit lange ophold i Mørkets skov havde gået i ring.

Jeg havde gået langs den lange sti, der førte fra Mørkets skov til Medianen.
Rettere sagt havde jeg løbet, for at indhente halv-hesten hvilket var noget af en udfordring.

"Behøver du løbe så stærkt?" råbte jeg til hesten. Jeg var cirka 100 meter bagud i forhold til hesten, som jo nærmest var vant til at løbe så stærkt.

Eftersom jeg hele vejen igennem skoven havde pralet med hvor hurtig jeg var ved hjælp af mine evner, havde jeg ikke kunnet bruge dem lige siden.

"Hvad hedder De egentlig?" råbte jeg, imens jeg prøvede at indhente hende.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 31.12.2009 00:14
Det havde ikke taget Skumring lang tid at finde vejen ud af skoven, nu var spørgsmålet bare om hun havde fundet den vej der var bedst for Chriq, heldigvis hande hun groet en frugt til ham der ville give ham energien til en længere gåtur som den de lige havde været ude på.
Med et lille smil så hun sig tilbage da Chriq råbte efter hende og bad hende om at slappe af "Du sagde da ellers at fart ikke var noget problem for dig!" sagde hun med et kækt smil og stoppede så op, så han kunne indhente hende. Indrømmet; så gik hun ret stærkt i sit normale tempo, men sammen med mennesker glemte hun af og til at sætte farten ned.

Pludselig slog det hende at hun faktisk slet ikke havde præsenteret sig overfor ham, hvilket normalt ikke lignede hende, og slet ikke når hun havde fundet ud af, at de spillede på samme hold "Jeg hedder Skumring!" sagde hun med et smil og begyndte at gå igen, da Chriq fik indhentet hende, denne gang i et mere tilpast tempo "Hvad med dig?" sagde hun og så ned på ham, mens hun henslængt fejede en tot at det lange pjuskede hår om bag det ene spidse ører.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 31.12.2009 10:41
Chriq kiggede lidt på hende. Havde han da ikke allerede sagt sit navn? Når men det kunne også være han selv havde glemt det.

"Chriq Ztýrh Ógh A´rh Zaiarah Énhd Alhé Jér-h" sagde jeg efter jeg havde fået pusten.

"Hvor er du så opvokset?" spurgte jeg nysgerrigt. Nu kunne jeg lige så godt lære hende Fru. Tusmørke (Skumring) at kende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 31.12.2009 13:54
"Nårh ja, det er rigtigt!" sagde hun med et lille smil, og så ned på ham "Det sagde du godt!". Hurtigt strøg hun en hånd gennewm hårret der tydeligvis ikke ville som hende, men lod det så værre selvom det strittede og var uglet.

"Jeg er opvokset i paradisskoven, sammen med resten af kentaurene!" sagde hun og sendte ham et lille smil, "Hvad med dig? Byen her?" sagde hun og nikkede mod Medianen som man kunne se et stykke længere fremme
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 01.01.2010 10:40
Jeg kiggede hen imod syd, hen imod byen. Den var egentlig blot et sort omrids herfra, men blev tydeligere eftersom vi kom tættere på.

"Jeg.. er faktisk fra udlandet." sagde jeg. Jeg følte det som et sug i maven at der blev spurgt til min fortid.

"Er du en kentaur?" spurgte jeg bagefter for at få noget andet at snakke om. Jeg troede først at hun bare var en halv hest, eller måske to personer som gik rundt i et slags kostume.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 01.01.2010 15:00
Skumring fulgte roligt hans blik hen imod byen, den var flet på afstand, men Skumring havde aldrig brudt sig om menneskebyer, hun ville ikke ind i dem, og slet ikke efter massakren på hendes folk da hun var lille, som havde givet hende et skidt indtryk af mange mennesker.

"Okay? Hvor er du så fra?" spurgte hun med et smil og så ned mod Chriq, som hun efterhånden havde sat sit gåtempo ned efter, så han ikke skulle løbe efter hende.

Et øjeblik smilede hun for sig selv da hun fik spørgsmålet, der var efterhånden ingen i riget der kendte til hendes race, hvilket vel var tragisk, men Skumring havde vendet sig til spørgsmål som "Hvad er du for en? Hvad er du? Du ser da speciel ud!" osv. "Ja, jeg er en Kentaur!" sagde hun og smilede igen varmt ned til mennesket
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 02.01.2010 10:37
Da jeg skulle svare på spørgsmålet, som jo var en selvfølge at jeg kunne, blev mit sind pludselig mærkeligt tåget. Hvor kom jeg egentlig fra? Jeg kunne næsten ikke huske hvem min familie var, hvordan jeg var kommet hertil, eller hvorfor jeg egentlig stadig var har.

"Jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg kommer fra" svarede jeg, men mærkeligt tåget i forhold til min væremåde før hun spurgte. Ordene kom ikke så godt ud af min mund, selvom jeg tvang dem.

"Jeg kan huske at jeg fik den her fra der hvor jeg kommer fra dog." sagde jeg efter en kort pause. Jeg fiskede en lille metalboks frem ud af lommen. Hvad var det egentlig? Jeg kunne ikke huske hvad det var, andet end at man kunne trykke på den.

Boksen havde en masse små numre, på små metalplader der stak lidt ud i forhold til metalboksen. Der var også et sort glas i metalboksen, som sad i den modsatte side end alle de små tal. Den lignede ikke noget man havde set før.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 04.01.2010 14:07
Skumring så undrende på Chriq, han var ret ung, han burde da stadig kunne huske hvor han kom fra, med mindre han havde lidt et hukommelsestab ved feks. et slag i hovedet. "Kan du heller ikke huske hvor i landet du er fra?" spurgte hun forsigtigt og skævede ned mod ham. I Skumrings verden kunne man kun komme fra Krystallandet, alt andet var urealistisk.
Dette fik hende også til at spærre øjnene undrende op ved synet af det sære apparat han havde i hånden, det så unaturligt ud "Det må være en med evnen til at kontrollere metal der har drejet den der" sagde hun med en konstanterende tone, selvom hendes gang var blevet langsom i takt med at hun vred sin hjerne for at finde ud af noget der kunne minde om metalboksen, men hun kunne ingen sammenligning finde, det var udefinerbart!
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 21:23
Jeg svarede ikke. Jeg kom pludselig i tanke om et eller andet jeg havde glemt. Noget der var vigtigt.

"Oh nej! Jeg har fuldstændig glemt det!" råbte jeg forvirret. Hvordan kunne jeg glemme DET?

Nogen fugle fløj op mellem træerne da jeg råbte, sandsynligvis fordi jeg skræmte dem væk.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 04.01.2010 21:46
Skumring gik of ventede forventningsfuldt på noget respons da Chriq pludselig blev underligt stille, da han pludselig skreg op om noget han havde glemt, undrende så hun mod ham med et smånervøst blik "Hvad har ddu glemt?" sagde hun og stoppede så helt op på stien, det lod til at være ret vigtigt, men hvad det kunne være kunne hun slet ikke forestille sig
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 21:51
Min hjerne arbejdede på højtryk. Det slog fast i mig da jeg kom i tanke om hvad jeg havde glemt.

"JEG HAR GLEMT EN KAGE I OVNEN!" råbte jeg i panik.

"Og så havde jeg også glemt et eller andet jeg ikke kan huske men mener ikke at det var så vigtigt alligevel" sagde jeg så derefter.

"Et eller andet med D.H. Måske Damernes Herreklub?" mumlede jeg til mig selv.

"Nej vent. Dronningen! Farvel Unge Halvhest, Jeg har en mission at fuldføre!"

Jeg måtte tilbage til byen. Jeg begyndte at løbe direkte mod syd, i håb om at støde på byens grænser der.

/out

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 04.01.2010 22:01
Skumring så mere og mere fortabt ud en kage i ovnen hvad i alverdenen ævlede han om ? Dog kom der noget mere frem jo længere han nåede ind i sin forvirrede sætning og skumring fik hurtigt kodet noget af hans forfjamskede tale sammen "D.H, du mener vel ikke Dronningens Håb?" sagde hun og skævede rundt for at se om der var andre i nærheden, i det samme som han havde nævnt Lysets Dronning blev Skumrings attitude meget mere alvorlig. I det samme gik det op for hende at Chriq var stukket af, og ikke nok med det, han havde retning mod ørkenen "VENT, STOP!" råbte hun efter ham, og satte i gallop efter ham, takket være Skumrings evne til at løbe mindst lige så hurtigt som en almindelig hest, fik hun heldigvis hurtigt indhentet ham
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 22:07
Jeg kiggede på hesten. Hvad vidste hun om Dronningens Håb?

"Dronningens håb. Ja jeg er en af lederne. Men nok om det, Unge Halvhest, for Jeg, Chriq Ztýrh Ógh A´rh Zaiarah Énhd Alhé Jér-h, har en Dronning at redde! Og jeg frygter mere eller mindre intet!" sagde jeg stolt og begyndte at løbe videre, men denne gang brugte jeg mine evner. Jeg havde ikke tid til at småsludre.

/out

Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.10.2012 18:16
Luxúria kommer flyvene hen over vejen mod landsbyen. Hun har været ude og udforske landet i noget tid og har derfor ikk være opmærksom på ret meget.
Lux venter stadig på, at de sidste to af hendes søskende skal ankomme til landet.
Hun lander på vejen og følger den stille.. Hun er en smugle træt i vingerne.
Den blide vind river læt i vingerne, som om den prøver at mindske smerten.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.10.2012 18:28
lidt henne af vejen hvor der ikke rigtig går nogle menneske, kan man blot for afstand mærke varmen bredde sig, Le chaos kom roligt gående med et blik fast i hans øjne som om han kun gik efter en ting. for hvert skridt han tog blev der et fodaftryk af hans fod pågrund af den kæmpe varme som han udsende via hans krop.

Le chaos var for først egang bevæget sig ind hvor folket var hvor han før i tiden befandt sig uden for byen, han vidste godt han havde et formål med at blive sendt til jorden men Le chaos gjorde hvad han vil når han vil.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.10.2012 18:50
Lux kan mærke varmen i vinden, og smiler skævt og selv tilfreds mens hun nærmer sig ham.
"Nææh... Er du på vej ind i byen Chaos?"
Han vil kunne høre hendes stemme i vinden, inden han kan se hende, samen med en lille fræk og drilsk latter.
Hun hverken sætter farten op eller letter fra jorden.. Hun fortsætter bare sin kurs.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.10.2012 19:05
Le chaos standser kort op og smiler lidt men vælger ikke at svare, men siger blot ud i det fri " hader at du ved hvornår jeg kommer nogen steder "
han stopper helt op slår sine vinger ud inden han i et lille afsæt flyver op i vejret han kan se hvordan det hele bliver mindre . han kan se lux nærme sig ham fra jorden. han smiler inden og snakker til hende ved af hovedet "måske"
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.10.2012 19:12
Lux griner ved hans kommentar omkring, at han hader hun ved han er tilstede...
"Hvad skal jeg sige... Du gør luften HOT omkring mig."
Hun små griner stadig og med et enkelt smæk med vingerne flyver hun op ved siden af Chaos. Hendes evner for luften hjælper hende på vej, og gør hende hurtigere end hun selv er.
Lux når ham på et split sekundt. Hænger i den kølige luft foran ham og ser drilsk på ham.
"Hvad skal du dog i byen broder?"
Hun sætter hænderne i siden og ser på en måde mere magtfuld ud.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.10.2012 19:16
han smiler lidt " tsk som om du skulle have det at vide, har du ikke et ller andet uskyldig menneske at forfør " han ser irriteret på hende " i stedet for at blande dig i hvad jeg skal " siger han blot med et glimt i øjne. han flyver helt tæt på lux sådan hans overkrop blot røre hendes " nå ?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12