En af de mange senorme stuer

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 15:30
Her er der de fineste møbler i lidt uhyggelig gotisk stil.. der er store lyssekroner af sortmetal hængende i loftet, og diverse gulvlyssestager hist og her.. belysningsmaterialerne har alle spidse kanter, takker og snørklede mønstre mm. for at det skal passe ind i det smukke sted..

Elizeph sidder i en af de bløde lænesofaer.. en af dem der der er beregnet til at ligge halvt ned i..
han har benene let bøjet, ligger på siden og støtter overkroppen op af armlænet, mens han læser i en lidt mindre bog..
han føler sig søvnig, men han er det ikke.. bare døsig af at ligge i den dejlige varme stue, og læse en god bog..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 15:34
Eclipse fik sig travet ind på fæstningen.. det var hårdt med de små ben at gå så langt.. selvom da han var i sin rette størrelse og alder ville have klaret det på knapt en halvtime.. hurtig var han.
jeg kom forpustet ind på gangen.. fik så faldet lidt ned.. og åbnede ind til der hvor Elizeph sad..
"Uhm... far.." sagde han stille og kiggede op på ham med store grønne øjne.. Eclipse trippede hen imod ham.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 15:38
Elizeph ser først ikke op fra bogen..
"Hmmja?" mumler han bare per vane..
Men.. stemmen? det lød hverken som Amaya eller Eclipse?!!
Han ser derfor brat op.
"... Eh?" han sætter sig ordenligt op og lukker bogen sammen.
Hans første tanke; DAMMIT?! Jeg er vel ikke far til flere endnu?!! men han skynder sig at skyde tanken fra sig.. skønt.. den lille dreng der.. med det sorte hår.. de øjne.. det må da være en søn af Elizeph..? men.. Han er ikke ret gammel.. og Elizeph har ikke været sammen med en kvinde siden Eclipses mor... så... ?
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 15:41
Eclipse lo stille.. men det var meget barnligt..
han gik så stille hen til sin far Elizeph.. og smilte stort og sødt..
"det mig.." Eclipse smilte lidt.. "Eclipse.." han så op på ham med de store grønne øjne endnu en gang.. og det pjuskede sorte hår.. men han var nu kun på en alder af.. cirka 8 - 9 år.

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 15:46
Elizeph ser på Eclipse.. meget lost blik.
"... E.. Eclipse.. du er..?" han laver sådan med hænderne, for at vise "lav" eller "lille"
"... Hvad eeh..?" Elizeph ser på sin søn.. koncentrere sig.. han må finde ud af om barnet taler sandt.. Derfor tager han et hurtigt tjek i Eclipses sind.. jo.. ganske rigtigt.. det ER Eclipse.
Han lægger så hænderne på Eclispses skuldre.
"Hvad er der sket?!" spørger han så alvorligt.. Men.. Hvor er Eclipse dog bare en lille nuttet en...
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 15:49
jeg nikkede stille til det med at jeg var lav.. jeg pjuskede let op i mit hår med de små hænder..

"Ihih.." jeg grinte sødt og smilte til Elizeph.. "jeg.. faldt i en magisk kilde..!" jeg hoppede sådan lidt svagt op og ned.. men uden at fjerne fødderne fra gulvet.. mere sådan løfte sig selv på tær og ned..

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 15:51
"Arh.. Eclipse.. altså!" han klasker sin hånd mod panden.. han selv har været ude for det samme.. hans sind ændredes.. han fik jo slugt noget af vandet.. mon det samme er sket med Eclipse?
"... føler du dig yngre inden i....?" spørger han så og ser lidt undersøgende på sin søn
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 15:52
Jeg grinte stille igen..
"måske!" drillede jeg, og smilte bredt op til Elizeph..
jeg tog stille hans hånd og kyssede den på håndryggen.. smilte så bare igen op til elizeph og slap hans hånd.

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 15:57
"Et eller andet siger mig, at det gør du ikke.." han stryger ham blot let hen over håret.
"... Men jeg ved ikke hvad modgiften for den der forvandling er.. Det er sært... Men magiske formulare kan intet stille op.." han rynker næsen misfornøjet.. han hader når hans magi ikke kan trænge gennem andre forbandelser.
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:00
"Øv.." sagde jeg stille.. og skuffet.. han skulle jo tro det!..
jeg nød at blive nusset på håret.. rødmede let og smilte forsat..
"aawh.. den går vel over af sig selv?" spurgte jeg undrende.. "for.." jeg kiggede ned mod mit underliv, "den er væk!" jeg pegede på mit underliv..
sandt nok.. den er ikke specielt stor... jeg smilte skævt..

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:04
Elizeph misser lidt med øjnene.
".. Eclipse din.. arhg!" han klasker atter hånden mod panden.
"... For pokker knægt.." han holder et grin tilbage.. smiler bare svagt.
"Hårdt at være barn hva?" siger han inden han skæver rundt.. Han har svært ved at forholde sig til det her.. Eclipse har vel ca Amayas alder.. men sindet som han havde før.. Hvordan skal han behandles? Hvis det nu bare kunne passe sammen! For.. det her er for sært! virkelig virkelig sært!
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:08
Jeg kvalte selv et grin og kiggede bare forsat med det nuttede blik op på Elizeph.. jeg nikkede, "meeeget.." min stemme lød nærmest forvranget.. i mit hovede..
"Nihih.." .. "men.. nu kan du se hvordan jeg så ud dengang jeg var lille.." sagde jeg på en nuttet måde.. og holdt hænderne bag ryggen.

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:13
Elizeph smiler svagt.
"Ja... Du... lignede mig kan jeg konstatere.. Og så er du vokset op og endt med at ligne din mor.." han føler en trang til at græde ligepludselig.. Måske fordi.. han har jo ikke været der til at opfostre sin egen søn.. Og det piner ham.. især nu hvor han kan se sin søn.. som han var dengang hvor Elizeph burde have været der..
Han rejser sig derfor op uden et ord.. trasker slukøret hen til en af de store smukke vinduer, der strækker sig fra gulv til loft..
han lægger armene let om hinanden, mens han ser ud.. klart vejr med få skyer i dag.. men for Elizeph, kunne solen have skinnet som på den smukkeste forårsdag, og han ville stadig føle at det var gråt..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:17
Jeg smilte ikke nu.. så bare uforstående på Elizeph..
han virkede lige trist.. jeg så bare forsat op på ham da Elizeph traskede hen til en af de store vinduer..
"far..?" jeg gik med ham derhen.. så bare stille op på ham.. "er du.. okay?" spurgte jeg bekymret.

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:22
"Næh ikke specielt.. Jeg.. Har det ret dårligt med at jeg slet ikke vidste du fandtes før du fik mig opsøgt.." han sukker.
"... Havde Ελισαβετ levet endnu.. Så kunne hun godt have forventet at få min vrede at mærke.." det sidste mumler han bare... Hvorfor havde Ελισαβετ ikke fortalt ham at hun ventede barn? Hvorfor fortalte hun ham ikke, at hun havde fået et barn?!
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:25
"åh..." jeg så sørgmodigt op på ham.. krammede så bare hans side.. "jeg bebrejder dig ikke noget.. det var jo.. mors skyld.. at du ikke vidste noget.. som sagt.." jeg bed mig kort i underlæben.. følte selv lidt skyld.. for hvis jeg ikke havde forvandlet mig til et lille barn.. var Elizeph ikke blevet trist nu..

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:31
Elizeph stryger blidt Eclipse over håret.
"Din mor var.. bare generelt meget sær.. En spøjs kvinde med faste meninger.. adlød man ikke det... jaeh.. så kunne hun finde på at forvandle folk til dyr... Oftest et æsel.." han ser ned på Eclipse nu, ikke ud af vinduet.
".. Men.. I det mindste kan jeg da se dig nu.." siger han med et stilfærdigt smil..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:33
"et æsel..?" jeg grinte let.. "pff.. sært valg.." jeg trak på skuldrene.. så bare op på Elizeph også.. "Mhm.. ja det kan du jo.." jeg smilte selv til ham..
"skal jeg så også opføre mig som et lille barn..?" spurgte jeg nysgerrigt.

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:38
"Hun var også sær.. Så når dte gik ud over mig, satte hun en grime på mig og trak mig rundt efter sig hele dagen.. Hvor jeg dog kunne flå hende når hun gjorde det.." han roder let op i sit hår med et svagt grin.. han stryger dog så bare let Eclipse over håret igen,
"Nej.. du.. skal bare være dig selv.." siger han med et stille msil
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:40
"pff.. måske skulle jeg følge det eksempel? .. " sagde jeg med et lumsk grin.. men det lød ikke helt rigtigt fordi min stemme var så barnet.
"mig selv? okay.." sagde jeg stille. "kys mig far!" sagde jeg med et stort smil. høhøh.. han bad selv om det.. jeg så med et nuttet blik op på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7