han slipper stille hendes skuldre, inden han puster røg ud.. i en retning væk fra hende..
Lader så bare cigaretten hvile mellem to fingre igen.
"... Jeg har fået sådan en dum vane for mig.. at jeg ikke kan være tro mod folk som kæreste... Når James siger at jeg elsker dig mere end du tror.. så mener han.. at det er fordi jeg fortænger følelser, som jeg altid har haft for dig..." han sukker.
"Dengang vi slog op var det jo på grund af det der skænderi med Teekesy og Buruma, på grund af Tvillingerne... Men jeg holdt jo aldrig op med at elske dig.." han sukker.
"Men jeg fortrængte det... Og det forsøger jeg stadig... Det er det, som du nok ikke vidste.." han ser væk.
".. Og netop derfor, vil jeg ikke være i et forhold med dig på den måde.. For jeg ved med sikkerhed at jeg kommer til at være dig utro.. en aften er jeg fuld, og så ved jeg ikke hvad jeg gør... Det sker hele tiden.. nogle har sågar drukket mig fuld, bare for at udnytte mig.. Og.. det vil jeg ikke udsætte dig for.. for der bliver lagt stor belastning på dig på den måde..." han ser stile på hende med de brune, rolige øjne.
"Jeg.. jeg håber det er afklaring for hvorfor jeg opfører mig så mærkeligt nogengange.."