Kazoyas erobrede lejlighed [ IKKE FOR SARTE SJÆLE ]

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 17:01
Lejligheden består af en lille bitte forgang, som fører ind til en stue, hvor videre man kan komme ind i et køkken, et badeværelse, og så et soveværelse.
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 17:08
Xamie står midt i stuen, med et staffeli slået op ved vinduet. I staffeliet står et lærred, som allerede er blevet godt dækket, af et lag maling, og Xamie er nu igang med at tilføje detaljer og effekter - lys, skygge, og de sidste par småting, der ville gøre billedet fantastiskt.
Han havde fundet et stykke gammel stof i brunt, som han havde bundet fast om nakken og lod hænge ned, som et form for forklæde. Ellers havde han rimeligt afslappet tøj på - en ulden trøje, som gerne måtte blive plettet; der var nemlig allerede maling på den. Hans bukser derimod var helt dækket af det store stykke stof, så der var ingen chance for, at det skulle blive ødelagt af malerpletter.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 17:14
Kazoya braser døren ind til lejligheden op.. hans muskuløse krop er dækket en del af blod, i plamager. Rødt blod -ergo; ikke hans eget.
Han smækker bare døren i efter sig, smider de let mudrede støvler på vejen ind i stuen, og mens han går drypper noget af den røde substans af ham.. Ja, som altid er han ligeglad med hvordan lejligheden kommer til at se ud..
Dog stopper han op midt i stuen, da det går op for ham at Xamie står og maler..
Han trasker hen bag ham, lægger sit hoved til hvile på Xamies skulder.. koncentrere sig og trækker hornene ind i sig igen.. det giver en lettere frastødende knirkelyd...
"... Du mangler noget i hjørnet der.." siger han lavt tænkende... Han ELSKER Xamies billeder... Ingen maler så fantastisk som ham..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 18:09
"Bleh bleh..."
Svare Xamie mumlende. Han koncentrere sig altid 100% når han maler, ellers ved han, at det ikke bliver kønt. Og af samme grund har han ikke hjernekapacitet nok til at komme med nogle ordentlige svar, selvom han sætter stor pris på, når Kazoya gider hjælpe ham med hans malerier. Så bliver de bedst; når folk udefra siger, hvad de vil se, for de har altid et andet syn på et maleri, end maleren har.
Han dyppede spidsen af penslen i den hvide maling, og maste den lidt mod paletten, hvorefter han trak et par streger i hjørnet. Det var en nattehimmel, og Kazoya havde vel ret i, at den var for plan oppe i hjørnet, så Xamie brugte nu den lyse farve til at skabe effekten af nogle skyer, der bliver lyst let op af månelyset.
"Bedre?"
Spurgte hans tille, mens han betragtede sit kunstværk, og kløede sig på næsen med enden af penslen.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 18:12
Kazoya ser lidt på det.
"Træd lidt til side.." blidt skubber han Xamie lidt til siden inden han bakker lidt væk så han kan se maleriet på afstand.
"... Well... Ja.. Det er helt.. helt virkelighedstro!" han ser på Xamie igen.
"Endnu et flot billede fra din side.." han smiler let
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 18:25
Xamie lagde hovedet på skrå, kiggede på Kazoya, og så på billedet igen.
"Jeg ved ikke... Der mangler noget! Det er for tomt!"
Han skyllede let penslen i et krus med vand, som stod i vindueskarmen.
"Nogle silhuetter! Af nogle træer, eller sådan noget?"
Mumlede han spørgende - mest til sig selv, men Kazoya måtte godt komme med et forslag også.
Han lagde paletten og penslen, mens han tænkte over, hvad der kunne sætte prikken over i'et på hans maleri. Og mens han nu havde hænderne fri, så strammede han den lædersnor, han havde bundet om sit lange, lyse hår, så det ikke skulle sidde i vejen mens han malede.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 18:30
Kazoya ser overvejende på billedet..
"Hvad med en skygge af et menneske?" foreslår han.
"Og så måske lidt tåge i horisonten? Så virker det.. ja, det er lidt ensomt, og så får du noget dystert med i det?" han ser studerende på billedet... Han er god til at se ting for sig, men ALDRIG vil han kunne male det.. aldrig!
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 18:37
Han rynker på næsen, kigger på billedet. Skuler ondt til det.
"Jeg ved det ikke, men jeg gider ikke mere nu."
Sagde han så bestemt, og tog "forklædet" af, og pillede den lædersnor op, som han ellers lige havde strammet, han smed begge dele i en lille bunke på gulvet, lige under vindueskarmen, hvor efter han vendste sig mod Kazoya og smilede, så han for alvor lignede sig selv igen.
"Hej Kazoya!"
Han smilede, som om Kazoya lige var kommet hjem.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 18:43
Kazoya trækker skævt på smilebåndet.
"... Jamen hej.." siger han så lavt, inden han flytter en blodig tot hår fra sin pande..
"Du virkede meget optaget af det du havde gang i.." han klør sig på halsen med en kno.
"Men det er jo ikke noget nyt.." hans blik glider tungsindigt ud af vinduets let snavsede rude..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 18:49
Han kunne ikke lade være med at smile. Han var helt væk, når han malede. På samme måde var han, når han spillede musik. Helt væk, med alle tanker samlet om at opnå det bedst mulige resultat.
"Sådan er jeg altid!"
Smilede han bare sukkersødt, som det lå ham så naturligt. De store, lyseblå øjne kiggede på Kazoya, og lyste nærmest ligeså af glæde. Det var som om han ikke så alt det røde blod, der tegnede mørke pletter på Kazoyas blege hud - eller også var Xamie bare så vant til synet, at han slet ikke skænkede det en tanke.
Han fugtede kort sine læber, med spidsen af sin tunge, inden han spurgte;
"Vil du have te?", og straks efter stod Xamie ellerede ude i køkkenet, for at varme vand. For selvom Kazoya ikke ville have te, så ville Xamie selv.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 18:54
"The? Nej jeg skal ikke have det vegetarlivsnødvendige bras.." han trækker lidt på skuldrende.
"Hellere wiskey.. Men jeg vil lige vaske blodet her af mig.. det klør så irriterende når det størkner.."
Han smutter så fra stuen ud på badeværelset..
Her trækker han i et reb, sådan at aquadukten der løber udenfor ved at den skal lukke vand ind omkring fyret så det kan blive varmet op.. og sådan sker det..
Derefter klæder han sig af og går und under det primitive brusehoved, inden han med en doven bevægelse trækker forhænget af groft lærreds bomuld for... åbner så sluserne for vandet så det begynder at risle ned over hans krop, hvor det blander sig med blodet, som siver ned som en fortyndet rødlig vandholdig væske.
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 19:02
"Dig og dine lange ord, Kazoya."
Siger Xamie, med en svag tsk'en i stemmen. Men det skal nu på ingen måder forhindre Xamie i, at lave te til sig selv, så.
"Kender du ikke ordsproget; 'Store ord, små hjerner'?"
Han ved egentligt godt, at Kazoya ikke kan høre ham, men han snakker alligevel så ofte med sig selv, at han knap lægger mærke til, at han står her og prøver at lære Kazoya et par ting eller to, uden at han overhovedet hører det.
Da Xamie endeligt står med en kop med varmt vand i hånden, så kommer næste udfordring; hvor er teen? Han købte da noget, så sent som igår?...
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 19:12
Kazoya står bare afslappet under vandet.. hører ikke Xamie..
Da blodet til sidst er skyllet af, slukker han for vandet og går ud fra bruseren.. napper et slidt, men rent håndklæde fra en hylde, og tørrer vandet af sig inden han binder det rundt om livet så det når ca ned til knæene..
Så trasker han ud for at smutte gennem stuen og så videre ind på værelset, hvor han så åbner en skuffe i det gamle gadarobe skab.. finder rent tøj frem..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 19:19
"Jeg har forresten vasket noget at dit tøj, Kazoya, så du skal ikke tage det der hænger bag den første låge, for det er stadig vådt!"
Råbte Xamie ude fra køkkenet, hvor det netop havde lykkedes ham at finde den føromtalte te. Teen lagde han i et stykke bomuldsstof, som han så puttede ned i koppen, for at det varme vand kunne trække smagen ud af teen, og han derved kunne få noget varmt at drikke.
Da teen havde trukket, smed han stoffet med teresterne ud, og tog sin kop med ind i stuen, hvor han smed sig i den gamle sofa. Han kiggede over mod vinduet, så på sit maleri. Igen rynkede han på næsen og skulede til det. Han var sjældent tilfreds, før det var helt færdigt.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 19:37
"waah? Fattede jeg ikke.. så kom og find noget du mener der er rent.. Jeg smider jo bare tøjet ind hvis der ikke er blod på.." han rynker næsen en smule...
Hvorfor skal Xamie også være så fandens huslig?! det næste bliver vel blomstrede gardiner.
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 19:51
Xamie rejser sig og tripper stille ind i rummet hvor Kazoya befinder sig. Han havde stadig koppen med te i den ene hånd, men fik alligevel stukket den anden arm ind i klædeskabet, og fundet et sæt tøj, som hang på en bøjle, helt uden blodpletter og andet snavs. Jo, Xamie havde været flittig.
Kun nogle få, enklete steder kunne man svagt ane nogle mørke aftegnelser fra der, hvor blodet simpelthen ikke gad gå ud af stoffet, men det lagde man ikke mærke til, hvis man ikke vidste det.
"Her!"
Hans smil var stort og han nippede til teen.
"Og hvis du så gider smide det beskidte tøj ud i kurven på badeværelset, så kan jeg også vaske det."
Han smilede og lallede derefter ud af soveværelset igen, så Kazoya kunne få klædt om.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 20:07
"At bo sammen med dig er som at være gift." påpeger han mens han trækker i skjorten, smider håndklædet dovent fra sig og får resten af tøjet på.
Han er personligt selv ligeglad med om der er blod på hans tøj.. bare det ikke lugter af alt muligt andet, så er det vel fint nok?
"Hmmmm...." mumler han.
"Jeg sys jeg lugter af et eller andet..?" han snuser til ærmet.
".... hvad har du vasket det med?!!" han ser på ham med et lidt undrende blik..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 20:12
"Ikke noget!"
Lyver han, mens han placere sig i sofaen, og nipper videre til sin te. Lige nu savner han sin gamle lejlighed; der vidste han altid hvad han kunne give sig til, når han kedede sig. Men det gjorde han ikke her. Det var jo ligesom Kazoyas sted, så Xamie var ikke hjemme, ergo kunne han ikke gøre som han ville.
Han tog sig kun et par enklete friheder; som f.eks. at vaske Kazoyas tøj, støve lidt af, lave mad, vande blomster (de blomster som han selv havde placeret rundt omkring, vel at mærke). Men bortset fra det, så var det stadig Kazoyas hus.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 26.01.2008 20:16
"Tsk!" han ryster på hovedet.
"Mor-Xamie.." han griner let.
"Men ja, det er vel så i orden.. Det bliver hurtigt dækket af blodlugt alligevel.." han trækker på skuldrende.
"Du... ehm.. du skal forresten ikke røre ved sofahynderne der er flået op.. det der ligner sølv der er blod fra tidligere... mit blod, det ætser dig... selv om det er størknet.." oplyser han ham om.. tale om den sofa der er flået op inde i stuen..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 26.01.2008 20:21
Xamie ser mod sofaen, uden at ændre mine overhovedet. Han opdagede godt sofaen tideligere.
"Det ved jeg godt."
Svare han så. "Jeg ved godt, at jeg ikke kan tåle det der kviksølv-lignende stads."
Han stillede koppen fra sig på det lille, brune sofabord, og rejste sig fra sofaen. Han gik over til et hjørne, og fandt sin violinkasse frem, og stod et øjeblik og vendte den mellem hænderne. Skulle han, eller skulle han ikke? Skulle han spille et par toner på det dejlige instrument, eller skulle han bare lade være med at være så rastløs og sætte sig ned, og få drukket sin te færdig, inden den blev kold?
// Xamie Zirufinwei
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12