Et skæbnesvangert møde i en mørk gyde

Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 03.08.2026 18:11
Det var en varm sommeraften i Dianthos. Langt de fleste mindre butikker var tæt på at lukke ned for dagen, mens enkelte butikker samt serveringsteder stadig havde åbent, nogle af dem til langt ud på natten. Der var stadig en masse folk i gader og stræder, der for det meste var på vej enten til eller fra diverse etablissementer. Enkelte steder kunne det endda være besværligt at komme frem eller tilbage på grund af mængden af folk.

Oppe fra en af gaderne der førte ind mod den indre bydel kunne man høre et gevaldig spektakel. Folk blev skubbet til side eller væltet i tumulten. Det var nogle svært bevæbnede vagter der var på jagt efter en. De råbte og skreg på at hvis man havde set personen, skulle man straks angive dem. Der lød umiddelbart ikke nogen fortælling om hvem, hvad eller hvorfor denne person var søgt efter. Det var ikke byens egne vagter der førte eftersøgningen.

Senji havde været på en opgave i den indre bydel. Opgaven havde ikke været svær på nogen måde, men det var det som regel aldrig når det blot handlede om attentat. Han var kommet uset ind i det store hus, befriet et hoved fra dens hals og kommet uset der fra igen. Han efterlod aldrig nogen vidner, det var sådan man blev opdaget og angivet. Det havde han lært på den hårde måde.

Senji gik stille og roligt ned af gaden, med et smil på læben. Han havde afleveret sit bytte ved en der sørgede for at han fik sin betaling. Senji gik som altid klædt i hans sorte bukser, kjorte og vest, med en lige så sort kappe rundt om sig, der skjulte hans mange våben. Hætten fra kappen havde han trukket godt op over hovedet og trods den meget varme dag havde han pakket sig godt ind. Nu skulle han bare finde sig et sted at gemme sig for natten. Men der var stadig en del timer til. Senji drejede fra gaden og ned af en mørk gyde hvor han håbede at gemme sig. Han kunne heller ikke blive ved med at løbe.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 03.08.2026 19:28
En af dem der havde set sig fanget blandt alt for mange mennesker mens andre maste for at vagterne kunne komme forbi, var Charlene. Hun havde en mindre bylt i hendes hånd, det var med mindre frygtsommelighed at hun så hvordan solen langsomt men sikkert bevægede sig mod horisonten. Hun skulle ha været på bordellet for længst! Bordelmutter ville duen tvivl få et føl og tage det fra hendes indkomst, for ikke at nævne at hunville få de mindre attraktive værelser.

Med en mindre banden, og en masse '' undskyld mig.'' fik hun møvet sig frem, over til en sidegade hun vidste var en god stikvej til bordellet.. Hvem pokker ville også have vidst at der ville være så meget mylder på markedet efter en karavane fra en af ørkenbyerne var kommet med  olier, smykker, slaver og stof der kunne sys til klæder? I alt fald ikke hende. Med en sukken af lettelse så hun sig kort over skulderen mod mængden.. " Normalt skal man betale for at komme så tæt på mig." Lød det fra hende som hendes sædvanlige smil kom på læberne, nu kunne hun snart været hjemme igen og tjene de penge ind hun havde mistet ved hendes køb i dag. Hun vente sig om, stadig mens benene arbejdede under hende, næppe set den sortklædte i gadens dybe skygger før hun bumlede ind i ham. "Omf!"

Selv var hun klædt i en laksefarvet kjole, med striber af gul og rødt mønstret stof i siderne. som sædvanligt med varerne godt udstillet uden at det direkte ville frastøde hverdagens folk. En chemise under kjolen nok til at give en falsk udtryk af at hun var en anstændig dame, selvom hun langt fra var det. Håret opsat med et par enkelte lokker krøllet og indrammende hendes ansigt. Kappe var hun ikke iklædt, det var en luksus kun til vinterens brug.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 03.08.2026 21:43
Senji skulle lige til at gå ned gennem gyden da han mærkede hvordan han blev skubbet til bagfra. Han vaklede et par skridt fremad, med en hånd på en klinge ved hans side, skulle han nu til at forsvare sig. Da han vendte sig om kunne han se at det var en kvinde, lidt yngre og lidt lavere end ham selv, der havde bumpet ind i ham. Han tænkte at hun nok ikke havde set ham, hvis hun var kommet hurtigt rundt om hjørnet. Han lagde mærke til den farvede kjole og håret der var sat op, samt et mindre bylt. Det lød ikke til at der havde været noget i der kunne gå i stykker. "Beklager frøkenens forskrækkelse." sagde han stille og smilende. Hans ansigt og stemme passede slet ikke sammen. Han stemme var ganske mandig, mens hans ansigt var meget mere feminint.

Senji havde været næsten alle steder i byen og havde set mange forskellige folk, men han kunne ikke huske at have set hende her før. Han blev helt nysgerrig på hvad hun var for en person. Om hun var en han eventuelt kunne bruge til noget senere hen var aldrig nemt at vide på forhånd. "Undskyld men ved de hvor man eventuelt kunne leje et værelse for natten?" spurgte han, "Prisen er ikke vigtig." afsluttede han sit spørgsmål og afventede roligt om hun gav ham et svar han kunne bruge.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 03.08.2026 22:23
Charlenes grønne øjne løftedes op imod manden hun var bumlet ind i, uden at bemærke nogen klinge ved ham gav hun ham et lille knicks, ikke et fuldt ud nej, han virkede for hende ikke som en højtstående adelig, hvis det havde været tilfældet havde hun uden tvivl været i endnu større knibe end ved at komme tilbage til bordellet så sent. "Det må De meget undskylde hr. Jeg havde ikke bemærket Dem her i mørket." Tydeligvis ikke. 

Hendes øjne vandrede lidt over ham, mens hun lyttede til hans stemme. En mand der tilsyneladende lignede hans mor at dømme fra de feminine træk. " Et værelse? Et hvilket som helst værelse? " Hun så sit snit ved hans spørgsmål, nu han tilsyneladende ingen kvaler havde med penge. "Jeg arbejder på Bordelhuset, hvis det skulle have interesse, men hvis De vil have et af de større værelser skal De ha det lange ben foran Dem. Selvfølgelig inkluderer værelset også en at dele seng med og få Deres seksuelle ønsker opfyldt, eller bare en at snakke og drikke eller spille med, alt efter hvad De er til." Hendes smil blev varmere, som hun lod en finger glide ned langs hans arm over kappen, ikke lige fuldt ud stedet hun havde håbet at få en potentiel kunde, men hvad fanden hvis det kunne få Vigdis til at bløde lidt op over hendes forsinkelse, gjorde hun sig gerne til, som hun lænede sig lidt hen imod ham for at give ham et mere fristende blik af hendes brystparti, velvidende om at hendes egen krop og dens form med til både 'gård og gade', var indbydende for mange.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 04.08.2026 21:46
Senji rettede hurtigt på sig tøj, så hans klinger ikke var synlige. Det var ikke alle sammen der var lige nemme at skjule. "Åh, jamen det er skam helt i orden lille frøken, ingen last lidt." svarede han smilende hendes undskyldning, mens hans stemme langsomt blev lidt lysere og mindede mindre og mindre om en mands. Han havde været optaget af ikke at blive opdaget af vagterne og havde derfor ikke opfange den unge frøken der kom bragende ind i ham.

Han øjne vandrede hurtigt en ekstra gang op og ned over Charlene, så han kunne huske alle indtrykkene. "Et værelse og selskab lyder da ikke helt tosset." sagde han roligt og trådte en anelse til side. "Kunne det måske være at de kunne vise vej til bordellet?" spurgte han hende stille. Det var jo ikke rigtig en skam eller for den skyld tabu at tage på bordel, men der var da alligevel nogle kræse hvor det ikke var så velset. "hvem er egentlig bordelmutter for tiden?" spurgte han hende roligt og gjorde sit for at følge med hende.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 04.08.2026 23:01
Hvis Charlene bemærkede nogen af de mange våben han gemte væk, sagde hun ikke åbenlyst noget til det, manden kunne jo sagtens være en undercover byvagt eller lysets kriger eller noget helt tredje der krævede masser af våben.
Hun hævede dog et enkelt øjenbryn af hvordan hans stemme blev lysere.. Magi, eller en løgner? Hans gennemgang af hende gjorde hende ikke spor, hun holdt blot ved bylten, en smule tøj efter alt at dømme og en flakon.

Hun gik op ved siden af ham, hendes smil en anelse varmere da det lød til at hun fik brød og arbejde i nat. "Sagtens, bare følg mig.. Mit navn er Charlene, men De må kalde mig hvad De vil. Hvad kan jeg kalde Dem? ''
Spurgte hun mens hun satte sig i bevægelse igen, dog langsomt for at være sikker på at han ikke bare havde sagt ja tak for at slippe af med hende, også skredet så snart hun havde vendt ryggen til.
Jo jo nogen kredse så det ikke fint at folk tog på bordel eller arbejdede der. Om end de kunne være noget så dobbelt moralske og vende det blinde øje til når rigmands knægte skulle ' løbe hornene af sig.' 

"Bordelmutter er Vig-.." Hun tog sig selv i det. " Jeg mener Sif Ahlström, Vigdis, mistede vi desværre , men den nye bordelmutter er hendes datter. Hvis De er utilfreds med mig, er jeg sikker på at hun nok skal kunne gøre op for det, hun er ret så populær." Og det var bestemt ingen underdrivelse, men hun havde ikke set så meget grund til at føle sig truet af kvinden, selvom hun nok ikke skyldte hende lige så meget som hun havde skyldt Vigdis der havde reddet hende fra hjemløshed og livet som flygtning under en krig.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 05.08.2026 17:04
Senji's blik forsøgte at opfange alt omkring ham, hvilket til tider kunne være trættende. Det havde været en lang dag med overvågning og mord. Han fulgte trit med hende da hun satte retningen. "Jamen det er da en fornøjelse Charlene, kald mig endelig for Zen," introducerede han sig roligt smilende med en stemme lige så lys som hendes egen. Det var en af hans mange talenter at ændre sin stemme så han bedre kunne infiltrerer og komme ubemærket ind forskellige steder. Et talent han havde brug år på at træne.

"Jamen hvordan skulle jeg dog kunne være utilfreds med dem frøken?" spurgte han hende og smilede. "De har jo ikke gjort mig noget." fortsatte han mens han fulgte efter hende. Han kunne dog ikke lade være med at se nærmere på hende. Selvom at han havde haft rigeligt med den slags fornøjelser var det ikke det han stilede mest efter for tiden. Han havde haft for travlt med opgaver rundt i byen og på landet.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 05.08.2026 20:01
Charlene blev en smule perpleks over hans stemmes ændring. Var det hans magi eller forsøgte han at gøre hende utilpas? Nogen kunder nød den slags, så måske han var en af dem.

"Kun løbet ind i Dem, mener De hr. Zen..?  Men jeg mener nu mere i hvis De skulle blive utilfreds med natten og underholdningen, hvilken end form den måtte tage. Druk, spil, snak eller sex. Kunder kan sagtens klage over hvordan natten har stået på efterfølgende. '' 

Hun gik hjemmevandt gennem gyden, stak ind af en anden gyde der ledte ud til en lidt større, men mindre befolket gade, et sted hvor folk tilsyneladende var i gang med aftensmaden, efter de mange dufte af madlavning at dømme.
"Så hvad synes De om? at drikke?"  
Det var altid et godt udgangspunkt.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 05.08.2026 21:38
Selvom at Senji var ganske kendt i Dianthos, det var han jo nød til at være for at kunne stikke af fra vagterne, så fulgte han stadig med Charlene som om han ikke var. "Nåh, jeg forstår," sagde han roligt med den lyse stemme, mens han uden besvær fulgte trop. Han var vant til at bevæge sig gennem de forskellige gyder og små stræder, netop for at komme uset rundt i byen.

"Jeg tænker at et spil af en slags kunne være en meget hyggelig måde at bruge aften på." foreslog han, "Jeg kender endda et par forskellige sjove spil." fortsatte han i samme toneleje som før. Da hun spurgte ham om druk kom han straks på flere sjove ideer. "Jamen mange af dem kan sagtens involvere druk hvis man ønsker." afsluttede han og snusede lidt til luften, da han kunne dufte den hjemmeladede mad folk sad og spiste. Noget af det duftede til at være godt krydret, mens andre dufte var ganske søde.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 05.08.2026 22:22
"Men hvorfor den stemme? " Hun kunne ikke dy sig for at sppørge indtil det, måske det bare var mandens normale stemme, eller måske snød hendes øjne hende og han var stadig en knægt med en stemme i overgang.

Hun smilede til hans forslag. "Nu er det jo et horehus så forvent ikke det bare er ren gambling vi gør os i.. Om end man kan kalde det at gamble med om man bliver gravid eller ej for hver nat. ''  Hun trak koket på skuldrene.
"Men som sagt, er det op til Dem og Deres ønsker. Hvis De vil have sprut med op på værelset kan det klares men det er for egen regning. Jeg er  her blot for at hjælpe Dem med at De får en vidunderlig nat, med en god afslutning.''
Hun ignorerede den lave, lette rumlen fra hendes mave, det var alt for sent for hende at få et ordentligt måltid ind. Kunder betalte jo ikke ligefrem for at have kvinder til at sidde på deres skød og spise mad.. Eller.. det var hvert fald de færreste.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 05.08.2026 22:33
Senji smilede da der blev spurgt ind til hans stemme. "Jeg har altid fået at vide at jeg har et meget feminint ansigt." sagde han roligt, "Så en stemme der passer bedre til mit ansigt har oftest virket bedst." fortsatte han mens han fulgte med hende. 

Han trak lidt på skulderne, "Jeg ved at det kan forvirre dem der har hørt min mørkere stemme først." han var ikke helt sikker på hvilket rute Charlene havde valgt at gå. "Hvad er der egentlig af muligheder for et måltid mad også?" spurgte han hende smilende da han kunne høre hendes mave rumle. Han tænkte at hun nok også var sulten, det var han hvert fald.
"Er der langt endnu?" spurgte han, mens han kiggede rundt for at iagttage deres omgivelser. Han ville sikre sig at de ikke var blevet forfulgt.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 06.08.2026 18:21
Hun betragtede ham tænksomt, men det varme smil svandt aldrig ind. 
" De behøver skam ikke skjule deres egen stemme for mig, hvis folk er  utrygge ved en mørk stemme siger det mere om dem end det siger om... Dem hr. Zen." 
Om det var hans første navn eller ej vidste hun ikke noget om , men så længe han stadig var Des med hende ville hun ikke ændre det. Selvom der var lidt sært at blive talt til som om hun var en eller anden rig og adelig kvinde.
Charlenes rute var den hurtigste. Simpelt fordi hun var så sent på den.

" Det er et bordel, ikke et værtshus eller kro, men vindruer eller kirsebær kan måske skaffes. "
Hun drejede om et hjørne da han spurgte ind til om de var ved at være der, og pludselig var bordellet i syne. "Kun så langt De kan se." Svarede hun med et lille grin.
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 06.08.2026 21:48
Senji var lige i hælene på Charlene mens de skyndte sig gennem gyderne. "De har måske nok ret." sagde han roligt med hans lyse stemme. Han havde umiddelbart tænkt sig at beholde den lyse stemme da den sammen med hans feminine træk bedre kunne gå for at være en kvinde, hvilket ofte gjorde det nemmere at nærme sig folk.

Da han fulgte hende rundt om hjørnet fik han øje på bordellet. "Naturligvis ja." svarede han hende roligt. "Dejligt, vi er fremme." fortsatte han mens de gik i retningen af bordellet. "Jamen, så lad os da endelig komme indendørs." afsluttede han roligt og gik til døren som han åbnede for hende med et smil.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 07.08.2026 06:39
"Ja, jeg har ikke tænkt mig at stå og blomstre herude, medmindre De er så trængende." Svarede charlene med et kækt grin, selvom der ingen hoppen var i hendes skridt mod bordellet kunne der det lige så godt efter hendes muntre stemme at dømme.
Lette blikke blev sendt mod dem hun genkendte som endnu ikke var optaget af kunder, inden hun gik ind i bordellet med Zen på slæb. Hurtig tur bordelmutter for betaling på forskud, en foranstaltning for at sikre at folk ikke skred uden betaling af hverken værelse eller sex, i teorien var det et værelsesleje hvor underholdningen blev tilføjet som extra goder. Hvilket hun også forklarede til Zen, inden et skilt til værelset blev udleveret til dem og de kunne gå videre, dog ikke før Char havde taget et spil kort, på vejen.  

( sorry jeg skriver det sådan her vil ikke tagge bordelmutter da jeg mener at huske karakteren er inaktiv, hvis du føler det er at kontrollere din karakter eller du har andre ideer til hvordan det håndteres så sig endelig til og jeg vil indrette mig)
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 07.08.2026 18:31
Senji fulgte med Charlene ind på bordellet og betalte bordelmutter den pris der var blevet aftalt. Han valgte mere eller mindre at lade Charlene klare formaliteterne. Han kunne jo godt forstå at der skulle betales inden man kunne modtage varen man betalte for. For ellers kunne folk jo sagtens stikke af fra regningen. "Hvilket værelse var det igen?" spurgte han Charlene, der havde skiltet til værelset. Han lod mærke til at hun havde taget at spil kort med på vejen.

Senji havde ikke helt tænkt tanken igennem da han tog med Charlene på bordel, ikke at han var uerfaren på området, men det var oprindeligt for at stikke af fra vagterne der havde jagtet ham. Nyheden om mordet han havde begået havde sikkert allerede fået ben at gå på og nået det ører der skulle betale ham senere. "Nå min kære Charlene," sagde han og brugte hendes navn for første gang. "Lad det blive en uforglemmelig aften." afsluttede han og fulgte efter Charlene, da hun nok var væsentligt bedre kendt i bordellet end han.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 08.08.2026 04:02
Charlene skævede kort mod skiltet i hendes hånd, malet feminint med blomster. Nøgler på bordellet var ikke meget der blev brugt, mest af sikkerheds hensyn for de arbejdende, hvis en kunde skulle se sig sur skulle bordelmutter godt kunne komme til og få styr på personen så ingen kom alt for galt afsted.
" Med det De betalte... Har De fået et af de bedre værelser. Op af trappen.."  Hun vinkede ham smilende efter sig op af trappen, en del af spillet da hun gik forrest, og lod ham få et godt udsyn af hendes bagdel, på trods af skørterne. 

" og anden sidste dør på højre hånd." Hun stillede sig foran døren, og lod ham om at åbne den hvis han så gerne ville ind. Som døren blev åbnet gled hun ubesværet indenfor og lod ham se det mellemstore værelse. med en seng og sågar et skrivebord og en trækiste for fodenden af sengen. Charlene smilede varmt af at han havde brugt hendes navn.

"Som jeg sagde da vi mødtes, vil jeg gøre mit bedste for at tilfredsstille Dem i nat. Med spil eller leg i lagnerne.."  Endelig tog hun skiltet og hængte den på døren inden hun lukkede den så de nu var alene sammen i værelset. Bylten med klæde og olie blev placeret på bordet sammen med kortspillet.

"Så hvad ønsker De Zen?"
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 08.08.2026 10:13
Senji stod stille inde i rummet og betragtede alt i det da Charlene spurgte hvad han ønskede. "Åh den liste er lang." sagde han smilene og grinte kort. Han syntes selv han var vældig morsom, selvom at det nok mest var en elendig spøg. "Men for nu, så tænker jeg at vi skal have det lidt sjovt." sagde han og trak hans kappe af sig og hang den på en krog i væggen. "Hvad med et spil kort." foreslog han og tog spillekortene fra bordet og begyndte at blande dem.

Han satte sig på kanten af sengen. "Hvis du altså vil." sagde han roligt. "Reglerne er simple," begyndte han langsomt at forklare, "Spillet er større end eller mindre end. Altså jeg har kortene, du gætter på om det øverste kort er større eller mindre end det kort der bliver vist inden det. Hvis du har ret, tager jeg noget tøj af, hvis du tager fejl, tager du noget tøj af." afsluttede han med et smil.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 08.08.2026 17:28
Charlene smilede af hans forslag, og satte sig overfor ham på sengekanten.

"Simpelt men effektivt, selvom det ser ud til at du har flere lag tøj end jeg har. Vil du mene at smykker gælder som tøj i dette tilfælde?"  Spurgte hun lettere drillende, hellere få reglerne helt på den rette side inden spillet gik i gang. 
"Og vil esset være højt tal eller lavt? Nogen ser det som det højeste tal mens andre ser det som et et tal."
Senji

Senji

Lejemorder

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 175 cm

Caspmik 08.08.2026 21:44
Senji havde svært med at ikke at le da Charlene spurgte ind til reglerne af spillet. "Jeg tror vi har nogenlunde ligemeget tøj på. Esset er lavt, men ja har da før oplevet i andre spil at det var højt." forklarede han roligt, smilene og blev færdig med at blande decket. Han lagde det første kort fra toppen af bunken på sengen, med forsiden op ad. Kortet var hjerter 7. "Nu er spørgsmålet jo så om det næste kort er over eller under det der." sagde han og pegede på syveren på sengen.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 08.08.2026 23:03
"Ja det kommer jo også an på så meget, person som på spillet.." Hendes blik bevægede sig hen over ham, inden det landede på kortene. " Hmm lavere.." Det kom jo også så meget an på selve spillet om es var højt eller ej.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Caspmik, Blæksprutten, Helli , Venus , Nyxx, Mong, Jinx
Lige nu: 7 | I dag: 17