Man må Følge den vej der finder en

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.12.2024 18:47
det var blive vinter over krystallandet  og det var svært at Bevæge sig Nogle steder hen efter hånden senen  havet faldet lidt og lagt som en dyne over skoven mange af naturens dyr var gået i vinter hi og mange gad ikke en gang gå ud i skoven, kun dem som ikke lage sig i vinteren hi og måtte overlev på det der nu en gang var. Vinden hyllet lidt men det var ikke fordi det var slemt overhoved men det kunne godt forblive svært at komme ind og ud at skoven vis man var fanget der inde for tinge linget hinanden meget nå Sneen syntes at have ligget sig sådan

men på de her dage  var det altid godt at befinde sig hjemme mest for at læse en god bog. Eller noget man regtit godt kunne lide  at lave der hjemme. Digte eller sy eller terne sine Talenter op

jack hadet været både ude og hjemme i meget lang tid men han hadet også en grund til at komme hjem han var stadige en fre ulv og nogle gang lidt for meget ulv. Mente hans mor i værfal men efter han hadet redet en ved navn Catarina   hadet de dannet bånd ret kræftie en. Var stille og rolige vågnet og hadet taget tøj på og vente sig ned mod cat som lå i hans seng han smilte varmt og lænde sig ned for at kysse hende kind og stryge hendes nønge ryng blidt han vendte sig så stille for at finde noget morgen mad sammen de kunne spise på en eller månde det hadet været nogle underlige tider efter som cat  hadet åbnet sig lidt op  for ham hadet nogle at tigne faldet lidt på palds på en elller anden måde

han fik både dækket bord mens han gik og tænke på vad dagen skulle gå med i dag 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 18.04.2025 14:06
Der var noget særligt ved vinteren, tænkte Catarina, som hun lå der under den varme dyne, halvt vågen, halvt i drømme. Sneen udenfor dæmpede alle lyde, som om verden havde trukket vejret helt stille. Hun kunne mærke Jack rørte ved hende og varmen fra ham, da han havde rejst sig.
Der var stadig en bestemt tryghed i rummet, som blev hængende efter ham.
Hun hørte ham pusle ude i køkkenet, og et lille smil gled over hendes læber. Det var ikke længe siden, hun havde åbnet sig lidt mere for ham, og selvom det havde været svært i starten, så føltes det nu… rigtigt. Som om hun var ved at finde en plads i det hele – i vinterens stilhed, i huset, og måske mest af alt: ved hans side.
Hun havde aldrig troet, hun ville knytte sig sådan. Men efter han reddede hende, var der sket noget. Noget blidt og stærkt på samme tid. Måske var det den måde, han så på hende, som om hun ikke var knust eller bange, men bare… Cat.
Hun trak dynen lidt tættere om sig, inden hun satte sig op og lod blikket glide ud mod vinduet. Verden var dækket af sne, og skoven virkede fjern og næsten glemt. Det var dage som disse, hvor hun kunne slappe af eller bare være. Men i dag var der noget andet i luften. Måske fordi Jack var hjemme. Måske fordi hun ikke længere følte sig alene, som hun til tider gjorde.
Hun rejste sig langsomt og fandt noget varmt tøj frem, inden hun gik ud  til ham – og se, hvad dagen ville bringe.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2025 20:52
jack var i gang med at skære brød ud da han hørte cat begyndte at bevæge sig rundt hans øre løfte sig stille rundt for at lytte han smilte langsomt og vendte sig rundt for at stille børdet p boret " Godmorgen jeg håber du har sovet godt " spurte han hende om blidt han gik hen og førte poten hen over den bløde mave og førte det som et kram blidt han så i  hendes smukke mennske øjne  han lage stille et kys på hendes mund mens han han mærkede alt spænde han hadet for lengst vidst hvem hun virklige var men jack lod sig ikke gå så meget på af fortiden en person kunne ænder alt på sig han nusset den bløde mave lidt og kikket hen mod boret og sagde " tja jeg har lavet lidt morgen mad til dig det længe siden jeg har gjort det til ander så håber du kan bære over med mig skat " svaret han mens han fjernet blikket og lage poten om bag nakken og kløet sig navøs det var underlige 

han følte sig så underlige tilpads når han var i nærheden af cat ikke på en dårlige måde men en god måde han gav dog stille slip så de kunne sætte sig han vendte blikket ud mod solen den skinde gemmen vinduet dog han tænke en gå tur  ville gøre godt " har du nogle planer for i dag selv eller " spurte han med en blid stemme 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 04.05.2025 13:59
Catarina havde lige fået fødderne i det kolde gulv, da duften af brød nåede hende. Hun kunne høre Jack pusle i køkkenet, og lyden fik noget roligt til at brede sig i hende. Hun trak trøjen tættere om sig, som om varmen fra ham stadig hang i stoffet. Da hun trådte ind i rummet og så ham vende sig rundt med brødet i hånden, bredte der sig et lille smil over hendes læber.

“Godmorgen jeg håber du har sovet godt,” sagde han, og hans stemme var lav og blød, som sneen udenfor. Hun nikkede stille, og før hun nåede at svare, var han der – med sin pote mod hendes mave, et blidt kram, en varme der gik dybere end bare huden. Hun mødte hans blik, og det var som om hele verden stod stille et øjeblik. Hans kys var roligt, men hun mærkede spændingen i ham. Som om han holdt noget tilbage. Noget vigtigt.

Catarina havde set den side af ham før – det nervøse, det omsorgsfulde. Den side der gjorde ham til mere end bare en fri ulv. Hun lod hånden glide ned over hans arm og greb blidt om den, som svar. Hun kunne mærke, hvordan han prøvede – og det betød mere for hende, end hun kunne sætte ord på.

“Du har gjort dig umage,” sagde hun stille og satte sig ved bordet. Hun så på ham, da han kiggede væk og kløede sig i nakken. Han var ikke vant til det her. Hun heller ikke, egentlig. Men måske… var det netop derfor, det føltes ægte.

Da han spurgte til hendes planer, så hun ud ad vinduet sammen med ham. Solen dansede i sneen, og skoven lokkede svagt i horisonten.

“Ikke rigtigt,” svarede hun roligt og så tilbage på ham. “Men hvis du har lyst… kunne vi gå en tur sammen. Bare os to.”

Hun sendte ham et lille smil. Det var måske en ny begyndelse, på noget hun stadig ikke helt forstod – men som hun kunne mærke helt ind i brystet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.05.2025 15:07
jack  grinte lidt mens han kikket lidt på  morgen maden og tog noget af brødet og smurte noget tyk på  han var lidt stille ind til cat begyndte at snakke igen vendte hans øre opmærksomt på det hun sagde han to en bid af børdet og og tænke lidt "det kan vi da godt vis det du ønsker i dag jeg skal ned og se til nogle nye tilkommen til byen der bliv fundet i går " svaret han blidt  og så ned det var storset det hans famille hadet gjort i mange år befrite salver der var på vej til at blive slogt self kunne de fange dem alle sammen  men dem de kunne kunne få sig et nyt liv her inde  den halv skjulte by fra omverden 

jack kikket lidt på Catarina han ville godt snakke om sin far så hun ikke bliv forskramt af ham ved frøste øjne kast " du cat" svaret han med stille stemme og kikket ned han lage brødet for sig lidt og " jeg nød til at fortælle dig omkring min far... han er en meget streng og ser sig lidt sur på mennsker det vigtit du ikke lader dig skramme af ham...for nogle år siden " han tav stille og så ned mod brødet blidt  han vidste ikke helt hvordan han skulle forklare det han sukket lidt og strøg sig i nakken " Ødelage han et forhold jeg hadet med en ja faktis såå... var det også en del af min enge skyld han fik manipluret med mig " svaret han og sukket lidt  for at forsætte det her var hvigtit at cat forstod det han ville sige " jeg ville ikke miste dig på samme måde fordi min far ikke syntes det er oki " ørne bliv lagt ned ned og så på brødet igen han skammet sig stadige over det for nogle år siden men han hadet foranderet  sig fra den gang godt nok var cat meget ung i forhold til ham men han elskede hende og det var vigtit hun også forstod det her var noget stort  og kun fordi han stolte på hende han sagde det her 

han to stille om sin brød igen og spiste videre han lod blikket glide ned mod catarinas hænder han vidste han far ville nok ikke bryde sig om det men rasten af famillen var stor set lige glad med det hele  men den her gang ville han ikke bare flugte 
Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 07.05.2025 16:35
Catarina sad stille med en skive brød i hånden, men hun havde ikke taget en bid endnu. Hun så på Jack, mens han talte, først om de nye, der var kommet til byen – og så, med en helt anden tone, om sin far. Der var noget i hans stemme, i måden han så ned, lagde brødet fra sig… det fik hendes bryst til at snøre sig sammen. Ikke af frygt, men af medfølelse.

Hun lod ham tale færdig, afbrød ham ikke, selv da han tøvede og sukkede. Det var tydeligt, hvor svært det var for ham at sige det højt. Og netop fordi han sagde det – fordi han stolede så meget på hende, at han turde åbne den del af sig selv – betød det mere, end han måske selv vidste.

Catarina lagde hånden over hans, da han kiggede ned igen. Hendes stemme var lav, men rolig.

“Jack… jeg er ikke bange for din far,” sagde hun. “Jeg forstår godt, at det ikke er let. At der er en fortid, og at den stadig kan gøre ondt. Men det ændrer ikke noget.

Hun strøg tommelfingeren over hans kno og smilede lidt, skævt og ærligt.

“Du er ikke den samme, som du var dengang. Du vælger ikke at flygte – og det siger alt. Og hvis han ikke forstår det… så er det hans tab, ikke vores.”
Hun løftede sit blik og mødte hans.
“Jeg går ingen steder, Jack. Ikke på grund af ham.
Sagde hun med fast stemme og tog en bid af brødet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2025 19:01
jack så lidt ned med et smil da hu nusset ham på kloven han smilte og lod sin finger glide mellem hende i en dans han så igen i hendes øjne blidt et stille smil sprede sig over hans " tja man lære jo når man bliver ælder " svaret han med et stille grin  han gjorder  stille så hun kunne komme og sætte sig på hans skød vis det var det hun ønskede  men lige nu forsatte han dog bare med at nusse hendes finger lid ttænde også halen vifte lidt mens ørne også lytte til vær et ord hun hadet sagt måske hadet han forandert sig  men hvordan kunne han vide det 

hans børn ville jo næsten ikke snakke med ham på grund af det eller nogle af hans børn den ene var bare bange for at få kræfter fra ander han vented til hun kom og satte sig så han kunne nærstudere hende i morgen lyset hun var stadige smuk selv fingeren kørte kloven bliv førte hen for at finde fingeren tænde pungt lidt mens den kørte op til hendes side og kælet for den, 

" jeg er kun glad for at for at han ikke har forsøgte at besøge os i nu det kunne ellers passe ham. men mine søskne er stor set lige glad med det og min mor villde du nok også kunne lide " svaret han med et svagt smil på læben 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 09.05.2025 20:53
Catarina lod sig langsomt føre tættere på ham, og da han gjorde plads, satte hun sig stille på hans skød. Det føltes naturligt nu, selvom det stadig kunne overraske hende, hvor tryg hun følte sig i hans nærhed. Hun mærkede hans kløer kærtegne hendes finger, så forsigtigt, som om hun var noget skrøbeligt og dyrebart. Halen hans viftede, og det fik hende til at smile blidt for sig selv.

Der var en ro i hende, en vished, hun ikke havde haft før. Måske fordi hun selv var begyndt at tro på det, de havde – ikke som noget flygtigt, men som noget, der voksede stille under sneens tyngde.

“Og hvis din mor virkelig er til at holde ud, så glæder jeg mig til at møde hende. Måske hun kan lære mig at håndtere en stædig ulv eller to.” sagde hun drillende og rejste sig igen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.05.2025 21:04
jack løfte øren da hun drillet ham ldit han smilte svagt og grinte lidt mens han også rejste lidt og to sine hænder og knytte dem og lage dem på vær side " hvad mener du med det... jeg er da ikke stadige jeg er bare ...." han tav og grinte lidt  af hende mens han fulgte still efter hinde han vidste ikke hvor hun ville hen men lige nu fulgte han bare efter hinde som en lille ulv på jagt men han kikket rundt det var underlige at have liv her inde igen hans ex selv om hun hadet været halv hest hadet fyldt en del af hans liv hvad der var sket med hende vidste han ikke helt men han håbet da på hun hadet det godt på tros af det  han lod porten stille føre over hendes røv blidt mens de gik han vidste ikke hvor de skulle hen og han var også lige glad lige nu han mærkede varmen i gemmen vinduet og stoppet blidt op han åbnet det lidt mere så solen kunne komme ind og få noget varme 

han vidste ikke hvordan hans liv ville forme sig i nu men han var sikker på der nok skulle ske et eller andet senen var smuk kulden gjorder ham ikke noget han hadet det faktis bedst når det var koldt der fik sanseren lov til at gå løs som den nomalt ikke gjorder når det var sommer senen blinde dog en smule af det  han så nogle halv valpe halv dyr rande rund og kaste sen ud  efter hianden på gaden han lente sig op af vinduet og tænke lidt på furry og rose hvordan de hadet det lige nu som,da han var hans enge børn men han prøve dog at vise sig for den bedste side af når de var i nærheden af selv om det var svært 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 12.05.2025 19:18
Catarina lo blidt, da Jack reagerede på hendes drilleri. Hun kunne godt lide det blik han fik, lige dér – som et stort rovdyr, der alligevel var lidt fornærmet på en sød måde. Hans hænder, knyttet og lagt dramatisk på hver side, fik hende til at ryste lidt på hovedet og smile skævt, mens hun gik videre gennem rummet, lod ham følge som en skygge.

“Du er ikke stædig?” svarede hun legende og kiggede over skulderen med et løftet bryn. “Det må være en ny side, du lige har fundet frem så.”

Hun mærkede hans nærhed bag sig, da hans pote strejfede hende let. Det fik hendes kinder til at gløde en smule, men hun sagde intet – det var blevet en del af dem nu, den måde de var tæt på uden at behøve ord. Hun lagde mærke til, hvordan han åbnede vinduet og lod lyset slippe ind. Solens stråler dansede over gulvet og fangede fnug i luften, som om alt blev blødere et øjeblik.
Hun gik hen og stillede sig ved siden af ham, så de begge kunne se ud.

Hun sagde intet med det samme, men lagde i stedet hånden forsigtigt på hans ryg og lod den blive der – som en rolig påmindelse om nuet.

“Du tænker på dem,” sagde hun lavt, næsten mere som en konstatering end et spørgsmål.
Hun vendte sig mod ham og lod blikket søge hans, da han endelig så på hende.
“Det er okay, Jack. At savne. At spekulere. Du er stadig deres far, uanset hvor de er, og hvem de er blevet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.05.2025 22:03
jack smilte  som hun kom tætter på han vedte sig om og holdte om hendes hofter blidt. han nikket til hende det var ikke fordi han savnet dem som sådan han tænke mere på og skammet sig at han kunne ha gjort mere ind den gang han lændet sit hovde stille mod hendes og lod poten glide over hendes bryst blidt duften af hende var nok for ham  han kysset hende lidt tænden ned af halsen og mærkede varmen brede sig i sig han vidste godt det var i orden at det var heller ikke det som palget ham som sådan det  var mere " jeg ved det oki "  svaret han blidt og lod poten glode over hendes hånd blidt han vente på den førte ham et sted hen 

jack var glad for nærkontakt det var der han følte sig bedst tilpas og i sær  i cats armen  han lod fingeren glide atter over den åbne gang på hendes bryst blidt han så hende dybt i øjne lige så som hun gjorder de så næsten bede ud i hans øjne men han ville se tiger hende lidt mere til det den her gang nu hvor hun ville drille ham så meget hadet han tænk sig at gøre det samme med hende lidt men på hans måde  

den gang hadet han ikke set sig som en far figure hans enge var et røvhul for at sige det ren ud og mange kunne ikke holde til det forhold i at leve her men han var ret sikker på det lige nu eller sådan føltes det han  stole selv på cat og det ville han altid gøre slikket bliv mere tænden mod hendes hals mens han purret blidt han var jo en regtit ulv varmen fra hende føltes så ra i mod hans han sukket lidt mod hendes varme hud som dufte af ham han visket blidt " jeg elsker dig cat " visket han blidt og sødt og tændene 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 08.06.2025 14:12
Catarina lod sig trække tættere ind mod ham, mærkede hans hænder ved hendes hofter, den måde han holdt hende med en blid styrke, som om hun både var noget skrøbeligt og noget han aldrig ville give slip på. Da hans pande ramte hendes, lukkede hun øjnene et øjeblik, trak vejret langsomt ind og lod hans duft og nærhed fylde hende. Det var, som om hele verden trak sig lidt væk, og kun de to var tilbage – midt i lyset, midt i stilheden.

Hun mærkede hans berøring mod hendes bryst, de varme læber ved hendes hals, og en sagte varme voksede i hendes mave. Ikke bare lyst – men tryghed, ro, den slags som kun kommer, når man ved, man er elsket uden krav. Hans stemme, hvisken mod hendes hud, fik hendes hjerte til at slå tungere.

“Jeg ved det er okay,” sagde han – og hun hørte sandheden i ordene, men også det, han ikke sagde højt. Hun mærkede hans hånd mod sin, hvordan han lod sig føre. Og hun ville gerne føre ham, men også blive i det øjeblik, hvor de bare var to sjæle, der havde fundet hinanden efter for meget ensomhed.

Hans ærlighed ramte hende, da hans næste ord kom og hun viste slet ikke hvad hun skulle sige til de ord, da det ikke var nogle hun var vandt til i hvertfald ikke med ægtehed bag og hun viste heller ikke helt hvad hun følte eller skulle gøre eller sige til ordene, så i stedet åbnede hun døren.
"Øhm..skulle vi komme afsted" sagde hun inden hun gik ud af døren, uden at vide om han ville følge med eller ej.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.07.2025 20:58
jack gik stille hen til cat og gik ud gemmen døren han vente dog på hende ude på den flotte ind hugget gang  som var lavet ind i bjrage væggne var vide og flotte og malerier på væggne han hadet ikke tænk meget over det som som voksen men som barn hadet han de malerie nogle gange men de gav en god menigen som små vagter der holdte øje med en hele tiden jack kikket lidt til den ene og den anden side en anden halv dyr kom stille gånden og forbi jack som om han ikke var noget lige nu jack kendte ham dog godt han gav dog person et nik " god dag " svaret han stille og lod blikket gå hen mod cat han smilte svagt. og loveret lidt med halen måske var det en god ide for hende at tage kappe på da det var koldt uden for for hans skyld kunne han ikke mærke det han holdte mere af kulden ind han gjorder af solen det hadet han altid gjort 

jack tænkte de lige så godt kunne starte med at at kikke til de ny ankommne der  hadet fået et rområde for sig selv sådan var det altid de måtte altid sørger for  at de ikke fik et chok af en art selvo m salve hanlde af halv dyr var blive forbut skete det stadige i mørlket i amazon skoven af og til 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 04.07.2025 13:28
Catarina trak sin kappe lidt tættere om sig, da hun trådte ud i gangen, væggene var hvide, næsten skinnende i det svage lys, og de gamle malerier så ned på hende som tyste vidner til noget større. Hun havde lagt mærke til dem før, men der var noget særligt ved at gå her med Jack. Det føltes som at træde ind i en verden, der var hans.

Da hun så ham stå dér, stærk og rolig med halen let vippende og det svage smil, kunne hun ikke lade være med at smile igen. Han så på hende med den der særlige ro, der altid fik hendes skuldre til at sænke sig en smule. 

“Det her sted… det føles som en slags levende minder,” sagde hun lavt, mens hendes blik kort dvælede ved et af malerierne – et ældet billede af en væsen-lignende skikkelse i kamp. “Man kan næsten høre dem hviske.”

Et halv-dyr kom gående forbi dem og blot kastede et ligegyldigt blik mod Jack, kunne hun mærke en understrøm i luften. Noget mellem de to, hun ikke helt kunne læse, men Jack virkede rolig, og det var nok. Hun nikkede stille til væsnet ud af høflighed og vendte derefter blikket tilbage mod Jack.

“Du nævnte de nyankomne…” sagde hun, mens de begyndte at gå videre gennem gangen. “Er det børn? Eller voksne? Nogle der… har været igennem noget?”

Hun vidste godt, hvad det kunne betyde at komme hertil. Selv havde hun været splittet længe. Hun gik lidt tættere på ham og tog sin hætte på, så kulden ikke bed for meget.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.07.2025 00:23
jack vendte stille blikket da hun gik videre nej der var ikke noget i mellem dem ikke som sådan  han lændet sig til den den ene side af cat og visket " jeg har vundet over ham mange gange i kamp trænigen han er ikke dårlige men Utolmodige " sagde han med et smil på læben og kikket sig lidt overskulderen for at sikker sig for at han ikket hørte at han hadet sagt det jack lage stille poten ind under hendes kappe og lage den om hendes tajlige mens han nusset hende lidt der han kikket rundt for at sikker sig ikke nogle helt så det. det var stadige uvant at cat stadige linget et mennske og var her men han hadet befrite hende som en salve eller det var det han  tænke første gang han hadet  set hende at det så viste sig at hun var en Kazimin overraskede ham dog lidt men det betød ikke at han ikke kunne lide hende 

jack lage stille hovde lidt på skrå da hun spurte om slaveren bar børn han sukket lidt " ja.. det kan det være det sker nogle gang i mørket i Amazon skoven og det er der vi stopper dem det har min famille gjort i flere år ti men der er self fære ind der har været og det ikke alle vi kan stoppe" han tav det svære var vis de var i zombi linge tilstand og man var nød til at vække dem op " det værste er når de har deres døde blikke... og nogle afg dem finder vi da også døde fordi de ikke er blive foderet på rejsen " svaret han svagt og lage  hovdet lidt ned poten bliv kørt stile over cat røv han elskede at føle hende tæt på sig 

han førte stille cat ned af en stor trappe hvor der stod nogle ander vagter de bukketet stille for jack og åbnet prten til uden for jack nikket han mærkede kulden slog sig om sig han lukket stille sine øjne og nød den kolde duft dog savnet han varmen for han rejste altid når det var sommer han var trosalt en hal fri ulv blikket kikket lidt mod cat mens han tog om hendes hånd i stede nogle børn kom løbne og kansted med snebolte mod hianden 
Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 08.07.2025 13:14
Catarina lyttede til Jack, da han lænede sig ind mod hende og viskede om træningen. Et lille smil trak over hendes læber. Hun kunne høre stoltheden i hans stemme, men også et glimt af noget drilsk. “Utålmodighed kan være farligt… men også forståeligt, hvis man har noget at bevise,” svarede hun blidt og så kort over skulderen, som han selv havde gjort. Bare for at se, om den anden havde hørt noget – og også lidt for at spejle ham. Hun kunne godt lide den lille fortrolighed, de delte.

Da han listede sin pote under hendes kappe og lagde armen om hendes talje, mærkede hun straks varmen brede sig i sig – ikke bare fra ham, men den tryghed der altid kom, når han rørte hende sådan. Hendes hånd fandt automatisk hans under stoffet, som en tavs, skjult tak.

Det stak hende i hjertet, da han begyndte at tale om de nyankomne. Børn, nogle af dem. Slaver, ødelagte, glemt. Hun havde selv været tæt på det mørke en gang – ikke som dem, men nok til at forstå. Nok til at mærke sorgen i hans stemme.

Hun lagde forsigtigt en hånd mod hans arm, gav det et tryk. “Du gør det godt, Jack… selv når du ikke kan redde dem alle, så prøver du. Det er mere, end mange ville gøre.”

Hun lagde mærke til den måde hans blik ændrede sig, da han nævnte de døde øjne. Hun kendte selv følelsen af at se nogen, der engang var levende – og som nu kun var skygger af sig selv. Hun sagde ikke noget mere, for ordene var ikke altid nødvendige. Hun gik bare tættere ind mod ham, lod hans pote hvile hvor den var, og lod stilheden tale for dem begge.

Da de nåede trappen, og vagterne bukkede for ham, følte hun noget hun ikke var vant til – ikke stolthed, men respekt. Ikke for hans styrke alene, men for det ansvar han bar. Uden at vise sig.

Hun nikkede til vagterne og fulgte ham ud, hvor kulden straks bed i hendes kinder. Hendes kappe blafrede let, men hun mærkede ikke vinden rigtigt – ikke når hans hånd greb hendes. Hun flettede fingrene ind i hans og gav dem et lille klem.

“Jeg kan godt lide, når du bare er dig,” sagde hun lavt, næsten forsvindende i vinden. “Ikke ulv, ikke leder… bare Jack.”

Børnelatter skar igennem luften, og hun så dem de små, legende i sneen, som om verden udenfor ikke fandtes. Hun smilede lidt, men i brystet sad det fast – tanken om, at nogle af dem måske havde været tæt på rædsler. Hun slap ikke hans hånd.

“Tror du, de ved, at de er frie nu?” spurgte hun. Ikke fordi hun tvivlede, men fordi frihed ikke altid kom med det samme. Nogle gange kom den først, når man troede på, at man fortjente den.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.07.2025 18:37
jack vendte hvode mod cat da hun begyndte at snakke om hvordan han var han nikket stille til hende og grinte lidt han nusset igen hendes balle i sin pote og kikket ned i joden med et smil " hehee det har også taget mig lang tid at komme her til cat " svare than med et stille grin på læben jack var stor set lige glad med hvad for en tittel han hadet han ville bare være sig selv men han vidste også godt han hadet en forplikteste over for den nye geraison  det skulle overtage hans plads det var også noget han tænke længe over

jack sendte så still blikket hen mod  hende igen da hun snakket om børen vidste om de vare frie han gav ballen en blidt glim men førte poten hen til hendes hånd mens de gik  ind mod den lille bitte by der var den var storset ikke på land korte og det hadet heller ikke lyst til da den skulle forblive hemlige "de er født her så det håber jeg de ved de er " svaret han med et stille smil på læben og kikket stille rundt folk stod og snakket  både på dyre sprog men også nomalt sprog der vare lige til Kenotaver til ulve som ham selv og så vider vis man ønsket at bvo her fik man lov til det 

jack stoppet still op og kikket lidt på cat han lænde sig ind til hende og kysset hende på kinden blidt det var underlige at noget som både var et mennske men også en halv kat kunne gå så godt sammen syntes han selv "hvad med dig jeg kan ikke huske om vi har snakket om din famille så meget jeg ved jo godt at du er en Kazimei men " svarte han blidt og holdte hendes hånd og trykket den i hendes pote " jeg hvor mange søskne har du og er det langt ud du er i famille eller " svaret han med et glad smile på læben 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 31.07.2025 13:55
Catarina lo stille, da Jack igen nussede hendes balle i et lille drillende øjeblik. Hun skubbede blidt til ham med hoften, men smilet i hendes øjne forsvandt ikke. Tværtimod. Da han sagde, at det havde taget ham lang tid at komme dertil, nikkede hun, for hun forstod ham bedre og bedre for hver dag, der gik.

Hun mærkede, hvordan hans pote gled fra hendes ryg og ned i hendes hånd, så hun tog fat om hans pote og lod blikket glide over landskabet, den måde folk stod og snakkede i blandede sprog – noget i hende blev varm ved tanken. Der var noget levende her, noget ægte, selvom alt stadig var dækket af sne og stilhed.

Da han nævnte børnene, og håbet om at de vidste de var frie, gled hendes blik ned mod de små skikkelser der legede. Hun svarede ikke med det samme, for hun tænkte på sine egne barndomsminder – og på alt det, hun havde forladt.

Så stoppede Jack op, og hun gjorde det samme, da han lænede sig ind og kyssede hende på kinden. Det var den slags kys, som ikke krævede mere. Et bevis, snarere end en forventning. Hun så op på ham, netop som han spurgte ind til hendes familie.

Et lidt overrasket, men ærligt smil bredte sig over hendes læber.

“Min familie? Jo… vi har ikke talt så meget om det, har vi?”

Hun så lidt frem for sig, som om hun kiggede bagud i tiden, mens hun holdt fast i hans pote.

“Jeg har en storebror. En halvbror også… han kom først ind i billedet senere. Og så har jeg en lillesøster. Det er dem, jeg ved af i hvert fald. Min familie er… stor. Mange fætre og kusiner, et virvar af grene. Min onkel er faktisk en fyrste – så teknisk set er jeg adelig. Men det er ikke noget, jeg går op i.”

Hun så på Jack med et lille, skævt smil.

“Titler føles… tomme, når man ser hvad verden egentlig er lavet af. Jeg valgte at rejse for flere år siden. Jeg passede ikke ind i det liv derhjemme – alle reglerne, forventningerne, alting skrevet på forhånd. Det kvalte mig mere end det løftede mig.”

Hun lod blikket glide over byen foran dem og trak vejret dybt ind.

Så glimtede der et drilsk lys i hendes øjne, og hun lænede sig lidt tættere på Jack.

“Og hvis du synes det er underligt, at et menneske og en ulv går godt sammen… så vent bare til jeg skifter form..har du glemt den?...Panteren. Sort og hurtig, med kløer der kan skrælle barken af et træ. Og en hale, du ikke vil have i hovedet”

Hun grinede lidt og puffede ham kærligt i siden, før hun tilføjede med mere alvor:

“Men uanset hvilken form jeg tager, Jack så det noget, jeg vælger...med mindre det er ravnen "

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.08.2025 23:55
jack lytte stille rolige til og grinte lidt  også da hun puffet ham med sine hofte da hun betyndte at snakke om sin fortid og sin famille forstod  han hende ude mærket det var jo sådan set også sådan han hadet det Titliter sagde ham ikke noget overhoovet og ja det var ganske regtit  man fadt hurtige ud af det bare vare en navn for at frem hæve sig selv over ander og være betydigensfyld han to sig lidt til hagen og tænke efter " ja jeg ved hvad du mener  nu hvor jeg har rejst meget rundt  hist og her og set hvordan folk bliver behandlet de forskelige steder. og ja jeg føler mig ikke altid Hjemme her og har brug for at komme ud " svaret han og kikket rundt selv om det var svært for ham nogle gange at vende tilbage her til var det kun som en miderltilgie 

men da cat begyndte at snakke om sin tiger form begyndte nolge tanker at komme ind han lendte sig til hende og visket  med lidt tænde stemme " jeg kunne godt finde nogle gode grunde til at se hvad du ville have under din hale når du gør cat " sagde han og grinte lidt af hende mens han kikket lidt rundt  for at sikker sig der ikke var nogle som så det han lod dog en tunge glide over hendes kind og over hendes øre blidt men han stoppet lidt da de kom til en bygingen 

"
"Tja så er vi her den er ikke så stor jeg håber du er forbeadt på hvad du skal se "  han åbnet stille døren og nogle persoener kom dem i møde " hr Demon  sikke en overaslke  er de kommet for at se på de nye der er kommet ind " spurte den unge halv dyr jack om hun kikket dog lidt på den unge dame ved siden ham og vidste ikke helt om hvad hun skulle syntes " det  er i orden hun er sammen med mig og min hjælper hvor mange er ankommet i dag og vad for en stadn er de i? " svaret han stille sig selv dog  da han begyndte at gå ind mod værlset selv om stede virkede lyst var stemigen der inde dyster og man kunne se på nolge af de halvdyr og mennsker som virkede tomme de bare lå eller sad i sengen nogle af dem meget ungen jack stoppet dog op ved en af dem og bukket sig ned han så person ind i øjne og lage poten på halvdyret porte også men der sekte ikke noget den rørte ikke på sig " vi har modtage 4 nye tilkommer hr men de er ikke klar til besøge i nu 3 hunner og en han "   sagde damen spist til jack  og vendte sig mod cat igen for at sikker sig for at hun kunne klare det men jack rejste sig stille op og laage en hånd mod cats og tog den om sin pote for at give hende støtte lidt "de skal nok klare sig de skal bare lige vende sig de er frie og så få de lov til at komme ud igen og så skal vi sikker os for de ikke er syge på nogle måde " svaret jack stille og sukket lidt det var altid det sværste vis nogle af dem var så syge de ikke kunne redes men ind til videre var det ikke sket så tit " jeg siger tak du må søger for at passe på dem og sig enlige til vis der er noget vi kan gøre " svaret jack blidt og vendte sig stille for at gå der var ikke så meget mere de kunne gøre her 

Catarina Af Kazimi

Catarina Af Kazimi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 169 cm

Naroba 02.08.2025 12:26
Catarina kunne ikke lade være med at grine lavt og ryste på hovedet, da Jack lænede sig ind og viskede med sin mere… legesyge stemme. Hun sendte ham et drilsk blik ud af øjenkrogen og svarede lavmælt, men med en rolig selvtillid:

“Pas på, ulv. En panter viser aldrig halen uden grund.”

Hun mærkede hans tunge mod sin kind og øre og trak en stille rysten igennem sig, både af kulde og varme på samme tid. Der var noget ved ham, som altid kunne få hende til at smelte en lille smule, selv midt i alvoren. Og det vidste han udmærket.

Men hendes smil forsvandt gradvist, da de nåede bygningen. Hun kunne mærke det allerede inden de trådte indenfor, luften var anderledes. Som om selve væggene bar minder, der nægtede at forsvinde. Da døren blev åbnet og de blev mødt af den unge halvdyr, holdt hun sig i baggrunden, men hendes blik var opmærksomt. Vagtsomt.

Jack nævnte, at hun var hans hjælper, og det overraskede hende meget, da hun ikke bræd aig om det, hun var hverken nogens hjælper eller tjener og det ville hun gøre klart for ham, når de igen var alene.

Indenfor var stemningen straks anderledes. Catarina stoppede kort op og tog sig sammen, da hun så de første af de nyankomne. Halvdyr og mennesker eller det, der var tilbage af dem. Øjne der ikke så, kroppe der næppe mærkede verden. Hun havde selv været på kanten engang, så hun genkendte det blik. Det tomme.

Da Jack bukkede sig ned ved én af dem og lagde poten mod deres bryst, så hun på hans ansigt. Det var ikke bare pligt i ham, det var ægte omsorg. Og en stille sorg, han bar med værdighed.

Catarina stod stille, men da han rejste sig og lagde sin hånd over hendes, lod hun den ligge lidt inden hun trak sin hånd væk igen.

Hun så på de fire, de havde modtaget. Tre hunner, én han. Unge, sagde stemmen bag hende. For unge. Alt for unge til at skulle vågne op i et fremmed sted og forsøge at forstå, at livet først nu begyndte. Hendes blik søgte automatisk deres åndedræt, små bevægelser, tegn på liv.

Jack talte roligt, og hun hørte styrken i hans ord, selv da han sukkede til sidst. Hun så hen på den unge kvinde, som gav informationerne og nikkede let. Ikke for at tage styringen, men for at anerkende, at de alle var en del af noget større her.

Da Jack vendte sig for at gå, fulgte hun ham.

“Det kræver styrke at gå herind. Men endnu mere styrke at gå herfra… uden at bære dem alle med sig...Du gør mere, end du tror. Du sår håb også selvom du ikke altid ser det.”

Udenfor var luften stadig bidende kold, men hun trak ikke sin kappe tættere. I stedet trak hun vejret dybt ind og så ud over byen.

“Vil du vise mig mere? Jeg vil gerne se det, du ser. Ikke bare det, der er smukt… men også alt det andet.”

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9