Yukii

Yukii

Lejemorder - Tyv & Danser

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 09.02.2023 20:41
Det lange lyserøde hår hang ned over ryggen, og de enkle hårtotter klistrede sig fast til ansigtet. Blikket var fokuseret, som Yukii havde haft øjnene på en bredskuldret mand i lidt tid. Hun vidste at han var adelig. Hvorfor han så lige netop var i kvarteret vidste hun ikke. Hun tog et kig rundt, og løftede sværdet lidt op. Skulle hun overraske ham, eller vente på at se om der var andre tyve i nærheden. Det kunne ikke skade, at vente og se om der faktisk var andre tyve udover hende. Et lille smil dukkede op, som hun lod tungen glide hen over de kolde læber. Det regnede en smule, og blandet med den kolde vind, var vejret ikke det bedste, men det gjorde ikke hende noget.

"Ingen lyd...Okay" halvt hviskede hun imod mandens øre, som hun greb fat rundt om halsen på manden. Det var et blidt greb, og hun trak ham lidt væk fra menneskemængden. Der var heldigvis ingen som så det, eller havde lagt mærke til hende. Undrende nok, når man tænkte på hendes udseende, men det gjorde ikke hende noget. Manden virkede panikslagen, og Yukii tog et kig rundt. Hun løftede et øjenbryn, som hun synes at kunne få øje på nogen i nærheden. Var det endnu en tyv, eller et andet væsen. Hun holdte blikket på skikkelsen. 
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 09.02.2023 20:47
Kieran var endnu engang i Skumringskvarteret, og vadede rundt for at finde nogle han kunne stjæle lidt fra, da han spottede pigen. Han var efterhånden ofte dette sted, men det var bare et godt sted til lidt mindre tyverier.

Hendes hurtighed og listighed, kom bag på ham og han kunne ikke lade være med at beundre hendes evner. Han fulgte med i skyggerne, men indså at han vidst var blevet set, så han gik nærmere hende og mande. "Godt arbejde, hvis jeg må sige" Han bukkede og smilede lidt til hende. Der var noget ved hende, som gjorde ham lidt mere venligsindet.
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 09.02.2023 20:51
Ordene fik hende til at dreje hovedet, så hun kunne få øjenkontakt med ham"Mange tak.. Du må være tyv selv, eller tager jeg helt fejl"spurgte hun undrende med et løftet øjenbryn. Hans høflighed kunne hun godt lide, og hun prøvede kort at udvise lige så meget høflighed overfor ham. Manden virkede fortsat panikslagen, som Yukii lagde sin hånd hen over munden på manden. Han skulle nødig råbe eller kalde på hjælp. Det ville tiltrække alt for meget opmærksomhed.

"Hvad en adelig mand som ham her laver her... Ved jeg ikke" hun undrede sig, som hun flyttede sit blik hen på manden. Han prøvede ihærdigt at komme fri, men hun sørgede for at holde godt fast. 
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 09.02.2023 21:06
Han var vild med hendes måde at holde manden i skak på. "Tja han har da egentlig ikke noget at lave her" Kieran bed sig ubevidst i læben og trådte nærmere, da han fornemmede hendes høflighed. "Du tager bestemt ikke fejl nej" Et kækt smil bredte sig over hans læber. Han havde været i branchen længe, og opvokset med forældre som var kriminelle, så det undrede ham ikke at hun kunne fornemme det på ham, uden videre.

"Du har styr på det, jeg kan lide din måde at håndtere ham på" Et oprigtig beundrende smil forlod hans læber.
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 09.02.2023 21:13
Det var meget underligt, hvad en adelig mand som ham lavede her. Det var meget sjældent at Yukii mødte adelige i kvarteret, men det gjorde nu heller ikke noget. Han havde sikkert mange penge, hende og denne person ved hendes side, kunne snuppe. Man skulle ikke klage over at stjæle lidt penge. Hendes blik låste sig på ham kort"Det er heldigt... Så har du sikkert ikke noget imod, at joine morskaben" hun havde lidt drilleri i stemmen, og blinkede til ham.

At han roste hende, kunne hun godt lide. Det brede smil voksede, og hun stod og overvejede hvor hun skulle slæbe manden med hen. Det ville ikke være godt, hvis hun og denne mystiske person ved hendes side, tog sig af manden blandt de mange andre mennesker"Jeg kan godt lide komplimenter... Hvem er du enlig" spurgte hun undrende men også nysgerrigt.
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 10.02.2023 11:32
Kieran så sig om for at finde et sted de kunne slæbe manden med hen. Han ville ikke have nogle at tyvkosterne, nu pigen havde gjort alt arbejdet, men han ville gerne hjælpe hende, selvom han ikke fik noget ud af det, dette lignede ham virkelig ikke, og han undrede sig over sin lyst til at blive og hjælpe. "Nej jeg har bestemt ikke noget i mod at joine morskaben" Han smilede ved hendes ord. 

"De fleste kan lide komplimenter, dog er der bare nogen der har svært ved at tage i mod dem" Et kækt smil bredte sig på hans læber, da han spottede en gyde længere inde. "Kom" Han hjalp ikke med manden, da hun så ud til at klare det fint, men i stedet førte han an ind i mørket, for at de kunne komme længere væk fra menneskemængden.

"Mit navn er Kieran Kingson" Han trådte ind i gyden og vendte sig mod hende. "Mørkelver"
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 10.02.2023 18:38
Der var sikkert utrolig mange kroge, og steder i hele kvarteret, hvor de kunne gemme manden, så ingen ville mistænke dem. Hun stod og tænkte lidt, som hun kort lod blikket glide lidt nærmere rundt. Da Yukii hørte hans stemme og ord, drejede hun automatisk sin opmærksomhed hen imod ham. Tiltede hovedet, og betragtede ham lidt nøje. Det var godt at han ville være med, for det havde også være ensomt, hvis hun skulle gøre det selv. Ikke at hun faktisk havde noget imod det, men det var bare altid mere hyggeligt at være to, eller flere.

"Det lyder godt... Og jamen betyder det så" hun holdte en pause, som hun mødte hans blik kort. Rettede på manden som sprællede en smule, og prøvede at komme fri fra hendes greb"At du er dårlig til at tage imod komplimenter" hun var nysgerrigt, men hun kunne heller ikke undgå, at smile lidt. Da han nævnte hun skulle med, nikkede hun kort og puffede manden lidt frem. Hun sørgede fortsat at holde hånden hen over mandens mund. Han skulle nødig skrige, eller kalde på hjælp, eller prøve at angribe hende. Selvom hun havde sit sværd med, og var klar, så var det aldrig til at vide, hvad han kunne finde på"Kieran..."hun gentog navnet kort, før hun blinkede til ham"Flot navn.. Jeg hedder Yukii, og er en dæmon" 
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 10.02.2023 19:27
Han lo ved hendes spørgsmål "Narh ikke dårlig, det er bare ikke ofte en som mig får komplimenter" Han smilede til hende, og hentydedet til at mørkelvere ikke var de mest populærer blandt andre racer. Han så på hende mens hun gik med, sammen med manden. Han var glad for der lige var lys nok fra gadelygter, så han kunne se hende, for hun var virkelig flot og han elskede at beundre flotte folk. 

Lidt undrende så han på hende "Dæmon? mmmh" Han blinkede lettere kækt til hende. "Dem har jeg ikke mødt mange af, spændende. Jeg kender dog ikke så meget til dæmoner" Han mødte mange slags racer, men dæmoner var nogle af dem han lidt sjældnere stødte på. Han havde dog ikke i noget i mod det, og sagde med et drillende glimt i øjet "Skal jeg være bange for du spiser mig så?" Han håbede hun forstod en joke
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 11.02.2023 21:59
På en måde forstod hun slet ikke, hvorfor han ikke fik komplimenter. Han var jo ganske flot, og generelt virkede han allerede som en person alle ville kunne lide, eller de fleste. Hun lod smilet vokse, som hun på en måde godt kendte til det. Selv mente hun ikke at hun tit fik komplimenter. Hun havde hørt at mørkelver ikke var den mest populære race, hvilket hun slet ikke forstod, men om det nogensinde ville ændre sig, vidste hun heller ikke.

"Jeg synes du fortjener komplimenter..."nævnte hun kort som hun flyttede blikket hen på ham. Manden prøvede fortsat på at slippe fri, og det fik hende til at sukke lidt. Selvfølgelig ville de fleste nok prøve at slippe fri, hvis de var i lignende situation. Men hun havde ikke tænkt sig, at give slip på ham lige nu. Regnen havde efterhånden gjort at hendes tøj klistrede sig fast til hendes krop, men det gjorde ikke hende noget. Hans ord om at han ikke havde mødt mange dæmoner, fik hende til at kigge kort væk fra ham. Ikke fordi hun ikke gad holde øjenkontakt men fordi hun ville se hvor hun kunne placere manden henne.

Joken fik hende til at grine, som hun kom ind i en gyde, og puffede manden hen imod muren"Bare rolig jeg spiser dig kun med øjnene..." hun drillede tydeligvis som hun blinkede til ham. Kort bed hun sig i underlæben, og hvis han ville kunne hun sagtens lære ham en masse omkring hendes race. Men nu var det sjældent hun mødte væsner, som gad høre omkring dæmoner, eller interesserede sig for racen.
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 12.02.2023 15:47
Kieran smilede ved hendes ord, om at han fortjente komplimenter. Det gjorde ham glad. Han spottede godt hun bed sig i underlæben, og fik ekstra meget lyst til at lærer hende bedre at kende. Hun var utrolig smuk, og han havde nu hellere aldrig været sammen, altså sammen og delt en nat med en dæmon. Ikke at han vidste om hun ville være intresseret i det, men man kunne 
aldrig vide. 

Han brummede tilfredst over hendes ord, og bed sig ligeledes i læben. "Mmh så må du gerne spise mig" Han blinkede kækt til hende, og så på manden da han sagde de skulle finde et værelse, i stedet for at flirte på åben gade. Det fik Kieran til at fnyse. "Skal vi blive færdig med stoderen? Så kan jeg transportere os væk?" Han elskede at transportere, det var en af hans favorit evner.
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 26.02.2023 20:33
Aldrig før var det sket, at hun klagede over flot selskab. Hendes blik hvilede sig på den håbløse mand, som hun gabte lidt. Det var ikke ligefrem fordi han var særlig sjov, eller godt selskab. Så hellere bruge tiden på, at lære denne mystiske og charmerende person ved hendes side, bedre at kende. Hun fik et lille smil frem ved hans ord, og lænede sig ind imod ham. Hun kunne sagtens spise ham med øjnene, og det ville ikke overraske hende, hvis det ville ske ofte.

"Det lyder som en god aftale.. Han er ret kedelig.. Vi kunne sikkert lave noget mere sjovt end, at bruge tid på ham"Hun kiggede væk fra manden med et lille suk. Tænk at han skulle være så kedelig. Men som hun skulle til, at sige noget gik det op for hende. Hun gik roligt hen til manden, lidt tættere end før. Bukkede sig lidt ned, og sørgede for at hurtigt gøre manden bevidstløs, så han ikke kunne sige noget"Han er adelig... Så en god idé at snuppe pengene han har, og andre værdifulde ting før vi smutter" hun havde morskab i stemmen, og et glimt i øjnene.
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 27.02.2023 11:36
Hun var alt for dejlig at se på, han glemte næsten den anden mand, når han så på hende. Med en brummende og intens stemme svarede han hende "Jeg er rimelig sikker på vi kan finde på noget meget sjovere" Han havde en masse i tankerne, men var også nysggerig for hvad hun ville synes var sjovt, og hvem hun egentlig var. Som hun gjorde ham bevidstløs, hvilket gik indponerende stærkt, rydede han hans lommer, og gav hende alle tyvkosterne, der var en del nu han jo var adelig. "Værsgo smukke" Han blinkede til hende, og så på manden som bare lå på jorden. Han klarede sig jo nok, så han gik tættere på hende. "Hvor vil du have jeg transportere os hen?" Han var ivrig for at finde ud af hvad hun ønskede
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 14.03.2023 15:47
Følelsen af, at han kiggede så meget på hende fik hende til at smile bredt. Hun havde da ikke noget imod opmærksomheden, og specielt ikke når det kom fra ham, for han så jo godt ud. Hun trådte tættere på ham, og lagde en finger over hans mund"Hvorfor brummer du" hun fik et drilsk glimt i øjet, og lod smilet vokse lidt. Hun var også enig i, at de begge to kunne finde ud af noget som var meget sjovere end, at bruge tiden på den kedelige mand. Da han rakte hende tyvekosterne, kunne hun ikke undgå at blive mere glad. Det var netop lige det som de skulle kræve fra manden. Selv havde hun ikke nået at gøre det, før Kieran havde været hurtigere. Det gjorde ikke hende noget, og hun tænkte lidt over spørgsmålet"Hmm... Et sted hvor vi kan være tæt, og få en god drink" hun blinkede til ham, som hun bed sig i underlæben. 
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 15.03.2023 18:16
"Være tæt" Han smilede kækt Den ide kunne han godt lide. "Mmh fordi du får mig til det" Han så intenst på hende, og lagde så armen omkring hendes liv, og transporterede dem hen til en hyggelig kro. "Værsgo frøken" Han blinkede til hende, hvorefter han gik op til bardisken og bestilte to drinks. Han gik retur og rækte hende den ene "For et vellykket kup" Han hævede glasset med et smil for at skåle med hende. Hun så vidunderlig ud, og han glædede sig til at se, hvad hun havde og byde på, samt at lærer hende bedre at kende.
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 26.04.2023 19:57
Hans svar kunne hun godt lide, men hvem ville ikke kunne lide et svar, fra en tiltrækkende person. Glimtet i hendes øjne forsvandt ikke, og hun fastholdte det brede smil på hendes ansigt. Følelsen af hans hånd omkring hendes liv, kunne hun godt lide, og var spændt på hvad hans næste træk ville være. Da de nåede hen til kroen, stræk hun sig en smule. Blikket gled lidt rundt, som hun betragtede omgivelserne. Det havde sin helt egen charme, og hun var ret sikker på at de begge to nok skulle hygge sig, og få tiden til at gå i stå"Vi må have nogle flere kup sammen" svarede hun med et kækt smil, før hun tog imod drinken. Hun lænede sig lidt ind over bardisken, og strøg en finger hen over kanten af glasset"Så hvad er du for en type" spurgte hun nysgerrigt, som hun drak en stor tår af drinken. 
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.05.2023 21:23
Han smilede ved hendes ord og tog en tår af sin whisky, før han svarede hende. "Det må vi, jeg tror vi kunne lave nogle gode kup sammen" Han sendte hende et lille kækt blink, bare et lille. Han ville ikke skræmme hende væk, for han gad godt tilbringe natten med hende, men man kunne aldrig vide hvis en fyr lagde for hurtigt an, om det ville skubbe modparten væk. I stedet for at presse for meget tog han endnu en tår og stillede sig lidt tættere på hende, dog stadig ansigt mod ansigt. "Type?" Han tænkte. Hvad mente hun mon med type. "Altså jeg er mørkelver, jeg har altid ret" Det sidste kom med et kækt smil. "Jeg er en utålmodig fyr, som gør hvad der passer mig. Folk kommer ikke nær mig, med mindre jeg finder dem speciele" Han strøg hendes kind. "Du er speciel, på den gode måde"
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 21.05.2023 18:26
Blikket hvilede sig på ham, for hun havde heller ikke lyst til at kigge væk. Lige nu var han også en rimelig god udsigt, og faktisk den bedste udsigt lige nu. Man skulle heller ikke klage over, at have noget godt at kigge på. Det kunne være meget interessant at lave flere kup med ham, og det ville heller ikke overraske hende hvis der skete en masse forskellige kup. Det var heller ikke noget Yukii havde noget imod, hvis de skulle lave lidt flere kup sammen. Som han nærmede sig hende, sendte hun ham et skævt smil"Så er det derfor.. Du er så fristende" halvt hviskede hun imod hans ansigt. Hans ord kunne hun godt lide, og hun havde heller ikke noget imod, at være tæt på ham. Hovedet tiltede hun lidt, som hun også sørgede for at drikke lidt"Heldigvis skal der meget til, for at skræmme mig væk..." hun bed ham lokkende i underlæben, imens blikket ikke fjernede sig fra ham.
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 22.05.2023 18:15
Han kunne ikke se noget negativt i at lave kup med hende, den skønne udsigt af hende, imens man lavede det man elskede netop at stjæle, var bestemt ikke noget man kunne klage over. "Fristende? mmh" han så på hende med et sultens blik, og lod ikke hendes øjne af syne. "Du er da mindst lige så fristende" Han bed sig i læben, og glemte egentlig at drikke noget. Da hun bed ham i læben, var hans anstændighed forsvundet. Uden tanke om hvor mange mennesker der var omkring dem, tog han fat om livet på hende med den frie hånd og kyssede hende intenst.
Yukii

Yukii

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1276 år

Højde / 176 cm

Jinx 08.06.2023 21:49
Hendes blik hvilede sig på ham, mest også fordi der ike var andre som lige fangede hendes interesse. Hun havde heller ikke lyst til at kigge på andre lige nu. Det hele var meget fristende, og hun var nærmest en smule ivrig efter, at opleve det samme igen, eller noget endnu vildere. Det var ikke fordi hun havde en dårlig følelse og fornemmelse over ham, fordi det havde hun bestemt ikke. Hans sultent blik kunne hun godt lide, og hun tiltede hovedet lidt. Hun var tæt på at svare ham, men nåede det ikke før hans læber mødte hendes. Hun lukkede tilfreds øjnene, og lagde en hånd rundt om hans nakke. Hun var selv ligeglad med hvor mange mennesker der var omkring dem.
Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 166 år

Højde / 195 cm

Tosobia 02.07.2023 19:48
Eftersom Kieran kendte kroen, vidste han hvor de hemmelige lokaler var, hvor der ikke rigtig var andre folk. Mens de kyssede trak han hende med lidt ned af gangen og ind af en dør, som førte ind til et lille lager rum med reoler og opbevarings ting. Uden at fjerne hans læber fra hendes, lukkede han døren efter dem, og håbede på ikke at blive forstyrret, for det havde han på ingen måde lyst til lige nu. Han udviklede kysset og kørte hånden om på hendes ryg, for forsigtigt at kører længere ned mod hendes baller. Nøj hvor var denne kvinde lækker.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12