Adeline

Adeline

Bordel-ejer, Den Rosenrøde Hest

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 14.12.2022 21:56
Roligt stod Adeline og pudsede glas i bordelhuset, den rosenrøde hest, hun havde virkelig gjort bordellet klar til alle de omrejsende kunder der skulle komme på havnen denne aften og hun var selv klar til at gribe kunderne. Hun havde alle folk klar på dæk, alle skulle tage imod kunderne denne dag, for de skulle virkelig tjene på vinteren. De fleste skibe der lagde til havn, ville først skulle ud til foråret igen og hun havde hørt rygter om mange ville komme denne dag.

Som glassene var pudset, gik hun væk fra disken og satte sig i en lænestol på en lidt sexet måde. Hun havde en fin rød silkekjole på, intet undertøj og lagde virkelig op til leg. Hvis man valgte hende var det ikke kun for skønhed, men også erfaring. Hun var virkelig erfaren med alle arter og racer, hun havde prøvet lidt af hvert og nu var det på tide at bevise det. Kærlighedens veje var urensagelige og hun ville virkelig elske at gøre nogens aften bedre.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.12.2022 22:13
hvordan jack var kommet il Dianthos havn var ham en gåde det var ikke lige frem fordi han  hadet vidst hvor han var gået hen men han gik tit og ofte den her vej for at komme hjem til Amazon skoven han var dog ikke galde for alle de mennesker de søgte kun en ting   og det var penge og så det andet her  Jack bliv puffet fra sideren og knortet af dem det var tydlige han ikke hørte til her men jack var lige galde så længe folk var søde mod ham så var han det også omvendt men lige nu var de altså ikke så søde og i sær ikke mod ham  at der skulle være en populære pop eller sådan noget her vidste han ikke men det kunne måske være han skulle finde ly for natten et eller andet sted   jack sukket og piv lidt da en af kunderen fik trot jack over halen han pusted stille på den og kikket rundt det var tydlige han ikke hadet være her før for så kunne han ha husket det. blikket faldt lidt rundt men igen bliv jack skubbet  og han måtte falde på snuden for an en person han landet men en BUMB! og hovdet  lige ned i nogle sten  det gjorder han rejste sig hurtit og tog sig til panden lidt " AV PAS DOG PÅ HVOR DU GÅR ! " svaret an halv rig sur mand som var ved at slå ud efter jack men  han tog fadt om madnens hånd og tog stokken og knækket den han gik stille videre selv om hans hovde gjorder ondt 
Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 18.12.2022 10:34
Bordellet blev hurtigt fyldt op med rejsende der enten sad i fællesområdet og fik en drink eller to, mens andre tog direkte med op på værelserne. Bordellets ansatte var alle klædt i tyndt stof der indbød til mere og Adeline smilte af dem alle, som hun gik forbi dem og så til hvad de havde gang i.

Roligt gik Adeline over til døren og åbnede den, for at se om hun kunne fange flere på gaden der gerne ville ind. Hvis de kunne få fyldte værelser ville det være perfekt. Hun klappede roligt dem der kom ind i bagdelen, som de trådte ind forbi hende, mens hun stadig stod i døren og vinkede flere til.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.12.2022 10:50
jack fik dog stoppet lidt op hans hovde kikke op mod døren et bodel han hadet hørt lidt om det dog var han ikke sikker på om han turde at gå der ind han hadet hørt om folk blive bort ført der inde men da det var koldt her inde tog han cancan stille gik han op og tog i mod dåren men stod stille da en smuk  kvinden åbnet i døren han stod bomb stille og kikket på kvinden hans hale og høre stak lige op i luften jack mærket varmen stige i ham men han sagde det selv ikke højt "um he tak  " stille gik han ind og mærkede et slag i  numsen mens han vedet sig blikket faldt stille rundt på de forskelige steder 

hvorfor var han dog gået ind her af alle steder der luget fælt af mennesker blikket faldt hårdt fra den gammel mand som prøvet at slå ham med stokken han knøret lidt af det men fadt sig stille et sted og sidde Jack kikket lidt efter den kvinde fra før. det var længe siden han hadet følt sådan et slag over hovet 

Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 19.12.2022 15:59
Der var mange reaktioner på Adelines måde at være på, men én lagde hun særligt mærke til, da manden, dyret, kald det hvad man ville, reagerede med et tak. Hvad var det for en reaktion? Hun blev nysgerrig på ham og fulgte efter. Det var virkelig underligt, så hun gik helt over til ham og lagde armen på hans skulder, for at se ham nærmere.

"Hvad kan jeg hjælpe Dem med?" Sagde hun meget formelt og charmerende, mens hun lavede rolige kærtegnelser på hans skulder. Hvad var han for en? Hvad var han ude efter? Det var virkelig underligt, men hun ville gerne give ham chancen for at sige hvad han søgte, for lige umiddelbart opførte han sig ikke nær så ivrig og seksuelt, som hun var vant til folk gjorde.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.12.2022 16:17
jacks øre fløj Hurtit up dan kvinden fra før lage sin hånd og kærtegnet hans skulder han var ikke vand til sådan noget på første gang. stille kikket han op mod kvinden men smilte varmt til hende " jeg søer lidt lyg for natten. jeg er ikke så vand til at være i en stor by jeg kommer fra Amazon skoven " forklaret han stille og rolige  mens hendes tøj var lidt for afsløre men Jack prøvet at behersket sig på alle måde selv om det var svært han grinte blidt og tog blidt hendes hån i sin pote han  sukket lidt og så ned i dem  han lage stille og rolige en pege finger ned med negel ude og køre i cirkler. 

mene jeg ved godt hvad det er for et sted dog ville jeg bare slappe af for nu min rejse har været lang" svaret han igen med et smil og tog en tår af sin ven han hadet fog lagt der han ville dog ikke have noget i mod vis hun slutte sig til ham hun virkede ganske sød vis det altså ikke bare var fordi han var en kunde der skulle tilfreds stille blikket kikket over på de mange mænd som hadet foget fingeren i nogle ynger udgaver det var lidt som slaverrig det her noget han ikket søttet overhovet 
Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 20.12.2022 22:50
Med et meget anerkendende blik, nikkede Adeline til det han havde sagt. Han søgte ly for natten, ikke samleje, ikke kærtegnelser, bare ly for natten. Det var ikke fordi hun ikke ville give ham det, eller ikke kunne det, men betalte det godt nok i fohold til hun kunne få en kunde der ville betale for lidt mere? Hun så vurderende på ham og overvejede hvad han mon kunne give for deres gæstfrihed. Roligt gik hun i ring omkring ham og gav ham et elevatorblik, han var et dyr, havde han mon krystaller til at betale med? Havde han overhovedet noget? Hun nussede hans øre og hviskede så ind i det. "Hvordan vil du betale?" Igen nussede hun hans kind og så smilende på ham. Det var et ganske simpelt spørgsmål, men hvis han kunne betale, så kunne han også blive.

Roligt gik hun rundt om ham igen, inden hun tog fat om ryggen på ham og ville føre ham over mod et bord, hvor de ville kunne sidde og snakke i ro og mag.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.12.2022 23:24

jack kikket lidt Nevøs da hun kikket ligedan på ham han tog sig lidt til nakken han kunne spille musik Violin for det meste men han kunne også synge lidt stille stille han sin taske. Og frem bragte en god lille pose med krystaller han raget den til hende  over ved boret " jeg har skam krystaller med lad dig ikke nare af mit udsende jeg rejser meget så mit tøj bliver hurtigt slidt  " svaret han med en blid stemme han tog sit våben skjold ud og viste hende den for at vise han også var Adelige det var Dæmon våben Skjoldet  det var ikke mange som hadet set det da de godt kunne lide at holde det Hjemlige  for Ander  men der ville nok være nogle som kendte det til " mit navn er jack... Jack Choie Aniiko Demon " svaret han blidt og bukket hoved lidt for hende og lod blikket  på en tom secene han lod blikket vilde og nikket stille der hen " jeg kan syge måske også godt nok stille sang måske " svaret han blidt og tog sin lille violin op " han smilte blidt igen til henden og elskede hendes kærteng lidt dog lod han halen gliden lidt over hendes bløde ben og lidt længer op også men han håbet ikke han gjorder hende sur på grund af det han gjor det så hun var klar over at han ikke helt var klar over det.. han kunne måske spille lidt for hans skov og vise lidt tricks også  for hende  det ville lukke munden på  mange her inde det var han sikker på for han vidste nogle af dem her inde hadet halv dyr som slaver noget jack hadet Utrolige meget 
Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 21.12.2022 19:59
Lidt skeptisk tog hun imod krystallerne og lyttede til hans stemme, det var ikke helt dumt, han kunne betale og han kunne endda mere end det. Hun smilede kækt som halen bevægede sig på hendes lår og hun kunne mærke det var behageligt, der var virkelig noget ved ham som var okay, selvom hun ikke var meget for at skulle lade ham overnatte uden han skulle lege med nogen, så nikkede hun anerkendende og så alvorligt på ham.

"Fint, du kan få et værelse i nat og du kan få lov at underholde, så længe du ikke går ind og stopper kunderne i det de er her for." Hun så rundt på både kvinder og mænd, der mængede sig med hinanden. Der var meget kærlighed i gang og det var hendes hovedindtjening. Hun kunne godt underholde ham for aftenen, men det var vigtigt bordellets ansatte fik en pæn høst igennem, da det var en af de gode nætter.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.12.2022 20:41
jack smilte og trykket sin mund mod hendes kind mens han stille rejste sig et stille blik tilbage mod hende han stille og tog sin taske med han kunne begynde at spille med det sammen men han måtte skifte " jeg kommer tilbage om 10 minuter håber du kan vente på mig så længe " sagde han dog på en lidt fræk måde til hende han ville ikke indrømme det men hendes varme var behalige og hun hans han tænke fandt et rum hvor han kunne skifte han kom ud i en  meget vid jakke sæt  og lige pluslige lignet han ikke en rejsene  men en en en ung ulv folk kikket op mod ham da han gik på sencen lidt  blikket vendte sig mod Adeline  han puste stille ud og ventede lidt en Gammel mand råbte og sagde " KOM NU I GANG MED AT SPILLE NOGET HALVDYR ! " folk grinte af ham og af Jack men   

tog det stille og pænt  han satte sig på en stol og så over på den gammel mand der råbte men øjne var kun rette mod Adeline han prøvet at finde en melodi til hende kun til hende han sukket lidt og stog buen over violinen der kom en tone først var det stille og rolige  ikke noget hårdt musik men noget man kunne slappe af med han lod sig forfør af musikken lidt og lod buen spille videre der var kun ham og musikken lige nu. dog stille og rolige kom der knister omkring ham af ild det kom til at linge små stjerner der faldt ned men så begyndte musikken at gå  hurtigere.. og igen kom der knister ud fra Jack men også fra viulien der kom en harer ud som løb i gemmen folk og så hen mod jack igen han spillet videre og vidste ikke hvad der forgik der efter dannet ilden nogle tære og nogle halvdyrs børn der løb  og leget  folk bliv mund lamme og  stod helt stille selv den gammel mand fra før bliv bleg i hovdet 

musikken bliv lidt mere dyster og børne forsvandt og og et bur med trammer og folk kom til syne.. det så ud til de slog mod de stakkels halvdyr   secen skifte igen og forsvandt og man kunne se halvdyren løbe for deres liv og beslytte sig for at bygge en by der   jack stoppet lidt efter noget tid og alt forsvandt han kikket lidt rundt og folk klappe af  mens nogle stod mund lamme 

jack vidste ikke hvordan han hadet gjort dem alle så galde men han bukket stille tog sine ting og satte sig ved boret igen hvor han kikket mod Adelin i sin fine jakke sæt hans hjerte hammert der udadet han gav hende dog et lille kys igen på kinden mens folk kikket  mod hende og jack " folk kunne vist godt lide det " svaret han blidt og kikket sig over skulderen lidt 

Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 22.12.2022 19:34
Det gav en let kuldegysning, da han kyssede hende på kinden, alligevel smilede hun af det og lod ham gøre det, inden hun satte sig godt til rette, men efter to minutter gik hun alligevel op og hentede en vin og to glas, hun kunne sidde og sippe af mens han gjorde sig klar og senere spillede. Hun gav et lille fnis fra sig, som folk begyndte at råbe de skulle komme videre, hun havde respekt for sine gæster, men hun forventede ikke noget af det han havde tænkt sig at lave, egentligt forventede hun ikke særligt meget 'underholdning' fra ham.

Det var først da han gik rigtigt i gang, at hun kunne smile lidt, mens hun sippede til vinen. Han gjorde det godt og ilden var... imponerende. Det fik hende til at smile let, han kunne alligevel noget og gæsterne virkede imponerede, hvilket var det vigtigste af det hele, hun havde kort været bange for der ville blive kastet med hvad end hendes gæster havde på sig, men han fik det til at falde til ro igen, hvilket var et held for ham.

Som han var færdig lod hun ham modvilligt kysse kinden igen, hans dyrenatur var ikke helt så tiltalende for hende, alligevel kunne hun ikke lade være med at smile og tage imod det. "Det var heldigt for dig, men tag et glas vin." Hun smilede sensuelt og så på ham, selvom hans dyrenatur skræmte hende en smule, så var han alligevel flot i jakkesæt, det måtte hun jo give ham.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.12.2022 19:50
det var nok ikke det Heldigste ordsprog hun valgte at være komme ud med for ham men han satte sig stille ned og tog i mod vin glasset stille kikket han mod nogle af mænde de var ikke helt så glade for ham men han lage ikke mærke til det og vente sig mod Adelien hun virkede både navøs for ham på en og samme tid  men måske var det bare første gang indtrykket af ham stille lænet han sig ind for hende og  tog blidt om hendes hånd " jeg er altså fin nok. min krop er bare..hmm mere dyre agtit " svaret han blidt og kikket ned af sig selv lidt han tænke måske at gå op med sin ting til et rum de kunne være i Jack ville ikke have hun ikke følte ubehaget ved ham på nogle måde  

jack løfte stille galsset og lod poten glide over hendes lår blidt  men han så rundt han brød sig ikke om de blikke nogle af dem gav sig ud med men han var stor set lige glad " problemet er mange har et indsigt had til halv dyr som mig...ligesom nogle her..men jeg er en fri person " svaret han stille for at få nogle af blikket væk og det hjalp også med hans ord da han sagde ordet fri for han vidste nogle af dem solgte halvdyr også blikket faldt igen mod Adeline " jeg ved ikke hvad det er med dig Adeline men " han tav lidt og så ned mod poten og smilte svagt " jeg føler mig rolige med dig og kan næsten fortælle alt " svaret han blidt og vendte blikket mod hendes øjne igen han hadet lyst men han vidste ikke om han turde 
Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 23.12.2022 22:57
Det var lidt svært at vide hvordan hun skulle tackle det hele, på den ene side var hun meget sensuel og ville gerne alle, men det der med der var meget dyr over hende skræmte hende lidt og at han var lidt... påtrængende. Hun gøs let og mærkede hvordan indvoldene trak sig sammen, som hun så studerende på ham. Kunne hun sige ham fra? Han havde godt nok betalt for en overnatning men ikke i nærheden af hvad hun skulle have for at være sammen med... et dyr. Normalt gav hun alle en chance, men det her... Hun var frastødt.

Let lyttede hun til hvad han havde at sige, men hun rynkede på næsen og så på ham. "Lad være med at få det til at lyde som om du har kendt mig i længere tid." Hun lagde armene over kors og studerede ham, hvad var det helt præcis han troede han kunne få ud af det her? Hvad var hans tanker? Hun kunne ikke helt fornemme hvad det var han ville, men af en eller anden grund var hun ikke så tryg ved ham, som han anede og være ved hende. Det var... skræmmende.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.12.2022 23:07
jack smilte og træk sig stille tilbage da han mærkede hun ikke brød sig om det mere men forstod det det var det tit sådan dog  tog han stille sin vin i stede for og vendte sig mod boret hun hadet jo selv kærtegnet ham  og alt mulige lige før men kvinder var vel bare sådan jack så lidt ned og tænke lidt " undskyld vis jeg fik dig i Ubehag " svaret han stille og rolige og trak sig væk fra hinden helt. han ville ikke sådan noget igen  vis det skete dog rystede han lidt på  hovde over det. han brude måske også se at komme  op og finde sin rum " nej nej det var heller ikke sådan ment " svaret han med et stille og rolige grin Adeline han kikket sig igen rundt dt var ikke fordi han ville gøre hende noget. han rejste sig stille og rolige op mens han kikket ned mod Adeline han svang stille sin Taske rundt om på skulderen " ville de vise vejen til mit rum så jeg kan ligge det her fra mig " svaret han dog blidt til hende 

hvorfor skifte hun sådan kararter lige før var hun sådan en sød og rag person og puslige skifte hun. 

Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 23.12.2022 23:54
Det var en let gåsehud der fyldte hendes arme, inden hun trak sig sammen. Hun nikkede let af hans undskyldning, hun kunne ikke helt forklare ham hvad det var der skræmte hende, men det var nok følelsen af dyr... Hun kunne ikke rigtigt være i det, det var underligt anderledes og bestemt ikke det hun havde skrevet sig selv op til, men hun smilede let af hans undskyldning og nikkede. "Det er i orden."

Med et let nik rejste hun sig og gik over bag disken, hvor hun tog nøglen til et af ekstra værelserne. Normalt havde hun de værelser til kunder der fandt det hyggeligt med andre kunder, men han kunne godt låne det for en enkel nat. Hun nikkede med hovedet til han skulle følge med og viste ham roligt vejen ovenpå, hvor hun låste op for værelse nummer 13 og gav ham nøglen. "Jeg kan ikke love dig, at du ikke kan høre de andre have det sjovt i løbet af natten, det er trods alt et bordel." Hun sagde det lidt sensuelt, men mere skarpt. Hun ville have sine kunder havde det godt, men de kunder der betalte mest var dem hun behandlede bedst og dem der betalte for hyggen var trods alt dem hun forventede kom igen.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.12.2022 00:02
Jack kom stille og rolige smil på læben det midste han ville var at skabe fjendskabe som sådan  "jeg tænke på....om du måske " jack tav lidt stille og så sig rundt det var underlige nok sjove lyde af kvinder men han kunne sove vor som helst bare det ikke var for højt " jeg tænke på...om vi kunne tage gå tur i morgen og lære hianden beder at kende og sådan du ved " svaret han blidt jack hadet altid haft svært med at få regtit venner og finde en kvinde fordi de så ham som et dyr men jack var altså et væsen med Følser  

Jack ville dog håbe hun sagde ja mens han gik ind og tog tøje af mens hun stod i den åbne dør kom alle hans ar til syne og den store muskle krop også frem jack vendte sig mod Adeline igen og tænke lidt blikket kikket rundt i værelset det var det pæneste han hadet boet på ind til videre og var alt det kun til  for ham  han sukket lidt måske vis hun nu lærte ham at kende noget mere ville hun se han ikke var så slem overhovet men han stod der og ventede på hendes svar gik han over til døren igen 

Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 24.12.2022 01:00
Spørgsmålet kom som en sten, hun blev helt tavs og stirrede bare ud i luften, mens han tog tøjet af. Hun hadede og se folks skræmmer, det var ikke noget hun ville spørge ind til, hun ville ikke kende historierne til det, så hun valgte at lade være, men nikkede så stille. "I morgen kan vi gå en tur." Gentog hun lidt efter og valgte at gå et skridt baglæns. "I morgen." Gentog hun en gang til og nikkede mod ham, som han kom tilbage i døren. Hun havde ikke så meget at sige, men stolede på han vidste at det kun var en snak, det havde hun brug for stod helt klart og tydeligt.

Roligt vendte hun ham ryggen og begyndte at gå tilbage mod bordellets åbne område. Hun havde brug for mere vin til at sluge det her, hun var ikke færdig med at drikke for i aften.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.12.2022 22:38
jack kikket lidt efter Adeline og smilte svagt han vendte sig mod rummet og kikket rundt lynde kunne han ikke høre lige pt men kunne være senere jack lå stille i sin seng men kunne selt ikke falde i søvn lige pt så han gik ud på alaten og kikket ud på bys lys han stod stille og tænke lidt over hvordan et liv her ville være men det var ikke han fremtid hans fremtid lå i skoven i hans by som han et eller andet sted  også  holdte meget af selv om det hadet givet ham en vis sorg også 

man kunne se Jacks ånde blidt  mens han tog en tår af sin vin lidt han mens han tænke lidt overtinge at Adeline var en lidt særlige person kunne han enlige godt lide han måtte bare skubbe den der frygt fra hende på en eller anden måde og måske vise sin Menneskelige siden frem også måske stille vendte jack hoved igen og begyndte at tage armbøjninger for at få noget af den enige ud som han hadet i  sig 

Adeline

Adeline

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 25.12.2022 23:40
Roligt gik Adeline tilbage mod bordellets festligheder og mængede sig med de andre gæster, hun var ikke færdig med at holde en festlig aften med sine gæster og lynhurtigt glemte hun også fyren oppe på værelset. I stedet havde hun fokus på alle sine kunder og hvordan de blev behandlet. Hun lagde ikke selv an på nogen, men så til som piger og drenge tog sig kærligt af gæsterne, det var vidunderligt at se og hun nød det virkelig. Det var en dag af de gode og det skulle nydes.

Adeline har forladt tråden.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.01.2023 17:54
jack gik stille  hen i sin seng og faldt stille i søvn han glæde sig lidt at kunne komme i sank med  kvinden igen næste dag han faldt hurtigti i søvn 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13