Kan ikke tagge karakter

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 29.11.2022 20:16
Jeg har netop skrevet et svar i https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=14544&currentpage=1#628895
Og jeg fik fejlen "karakteren Yume'Ave Risindier du forsøgte at tagge findes ikke"

Jeg prøvede at finde hende igen i karakterlisten med nyt tag, men uden held.
Jeg har ogsp prøvet at rette mit indlæg og tagge, men med samme resultat. 

Det er lige sket. Jeg er på mobilen fra en Brave browser og bruger Mørkets tema. 
Mee

Mee

771
karakterer

Mee 29.11.2022 22:40
Jeg kan heller ikke tagge Alis karakter Rhaya, men jeg har ikke haft et problem med andre karakterer.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 30.11.2022 18:09
Så skulle problemet med tagningen være løst. Jeg har testet ved at tagge Yume'Ave i Alis tråd :)

Mee vil du prøve at tagge Rhaya igen i din? :)
~ Krys ~

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 07.03.2023 21:57
Jeg tænker det her måske er samme problem, så jeg tillader mig lige at bumpe den her tråd frem for at oprette en helt ny fejlrapportering Krystal .

Jeg forsøger at tagge Yume som Zahinaels realtion, men får fejlen "Kunne ikke finde karakteren med navn: Yume'Ave Risindier". 

• Jeg har lige oprettet en hel masse relationer på flere af mine karakterer, men kun denne fejler. 

• Det ville blive Zahinaels 9. relation, hvis det gør en forskel.

• Jeg har testet på en anden karakter, og der fejler Yume også

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 07.03.2023 22:02
Update! Jeg forsøgte lige at opdaterer relationen til Eyidivan Ke'Jaelin, og den fejler også. Min umiddelbare teori er, at apostroffer i navne er problematiske.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 12.03.2023 18:13
Alianne_ skrev:
Jeg tænker det her måske er samme problem, så jeg tillader mig lige at bumpe den her tråd frem for at oprette en helt ny fejlrapportering Krystal .

Jeg forsøger at tagge Yume som Zahinaels realtion, men får fejlen "Kunne ikke finde karakteren med navn: Yume'Ave Risindier". 

• Jeg har lige oprettet en hel masse relationer på flere af mine karakterer, men kun denne fejler. 

• Det ville blive Zahinaels 9. relation, hvis det gør en forskel.

• Jeg har testet på en anden karakter, og der fejler Yume også

Så skulle den også virke - det var '-erne, ja. <3

Brugte lidt for lang tid på at undre mig over, hvorfor den samme metode som på tagging ikke virkede til at udbedre fejlen, og så var det fordi der var byttet rundt på en parantes .. kodelivet, ak ja.
~ Krys ~

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 7