Jeg betaler gerne!

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.09.2022 23:51
Adelynn havde fået den underlige ide at få en opspore hund til at opfange hendes kidnapper af nogle dyr. Ikke at dyrerne betød noget for hende, men de var stadig skadet og havde brug for hjælp. Tyven havde formået at snige sig ind i hendes hjem og tage fire hunde og tre katte med sig som havde været på dødens rend. Hvad hun ikke vidste var at personen ikke havde arbejdet alene, men at de havde være flere om det. Hun var selvfølgelig helt ude af sig selv da hun kom hjem til en opbrudt dør og fodspor i den mørke nat på hendes mudret dørtrin og i huset. Hun boede i udkanten af Zicron og havde hængt et pergament op med at hun søgte en opspore, dusørjæger eller noget i den dur der ville hjælpe hende med et job. Efter som hun vægtede dyr meget højere end mennesker fortalte hun ikke i pergamentet hvad det omhandlede. Kun at det var meget vigtigt!

Hun vidste ikke om nogen havde taget jobbet eller om nogen var på vej til hendes bolig men en ting var sikkert hun håbede at nogen snart ville dukke op. For der var gået en uge siden hun havde hængt pergamentet op ved opslagstavlen nær kroen. Hun var sulten men hvade ikke spist af bare bekymring. Ikke engang af MArie havde hun spist, men det plejede hun heller ikke. Dog var hun afkræftet og havde røde øjne konstant som hun altid havde i sin bolig. Men bekymret var hun. "Åh Abraham din dumme kat bare du er okey" mumlede hun som hun begyndte at fodre nogle fugleunge med nogle orme som havde brækket en vinge af at falde ud af en rede.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 14.09.2022 00:18
Faust var på fart som han plejer af være, ude nogen rigtig mål for sin rejse, hans rejse havde få ham mere syd på inden hvad han plejer af være, ikke fordi der var noget galt i det, det var godt af ser noget andet inden det han plejer af gør, ikke fordi han ikke havde været her før men det var noget tid side, han var ankommet til Zicron aften før, hvor han var heldig at der var et værelse ledig, han havde ikke kiggede på opslagstavle der var på kro, da han var ankommet lidt sent på aften, men han fik øje på den om morgen, da han sad og fik sig noget morgenmad, efter han havde fået spist færdig, rejse sig op og gik over for at ser på den, der var en som søger opspore person, det kun være meget godt med et lille job, han havde alligevel ikke så mange penge tilbage, så det kun være meget godt at tjener nogen.

Han fik pakke sin ting og aflever nøgle til værelse, han havde kun lejer det for en enke nat, han tog dog ikke pergament med, for nu hvis det ikke var noget for ham, skulle en andre havde chancer for at tager det, her til morgen var han klædt i brun rejse bukser, en grålig skjorten, hvor de øverste knappe ikke var lukke, han havde samle det halv lang hår i en løs hestehale, han havde sin bjørneskindskappe over skulderne, sit kort sværd ved den en side, en lille kamp økse ved den anden side, et pilekogger om på ryggen, sin lang bue over skulder, udover havde han nogen kaste kniv gemt rundt på kroppen, ellers havde han sin rygsæk over den anden skulder, han havde en del med sig, men så var han også klar til det mest på sin rejser.

Der gik omkring to timer med at finde frem til huset, da han ikke var kendt i Zicron, men han fik lidt hjem med det, da han ankom til huset gik han op til hoveddør, hvor han banke på den, gik lidt tilbage og venter på en eller anden skulle kom og åbne eller at der blev råbt noget derinde fra.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.09.2022 02:00
Som hun stod der og fodrede fugleungen blev der lige pludselig banket på døren. Hvem kunne det dog være på denne tid af døgnet? "Marie er det dig?" hvorfor spurgte hun overhovedet om det, Marie plejede bare at komme indenfor når hun dukkede op hver dag. Hun løsrev sig fra fugleungen som stadig pippede løs som om den ikke havde fået mad. Katte og hunde stod i vejen for hende til overhovedet at komme sikkert over til døren lige med det samme. Hendes røde øjne lyste og hun nåede da lige at kigge sig i et spejl for at se sine øjne. "Nej det gå ikke" mumlede hun og blinkede nogle gange med øjnene så hendes røde øjne forsvandt og hendes normale brune kom frem. Derefter trådte hun igennem bunken af dyr der vimsede rundt om benene på hende for at få mad hen imod døren.

Hun åbnede døren lidt på klem man vidste aldrig hvem der stod udenfor på disse tider. Ja hun havde da spist så hun kunne sagtens håndtere sig selv, men det var bare for en sikkerhedsskyld at hun gjorde det. Tænk nu hvis folk troede at hun ikke var andet end en slapsvans der blot var den mærkelige med alle dyrene. "Kan jeg hjælpe med noget?" spurgte hun og åbnede døren lidt mere så hun kunne stikke et hoved ud af døren og kiggede sig lidt omkring. Hvad hun lige kunne se var det kun en person ikke flere. Hun kunne heller ikke høre andre end hans puls.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 16.09.2022 20:24
Han stod og venter efter han havde banke på dør, han var sikkert på af der var en eller flere derinde, da han synes af høre en som kalder efter en anden, han kun dog ikke høre navne der blevet kaldt på, udover det kun han havde en masse svagt lyd, om det var nogle som var let på tå eller hvad det nu kun være, vidste han ikke, han overvejer lidt at skulle banke på igen, da han synes at det tog lidt langt tid, før der sket noget, om det skulle være at dør blev åbne eller en råbt noget ud til ham, han skulle til at banke på dør igen da han kun høre et eller andet kommer tætter på dør, der gik heller ikke særlig langt tid, før dør blev åbne på klem.

Han smiler svagt da der kom en kvindes ansigt til syn i dør åbning, "ja det kan de måske, de er vel ikke person som søger en opspore, så opslag ind i byen på kro" sagde han og kiggede på hende, han havde ikke rigtig nogen ide om det var det rigtig sted han var kommet til, han havde overvej nogen gang at opgiver at finde huset og lad en anden for mulighed for at få jobbet, hvis det var hende som søger en opspore, så var det bare lige hvad hun havde bruge for at få opsporet, og samtidig om hun vil betaler hvad det nu vil kom til at koster.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.09.2022 22:54
Hvem var denne mystiske person?! Hun havde jo med vilje ikke lukket nogen ind i huset før ud over Marie som gjorde rent og hjalp med at fodre dyrene. Så hvorfor kom en eller anden fyr foran hendes dør midt om aften, hvor månen allerede var på vej op?! "Åh!" udbrød hun da hun hørte hans ord. Hun åbnede døren noget mere så hele hendes spinkle krop kom til syne. Ærlig talt så havde hun ikke regnet at nogen ville opfange hendes lille opkast på et pergament og råb om hjælp. "Hvis de er dusørjæger så har jeg i DEN grad brug for deres hjælp. En lille opspore hund kan også gøre det" hun drejede hovedet og kiggede på nogle af de såret hunde der var rundt omkring hende. "Mine egne kan ikke gøre jobbet" svarede hun og kiggede en ekstra gang på fyren.

"Ved du hvad det drejer sig om?" Godt nok havde hun ikke skrevet hvad det omhandlede for hvem ville lede efter nogle tyve der havde taget dyr. Det var mildest talt det mindre værdigt at ingen gad tage sig af det. Det var jo bare dyr. Men det var det bestemt ikke for hende! For hende var det hendes livsværk at passe på dem. Det passede hende bedre end at lade et såret dyr ligge i vejkanten og lide!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.09.2022 17:09
Det virker lidt som hun ikke vidste hvad han snakke om, så var det måske ikke hende han søgte men det viser sig så at det var hende han havde søgt, det var altid noget at han havde fundet person nu, så var det bare hvad opgave går ud på, dusørjæger/sporhund, "er ikke rigtig dusørjæger men mere en opspores person" sagde han og kiggede på hende, så måtte han ser om hun kun bruge ham til hendes problem, han kiggede ind bag hende efter det næste hun sagde og smiler svagt, "nej det kan jeg ser, at det vil giv nogle problemer" sagde han og række sit blik tilbage på hende og smiler svagt.

"Nej det gør jeg ikke, de har ikke skrevet noget om, hvad opgave gå ud på, så det vil jeg gerne hører mere om" sagde han og kiggede på hende, han tog aldrig et job ude at høre noget om det, så han havde en ide til hvad han gik ind til, at der kun sker ting under en opgave men ikke kun forud se er noget andet, "hvad er der enlig sket med dyre" spurgte han og kiggede på hende, han kun ser at hun havde en del dyre derinde som var såret, det var altid noget af nogle vil hjælp de svag/såret/syg dyre.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 18.09.2022 00:08
Dusørjæger opspore det var det samme for hende. De kunne bruges til det samme. Han skulle jo ikke slå nogen ihjel bare finde de såret dyr og bringe dem tilbage hvis de kunne gå selv. Hun havde slet ikke styr på hvor mange dyr der var tale om, fem måske seks hvis hun havde talt rigtigt. "Same, same. Det kan bruges. Der er ikke nogen der skal slås ihjel hvis det kan undgås" svarede hun ogtrådte et skridt tilbage. "Vil de ikke indenfor?" hun kiggede på ham og rakte en indbydende hånd ind i huset så han kunne træde forbi hende og ind til alle dyrerne der var i huset.

"Nej for hvis jeg gjorde det er der ingen der ville tage opgaven for mig" hun sukkede lidt og kiggede på personenn der måtte være en ældre model. Hun kunne altid fortælle en historie eller to men mennesker var bare svære at placere i alder. han lignede en i midt tredvie og så det skulle nok gå an. Hvis han havde været opspore i en længere periode skulle det nok gå alt sammen. "Jeg hjælper dyr der er kommet til skade, og når de er raske sætter jeg dem fri, nogen vælger bare at blive hængende i en længere periode"hun sukkede lidt, det var jo ikke fordi hun ville have dyr, men hun hjalp de svage i samfundet, om det så var dyr eller mennesker.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.09.2022 11:24
Han lytte til der hun sagde og smiler svagt, han skulle lige til at svare hende, da hun byder ham indenfor, "jo gerne" sagde han og gik indenfor, der var mange dyr så han lige kun ser, "hvis det er det sammen en opspore og en dusørjæger, så er jeg nok person de søger, an på hvad opgave går ud på, også selv der nogle som skal slås ihjel" sagde han og kiggede på hende, han var ikke dusørjæger men nok i betaling kun han da også godt slå nogle ihjel hvis det var det.

Han løfte det ene øjenbryn af det næste hun sagde, "nu er jeg bare endnu mere spændt på at høre hvad det gå ud på" sagde han og kiggede på hende, han kun godt ser at hun vurderet ham, hvorfor vidste han ikke, han sat sig ned i huk, for af nusse en kat over ryggen, han kun ser at det havde et sår på det en ben, så det gik kun rundt på tre ben, han kun ser at der var betændelse i, det skulle være at han skulle bliver og hjælp med dyre, inden han rejse videre.

"Dejlig at høre at der er nogle som vil hjælp de såret dyr, så har de også nok af ser til men hvad lyder din opgave på" spurgte han og kiggede på hende, han havde stadig ikke fået noget af vide om opgave.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 20.09.2022 07:34
Da han trådte indenfor stirrede hun ud af døren en sidste gang ind hun lukkede den i bag sig og lagde en hånd på døren. Kort tid efter vendte hun sig om imod ham og smilte venligt. Det var altid noget at hun ikke havde de røde øjne, det ville nok gøre denne mand bange eller bekymret for hvad hun kunne finde på. Hun var jo faktisk en ret flink vampyr, hun havde aldrig slået nogen ihjel ved at drikke deres blod. "Åh nej ved Isaris gode navn ikke slå ihjel. Men bank måske, det ville ikke gøre noget" svarede hun og kiggede på ham. Straks gik hun forbi ham og lagde hovedet lidt på skrå da hun så han havde sat sig på hug for at kæle en kat. Måske han var dyre elsker? Så var der måske en chance for at han ville tage opgaven på sig.

"Jeg beklager at der ikke var så meget information på mit opslag, men ser de... Hvis jeg havde gjort det var der nok ingen der havde taget opgaven..." hun vendte sig om imod ham og smilte venligt. "Ser de for nogle dage siden havde jeg inbrud i mit hus her, jeg har intet af værdi ud over mine dyr som jeg passer og plejer. Ham eller hende. Måske dem jeg ved detikke tog 4 til 5 alvorligt sårret dyr som skal have den rigtige behandling for at kunne overleve. Jeg havde håbet lidt på at finde dem selv. Det ville kræve jeg gik væk fra disse sårbare dyr, og det kan jeg ikke. De skal have lige så meget opmærksomhed som dem der blev taget her fra. Jeg har ikke fået nogen løsesum eller har nogen spor. Nu ved jeg heller ikke hvordan man opsporer folk på den måde" hun lagde armene over kors og kiggede på ham meget intenst. Ved isari lad ham tage opgaven på sig.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 21.09.2022 21:37
Han lad godt mærke til at hun kiggede en omgang mere ud af dør, før hun lukke det, om hun forventer at der var flere udover ham, man den var god nok at han var kommet alene, han kiggede på hende da hun snakke til ham, han smiler svagt af det, "der er ingen som bliver slå ihjel, banke nogle vil jeg så ikke lov" sagde han og kiggede på hende, hun var en af dem som tror på en gud eller flere, det var også en mulighed at hun gjorte det, han lytte til det næste hun sagde og smiler svagt, han mangle stadig at få af vide, hvad opgave gik ud på men det kom hun nok ind på, han skulle til af sige noget igen da hun begynde af snakke videre, der kun han hørt at det var om opgave.

Da han nu havde hørt hvad opgave gik ud på kan han godt ser hvorfor hun ikke havde skrevet det i opslags, det var nu heller ikke noget folk normal fik opsporet, men hun holdt meget af, at passer dyre og de er også såret, som han selv kan ser af de er og at hun gør det hele af sig selv, eller det er det han regne med at hun gør, han rejse sig op efter han havde kæler med en kat, "jeg tager gerne opgave, men skal vide noget mere, hvordan ser dyre ud og er det kun katte eller hvad er det og hvor kom person/personer ind hen, og har det været regnvejr efter indbrud" spurgte han og kiggede på hende, han håber ikke at det havde regne efter, for så var spore fra person/personer nok væk nu, men hvis det havde været regnvejr lige ind, var spore bare nemme af finde og spore ud fra, men alt det skulle han nok få noget mere svar på, udover det skulle han også vide hvordan de ser ud, så han ikke tager de forkert med tilbage til hende og også om det kun er katte, eller hund eller fugle, derefter skulle de også finde ud af, hvad han skulle havde for det, opgave bliver nok ikke hele billige, for han opsporet normal ikke dyre eller jo når han jæger men det er noget andet.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 22.09.2022 01:10
Adelynn troede ikke på guderne mere, det havde hun gjort for mange århundrede siden, men den tid avr forbi. nu var hun bare et omvandrende blod fanatiker der skulle have et fix eller to fra en fremmed person i forhold til blod. Ellers ville hun være afkræftet og ikke ville kunne få sig selv til at passe dyrene ordentligt. Det ville næsten være en skam. Hun holdte så meget af dyr at de var de eneste der gjorde hun ikke gik og var vred hele tiden. Urtekræmmersken for mange århundrede siden havde tilbudt hende et hjem og havde tilbudt hende at lære. Det var der Adelynn begyndte at holde op med at være vred. Hun havde fundet en mening med livet.

Da hun tog imod tilbudet og opgaven sukkede hun lykkeligt. ENDELIG var der en der ville tage opgaven på sig. Hvis bare de kunne finde ud af bringe dyrene hjem igen så var hun lykkelig! "Det glæder mig at de vil tage imod opgaven" svarede hun og trådte et skridt tættere på ham blot for at gå forbi ham. Han duftede godt, og så havde han ikke engang kommet til skade. "Det er to små hunde og tre katte. Den ene hund har brækket benet og den anden har forbinding rundt om bagpoten efter at have siddet fast i en bjørnefælde. De tre katte er afkræftede og har næsten ikke noget sul på kroppen men kan stadig bevæge sig i et langsomt tempo. Og nå ja så er der Abraham, som er en kat. Han er lidt doven men har mistet det ene øje og er ekstremt tyk" startede hun og bevægede sig over til det nærmeste vindue som var dækket til med brædder. "De eller han måske hun kom indaf dette vindue som jeg har fået dækket til for kulden. Det har ikke regnet siden aftnene der blev brudt ind. Jeg var nede i Zicron da det skete for at hente forsyninger. Så jeg havde alle mine Krystaller med mig. Det er jo en hel vognfuld der skal fyldes med diverse forsyninger til syge dyr!" konkluderede hun og kiggede på ham. Der lå stadig lidt små glas på gulvet og fodspor efter indbruddet. Marie havde bare ikke fået ryddet det op endnu fordi der havde været så meget andet at tage sig af efter indbruddet. Hele huset havde jo lignet noget der var løgn. Alt havde været indevendt!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.09.2022 20:13
Han smiler bare rolig da han hørt at hun var glad for at han vil tag opgave på sig, det var nok ikke den nemmeste opgave han havde haft, men det skulle nok bliver spændende og ser hvor nem den bliver eller svært for den sagsskyld, det kun tid kun viser ham om det bliver det en eller andet, han kiggede på hende da hun gik tætter på ham, for derefter af gå forbi ham, han vende sig om for af kun ser på hende, han lytte til hendes forklar, på hvilke dyre det var og hvordan de ser ud, ud fra beskrives på de forskellig dyr, skulle det nok være mulig at kun kender dem, hvis han finder dem, hans blik følge hende da hun gik over til et vindue, hvor der var brædder for, han nikke kort til det hun sagde, "at det regent på aften, hvor det sket, skulle gør det nemmer af følger sporet fra den en eller flere" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han gik tætter på hende og sat sig ned i hug, for af ser på fod trykke, de var svært af ser rigtig, med alle de dyre som var herinde og hun havde nok også gået rundt i dem.

Han rejse sig op og smiler rolig til hende, "det tror jeg gerne på at der skal en del forsyning til alle de dyr og hvad der nu skal bruge for af hjælp dem" sagde han og kiggede kort rundt på dyre, "hvad tænke de så af de vil betale for denne her opgave, og bare så de ved det, så er halvdel af betale nu og resten efter jobbet" spurgte han og kiggede på hende, han havde ikke tænke sig at gør det billige, godt nok holdt han meget af dyr men af gør det gratis vil han ikke gør, han skulle bruge en meste tid på det gik han ud fra og udover det skulle han også transporter dyr tilbage her til, og han havde ikke nogen vogn hvor de kun være i men det måtte han finde en løsning på, hvis han finde dem.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 29.09.2022 20:33
Hun var så rolig som hun kunne være, og hun blinkede nogle gange med øjnene. Hun var sådan set lige glad med hvad hun skulle give så længe hendes syge dyr kom hjem igen, det var det eneste der betød noget for hende. Hun var jo ikke lige frem en sporhund, eller havde en sporhund til ege forbrug. nej folk i Zicron kom med deres syge dyr til hende for at de kunne blive helbredt. det var det som betød noget for hende. "Fremragende at høre. Sig til hvis de skal bruge noget hjælp eller bare vil se beviserne for dem selv" svarede hun og kiggede på ham som hun gik forbi ham så han kunne bukke sig ned. Hun havde med vilje ikke ladet dyrene gå rundt i beviserne ved at skubbe en sofa hen under vinduet til Marie havde tid til at få ryddet op. Straks trak hun sofaen lidt længere væk og over på plads langs væggen så han kunne se fodafsporerne lidt bedre.

Han smilte lidt til ham og nikkede. "Åh ja, det koster og det tager et helt lad fuld. Godt jeg har heste til låns og en vogn" svarede hun og bevægede sig over imod køkkenet. Tanken om alle de ting der skulle købes ragede hende, desuden skulle hun snart på urtejagt for at finde urterne til alle de syge dyr. hun brugte ikke lige frem nutidens miksture eller salver, nej det var nogen hun havde lært fra en urtekrammerske for mange århundrede siden. Selv de urter hun samlede havde ikke samme navne længere. Men hun kendte ikke de nye navne for urterne. "Nævn en pris. Jeg er åben for alt, de dyr SKAL findes! Det er på liv eller død for dem!" svarede hun og kiggede på ham. Hun var lige glad med hvad det ville koste ham. Han skulle have betaling for det hele. Tænk på alt transporten om at bringe de syge dyr hjem, tænk hvis de var blevet fragtet længere væk end hvad godt var og ikke bare lige ned i zicron?! Nej det var for hende lige meget hvad det kostede. Så længe de dyr blev fundet!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.09.2022 23:07
"Det skal jeg nok sige til hvis jeg skal og vil gerne ser beviserne selv" sagde han og kiggede på hende inden han vende tilbage til beviserne, det var svært at rigtig af ser nogen, nu hvor det var indenfor, da var svagt spor af mange forskellig ting, både spor af dyr og nogle andre, menneske større fødder, nogen af fod spor stoppe og andre kun han ser var lidt over det hele i huset og det var ikke hendes fod spor, så han håber lidt at hun havde en hjælp her, "har de en som kommer og hjælp" spurgte han og kiggede på hende.

Han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "det tror jeg gerne at det gør" sagde han og arbejde rolig videre, han tog sig ikke så meget af at hun gik rundt, han lytte til hende da hun snakke til ham og nikke svagt til det, så var det bare lige hvad han vil have for denne her opgave, den var nok ikke nem og det var jo også nogen dage side af der var indbrud, udover det lyd det ikke til at der rigtig var et loft bare hun fik sine dyr hjem, han arbejde lidt videre med spore mens han tænke over hvad han skulle tage for det, "hvad sige de til 10 safir i alt, 5 nu og 5 bagefter hvis jeg klar opgave" spurgte han og kiggede på hende.

Det kun godt være at det var en lidt høj pris men han regne ikke med at det var en nem opgave men han vil bruge det det kraver, han gik aldrig halv ind i noget, kun hel ellers kun man lige så godt lad være med at tager imod en opgave, og lige den her synes han lyd mere spændende inden dem han plejer af få, han rejse sig op efter han synes at han havde undersøg spore nok og det var noget andet.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.10.2022 20:31
Hu nikkede lidt til ham. Hun skulle bare lade ham arbejde som han ville. Nu havde hun trods alt flyttet sofaen på plads så glasskårene var synlige og det ødelagte træ fra vinduet. Hun begyndte at gå lidt forvirret rundt og havde lyst til at hjælpe til, men hun vidste ikke hvordan. Hun kunne ikke lige frem klare en tur rundt i landet for at finde de tyveknægte! Dyrene kom i første række!
Da han spurgte om der kom en anden nikkede hun. "Ja Marie" svarede hun og kiggede på ham. Det var jo ikke forkert Marie var en god hjælp til de mange dyr, og så var hun ferm med en kost! Hun kunne svinge den bedre end Adelynn kunne. Hun havde aldrig rørt en finger når det kom til rengøring. Hun havde altid haft en hjælpende hånd igennem hele sin leve tid. Hun var jo tidligere Lord og det kom da også med sine husholderske. Lige indtil hun brændte borgen ned.

Hun begyndte på ny at gå hvileløst rundt med hænderne på ryggen og blev en smule ukoncentreret i sit arbejde om at passe dyrene. Det var lige før hun mistede koncentrationen om at hendes øje forsvandt hen til den normale røde farve. hun sukkede lidt ved tanken om de stakkels dyr der var væk. Det var tungt at bære at de måske kunne miste livet!
Han fortalte en pris og hun stoppede op i sin hvileløse gå gang. "Det er en aftale!" kom det fra hende og bevægede sig over til sin læderpung og fandt safirer frem. Hun fiskede dem frem fra den tunge pung og hun bevægede sig over til ham for at række ham de  safirer.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 05.10.2022 21:09
Han gik og undersøgt de forskellig spore der fra, han nikke kort til det hun sagde, så hun havde en hjælp ved navn Marie, det var nok hendes fodspor dem der, ikke fordi han havde set hende men havde en ide om at det var hendes, han tog sig ikke rigtig af hun gik lidt forvirre rundt, det var jo ikke fordi han rigtig kun gør noget ved det at hun gjorte det, han rejse sig op efter lidt tid, han havde hvis fået styre på spore der var herinde, han kun ikke rigtig ser flere spore herinde, så var det bare dem derude han skulle finde og følge, han rette sit blik på hende da hun sagde ja til hans pris og fandt også hans første del at betaling, han tog imod den og lad dem i sin læderpung, så var aftale på plads så kun han rigtig gå i gang med opgave.

"så vil jeg takke af for i aften, jeg har nogle spore af følge" sagde han og smiler rolig til hende, de skulle nok få masser tid til af snakke sammen, når han kom tilbage med eller uden dyre, han nikke kort til hende og gik derefter mod dør, som han åbne og gik ude af den og lukke den bag sig, hvor han gik om på den anden side af huset, for at finde den ødeladet vindue, så var det bare at finde spore og følge dem, så måtte han ser hvad det følge til, om han kun finde dem eller ej, han håber at han kun finde dem, spore var heldigvis stadig rimelig frisk, så de var nemmer af spore, der havde nok været tre om indbrud lige hvad han kun ser, han fortsætte sit arbejde ud i mørke.

Fire dag senere var han tilbage hos Adelynn, hvor han banke på dør, der stod en lille vogn bag ham, hvor hendes dyre var på, vogn var lukke så dyre var i læ for vind og vejret, opgave var gået lidt nemmer inden han havde regnet med, ikke fordi det gør noget og der havde næste ikke været noget kamp, men det holder dem nok fra at laver indbrud en anden gang, han stod og venter rolig på at nogle vil kom og åbne dør.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 16:49
Adelynn stoppede sin traven og kiggede på ham som han undersøgte sporerne yderligere. Hun ville ikke forstyrre ham så han skulle bare gøre som han plejede. Han skulle nok komme tilbage med eller uden dyr for at få sin betaling. Tænk hvis dyrene var døde af deres tyveknægte?! Tænk hvis de var blevet sprættet op til et eller andet ritual. Nej hun kunne næsten ikke tænke tanke færdig. Det var slemt nok at bryde sig med sådan en omgang ondskabsfuldhedder.

"Jeg vil vente deres ankomst" svarede hun og fulgte ham ud til døren hvor hun åbnede den og så ham forsvinde om bag huset. Hun ville ikke protestere. Han havde nok at tage sig til. Desuden skulle hun bare vente på at manden kom tilbage med hendes dyr, eller fortælle hende en sørgelig nyhed. Det kom lidt an hvor heldig han havde været på sin færd.

Fire dage var gået, og i de fire dage havde Adelynn været endnu mere nervøs end hun plejede at være. Hun regnede ikke med at skulle se manden igen, eller hendes elskede dyr der var hårdt sårret. Alligevel bankede det på døren som hun vandrede rundt i stuen for at give de mange dyr deres aftensmad. "Jeg kommer" svarede hun og kiggede sig i spejlet en enkelt gang for at få sine normale brune øjenfarve kom frem. Hvor var hun heldig at have den evne så hun kunne gemme sig for at være vampyr. Det var trods alt en ting for hede at have røde øjne hele tiden. Hun lignede ikke andre vampyrer på det område, men hun var glad for at kunne skifte øjenfarve! "Ja?" kom det fra hende som hun åbnede døren og så den selv samme mand som hun havde sendt ud på opgaven. "Fandt du dem?!" spurgte hun excentrisk og kiggede ikke om bag ham for at se vognen, men hele hendes fokus var på ham.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.10.2022 17:37
Han nikke bare kort ved at hun vil venter på ham ved han ankomst, det håber han nu også at hun vil for hvem skulle ellers tager imod dyr, hvis han kom til med dem, måske hendes hjælp Marie men det måtte tid jo viser, han smiler rolig til hende da hun åbne dør for ham så han kun kom ud og kom videre på opgave om at finde hendes dyre.

Fire dage havde det tager ham at finde dyre og kom tilbage til hendes hus, her stod han så og havde lige banke på, han kun høre en stem derinde fra, han havde hørt den før så det var Adelynn der var der, han stod og venter jo på at hun skulle kom og åbne for ham, da han kun hører at der blevet sagt kommer, da dør bliv åbne smiler han rolig da han kun ser at det var hende som åbne den, "ja det gjorte jeg, de er i vogn bag mig, håber de vil hjælp med at få dem ind" sagde han og kiggede på hende og gik lidt til side, så hun kun kom til at ser vogn de var i, om han stod i vej for hendes udsyn til vogn eller om hun bare var så spændt på at høre om han havde dem med eller ej vidste han ikke men hun havde ikke lagt mærke til vogn, kun han gæt sig til side hun spørge om det.

Han gik over til vogn og åbne den, så man kun kom til dyre, han tog det første af dem som stod tætter til det, "de har fået mad og vand og lidt medicin hvad jeg lige havde og kun finde, så de har fået lidt hjælp" sagde han og kiggede kort på hende mens han gik videre ind i huset for at sætte dyret fra sig forsigtig på gulvet, det fortsætte han med indtil vogn var tom for dyre, om hun hjælp til eller ej var han så set lidt ligeglad med, så måtte han bare gå nogen flere gang, "udover det håber jeg også at det er de rigtig jeg har med tilbage til dem" spurgte han og kiggede på hende, han synes selv at de passer godt til hendes beskrives.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 17:54
Adelynn var edderspænd på at vide hvad det var han havde medbragt. så da han sagde han havde dyrene med tilbage måtte hendes øjne lige kort blive røde inden hun fik kontrol over sig selv og hendes øjne blev den normale brune. Hun trådte ud forbi ham og kiggede ind i vognen. "Abraham hvordan er det du ser ud. William. Therese. Sofie. Kraka" jo de alle var der og den ene så værre tilredt ud end den anden. De trængte til et bad havde de ligget udenfor i mudder eller i en beskidt lade?! Hun vidste det ikke men forbindningerne skulle skiftes og det kunne ikke få for langsomt.

Forsigtigt tog hun fat i den ene hund og løftede ned fra ladet for at se den gå. Den gik dårligere end den havde gjort da den blev taget men den kunne da gå. "Iiih ved alle guderne. Der er en masse arbejde at klare. Kom Abraham!" kom det fra hende og tog fat i katten for at bide sig i læben som hun bar katten indenfor med Kraka lige i hælene på hende. Haltende godt nok men den kom da med hende.

"Hvor fandt du dem?! Hvad med tyveknægten?! Fik du ram på ham?! Fik han en lussing?!" spurgte hun helt opgiret og fik røde øjne på ny i 10 sekunder inden hun fik styr på sine tanker og følelser for at lade dem falde tilbage til de brune øjne. Hun skulle nødig skræmme ham helt væk. Det var bedre at han hjalp med de sidste dyr frem for at hun skulle klare det hele selv. Hun var trods alt en dame!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.10.2022 18:23
Han svar ikke på det første hun sagde da han vidste at det var den en kat, som hun havde snakke om inden han var tager afsted, ud fra hun sagde navn på dem alle sammen og ikke gad hentyder til at der var en som hun ikke kendt gik han ud fra at det var de rigtig dyre han var kommet med,  ja de så ikke for godt ud men han havde ikke de rigtig ting til af kun giv dem et bad, han havde klar deres sår lidt men der havde han heller ikke det rigtig medicin til det, så han havde ikke rigtig sovet efter han havde fundet dem, for at få dem tilbage her til så hurtigt som mulighed, så de kun få den rigtig hjælp.

Han smiler svagt af det næste hun sagde, igen ikke rigtig noget til ham men mere katten, men ja der var meget arbejde med dem, hvis der ikke havde været det før så var det der nu, han gik med ind efter de havde fået de sidste dyr ind, han lukke rolig dør så der ikke var nogle af de andre dyre som løbe/gik ud.

"Jeg fandt dem på den anden side af Zicron, så hele klog var de ikke nogle af de tre som havde lavet indbrud her og tager dyr" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han gik over og sat sig i sofa, han havde bruge for noget hvile efter rejse med vogn og ikke særlig meget søvn, "og bare rolig jeg fik ram på dem, dog ikke en lussing, de tog valgt at tager kamp op og den tabt de, den en med en brække næse, den anden gik det udover det en knæ, og den sidste fik et snit sår langs den en side, ikke noget dødelig men slem nok, så det gør de nok ikke igen" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig inden han læner sig tilbage i sofa.

Han lad godt mærke til at hendes øjne kort blev rød i sted for den brune han havde set dem som, han havde godt hørt folk ind i byen snakke om hende, af de havde en ide om at hun udgav sig for at være noget andet inden hun var, "de behøver ikke at skjule dine rød øjne, der skal mere til før jeg bliver bange" sagde han og kiggede på hende, hun kun måske godt være vampyr, hvis hun var det vil hun ikke være den første han havde mødet, "jeg bliver gerne og hjælp nogen dage hvis det er og hvis de har et værelse mere udover deres ejet" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12