Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 09.09.2022 20:55
Felicity gik imellem gaderne. Hendes mave rumlede og hendes hals snørede sig. Hun manglede de mest basale behov for at kunne klare sig i denne forbandende verden. 

Hun sukkede og prøvede at finde nogen, der kunne undvære et eller andet - dog imod deres vilje. Folk var desværre ikke så ivrige til at give og slet ikke til en lille pige. Der var var så beskidt i laset tøj, der var al for stort og så tynd at hun lignede et omvandrende skelet. 

Hun så en mand han så velhavende ud, ikke et sted for en som ham. Hun gik ind ham "Undskyld jeg så Dem ikke" sagde hun undskyldende, al imens de små fingre ledte i mandens lommer, men det ville manden nok ikke bemærke, som det foregik sammen med slaget. Til hendes held var der nogle krystaller. Hun smilede indvendig det betød hun kunne få mad og vand. Rent vand.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 09.09.2022 22:40
Indre by duften af fattigdom og skumle typer var på disse kanter, også selvom man jo ikke kunne lugte sådan noget, kender var altså bare en bestemt duft på disse kanter, han havde ikke hans lysets kriger uniform på idag, blot hans normale tøj, men hans kappe dækkede altid han beklædning, han stod altid på det væreste hjørner og kiggede rundt for at se om der var noget han kunne gøre for folk, en kvinde fangede hans opmærksomhed, til at starte med så hun meget uskyldig ud, men han lagde mærke til hendes meget hurtige hænder omkring manden hun støde ind i.

Jenko gik imod denne kvinde da hun ligesom var sluppet lidt væk fra manden, han gik langsomt hen forbi hende hvor efter han tog fat i hendes arm “ bare blev ved med at gå, uden at lav en sene “ sagde han bestemt uden at kigge på hende, han drejede til højre ved en mørk gyde hvor der kun var en vej ud, og det var der de kom fra, han slap hendes arm og kiggede derefter på hende “ du har noget der ikke er dit “ sagde han bestemt 
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 10.09.2022 21:32
Lykken var utrolig kort. Det hele braste da en mand en stærk mand tog fat i hendes arm. Hendes held ville ingen ende tage og det skulle da være en mand. Hun så kort imod og flugte med. Hun havde intet valg og ingen kræfter til at kæmpe imod. Han så ikke engang fattig ud. Hun sukkede de rige tog fra de fattig.. eller det var bare mænd der tog. De mænd. Hun havde mest af alt lyst til at sparke ham i hans ædle dele, kunne han ikke se hvor tynd og nedslidt hun var, fortjente hun ingenting.. 

Hun rullede øjne af ham, som han kommenterede det. "Jaså?" Svarede hun roligt og forsatte "uanset hvad jeg siger, så er du jo ligeglad" feli hade at kæmpe imod mænd, især dem hun ingen chance havde hos. Hendes mave rumlede, så højt at det var næsten hult. Hvorfor skulle hun også have glædet sig til det, der var nærmest umuligt at få noget i denne by, og fandt hun ikke løsning snart ville hun sulte ihjel. Og det kunne denne mand ikke se, siden han absolut skulle stoppe hende.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 11.09.2022 13:22
Jenko var ikke et ondt menneske og grunden til han havde taget fat i hende var, at hvis nogen opdagede hvad hun havde gjord, så vidste han ikke hvad de ville gøre ved hende, men igen det var også forbudt at stjæle i dette land, han lyttede til hendes ord og tog et kort Bilk over hende, han kunne se hun var tynd og hun havde sikkert heller ikke spist i mange dage “ sig mig en ting frøken, hvad for dig til at stjæle og tænker det er okay at gør, og hvor kommer du fra, og vi burde komme væk fra denne gyde af “ sagde han da det var begyndt at blive mørkt og sent, men han nåede ikke at gør yderligere før de blev forstyrret.

Tre mænd med bandana på, stod for enden af gyden så de kunne på ingen måde komme ud, Jenko kiggede på hende og derefter på mændene igen, det var nok ikke sikkert at hun kunne hjælpe med noget vildt her, han kiggede på hende “ nogen du kender “ sagde han kort. Og afventede hendes svar 
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 11.09.2022 15:25
Han ville ikke stoppe hende, hvorfor i alverden førte han hende så herind og ikke videre i et mere sikkert område. Han var nok ikke så kendt på disse kanter. Flick vidste godt, at det næsten var farligt at være et sted for længe. "For at overleve, ingen giver i dette land. De tager kun. Så tager jeg også" Svarede hun lettere sammenbidt. Han skulle belære hende. Hun forsøgte svagt at få sin arm fri. Før tre mænd, typisk flere mænd kom til syne. 

Hun sukkede. Hun orkede det næsten ikke, hun nåede ikke engang at svare før den ældste sagde med sjofel smil om læberne "Ja, det er vores lille søster, slip hende og der vil ikke være noget ballade her" 
Feli rystede let på hovedet, uden helt vidste hvem hun helst ville ende i klørerne hos os. Bare hun havde hun fået mere mad, så kunne hun forsvare sig selv, men det ville nok kun ske, hvis hun blev presset til det yderste og derefter ville hun være endnu mere svag end hun forvejen var. 

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 12.09.2022 14:15
Det var helt sikkert at disse mænd var ude på ballade, men det var Jenko ikke lige nu så måske han bare skulle give deres lillesøster til dem, sådan der ikke opstod problemer overfor dem og Jenko “ jeg beklager men jeres søster havde taget noget der ikke var hendes, og det ville jeg blot gør opmærksom på,” sagde han roligt og gik er skridt tilbage væk fra kvinden, han kiggede på mændene igen han synes ikke de lignede hendes brødre, men igen var de nok heller ikke de passede sikkert bare på hende.

Jenko kiggede igen på kvinden inden han drejede mod mændene og begynde roligt at gå hen mod den og forbi dem, en af mændene stillede sig i vejen for Jenko, hvor efter han stoppede op og kiggede på ham “ høre her jeg ville ikke have nogle problemer, og tænker heller ikke i vil lige nu “ sagde bestemt, Jenko var helt klart en del af lyset, men Jenko havde virkelig forandret sig på mange måder, så kunne vold løses uden nogen kom til skade ville han fortrække dette.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 13.09.2022 20:01
Felicity himlene med øjne, var det vitterlig nødvendigt at prale med at hun havde stjålet, det var småpenge for de fleste, men guld for hende. Der var ingen som ville købe hende mad eller give en skilling. Dette var hvad hun måtte ty til.

Manden der stod overfor Jenko smilede lumskt, men lod ham slippe udenom ham "Ja, gå du bare. Du har ingenting at gøre her" sagde han med sjofel smil. De alle tro stod foran Feli. Hun brød sig ikke om det og træk sig længere ind i gyden, selvom det ikke ville hjælpe, hun smed det hun havdd ståjlet. Den ene af dem tog det og lage det i lommen, men de forsat alligvel mod hende. "Strit ikke imod, så er det bedst for dig" Flick vidste præcis hvad de var ude på. De ville have hende, som der ikke var mere og hun ramte ryggen mod muren, holde to af mændene hende i armen, hvor den sidste smilede og begyndte at beklæde sig af. Han slikkede sig om munden. Rev hendes tøj af og klar til at tage hende. Flick vred sig, hun ville ikke. Ikke mere. Hun kunne mærke hendes krop lade, den samlede alle sine kræfter. Et kort gnisten og mændene var bevidstløse. Feli havde ingen berøringen fået slået de to mænd der holdt hende omkuld. Før hun nåede at se hvad den sidste mand gjorde blev hovedet og kroppen tung. Hun havde ikke kræfter til dette. Det krævet så meget. Al blev sort og kunne blot håbe på det bedste. At nogen redde hende.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 13.09.2022 23:02
Som Jenko gik forbi mændene og var på vej væk, kunne han ikke lade være med lige at kigge hen til kvinden, og han kunne se at det som de tre mænd havde gang  i, var ikke noget med nogen søster at gøre, han vende derefter om og gik direkte ned mod dem i gyden, og nåede at se at de to folk der holde hende kollapsede, men den tredje mand var hun ikke i stand til at gør noget ved, og lige ide manden skulle til at gøre det væreste imod hende, tog Jenko manden på skulderen, hvor efter han løftede ham op i luften og slammede ham ind i væggen så han gik ud som et lys, Jenko kiggede på kvinde som havde noget meget slidt og ødelagt tøj på, han tog hans kappe af og pakkede den rundt om hende, hvor efter han forsigtigt løftede hende op i hans arme “ beklager forvekslingen “ sagde han mumlende, velvoksne om hun hørte det eller ej.

Jenko gik roligt ud af gyden uden at kigge sig tilbage, stod blot helt blottet inden det begynde stille at blæse omkring dem, og i et afsæt satte han af i luften, og fløj mod byen og der gik ikke langtid før han landede igen, og han stod foran en af de små kroer hvor der faktisk ikke kom så
Mange folk.

Jenko gik ind af døren og her var han venligt, kromutteren hilste på Jenko med navn, og smil.

Jenko gik op af trapperne og op til en ud af de tre værelse der var på denne kro, hvor han åbnede døren ind til hans rum, han lagde hende blidt på sengen, hvor efter han hurtigt gik ned for at hende brød og kød og drikkelse.

Han åbnede døren igen og gik hen og satte sig ved siden af hende, hvor efter han stillede maden på sengen ved siden af hende, inden han igen havde stillet en balje med vand og klud sådsn hun kunne vaske sig.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 14.09.2022 11:15
Feli var helt væk. Udmattet efter at have brugt sin evne. Hendes krop ville på et tidspunkt give efter, så meget at hun måske ville dø. Det ville næppe være sidste gang at hun ville reagere og kroppen automatisk lod sig forsvare. Hun mærkede ingenting og vidste ingenting.

Hun ville blot roligt ligge i hans arme i bevidstløs tilstand. 

Det først efter rum tid, også efter at de var vel ankommet til kroen. Flick åbnede svagt øjene lettere omtåget. Hun fik øje på manden. Hun havde ikke forventet at han havde taget sig af hende, hun havde ikke helt kræfter til at sætte sig op endnu og startede derfor med at sige "Tak, tusind tak" selvom hun var glad, var hun også bekymret, for hun havde ingenting at tilbyde for hans hjælp, udover hende selv.

Efter lidt tid kom hun mere til sig selv, værelset var ikke så tåget. Og han havde fundet mad og vand. Maven knurrede. Med lidt besvær fik hun sat sig op og begyndte at spise, lige så langsomt. Selvom hun havde lyst til at spise det som et vildt dyr, vidste hun at kroppen ikke kunne klare det. Imens hun spiste spurgte hun "Hvad skete der?"

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 16.09.2022 12:13
Jenko sad blot og kiggede på hende, efterfulgt af et lille smil, han var ikke interesseret i at der skulle ske uskyldige mennesker noget, og derfor havde han valgt at hjælpe hende, han så lidt på hendes krop, hun så meget medtaget ud på kroppen, hun levede sikkert ikke et godt liv.

“ jamen jeg ved ikke helt hvad der skete, men du har tilsynelandende en form for magi, der kan få menneske til at vælte omkuld, som jeg ser det, men ellers ved jeg det ikke faktisk “ sagde han med et smil på læben, han rejste sig fra sengen for at give hende plads, han gik hen til hans skab og åbnede det, hvor efter han fandt noget tøj frem til hende, han gik hen og smed tøjet på sengen, tøjet var fra lyset af men i hendes strøelse.

“ her det til dig så har du noget at have på “ sagde han venligt, inden han gik over og satte sig i stolen foran pejsen.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 16.09.2022 20:54
Hun smilede, idet hun havde hentydet til havde der skete efter hun var slået ud af sig selv. Hun truer ikke at italesætte det. Mest fordi han nok var chokeret over at hun fik slået dem omkuld. "Ja, jeg har evnen til at føre energi ud af mig. Det kræver så meget af mig, at jeg Ja blev bevidstløs fordi jeg snart ikke kan mere" hun så ned. Hvilken falliterklæring hun egentlig var. Ussel beskidt, tynd lille tøs. Engang en smuk pige, som enhver betale for at en bid af, var det hele værd. Noglegange fik det hende til tvivl især for tiden. Fordi hun skulle være så uheldig.

Feli så lettere mobbende "D-det kan jeg da ikke, jeg ejer ikke mere end du ser, h-hvordan skal jeg nogensinde give tilbage for mad og tøj?" Hun så på ham med flakende øjne. Manden vidste jo hun stjal. Dette var grunden. Hun havde ingenting, intet sted at bo, kun det hun var iført. Hun kunne da tilbyde sig selv, men hun var jo næsten ikke noget værd i den tilstand. Hun forsatte med at spise, da hun ikke helt endnu kunne få sig selv til at tage det pæne tøj på, som høj sandsynligt snart ville blive beskidt og ødelag, hvis hun fik det.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 16.09.2022 22:51
Han forstod godt hvis hun ikke ville tag imod tøjet, men igen Jenko havde hvad han havde brug for, så derfor var det intet problem for ham at give væk, som han sad i stolen og kiggede ind i pejsen, snakker han til hende og rummet var ikke så stort, så hun ville sagtens kunne hære hvad han sagde til hende   “ maden tøjet det skal du ikke gengive jeg er blot glad for at kunne hjælpe, men sig mig en ting hvordan er du havnet der, hvor du er nu? Og hvad er deres navn ? “ sagde han undrende, og kiggede kort over på hende med et smil inden han kiggede ind i ilden igen, han placerede sin ene hånd i den anden og trykkede sig selv i håndfladen kort.

Jenko vidste at redde denne kvinde vil nok være umuligt, men han ville gøre et forsøg men det krævede selvfølglig også at hun selv ville have hjælpen, ellers kunne det være lige meget for ja hun var tynd og slidt, og han vidste hun ikke ville holde længe ude i blandet folk, for ja måske kunne hun stjæle sig til ting, men det var kun et spørgsmål om tid før hun støde på den forkerte.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 18.09.2022 21:26
Feli trak benene ind til sig og sagde stille "tusind tak" selvom hun fik et behov for at betale igen. Hun brød sig ikke om tjenester eller venligheden. Der hvor hun kom fra, var det en sjældenhed.

Dybe spørgsmål, tænkte hun, hun ville ikke sige hun var på flugt. "Jeg blev smidt ud og mit navn er Felicity, men du kan kalde mig Feli og Dem?" Spurgte hun roligt. 
Hun havde ikke lyst til at dele at hun engang var lystpige og gjort sin ejer skade nok til at hun kunne stikke af, problemet var, at ingen ville have hende til ar arbejde. Hun kunne ingenting, udover at tilfredsstille en mand. 

Feli tog bene ned og gik ud på gulvet. Hun tog de ødelagte klæder af og vaskede sig med kluden. Hendes lyse hud, blev klare og var nærmest hvidlig. Det var dog normalvis ikke til at ae pga snavs og røg. Håret blev også hvide og lysere. Hun fik sig tørret og tog tøjet på. Som om det var mest naturlige i verden. Flick glemte vidste bare ikke bedre. Hun var for vant til at være nøgen overfor mænd, hvorfor hun hverken blev genert eller forlegen hvis han skulle kigge.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 19.09.2022 17:52
Han vidste på ingen måde hvad denne kvinde havde oplevet, og hvad hun lavede normalt men det var også han lige meget, han havde hjulpet hende fordi han ville ikke for at få noget til gengæld, for hun havde intet at tilbyde han som han ville have.

Jenko var blivet meget anstændig siden han gik over til lyset og blev en af dem, hvor før i hans andet liv havde han nok været fuld, og nok sprunget på hende hvis chancen kom eller hun tilbød, Jenko smilede kort til hende som hun rejste sig op, og kiggede på ingen måde da hun stød nøgen, “ navnet er Jenko “ sagde han og kiggede ind i ilden lidt inden han ventede til hun havde tøj på med, at sige noget …. “ høre her jeg kender dig ikke, men jeg føler du måske bare er endt det forkerte sted, og egenlig fortjener en ny chance i livet, jeg ved godt du ikke kender mig, men du for dette tilbud, som du ikke behøver at tag imod men tænkt over” sagde han tøvende og trak så vejret ind og kiggede på hende igen.

“ jeg er en del af lysets hær, og jeg kunne godt bruge en som passer min hest mit værelse , og som kan tag med mig på tur når jeg rejser rundt, jeg vil give dig mad og tøj og træning, plus du vil få adgang til paladset, du vil ikke komme til at mangle noget, men igen tænkt over det “ sagde han roligt med et smil og kiggede væk igen.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 19.09.2022 19:51
Feli sad roligt på sengen og lyttede til manden. Han var kriger og for lyset. Hun havde hørt om lyset og mørket, men aldrig rigtig lyttet til det. Det havde ikke hendes intetesse. 

Det lød vitterlig spændende. Hun kunne næsten ikke tror at han ville tilbyde hende al det, men samtidig lød det også hårdt. Hun havde ingen kræfter og ingen erfaring med noget af det. Hun bed sig i læben gik hen til ham og satte sig på knæ foran ham og hvis tillod ville hun læne sig ind til hans ben "Det er vitterlig pænt af dig, men jeg kan ingenting, j-jeg øhm var en lystpige før og øhm ja ingen erfaring overhovedet". Svarede hun stille og så ind i ilden. Hun kunne ikke få sig selv til gøre noget, uden at han vidste hvad han gik ind til. 

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 20.09.2022 11:53
Jenko lyttede til hendes ord og nikkede kort, det hele begynde at give mening i hans øjne nu, men igen hun fortjente en chance mere i hendes liv, han fulgte hende med blikket som hun satte sig ned foran ham, han kiggede med på hende “ alt set du faktisk behøver at vide, er at jeg skal nok tag mig af dig, og lærer dig alt muligt nødvendigt, jeg vil lærer dig at ikke kun lyst kan før til en ordentlig levevej, jeg vil give dig mad og vi vil træne hver dag på den ene eller den anden måde, du vil lærer hvordan man jager, hvordan man sætter fælder op
Og hvordan du forsvar dig selv, både med
Våben men også med dine magiske kræfter, jeg vil lærer dig at have fuld kontrol over din krop. “
sagde han med et smil på læben.

Jenko vidste det var mærkeligt at bede om, men der var bare noget i ham der fil lyst til at hjælpe hende, men mest af alt fordi han havde været samme sted som hende engang, og det hjalp at skifte retning.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 20.09.2022 20:18
Feli havde kontrol over sin evne, bare ikke i denne tilstand. Hun orkede dog ikke at sige ham imod. Hun svarede derfor blot "Jeg vil tænke over det og vende tilbage, hvis jeg skulle være klar". Det første tilbud hun havde fået på et andet liv. Det var dog slet ikke som hun havde forestillet sig det. Flick så sig slet ikke som en person i kamp, hun var langt mere tilbageholdende. Selvom det at slå på mænd kunne være større befrielse. 

Hun så ind i ilden og følte en vis træthed flyve igennem kroppen. Hun var stadig mærket af kampen, og maden der havde gjort hende mæt og varmen, det var alt sammen med til at hun næsten ikke kunne holde sine øjne åbne. 

Hun ville læne sig yderligere imod, hvorefter hun ville døse hen i søvnen og sove. 

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.09.2022 18:01
Det var helt okay den måde hun tog det hele på, han forstod hende godt og det gjord ham heller ikke noget hvis hun afslog hans tilbud “ det er helt iorden tilbuddet vil være der hvis du bestemmer dig “ sagde han smilende og kiggede på hende, han kunne se at hun var begyndt at blive træt, han rejste sig op og løftede hende op i hans arme, hvor efter han gik hen til sengen, hvor han placerede hende og gav hende tæppe på, “ lig dig og slap af lidt, jeg går ned i kroen, sådan du kan få ro til at slappe af.” sagde han og kiggede kort på hende inden han gik hen til døren, han vidste ikke om hun hørte hvad han sagde, men han gik neden under.

Neden under satte han sig ved et bord og fik noget at drikke, dog ikke alkohol og noget at spise, samtidig med at han blot sad og kiggede ud i luften.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Ela 21.09.2022 21:40
Felicity var helt væk og bemærkede ikke hans kommentar og det gik længe før hun fik øjne. Det var tydeligt at hun følte en vis tryghed i at være i en bygning, og velvidende at ingen kunne røre hende. Det først ved natten hun vågnede. Hun for også op med et sæt og nærmest gispende efter vejret. Hun så sig rundt ledende efter noget håndgribeligt. Alt andet der ikke kunne være hendes fortid. 

Flick havde drømt at hun blev ført tilbage sin tidligere ejer og nu fanget. Hun kunne derfor ikke bevæge hun sad bare frossen og stirrede ud i luften. 

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 23.09.2022 15:45
Som han var gået fra hende og bare sad nede i kroen og slappede af, fik det ham til at tænke over det han havde tilbudt hende, at denne kvinde ikke havde sagt ja, var jo også klart nok alligevel at en som hun ikke kende spurgte, alten en hver anden havde noget Heller ikke taget imod det, måske Jenko var for sød måske det var at han måske ligner en være en, måske han skulle få sig frisk Cut, og ligesom med hans liv få en ny start på det Hele.

Han sad virkelig og tænkte over tingene, ide døren til kroen gik op, tre velkendte mænd kom ind i kroen og gik direkte op til kroen ejeren, Jenko kunne se de spurgte om noget, han tænkte de sikkert lede efter ham og hende, derfor gik han roligt op på værelset igen.

Da han kom op på værelset gik han hen til hende, og satte sig ved hendes side “ de mænd fra gyden er på kroen neden under bare lige sådan du ved det “ sagde han roligt. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13