NY DAG GRYER Nye ting at udforske !

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 18:19
 det var blevet morgen i den gode gammel by Diathos og jack gik stille hen af gaden der var ikke så mange mennesker igen at Jack behøves kappe overhovet for at gøre folk trykke ved ham han hadet sovet lidt underliget de sidste par dag men han hadet overvejet at  blive lidt længer i byen for en stund det var ved at blive koldt og vantere agtigt  han hadet gerne ville snakke med Lilac men hun var blevet væk den ene dag men Jack hadet  ikke for håbet andet ind det han tænke det måske var bedst af finde sig  en halvdyr som ham selv måske mennesker var noget roget noget han var gald for han selv var halv dyr sså han ikke selv skulle gå og tænke på alt det pjat mennesker gik og døjet med  men sådan var de nu en gang  kære mennesker de forstod sig ikke helt på den store vide verden  som gemte på det ene og det andet  og noget som man ikke kunne forudse det var nok det værste af det syntes han de hadet altid talvt med at se i deres punge jack kikket lidt rundt og fandt sig en bænk hvor han kunne sidde i fred der var trær  så han kunne få slappet lidt af så tog han sin violin og begyndte at spille stille og rolige og smukt solen fik hans lyst til at skinde sølv agtit jack lod følseren komme til mens varmen kysset hans kinder 

jack tænke ikke på det forleden dag som sagt han hadet prøvet det så mange gang at det ikke overrasket hammere men måske hadet hun bare brug for at finde ud af tinge lidt men han vidste hun nok ville komme det gjorder de nogle gang altid han støg den lille bue over violien og begyndte at spille en smuk violin det gav Ekko så langt den ny ragte sig 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 20:24
Lilac havde altid været et morgenmenneske. I dag gik hun mellem Dianthos gader fortabt i hendes tanker - igen. De sidste par dage havde hun prøvet på at glemme Jack og deres aften sammen. Dog viste det sig at være en svær opgave, når det var det eneste sim poppede op i hendes tanker. Selv når hun malede tænkte hun på det. En aktivitet der ellers plejede at være beroligende og rensende for hende. Til sidst havde hun givet op og lagt penslen fra sig. Hun kunne jo ikke have, at hun pludselig begyndte at male noget der mindede hende om Jack.

Lilac var let til tå iklædt en lyserød kjole som nåede hende til anklerne. Hendes hår var sat sådan det var halvt nede og halvt oppe. Hendes to forreste totter var flettet - hun flettede altid sit hår, hvis hun ikke vidste, hvad hun skulle gøre af sine fingre. Især tankemylder nåede kun en lyd igennem. Den smukkeste klang nåede hendes ører, en violin. Uden hun selv vidste af det gik hun mod lyden. Det var som om hendes ben førte hende uden hendes hjerne var helt med på den. Snart så hun hvor lyden kom fra. En tildækket mand - nej halvdyr - spillede den. Inden hun vidste af det slap ordene ud af hendes mund: “Jack.”
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 20:36
  han stoppet ikke da han hørte hende men spillet stille videre det var hans måde at slappe af på  han lukket øjne blidt i og lod musikken fylde ud han hans tanker hadet også været omkring Lila mens han kunne ikke lade være med det men han var halvdyr han vente på hun ville komme og sidde eller komme og snakke med ham mens han spillet musikken det var en glad sang han gjorder det tit for sine brødre og børn varmen  gjorder ham glad stille begyndte en lille flamme at komme frem ud af ingen ting men en til den danset rundet omkring ham og forfaldet sig til dådyr unge som leget med græsset mens en anden bliv til en harer  den sidse bliv til dådyrs mor der kom frem den hade hørt Liac og gik stille hen mod hende mens ungen Dansede rundt og leget varmen der kom fra den ville ikke gøre ondt overhovet vis man rørte den men man kunne nok mærke en svag varme  da den kom nærmer den løb hen til sin unge igen og leget eleagt med den harren hoppet rundt om jack også det var godt nok ikke regtit dyr men det var noget han kendte til

solens varme var ikke helt kommet frem frem som sådan men de der var gav oki varme jack kunne høre lilac komme hen i mod sig 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 20:50
Først var hun i tvivl om det overhovedet var ham eller om det var hendes hoved som havde spillet hende et pus. Nu var hun dog helt sikker og med hastige skridt gik hun tættere på. Inden hun vidste af det brød en flamme ud af det rene luft. Ikke blot en flamme, men en transformerende en af slagsen. Snart havde den formet sig som et lille dådyr, så en kanin, til sidst kom dådyrets moder frem og gik direkte imod hende. Normalt ville hun være bange for at blive brændt, men noget sagde hende, at hun ikke behøvede at være bange for disse flammer. Hun rakte sin hånd frem og stoppede før hun reelt set rørte dådyret.

Hun stoppede op i sine bevægelser og observerede blot Jack. Måske var det nu hun skulle fortælle ham, hvad hun havde gået og tænkt på. Hvad hun skulle have sagt inden hun gik - hvis hun altså ikke havde været sådan en kujon. Alligevel blev ordene fanget i hendes hals og hun nænnede ikke at stoppe hans spil. Hun ville vente til han havde produceret den sidste node og var klar til at snakke.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 21:04
   jack lod sig stoppe stille da hun satte sig ved siden af ham han kunne mærke den velkendte varme stille tog han sin pote over hendes hånd og kikket hende i øjne med et blidt smil på læben han var ikke sur på hende eller noget det var naturlige at føle sådan " jamen der er du jo " visket han blidt til hende og varmt som han altid hadet gjort jack var stadige sig selv mens han kikket ned mod sin violin og sagde så inden hun svaret stille " jeg bruger den når jeg har mange Tanker i hoved.. jeg spiller nomalt for mine Søskende og børn " svaret han stille og rolige men noget også at svare på det sidste inden Lilac skulle få skyld føles over det også " nej vi ikke gift hun holdte det hemmelige for mig... jeg prøver stadige og finde ud af det med dag efter dag " svaret han blidt og skubbet den violinen stille under sin kappe han kikket ud mod  byen der var altid så smukt her ude om morgen lige som skoven bare med huse i stede for  jack ville virke som som den stærke lige nu han holdte stadige hendes hånd mens han lage sig ned i græsset og så op på himlen stille han lukket øjne blidt for at slappe af i kroppen den var stadig øm dog kunne han dufte Lilac hun hadet vist haft tænk på ham i  nogle dage efter hånden jack smilte skævt men sagde ikke noget om det 

"hvordan har din dag været Lilac " jack talte til hende som om han ikke tog sig af at hun bare var stykket af på den måde efter deres hygge stund han ville heller en gærne være sammen med hende vis hun spurte om det han vidste det ikke ville blive nemt 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 21:17
Lilac var overrasket over hvor rolig Jack forholdte sig. Hvis han havde sat hende i den situation havde hun nok ikke tilgivet ham. I hvert fald ikke med så kort varsel. Det var trods alt kun få dage siden de skiltes. “Du er en dygtig violinist,” komplimenterede hun ham. Børn… var han allerede nået det stadie i sit liv? Det var ikke mange måneder siden, at hun selv havde været et barn. Hun kunne ikke forestille sig at være forældre. Gad vide hvordan han var som far? Det lød til, at de havde et anstrengt forhold siden moderen havde holdt dem hemmelige for ham. “Hvordan kan det være hun holdte det hemmeligt..? Hvor gamle er de?” Spurgte hun ham forsigtig. Hun satte sig på jorden ved siden af ham.

“Min dag?” Hun havde en dårlig vane med at gentage folks spørgsmål, hvis hun ikke vidste, hvad hun skulle svare: “den er kun lige begyndt men… jeg har tænkt over min opførsel imod dig. Jeg forstår ikke, hvordan du tager det så roligt. Jeg fik slet ikke sagt, hvor ked af det jeg var. Jeg… jeg ved det ikke. Jeg blev bange,” indrømmede hun ærligt. Der var ikke mere i det. Det var hendes egne tanker som havde steget hende til hovedet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 21:28
jack  smilte og grinte lidt og rejste sig stille op og lage armen om hende og nusset hende stille på maven blidt " jeg er hamme 35 " svaret han stille og grinte lidt mens han kikket i hendes øjne blidt men for en halv dyr betyder en alder selt ikke noget  som sådan han var stadige ung  syntes han selv men man kunne heller ikke se på ham hvor gammel han eller det mente han selv. jack så efter tænk som på hende da hun sagde Undskyld han rystede på hovedet " det oki det sker tit som sagt når man nå den der hvor jeg er så lære man at håndterer det stille og rolige " svaret han stille og nusset stadige hendes bløde mave han ventede bare på hun lænet sig ind til ham mens de sad der og nød hinanden lidt  men han vidste ikke om hun kunne lide det efter sidste gang. jack sukket lidt men tænke over det næste svar " min far var meget hård mod min eks og da han opdaget det var mine børn slog han mig næsten ihjel "  han ville fortælle hele sandhenden til hende om det så hun ikke skulle tro at han løg om det de ar hun hadet som var så store hadet været fra hans enge far den gang han var blivet slået ud i flere dage og kunne næsten ikke bevæge sig han kunne tydlige huske det. hans pote var stadige varm som hun nok ville huske det 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 21:56
35. Det var ældre end hun havde regnet med. Han så ganske nok ung nok. Han føltes også ung, men stadig kunne hun godt mærke, at han var en gammel sjæl. Det var som om han havde oplevet så mange flere ting end hvad hun kunne komme op med. Måske kunne kan kalde ham vis? Det var også et meget gammelt term at putte på ham. Hans pote var på hendes mave og hun flyttede sig ikke, selvom det var små underlig at være så tæt på ham igen. Hun var ikke vant til at være så tæt og fysisk med mænd generelt. Hun kom ikke i disse kræse. “Hvorfor ville fin far gøre sådan noget imod dig? Det lyder virkelig forfærdeligt!” Sagde hun oprigtigt. Tænk at man kunne behandle sine egne børn sådan? Det var skandaløst, hvorfor få børn, hvis man alligevel ville behandle dem dårligt? Ingen normal person ville prøve at tage livet af sit eget barn. Det nægtede hun simpelthen at tro på. Hun fik ondt i maven på Jacks vegne. Verden kunne virkelig være et ondt sted.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 22:11
jack så efter tænk som ud da hun spurte om hvorfor hans far hadet gjort det " min famille træ er gammel men har hold sig hjemlige for om verden som jeg sagde for leden vi befrier salver og bygger op om  det fundament. det har altid været en stik at vi gifte os eller formeret os med halv dyr " svaret Jack stille mens poten stille gled under hendes kjole og nusset hende bare stykke blidt ikke fordi han ville noget han ville bare mærke hende tæt på sig igen han så på Lilac og så efter tænk som ud" jeg bliver et stykke tid længer Lilac det begyndt at blive koldt og det svært  at finde mad i skoven." sagde han undskylde  til hende han mærkede hvordan varmen  kom op i ham igen men han ville ikke med lige med det samme men han lænet sig stille hen mod hinden og gav hende et langt kys som han håbet på hun tog i mod 

jack var ikke anderledes ind aften før han børd kysset blidt og så i hendes øjne hans var varme og imødekommen som fra nogle dage siden hvor hun først så ham dog hadet han et problem vis han skulle blive her i længer tid kunne han ikke kun bo på krogen han måtte finde et Middertildige sted at kunne sove og bo han vidste ikke om Lilac hadet  sted han kunne være i længer tid men det kunn han altid finde ud han lage stille sin pote mod hendes kind og nusset den blidt 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 22:19
Halvdyr… det kunne hun ikke kalde sig. Så det var virkelig rigtigt, at alle kortene var i mod dem. Begge deres familier ville nok ikke bryde sig om, at de havde valgt hinanden. Hendes forældre havde altid sagt, at hun skulle gifte sig med et menneske. Et menneske med magiske evner kunne lige gå, men så var det også det. Et halvdyr… nej det ville de aldrig forstå. Tilgive hende, det var hun sikker på de en nok engang skulle. At acceptere var dog en anden sag. “Hvorfor virkede det ikke? Mellem dig og hende?” Spurgte hun en anelse genert. Hun ville ikke snage for meget i hans liv, men han virkede villig til at dele han fortælling. Modsat hende havde han faktisk noget at sige. Før ham havde hun ikke haft nogen elskere. Han havde hvad der føltes som et helt liv før hun trådte ind i billedet. Han havde vel haft et liv. Han var fri, han rejste hvor end han ville hen og ingen kunne stole ham. Gad vide hvordan det mon føltes. “Hvor længe vil du blive?” spurgte hun ham en anelse desperat. Hvor længe have ham uden at dele ham med nogen anden. Måske var det sådan det foregik. De skulle være sammen i de uger han var her, hvorefter de ville gå hvert til sit.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 22:32
jack kikket lidt længe på hende han ville hende smadder godt men han hadet også en famille at tænke på der hjemme. han tog sig til hagen og tænke lidt over det han så op på vejret og tænke sig længe om  og tog sig til hagen " hmmme ind til den første sne falder tror jeg... men du kan tage med mig i Forklædningen "  svaret han blidt og kysset hende blidt på maven  inden han lage sig ned på jorden igen han ventede lidt hun måske også ville lægge sig ned mens eftermiddags varmen begyndte  at komme op. han vidste der fandtes  eliksier  der kunne forvalde ens krop Eller halskeder der kunne gøre det måske kunne  de bruge til at nare has famille på en eller Anden måde han vidste ikke hvordan han skulle svare på det andet " hmme jeg var dum...at falde for to på sammtid.. men det var mere min fars skyld  han satte så meget præs på at det ikke skulle være hende at jeg begik en dum hed en dum hed jeg ikke ville begå igen " sagde han brummen hans ene pote gik i bran mens han kikket ned på den han måtte passe på med ikke at tænke for meget over det han lukket blidt øjne og det forsvandt igen lige som det var kommet han lage den ned igen mens han så op på Himlen men vendte sig mod Lilac og strøg hende igen over kinden mens porten bliv ført ned af hendes krop han lage hovdet ind til hende. hun skulle ikke være bange for hans far på ingen måde han hadet sat ham på plads hvad angik det så længe de hadet en plan kunne de gøre det nemt for hianden 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 22:44
Dem første sne. Så ville han blive her et stykke tid. Noget ved det svar noget hende inderligt glad. Tænk at han, en person hun ikke kendte for en uge siden, kunne få hende til at lyse sådan op. “Hvordan vil en forklædning virke?” Spurgte hun ham. Hun havde hørt om amuletter, halskæder, som ville kunne ændre ens udseende i en begrænset periode. Skulle hum blive som ham fordi han skammede sig over at være med en menneskepige eller var det reelt farligt for hende at ankomme bare som hende selv? Hun grublede lidt over det, men valgte så at lægge sig ned ved siden af Jack. Hun lod de lange negle glide nussende ned ad hans side. Frem og tilbage. Hun havde hørt, at det var noget som kildede. Ikke på en ha-ha-måde, men nærmere som en lille kilden i kroppen. “Fortryder du hvad der skete? Eller er du glad for du har dine egne børn i verden nu?” Spurgte hun han nysgerrigt. Hendes egne forældre havde sagt, at det ultimative mål i verden var at få børn. Gad vide om han var af samme holdning? Hun ville hellere sprede kunst og glæde frem for at binde sig til en familie. Måske var han et andet sted. Hun ville ikke stå i vejen for nogen, hvis de havde i sinde og udfylde deres drøm. Hun ville være verdenskendt kunster. Hun var en dagdrømmer og faldt ofte i staver mens hun tænkte over, hvordan hendes liv kunne se ud nu.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 22:56
jack skammet sig ikke over hende og det ville han også stå fast over for han rystede på hoved over det og sagde " jeg skammer mig ikke over dig vis det er det du tror men det ville være letter for os begge to det normalt at en halvdyr finder en yngre ind det er for for et menneske " svaret han blidt og forstånde  til Lilac han tog hendes hånd og førte den over hans hjerte blidt mens han lage hovedet ind mod hendes bryst kasse så godt han kunne han lukket øjne blidt i og hørte hendes hjerte banken han kysset hendes nøgen plet blidt mens han bare nød hende og mærkede den kærlighed som var der lige  nu han tænke lidt over det andet h " jeg fortyder det jeg gjorder med dem ja for det hadet de ikke fortjent at jeg fortryder jeg fik børn nej på igen måde. dog ville jeg ha været med til at op forster dem"

jack  tænke sig igen om det sidste hvordan de virkede  han sukket lidt og nusset sit hovde mellem hendes bryster det hadet bare været en tanke over det han ville ikke give slip på hende bare lige sådan vis det var det hun trode men de måtte finde på noget "det ville beskytte dig mod min far....." svaret han og blikket så igen mod henden og han lod sine læber gå i  mod hendes og kysset hende i længer tid mens tungen stille geld ind og savnet hende i stede for  
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 23:05
“Hvordan adskiller halvdyr sig fra mennesker..? Udover det åbenlyse,” spurgte Lilac. Hun vidste ærligtalt ikke noget om den anden art udover de levede side om side med menneskerne. Tjo, nogen mente at de var en underlegen race i forhold til hendes egen, men disse tanker havde hun aldrig selv fået. Ellers ville hun ikke være lige her. Hun lyttede til hvad Jack havde at sige. Hun forstod ordene der kom ud af hans mund. Selvfølglig ville han gerne have været hos sine børn lige fra fødslen. Det måtte være sært at tro man var barnløs og pludselig var man far. “Hvor gamle var børnene da de opdagede de eksisterede?” Lilac drejede hovedet lidt på skrå mens hun kiggede på ham. Han var nu et smukt væsen. Komplet anderledes end hende selv. Meget anderledes end hvad hun troede hun ville kunne lide.

Jack virkede sårbar som han fornøjede sig der hos hende. Måske var han også en ensom sjæl som hende selv. Måske havde de lige præcis brug for hinanden lige nu, sådan de kunne hjælpe hinanden videre. Midlertidig lykke var bedre end ingen trods alt. Lilac lod Jack kysse hende og lod sin tunge køre hen ad hans. Selvom det var et stykke tid siden, så huskede begge stadig dansen fra sidst. Det var som om at brikkerne faldt på plads, når de hængte sammen sådan. “Hvordan får vi fat i en eliksir eller halskæde?” Spurgte hun Jack. Det var trods alt ham som bragte det på banen. Han måtte vide mere om det end hende. Hun vidste praktisk talt ingenting.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.09.2022 23:17
jack tog sig efter tænk som " jaaa de skal laves på magi og det skal være noget som dyr godt.. vi skal nok til markdet på en eller anden måde og se om vi kan finde en der laver det " svaret han mens han rejste sig blidt op for at tage poten ned mod hinden de kunne lige så godt godt få det overstået så de var klar til det hun ville virkelige gøre det på tros af der var en risiko  med det hele han  vendte sig dog stille og kikket rundt han kendte ikke helt vejen her fra " um ved du hvor mit byen er" svaret han  igen stille og så sig rundt han kendte ikke helt den her by del men tænke det måske var nemt nok  at finde vis man boet her 

jack hadet savnet et forhold i langtid så vis de kunne støtte hianden var det perfekt med det han ville dog ikke have hun bliv fanget af ander mænd han ville ked af det vis de skulle skilles ad på den måde. jack mærkede den varme fra sidste og kunne ikke vente med at komme tæt på Lilac igen på samme måde han sukket lidt og lod hånden glide ned af hendes røv og klimte den blidt mens de gik han grinte lidt af det men lod kappen gå lidt op de skulle  ind i byen folk ar stasdige ikke helt galde for det men tænke vel at hun var hans kæle dyr eller tjeener på en eller eller anden form 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 23:35
Hun tog hans hånd sådan kan kunne hjælpe hende op. Hun kiggede sig omkring. Godt nok boede hun i byen, men hendes stedsans var stadig forfærdelig. “Hm, jeg kan godt finde vejen,” sagde hun selvsikkert, fordi hvis han ikke troede på hendes evner, hvem skulle så. Så igen, hun havde også brugt den metode til dart og den havde ikke virket. Dog lod hun sig ikke slå ud af denne tanke. 

Hun gik til venstre og det virkede som den rigtige vej. Menneskemængden blev større og nu stod de ude på markedspladsen. Den specifikke bod vidste hun dog ikke hvor var henne af. Der måtte de enten spørge sig frem eller begynde at lede selv. De tog det fra en ende af og kiggede boderne igennem. Alt blev solgt på markedspladsen. Alt fra ubrugelige og hverdagsagtige genstande til krystaller og alle former for servicer magi kunne tilbyde. Da hun var yngre kunne hun virkelig godt lide st kigge på alle standene, men da hun var blevet ældre kiggede hun kun på de absolut vigtigste genstande. Der var ingen grund til at kigge på noget man alligevel ikke havde brug for. Så hellere spare pengene.

“Der!” Udbrød Lilac da hun endelig fandt standen med genstandene de søgte. Det var en ældre dame med et sammensunket ansigt som sad ved bordet. Hun var nok en ældre magiker specialiseret i at lave forheksede genstande. Perfekt til hvad de søgte i dette øjeblik. Gad vide om hun kunne finde ud af at fuldføre deres anmodning.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2022 11:45
Jack fulgte stille efter hende da lilac. Så ud til at kende vejen frem han. Kikket sig lidt omkring  der var godt nok mange mennsker der i  her til eftermiddag  han hadet dog været der nogle par gang dog da Lilac sagde der over på en gammel dame kikket han lidt mistroiske på hende det linget  en som også brugte mørk magi han lage hånden om hindes talige  han. Kunne mærke. En lille bekymring komme op i  ham. Men han sagde ikkke noget men lod blåt sine fødder vander videre  i mod den gammel  dame  og sagde pænt “um unskyld. Vi leder efter en ting som kan gøre en til halvdyr mens hun har den på “ 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 15:44

Lilac kunne mærke at Jack opførte sig ekstra opmærksom foran den ældre dame. Hvorfor vidste hun ikke. Ganske rigtigt virkede hun en smule skummel, men hvad kunne hun da gøre imod dem ved højlys dag? Byvagterne ville da træde ind, hvis det pludselig var ballade. Den gamle dame nikkede blot af Jacks ord og begyndte at finde et gammelt skrin frem. Deri var der mange halskæder og amuletter. Hun kiggede nysgerrigt på objekterne. De virkede endnu ikke forheksede. Damen viste to fingre for at signalerer, at de skulle vente to minutter. Derefter forsvandt hun hen bag sin. Hun var nok i gang med at lave sine hekserier og foretrak åbenbart, at dette skulle ske under private forhold.

“Hvordan tror du jeg ville se ud som et halvdyr?” Spurgte hun Jack og vendte blikket mod ham. Hun kunne ikke forestille sig selv med poter, spidser ører og pels. Det var ikke noget hun nogensinde havde overvejet, at hun skulle have. Det så godt ud på Jack, så hvorfor skulle det ikke være det på hende. Gad vide hvordan Jack ville se ud som menneske? Det var en sær tanke som pludselig optog hendes tanker.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2022 16:06
jack vendte sig blidt og lage stille hånden på hendes kind og nusset den blidt han så hende forelskede i hendes øjne blidt mens han kysset hendes læber blidt " lige så smuk som du ser ud nu " svaret han med et stille grin over sin læber men han ville sikker sig af den heks kun ville  lave  det som de bestilte han ville ikke have der bliv gjort skade på nogle jack kikket rundt lidt og sukket mens han holdte Lilac godt ind til sig han mærkede stødte  i hans krop men de måtte vente til i aften med det han ville ikke nu han førte dog poten over hendes bryst kasse mens han lage hovdet ned mod hendes med et  sukker sød stemme mens han omfavnet hende der 

det her ville ender en hel del det vidste han godt men han ikke ikke bare give slip på henden på nogle måde. jack lod halen glide om hende han var gald for hun gad det han vidste hun måtte være navøs og lige så var han han ville hende det bedste han ville ikke have nogle gjorder hende ondt på nogle måde 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 18:42
Lilac havde originalt troet, at det var alkoholen og stemningen som gjorde Jack så kærlig. De to ting kunne få enhver mand til at opføre sig sådan. Dog vidste det sig hurtigt, at det var hende som tog fejl der. Det var ikke kun de to ting der gjorde det, men det var åbenbart en egenskab han selv havde. Hans måde at udtrykke han kunne lide hende var gennem fysisk kontakt. Lilac havde ikke noget imod det, også selvom hun var knap så fysisk normalt. Hun tog blot alt kærligheden hun kunne få til sig og holdte om Jack. Hun rødmede da han sagde hun ville se smuk ud. Hun var stadig ikke vant til så mange komplimenter. Snart kom den gamle kone tilbage og holdte halskæden op. Lilac kiggede på den og turde næsten ikke at røre den. Så nu var det nu.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12