Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 24.07.2022 10:52
Indgangen til byvagtshovedkvarteret fik døren slået op med et brag, og Hecate Reier stormede ind, lignende en blanding mellem et traumatiseret krigsoffer og en tordensky. Hun nåede hen til skranken, hvor hun smed et pergament fra sig med en bevægelse, som var det en klapperslange, inden hun konstaterede at der ikke var nogen til at modtage hende, og hendes skingre røst gjaldede mellem væggene, som om smækkeriet med døren ikke havde været nok:

"SÅ HJÆLP MIG DOG EN ELLER ANDEN! JEG HAR MODTAGET ET FORFÆRDELIGT BREV!"

Det foldede pergament var landet en smule åbnet, så man kunne se noget, der lignede en form for tegning, involverende en større mængde blæk:

Tidligere på dagen havde Hecate modtaget post. Det var ikke ofte, at folk skrev til hende, så hun havde sat sig med en kande te i køkkenet og omhyggeligt åbnet brevet. Først havde hun haft lidt svært ved at tyde, hvad kunstværket skulle forestille, men efter et stykke tid, var det til hendes store rædsel gået op for hende, at det var et aftryk af det mandlige kønslem!

Hvad værre var - da hun forfærdet havde grebet fat om pergamentet for at få det ud af sit åsyn, havde hendes magiske evne aktiveret sig - givende hende et par korte sekunders rædselsfuld indsigt i, at hvem der end havde lavet brevet, omhyggeligt havde tilsmurt sin egen manddom i blæk for at lave et omhyggeligt aftryk.

Hun kunne kun konkludere, at et forfærdeligt mandfolk var ude på at chikanere hende på grusom vis - og det måtte være byvagtens arbejde at opspore forbryderen!
Augustus Junior

Augustus Junior

Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 20.08.2022 09:19
 Det havde taget dage for Augustus at komme sig over den forfærdelige aften. Aften hvor han var blevet ydmyget, mishandlet og hans værdighed var blevet stampet på af en ussel, ynkelig byvagt. Af et misfoster. Han var dog en mand af sit ord, og ingen skulle slippe godt fra at behandle ham så groft, efter han blot havde gjort dem en tjeneste. Han havde reddet Joanna, fra en vædderstykkelig skæbne, og så forulempede hun ham, misledte ham! Bare tanken fik ham til at syde!
 Hænderne var knyttet hårdt sammen ned langs siderne som den unge godsejersøn gik op til døren ind til byvagt hovedkvarteret. Han havde ikke været tæt nok på til at se der allerede var gået en der ind, men det skingre skræppen op der kom der inde fra som han nåede døren, gjorde det tydeligt han ikke var ene om at have haft en dårlig oplevelse. Han ville bestemt ikke være en byvagt denne dag. 

Fast besluttet på at få fjernet Joanna fra byvagten skubbede han døren op og trådte inden for. Augustus rettede sig op som han gik til til skranken ved siden af en ældre dame, der måtte være hende der skræppede op lige inden han kom ind. Augustus' blik flyttede sig ned på brevet, og han løftede det ene bryn ved hvad han så. Det var en sand kamp ikke at lade mundvigene trække sig op i et underholdt smil, og de sitrede derfor lidt under overskægget. Selvfølgelig vidste han hvad det var. Han havde sendt lignende til mange unge, potentielle hustruer. Hun måtte uden tvivl havde modtaget en andens brev. 
 " Hallo! " rømmede Augustus sig så endeligt og vendte blikket ud i rummet, søgende efter en byvagt der kunne hjælpe ham.
 " Jeg vil gerne anmelde en byvagt for overfald og svindel!  " Han råbte ikke lige så meget op som den gamle dame, men han havde alligevel kraft nok på stemmen til at blev hørt. Hvis Joanna var her, skulle hun høre at havde ment hvad han sagde!
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 20.08.2022 12:06
Det var dage som disse, hvor Hedwig kiggede sig lidt forvirrede omkring, som byvagtskontoret virkede næsten lidt tomt. En lidt forfjamsket byvagt havde hevet fat i hende, og forsøgt at forklare hvem hun havde hørt komme ind af døren, og at hun var altså for ny til at håndtere denne her situation. Der var ikke den byvagt der ikke havde oplevet den gamle hejre, og normalvis havde de Frejdis til at tage det.
Hedwig klappede hende på skulderen og påbegyndte at gå derud, inden han hørte endnu en stemme, nu en mande stemme. Hun rynkede lidt på skuldrene, men kom ud i receptionen, hvor en buttet mand og Hecate stod.

"Hvad kan jeg hjælpe jer to med? Vi er lidt underbemandet lige nu, så jeg skal nok gøre mit bedste," sagde Hedwig i et venligt tonefald, som fik hende til at lyde venligere end hun egentlig så ud, med sin store fysik og tatovering på det meste af kroppen som indikerede om ikke andet tidligere bandeaktivitet.
Hun håbede de kunne tage det en af gangen, selvom hun nu var mest bekymret for at en af byvagterne åbenbart havde overfaldet manden. Hecate kom trods alt bare for at brokke sig.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 20.08.2022 12:21
Døren åbnede sig, men til Hecates gru, var det ikke en byvagt, der trådte ind, men en fedladen mandsling. Noget i den måde, han betragtede pergamentet, hun havde smidt på skranken på, fik det til at ligne, at han morede sig over hendes pinsel .. ja, faktisk lignede han præcis den type mandfolk, der kunne finde på sådanne uhyrligheder!

Overfald og svindel? Det lød ganske alvorligt, men han lignede ellers ikke en, der havde lidt særlig stor skade. Da en kæmpe kvinde af en byvagt kom gående ud, skubbede Hecate sig derfor en smule ind foran adelsmanden:

"Ja, jeg var her altså først!" Proklamerede hun skingert og pegede med en rystende pegefinder på det forfærdelige pergament. "Nogen har sendt mig chikanerende post, Frue. Jeg forventer naturligvis at I tager jer af det straks!" Underbemandingen var en gammel undskyldning, hun havde hørt adskillige gange .. men hvis byvagterne havde tid til at gå og svindle, så havde de så sandelig også tid til at tage sig af Hecates kvaler!
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 20.08.2022 14:06
 Det var tydeligt at se at Augustus ikke var det mindste imponeret over byvagten der kom hen til skranken, og lagde an til at tage imod deres klager. Munden blev stram og øjnene smallede sig lidt. Hvad var der med fejlagtige kvinder og byvagterne? Havde de virkelig ikke nogen rigtige kvinder i byvagten? 
 Augustus nåede ikke at dvæle mere ved tanken om rigtige kvinder, da han pludselig blev skubbet lidt væk af den ældre kvinde som hun trådte ind foran ham. Med et fornærmet fnys rettede han sig lidt mere op. Hvad bildte hun sig dog ind?! Hvem troede hun lige hun var, sådan at behandle ham sådan! Og så for så sølle en ting som et kækt lille brev. Hun skulle da være glad for at nogle ville sende hende sådan et pragteksemplar! Det var sikkert det tætteste hun havde været på en længe.. 

Ligeglad med at den gamle dame mente hun var mere vigtig end ham, møvede han sig ind foran hende, og sætte hænderne på skranken med et lille klask så hun ikke kunne træde ind foran ham igen.
 " Jeg tror vist godt vi alle kan blive enige om, at en byvagt der går og forulemper beboerne i Dianthos, er en noget vigtigere sag end lidt mandligt kunst..! " Augustus have kigget på den gamle dame, med det ene bryn løftet mens han sagde det, og vendte blikket mod byvagten, klar til at svare på spørgsmål.
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 20.08.2022 14:34
Hedwig kiggede mellem de to personer, hvor den ene prøvede at møve sig ind foran den anden, som om at det var vigtigst hvem der kom først, og at det gjorde en forskel i sidste ende. Hun kunne jo i forvejen ikke gøre så meget andet end at tage rapporterne.
"Frue, herre, vi bliver nødt til at gøre det på en ordentlig måde. Jeg kan ikke lytte til jer begge på en gang," prøvede Hedwig at sige selvom det allerede føltes som en tabt kamp.

"Og jeg tænker at det er væsentlig vigtigere at få opklaret hvilken byvagt der har overfaldet nogen, men ligeså snart jeg har taget den rapport, så skal vi nok vende tilbage til det..." Hun kiggede på brevet der mest af alt så lidt for abstrakt ud til at hun forstod problemet, "skrækkelige brev." Men selv som hun sagde det, så var hun udmærket godt klar over at Hecate nok ikke ville være helt frisk på den. De mente begge to tydeligvis at de var vigtigste i det her.

Alligevel fandt hun blokken og noget at skrive med, for at notere... noget ned, inden hun kiggede op på Augustus i håb om at hun kunne få at vide hvad der skete. Selvom hun følte at det nok var en misforståelse.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 20.08.2022 14:49
"Nej, nu har jeg aldrig!" Skræppede Hecate, da manden gik ind foran hende. Hvilken frækhed! Hun var jo i al sin ret til at få sin sag behandlet først, da hun var den første der var ankommet!

Og naturligvis tog byvagten hans parti. Ja, hun kendte jo til den slags folk, der arbejdede her - aldrig tog de hende tilstrækkeligt seriøst, medmindre det var minotaurdamen, Frejdis, hun var så heldig at få fat i. Hun respekterede i det mindste Hecate og de utallige problemer, hun bragte for byvagtskontoret på ugentlig basis..

"Ja, jeg bliver stående lige her. Jeg forlanger at blive lyttet til!" Sagde hun og lagde armene over kors. Så snart mandfolket havde aflagt sin rapport, ja så måtte byvagtsdamen da rubbe neglene og få kigget på brevet! Det kunne ikke være rimeligt, at Dianthos' ældre borgere skulle chikaneres på dén måde!
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 21.08.2022 11:38
 Et tilfreds smil sneg sig frem under overskægget da byvagten bakkede op om at Augustus skulle til først. Selvfølgelig! Hænderne blev derfor flyttet væk fra skranken og sat mod hofterne med albuerne godt ud til siderne, så han rigtig kunne stå og se vigtig ud. 
 " Jo ser De! Jeg var på vej ned gennem gaden for et par aftener siden, og der så jeg en skønjomfru i nød og det viste sig at være en byvagt! Som den gentleman jeg er reddede jeg hende selvfølgelig. Da hun skulle takke mig for min ydmyge heltegerning, viste det sig hun havde svindlet mig, og var slet ikke en rigtig kvinde, og efterfølgende overfaldt hun mig! " Da Augustus havde startet sin forklaring havde han stået og set noget så stolt ud over hvor god en borger han havde været, men som han kom mod den mere dystre den af fortællingen faldt udtrykket og blev mere alvorligt. Det var jo en alvorlig sag! Hvis man ikke kunne stole på byvagterne, hvem kunne man så stole på!?
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 21.08.2022 12:47
Hedwig kunne mærke lidt lettelse da Hecate ikke begyndte at skrige op om at hun skulle lyttes til først, så det betød at Hedwig faktisk kunne tage den mere alvorlige anmeldelse først og så vende tilbage til... småtterierne bagefter.
En bekymret mine viste sig i hendes pande, som hun lyttede til den alvorlige anmeldelse af hvad der var sket, men den føltes også meget.... underlig? Hun kunne ikke helt putte en finger på hvad det var omkring det. Og så hele 'var ikke en rigtig kvinde' fik Hedwig til at være lidt mistroisk omkring det.

"Hvem var byvagten? Hun må vel have givet dig et navn," sagde hun, inden hun tilføjede: "Eller hvordan hun så ud. Der må være en grund til at du har en rimelig mistanke til at hun var en byvagt i første omgang." De havde godt nok mange tidligere kriminelle, så det var ikke helt umuligt, men hun følte lidt at hun ikke helt kunne stole på Augustus' ord. Han var nok ikke helt så pålidelig som han prøvede at fremstå som. Han ville ikke være den første adelsherre der var kommet herned, som hun havde tænkt det om.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 21.08.2022 13:11
Hecates øjne blev en smule smalle. Manden lignede ikke typen, der ligefrem reddere skønjomfruer og en byvagt kunne vel selv slå fra sig? Munden var rimpet sammen i en smal streg, som hun valgte at tie, mens han afgav sin forklaring.

Der var nogle mænd der mente, at kvinder der gik i krigerfaget ikke var rigtige kvinder - den slags tale havde Hecate hørt rigeligt af, den gang hun tjente i hæren, og hun brød sig lige så lidt om at høre det adskillige årtier senere.

Som byvagten stillede flere spørgsmål, begyndte hun at lave små, utålmodige lyde i baggrunden, puffende sig lidt tættere på skranken for at sikre sig, at det skrækkelige brev stadig lå tilgængeligt, så de kunne kigge på det. Tankerne snurrede stadig om, hvem den forfærdelige mand kunne være .. hun havde trods alt ikke ligefrem set et ansigt i sit syn. Faktisk kunne det jo nærmest være hvem som helst .. tanken fik hende til at begynde at stirre på den klagende adelsmand med en begyndende mistanke i blikket.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 21.08.2022 22:29
 Hænderne var blevet mast godt ind mellem dellerne som Augustus stod der og så rigtig stolt ud, over at gøre byen sådan en tjeneste. Han var faktisk sikker på han ville få en eller anden form belønning, måske en medalje og audience med dronningen! Godsejersønnen var godt i gang med at forstille sig hvor hæderlig han ville komme til at se ud, da der kom flere spørgsmål til ham. Spørgsmål der fik ham til at rynke lidt på næsen. Navn? 
 " .. Yonna..? An.. Hanne? " han skar en grimasse og trak på skuldrene. Han havde aldrig været god til det med navne på kvinder. Det var jo alligevel ikke vigtigt. Han åbnede munden for at forklare hvordan hun så ud, da han pludselig blev i tvivl om hvorfor han egentlig mente hun var byvagt. Dog, i stedet for at vise sin usikkerhed, rynkede han fornærmet panden, og fjernede hænderne fra siderne, for at klaske dem ned mod skranken.
 " Undskyld mig!? Sætter de spørgsmålstegn ved min troværdighed!? Du har jeg da aldrig hørt mage!  " buldrede han surt og utilfreds. Magen til uforskammethed!
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 30.09.2022 16:43
Hedwig kunne allerede mærke hvordan en hovedpine var på vej, men hun plastrede det pæneste smil hun kunne på sine læber. Ikke at hun troede det ville gøre den store forskel på de to mennesker der stod foran hende.
"Jeg bliver nødt til at stille spørgsmål, hvis vi skal undersøge hvem denne Hanne åbenbart er. Og jeg kan sige med en vis sikkerhed at vi ikke har sådan en i byvagten," sagde Hun, men noterede alligevel noget ned på en blok. Mere for syns skyld end reelle ord. Hun havde lært at hun i hvert fald blev nødt til at lade som at hun kunne skrive for deres skyld. "Men vi undersøger naturligvis nærmere, hvis du har noget mere konkret vi kan undersøge hende med." Hun tvivlede en stor del på det, som han allerede var blevet fornærmet. Det kunne ligeså godt være en vrangforstilling, eller i hvert fald en situation som han følte sig pinligt berørt over. Hanne fra byvagten var det dog ikke.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 30.09.2022 20:41
Hecate havde stilt sig en smule på tæer, selv om hun stadig var den mindste person i rummet. Særligt byvagten virkede nærmest for stor til at det burde være menneskeligt muligt .. sikkert praktisk, når man skulle nedlægge forbrydere, men Hecate havde endnu til gode at se hendes evner til at opklare ting.

"AHEM." Rømmede hun sig højlydt, som hun kunne se, at det begyndte at trække ud med mandens forklaringer .. eller søforklaringer, nærmere. Hvis han ikke engang kunne huske den pågældende byvagts navn, var der vel virkelig kunne grund til at trække pinen ud længere.

"Hvis den .. gode herre .. er færdig med at forklare sig, vil jeg venligst anmode Dem om at kigge på brevet. Som De kan se, at det ganske skrækkeligt, det der er fundet sted .. og jeg håber, at De kan finde den skyldige. Ind til noget er bevist, kan vi ikke vide os sikre.." Hun sænkede stemmen en smule konspiratorisk, som hun havde skubbet sig ind foran Augustus og lænede sig en smule ind over bordet mod Hedwig, mens hun gjorde et sigende blik mod den eneste mand i rummet. Måske hun skulle forlange, at han lod sig undersøge!
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 26.10.2022 12:25
 Augustus læber strammede sig til hvad der bedst kunne beskrives som en hønserøv, som han pænt blev fortalt at spørgsmålene var en nødvendighed. Han var bestemt ikke vant til at få sin vilje. Og han var bestemt ikke vant til at blive sat på plads af en kvinde.. Han kunne dog godt se at hvis der skulle gøres noget ved den svindler, var han nødt til at komme med noget mere brugbart info. Og det var den tanke der fik Augustus til at indse noget.
 " Jeg ved det! Hun var sikker sle.. " Mere nåede han dog ikke at sige, før han blev afbrudt. 

Augustus gloede olmt på den gamle damen som hun begyndte at snakke. Det var da lige godt utroligt! Magen til uforskammethed! Var hun blevet så gammel hun havde glemt alle manere og sin plads!?
 " De har ikke engang hørt det halve... " mumlede han tvært og stod lidt fast så det var svært for den lille dame at skubbe ham væk. Så rullede han med øjnene over hendes ligegyldige problem. 
 " Et lille blæktryk er da ingen grund til at tage sådan på vej over... Jeg er ikke i tvivl om det er blevet sendt til Dem ved en fejl.. " Gjorde den unge godejersøn klart, inden han lod blikket glide overvejende ned over den gamle dame.
 " Med mindre..? " Måske ville hun bare ikke indrømme en lille affære med en lidt for vovet ung mand? Han rystede dog hurtigt fortrydende på hovedet - det var egentlig ikke noget han havde lyst til at høre eller få mentale billeder om!  desperat var han dog ikke.
 " Nej bare glemt, jeg vil ikke høre om det..! " Skyndte han sig så at tilføje.  
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 28.10.2022 19:01
Det var hurtigt at hendes opmærksomhed blev taget tilbage over til Hecate, som nok også havde opfattet at der nok ikke var så super mange flere detaljer manden alligevel ville kunne give ud.
Ikke at det gjorde det nemmere at holde historierne adskilte, som de begge to stod og talte, og så brevet. Hedwig tog fat i brevet, for at se nærmere hvad problemet var, men som hun vendte og drejede det, så var hun ikke helt sikker på hvad problemet er. "Frøken Reier, jeg er ikke helt sikker på hvad problemet er," indrømmede hun, som hun lagde brevet tilbage, selvom det såsandelig lød som om at manden vidste hvad det hele handlede om. Det lå dog ganske fjernt fra Hedwigs fantasi at det kunne være et meget bestemt aftryk, da hun ligesom Hecate, aldrig rigtig havde tænkt så meget i de retninger, hvis hun skulle være helt ærlig. "Jeg tror du bliver nødt til at uddybe hvorfor brevet er så forfærdeligt. Det ligner bare at nogen har spildt blæk." Selv hvis hun kom med en grund, så var Hedwig ikke sikker på at det var nok grund til at sætte kræfter ind i det problem heller.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 30.10.2022 20:21
Hecate stirrede rasende fra den ene til den anden. Forstod de virkelig ikke, hvilken forbrydelse, der var begået her? Et frygteligt mandfolk havde valgt at CHIKANERE hende ved at sende hende noget så vederstyggeligt!

"Dette!" Erklærede hun, pegende en rystende finger mod pergamentet "Er et aftryk af et MANDLIGT KØNSLEM! Sendt til mit private hjem .. utvivlsomt for at chikanere mig!" Stemmen blev mere og mere skinger og hysterisk for hvert ord hun udtalte. Helst ville hun have forklaret det i fortrolighed til byvagten, men det kunne ikke vente på, at den irriterende adelsfløs var færdig med at komme med sine ligegyldige og givetvis falske anklager..

"Jeg FORLANGER at De undersøger, hvem der har gjort denne rædsomme gerning!" Skræppede hun videre, inden blikket faldt på manden, der var godt i gang med at komme med antagelser, og hendes øjne blev endnu smallere, som hun så op og ned af ham. Han lignede, at han ikke havde lavet en dags hæderligt arbejde i hele sit liv!
"Ja, De kunne måske passende starte med ham!" Erklærede hun og pegede mod manden. "Jeg finder det faktisk ganske mistænkeligt, at han er fulgt efter mig hertil, nu hvor han tydeligvis ikke har et egentligt ærinde!"
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 13.11.2022 20:09
 Augustus holdt egentlig fast på at hans problem var mere vigtigt end den gamle kones, men han lod hende alligevel komme til, for det viste sig at være ganske underholdende at følge med i hendes klage. Især når byvagtens ikke vidste hvad det var hun stod med mellem hænderne. Det var også til at se, at godsejer sønnen morede sig, som han kæmpede med ikke at komme til at grine mens der blev skræppet op. 

Latteren stoppede dog brat da der pludselig blev snakket om at Augustus skulle undersøges. Nej nu havde han aldrig! I en blanding af forlegenhed og vrede over hendes uforskammede anklage blev Augustus kinder røde og han pustede sig lidt op.
 " Hvad bilder De Dem ind!? Ved De overhovedet hvem De taler til!? " Lød det klagende fra den tykke mand, inden han rakte frem for at hive pergamentet fra byvagten så han kunne studere det.
 " TSK! " Augustus viftede afvisende med pergamentet.
 " Det her aftryk er alt for lille til at kunne være fra mig! " Han klaskede pergamentet ned på bordet igen.
 " Nu vi har rundet dette.. sølle forsøg på en klage, kan vi så vende tilbage til min alvorlige sag! Jeg fik jo slet ikke lov til at tale færdig! " Augustus satte hænderne i siderne og vendte fronten mod byvagten. Han ville jo også gerne videre med sin dag! Der var uden tvivl nogle ungmøer derude, der ventede på ham!
Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 03.12.2022 17:44
Hedwig kneb øjnene lidt mere sammen, som Hecate påstod at det var et kønslem, og prøvede også at dreje det lidt for at finde ud af hvor formen i det var, inden, aaahh… hun kunne godt se at der var noget aflangt på papiret, men i hendes optik, kunne det ligeså godt have været en pølse eller noget andet aflangt. Det var det mandlige kønslem vel også i sidste endte.

Hendes blik gled op på Hecate og så Augustus, og nikkede så. Måske hvis de kunne få bevist at Augustus ikke var en skyldig, så kunne hun da sige til Hecate at de ville sætte flere på sagen.
”Lad os få det hurtigt overstået,” sagde Hedwig, og henvendte sig mod Augustus. ”Smid bukserne, så kan vi se om det passer.” Det ville ikke være det første og nok heller ikke det sidste, mandlige kønslem hun så. De var lige uimponerende uanset hvordan man så på det. ”og når det er gjort, så kan vi prøve at tage det her i en stille og rolig orden ikke.” Hvornår kom de andre byvagter tilbage igen?
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 03.12.2022 18:26
Man skulle næsten tro, at Hecates øjne ville begynde at slå gnister inden for få sekunder, med det blik hun sendte adelsfløsen. Han kunne bare vove på at komme her og affeje hendes klage, når hans egen ikke havde haft det mindste på sig! Og hun var da så sandelig ganske ligeglad med, hvem han var!

"Der kan De se, han benægter ikke engang, at han kunne finde på den slags!" Skingrede hun, vendende sig mod byvagten igen, der var gået i gang med at studere indholdet af det frygtelige brev. Hun lagde armene over kors og gav hende den nødvendige tid - endelig blev hun taget alvorligt!

Det var dog kun i ganske få sekunder, Hecate fik mulighed for at være tilfreds med måden, sagen blev håndteret på: "Nej, nu har jeg aldrig! Da ikke lige her!" Skræppede hun lettere panisk, da der blev lagt op til, at Augustus bare sådan uden videre skulle smide bukserne! "Har De ikke et baglokale? Jeg vil da ikke udsættes for at se på hans .. " Hun kunne ikke få det skrækkelige ord bragt over sine læber og afsluttede i stedet med: "Ja, De-ved-hvad!"
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Que 05.12.2022 20:16
 Augustus var ved at være godt træt af hele den samtale der var igen. Den var jo ikke spor relevant for hans klage! Og det var da også noget så ligegyldigt.. Hans problem, til gengæld...! Augustus blev afbrudt midt i sine tanker da den gamle dame forsatte med at anklage ham for at have sendte hende et penistryk. Augustus fnøs og rystede nærmest opgivende over hende. Som om det hun sagde var totalt usandsynligt.
 " Da bestemt ikke til en gammel krage som Dem!" Indrømmede han, måske mest fordi han var ved at være irriteret over hun tog hans tid. 

Egentlig troede Augustus at de var ved at være kommet videre fra kragens zalans brev, da byvagten pludselig forlangte at Augustus smed bukserne. En smule overrasket og forarget trådte Augustus et skridt tilbage. Det havde han alligevel aldrig oplevet før! Det små øjne gled kort ned over den ikke spor feminine byvagt og efterlod ham med et skeptisk udtryk. Hvorfor kunne det ikke have været en ordentligt kvinde der havde bedt han smide bukserne..
 I stedet for at gøre som han fik besked på, pegede han anklagende på det omtalte pergament mens han rystede på hovedet. Han skulle slet ikke sammenlignes med det
 " Det er tydeligt det ikke er mig der har lavet det tryk! Jeg er meget større! " Augustus rystede på hovedet igen, mens han fnøs og satte knyttede hænder i siderne som han skød brystkassen frem så han virkede større.
 " Det må De da kunne se! "
2 2 0 0 3

Trådnomineringer:

Nomineret af: Krystal
Nomineringsårsag:
“To forfærdelige mennesker, der terroriserer en stakkels byvagt! Utvivlsomt ikke det sidste vi har set til de mystiske piktryk - og nok heller ikke Hecates og Augustus sidste møde (til deres store fortrydelse) xD”

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“De havde alle tre bare en virkelig dårlig dag xD”

Nomineret af: Que
Nomineringsårsag:
“En simpel klage af en forfærdelig, uduelig byvagt, blev næsten til et overgreb af en falsk kvinde og en gammel, trængende kælling </3 Stakkels Augustus! Hvordan skal han dog overleve! Og hvordan kan man andet end at elske det <3 8D Mere igen en anden gang 8D”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2