Karens Kanon Kreative Karakterplotterier

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 30.10.2020 14:36
Her er en opdateret version af min plotsøgning ^^

Lad os starte fra en ende af!

Alicia

Alicia er lidt af en engel (bogstavelig talt). Hun er en del af Lyset og generelt en venlig sjæl.

Jeg søger generelt lidt af hvert til hende (venner fra hæren, tidligere bekendte fra bygarden, fjender fra Mørket?), men mere specifikt har hun ikke nogen, der endnu har aktiveret hendes anden evne, så hvis du har en karakter, der tilfældigvis mangler en skytsengel, vil jeg gerne høre nærmere ^^

Lykke

Lykke er en håbløst todimensioneret dæmon, der er en del af Mørket. Hun er dybt racistisk og følger Ethelihn blindt. Jeg kunne godt bruge nogle, der kan prikke lidt til hendes overbevisninger. Der er flere muligheder, og jeg er generelt åben for forslag, men det ville for mig være rart at få hende "udforsket" lidt ^^

Mikas

Mikas er en efterladt kentaur, der er blevet opfostret i Isaritemplet i Dianthos. Han har sluttet sig til Lysets hær, da han har været gammel nok. Mikas er loyal, godhjertet og en smule naiv. Generelt søger jeg alt til ham, så hold jer ikke tilbage ^^

Nadia

Nadia er en af Fyrstens mange bastarder. Hun er håbløst loyal overfor farmand, og hun følger ham generelt blindt. Flere tråde med familiemedlemmer er altid velkomne og gerne nogle, hvor hun måske kunne afsløre en hemmelighed eller to, hun kan gå videre med (hvis dette selvfølgelig har interesse). Det kan også være, at en af de ægte familiemedlemmer har en spionopgave til hende? Hvis hun ellers ikke er optaget, følger hun nemlig også deres ordrer. Der er selvfølgelig flere muligheder, dette er blot eksempler.

Tori

Tori har ikke sådan haft suuuuper mange tråde, og han mangler generelt nogle bekendtskaber. Det kunne evt. være bekendtskaber fra Ulvens Flok (Tori er som sådan ikke medlem, men i og med han er betalt af Pax for at kæmpe i arenaen, kunne det være en mulighed, at han kender personer fra gruppen), det kunne også være en byvagt her og der har øje på ham, fordi de ved, han ikke helt har rent mel i posen. Der er selvfølgelig flere muligheder, dette er blot et par eksempler.

Det var lige, hvad jeg havde for nu! Jeg ville foretrække at få svar på PM eller Discord fremfor i denne tråd. Desuden er det her specifikt for de karakterer, jeg mangler lidt plot på, men I skal være velkommen til at kigge resten igennem og se, om noget fanger jeres interesse!

Jeg foretrækker at starte "blødt" ud, så jeg kommer nok til at starte med to tråde pr. karakter efter først til mølle princippet. Det er ikke fordi, jeg ikke vil tråde med folk, det er mest for at undgå, at jeg drukner fra start af. Derudover ville jeg også foretrække at undgå "hyggetråde" til at starte med og fokusere på større plot. Jeg håber, I vil være overbærende med mig ^^
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.06.2021 20:34
Så blev min plottråd opdateret! Kom glad! xD
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat