Advarsel hvis ny besked siden man begyndte at skrive

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 07.10.2020 11:59
Forslaget er at der kommer en advarsel med fx teksten:

"Der er kommet nye indlæg siden du begyndte at skrive dette indlæg"

Såfremt der er skrevet et eller flere indlæg siden du begyndte på at skrive en post.

Det ville især være lækkert hvis man så blev sendt in på den fulde besvar formular så man kunne læse de indlæg der var opstået imellem tiden[x1000 hvis det er muligt i historikken at markere hvilke der er nye siden man begyndte at skrive.] og hvad end teskt man havde skrevet blev båret med.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 07.10.2020 12:04
Teknisk skal det nok løses med at en post bliver tildelt dens relation og position i tråden så snart den påbegyndes og ikke først når den bliver posted.

Når det kommer til hurtigsvar vil jeg forslå at hurtigsvar boksen for et løbenummer der sættes når siden loades, det nummer er den næste position i tråden.
når man så poster hurtigtsvaret holdes det reserverede nummer op imod det nummer den vil blive tildelt og hvis der er forskel trigger advarslen.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 08.10.2020 16:03
Jeg tænker dette kun er ment til Offgame, mht. debatter.
^ Det vil jeg gerne støtte op om kunne være rart.
Til gengæld kan man også 'bare lige' kopiere sin tekst og genindlæse siden, for at se om der er kommet nogle svar. Hvis man følger tråden, får man også en notifikation om nye indlæg.

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 09.10.2020 12:35
Det kan også bruge til ingame, især i fx reaktions tråde eller andre tråde med flere end 3 deltagere, eller en fri orden.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13