Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 23:25
Det at være skuespiller krævede ikke blot talent, det krævede også at kunne danse, hvilket Karma virkelig var en svans til. Derfor havde hun inviteret en kvinde forbi ved navn Kayla. Det var ikke en Karma kendte, men hun havde fået navnet at vide og taget chancen, for hun havde virkelig brug for hjælp. Karma havde aldrig lært og danse, hun ville virkelig gerne blive bedre.

Lokalet som Karma stod og ventede i var et hun havde lejet i beboelseskvarteret egentligt en lejlighed der PT stod tom og det havde hun brug for, for hun skulle lære og danse og det kunne ikke gå hurtigt nok. Hun havde taget en af sine normale lange og signaturagtige beaudeaux kjoler på, for hun skulle kunne danse i en nærmest fornem kjole, kunne hun danse i det kunne hun vel danse i alt? Hun håbede i hvert fald denne Kayla kunne hjælpe.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 04.03.2020 23:45
Stående foran lokalet var Kayla klar til at træde ind for at undervise Karma. Det var alt for lang tid siden, at hun havde danset så det blev rart at komme igang igen. Hun kigged rundt, og valgte så at gå indenfor, for hun kunne ikke lade Karma vente i alt for lang tid. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun stod pludselig i døren med hendes blik hvilende på Karma.

Utrolig smuk det var hun, og i forhold til Kayla var hun meget fornem iklædt, for Kayla havde det sædvanlige tøj på, for det var sjældent at hun havde andet på. En top og nogle stamme bukser, samt nogle høje støvler. Pirat hatten sad på hovedet, men den tog hun af da hun langsomt gik hen til Karma"Jeg håber ikke du har ventet i lang tid"sagde hun med et venligt smil. 

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.03.2020 13:32
Karma smilede, på trods af hele hendes krop gerne ville måbe, for denne Kayla havde stil, hun så VIRKELIG godt ud, det var der ingen tvivl om, denne kvinde var sin egen og i Karmas øjne kunne denne kvinde være hvad hun ville, trods Karma ikke engang kendte baggrunden på denne Kayla, hun vidste bare kvinden kunne danse og det var vel i og for sig også det vigtigste?
"Ingen lunde, jeg har ventet i spænding," sagde Karma ivrigt og rakte hånden ud for og sige ordentligt velkommen. "Velkommen til, jeg glæder mig til og lære af dem. Karmania Merissa Kalihua er navnet, men som jeg skrev kaldes jeg blot Karma. Jeg er virkelig glad for De vil give dem tid til og lære mig denne kunst."

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 05.03.2020 16:58
Kayla kunne slet ikke lade være med at smile over Karma's ord, og hun betragtede hende lidt. Det var godt hun ikke havde ventet i lang tid, og hvis hun havde så var det godt hun glædede sig. Hun tog imod hånden og gav den et blidt klem. Der sad et bredtog glad smil på hendes ansigt, for Kayla havde også glædet sig til det her. Hun var meget sikker på, at det nok skulle blive hyggeligt. Hun virkede så høflig og elegant og det kunne Kayla godt lide at se, for mange hun havde mødt og set var nærmest det helt modsatte.

"Jeg er også meget spændt"sagde hun og smillede stort imens hun gav hendes hånd endnu et blidt klem. Som hun fik budt hende ordenlig velkommen var hun helt overrasket, for det havde hun aldrig oplevet før. Men hun kunne ikke andet end at smile, og holdte hendes blik på hende. Hun var utrolig elegant, og smuk nærmest som en prinsesse i et klassisk eventyr. Kayla lagde hovedet på skrå, og kunne mærke hvor mere spændt hun blev på det hele"Tusind tak det er ganske pænt af dig, jeg hedder Kayla Morrow men de fleste kalder mig bare Kayla"sagde hun med en venlig stemme. 

Da hun havde nævnt at hun var glad for at Kayla ville lære hende den spændende og interessante kunst gav hun et nik fra sig. Så gik hun hen til spejlet hun kunne se foran dem. Hun havde lagt hendes hat på en stol der stod inde i lokalet, og hun satte musikken igang. Det var noget klassisk musik nogle blide og rolige toner"Det er kun min ære at få lov til at lære dig det, og om det for jeg er sikker på du vil kunne lide det"sagde hun og sendte hend et smil. 

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 07.03.2020 20:22
Det var på en måde meget rart, at Kayla også ville kaldes ved fornavn, det gjorde det hele lidt mindre formelt og lidt mere roligt og skulle tale sammen, især fordi Karma i forvejen var lidt for bange for om hun måske ville komme til og ligne en idiot. Det var dog ikke den vibe som Kayla gav fra sig, rummet var jo meget passende til og lære at danse og Kayla havde allerede indtaget det som var det et rigtigt studie, det var så rart og se, men Karma vidste faktisk ikke hvad hun skulle stille op med det.

Det tog lidt tid hvor Karma bare beundrede Kayla, inden hun trådte helt over til hende med et smil. "Det er mig det er en ære for, tro mig. Jeg er bare spændt på og lære det for jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte." Hun satte et lille grin fra læben, for alle ville nok kunne forstå at det var lidt akavet når man lige skulle starte.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.03.2020 21:44
Kayla betragtede Karma og kunne slet ikke lade være med at smile til hende. Hendes blik gled kort ned over hende før hun løftede sit blik op på hendes ansigt. Da hun nævnte at det var en ære for hende at lære det gjorde det Kayla glad. Hun var rigtig glad for at hun kunne få denne chance for at lære Karma at danse, og hun var også den første efter alt for mange år, som hun skulle undervise.

Det kunne også være svært at vide, hvor man skulle starte så Kayla lagde en hånd på hendes skulder, og sendte hende et venligt smil. Hun lagde hovedet på skrå og lyttede til musikken lidt, før hun så skulede hen imod spejlet foran dem. Nu skulle de til at starte, men der var noget der skulle gøres inden de kunne starte"Jeg skal nok sørge for at vi gør det langsomt i starten det er nemmere end hvis det gik hurtigt"sagde hun og tog så hånden til sig. Hun stod ved siden af Karma, og kiggede ind i spejlet, hvor hun så tog en dyb indånding"Det første vi skal gøre er at tage en dyb indånding så vi kan få vores krop til at føle sig afslappet"sagde hun og drejede hovedet hen imod Karma. 

Så demonstrerede hun det for hende, hvis hun ikke vidste hvordan hun skulle gøre. Det var ikke noget specielt som Kayla gjorde, men hun var sikker på at en dyb vejrtrækning var vigtig til at starte med. 

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 14.03.2020 00:16
Det virkede professionelt, virkelig professionelt og det gjorde hende faktisk glad. Det var så rart og opleve hvordan en kvinde ikke havde travlt med og komme videre og ikke havde travlt med at skulle videre i dagens tekst. Det gjorde hun roligt så Kayla ind i øjnene og trak vejret langt ned i maven, mens hun lavede sin teaterøvelse med og løfte armene langsomt i takt med hun trak vejret ind, samtidig med de sænkedes da hun pustede ud. Det var en øvelse hun havde lært for ikke og stoppe for hurtigt og den måtte også være nyttig i forhold til dette med dans og især når det var noget hun ikke var vant til.

Efter et par vejrtrækningsøvelser smilede hun roligt til Kayla, det var egentligt meget rart lige og tage den med ro inden man gik i gang, det vidste hun jo fra teatret, så det passede hende fint. "Jeg gør som du siger og så må vi se hvordan det går." Hun smilede roligt og glemte lidt at de egentligt ikke havde aftalt og være dus, men det hele var så roligt og behageligt omkring denne Kayla.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 14.03.2020 13:07
Kayla sendte Karma et stort smil og lavede lidt flere vejrtræknings øvelser, og det virkede til at Karma gjorde det ganske fint. Selvom det ikke krævede så meget at trække vejret så ville det hjælpe rigtig meget senere. Hun kunne mærke hvordan hele hendes krop føltes let, og håbede at Karma også ville have samme følelse. Så betragtede hun hende og Karma i spejlet, og smillede bredt.

Så drejede hun hovedet hen imod hende, og lod hendes smil brede sig lidt mere. Hun var virkelig smuk at se på, det var ikke tit at Kayla mødte nogle der var så flotte som hende. Det var nok hendes udseende og påklædning der gjorde det"Jeg skal nok holde øje med dig, og sørge for at tage det roligt så det ikke går alt for hurtigt"sagde hun og lagde hovedet på skrå. Så løftede Kayla armene op over hovedet for at strække sig, og hun bukkede sig en smule forover for at strække lænden og noget af overkroppen.

"Det er godt at varme op inden vi kan begynde, jeg plejede altid at varme op inden jeg danser"sagde hun med en glad stemme, og skulede hen til spejlet foran dem.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 14.04.2020 18:43
Det var lidt svært ikke og være super anspændt når det kom til dette her, der begyndte og stige en præstationsangst op i hende som det begyndte og blive tid til de skulle prøve at komme i gang, så det var rart hun sagde hun nok skulle holde øje og tage det roligt, det var vidst den helt rette person hun havde fået fat i til denne del, en der vidste hvad hun lavede. "Det er jeg glad for og ja opvarmning er altid godt." Hun smilede roligt, selvom hun var en smule anspændt, det skulle nok blive spændende og komme i gang, men det var også nervepirrende for hvor galt det kunne gå galt.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 14.04.2020 23:55
Kayla startede langsomt med at vise hende nogle dansetrin, som hun sagtens kunne følge med på. Det var ikke de sværeste trin, hvis det ville blive svært eller gå galt ville hun være klar til at hjælpe hende. Hun lagde hovedet på skrå og imens hun viste Karma nogle af trinene langsomt lod hun hendes blik hvile sig på hende. Hun havde et smil på ansigtet"Ja det er altid en god ting inden man starter"sagde hun med en blid og venlig stemme. Hun kunne godt fornemme, at det måske ville være frygteligt hvis noget gik galt, hvor hun sendte hende et større smil"Det gør ikke noget, hvis det går galt, for sommetider kræver det bare en masse øvelse"sagde hun og fortsatte med at vise Karma nogle af de lette dansetrin, men undervejs også lod hendes blik betragte hende.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 15.04.2020 21:32
Det var ikke fordi det var de sværeste dansetrin Kayla viste, men Karma havde alligevel lettere svært ved dem, måske pga. kjolen hun kæmpede for og holde op i samtidig. Det så i hvert fald ikke særligt let ud når man kiggede på Karma, mens Kayla jo blot lignede en der dansede på skyer. Det gav Karma et sammenbidt udtryk, hun bed sig selv i læben mens hun kiggede mod sine fødder i et forsøg på og følge med, indtil hun til sidst stoppede. "Jeg ved ikke om det er tøjet eller mit fokus, men det er endnu sværere end jeg troede." Hun prøvede og grine lettere over det, men det var ikke så sjovt som hun prøvede og få det til og lyde. Tværtimod.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 15.04.2020 22:09
Kayla stoppede også, og kiggede på hende med et smil, hvorefter hun lagde en hånd på hendes skulder. Hun forstod hende godt, og kunne godt forstå at det måtte være svært med skjolen. For hun mente ikke det var hendes fokus. Men måske der bare skulle nogle dansetrin til der passede til hendes kjole. Hun stod og tænkte lidt over det, bare for at være sikker med sig selv om det nu også var den rigtige løsning"Måske det er tøjet, men vi kan sagtens lave nogle dansetrin der passer bedre til kjolen"sagde hun med en venlig stemme, og lagde hovedet på skrå. Det var altid svært i starten, og hun ventede på hendes svar, for måske det bare var nogle andre dansetrin der skulle til, men Kayla var ikke helt sikker. Hun lod hendes blik hvile sig på Karma, og hun lagde så den anden hånd ovenpå hendes skulder"Det kræver noget øvelse, men måske vi kan øve nogle dansetrin der passer bedre til kjolen"sagde hun med et blidt smil.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 21.04.2020 19:07
Kjolen... kunne det virkelig være kjolen? Det var ikke normalt for hende og have andet på, men alligevel overvejede hun det nøje og kiggede på Kayla imens. "Jeg kan også... smide kjolen... hvis det er?" Det kom med en lille usikkerhed, ikke fordi hun var bange for og være i alt hendes undertøj, men mere fordi hun var bange for og afskrække Kayla der så så godt og stilet ud. De kunne sagtens øve andre trin, men det skulle jo heller ikke blive for let og noget som hun ikke fik noget ud af... Det var lidt besværligt og finde ud af hvad der var bedst.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 21.04.2020 20:37
Kayla tænkte lidt som hun stod og kiggede på Karma, det var helt sikkert en mulighed at smide kjolen. Det ville nok også blive lettere derfra, selvom hun ville være klar til at hjælpe hende, hvis hun skulle falde eller andet. Hun lagde hovedet lidt på skrå og strøg nogle hårtotter væk fra hendes eget ansigt"Det er en god idé, så er vi sikker på at du ikke falder og træder i kjolen"sagde hun med et bredt smil. 

Den var utrolig flot i hendes øjne, og det ville være synd, hvis der skete noget med den. Så Kayla så helt sikkert en bedre mulighed, i at hun tog kjolen af. Dog var hendes eget tøj heller ikke det bedste, hun burde have tænkt på at tage nogle andre bukser på. Men det gik"Den er så flot at det ville være synd hvis der skete den noget"sagde hun og sendte Karma et smil.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 01.06.2020 18:30
Nu hvor Kayla havde understreget det ikke var et problem for hende, så var Karma ikke i tvivl om hvad hun måtte gøre. Hun bandt kjolen op og trådte nøje ud af den, hvorefter hun gik over for og ligge den over en stoleryg. Tilbage stod hun i mamelukker og en top, det var ikke det pæneste, det var der ingen tvivl om, men en liderlig mand ville nok have elsket synet. 

Med et smil på læben kom Karma tilbage og stillede sig ved siden af Kayla. "Ja lidt mindre køn, men tror du det bliver bedre nu?" Hun smilede roligt og grinede af sin mundering, mens hun nød friheden fra kjolen på samme tid, det var sjældent hun var fri i sin påklædning, det her var vidunderligt.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.06.2020 21:06
Som hendes blik hvilede sig på Karma, kiggede Kayla også på hendes spejlbilled. Hun kunne ikke lade være med at smile, fordi hun nød at danse. Det var til tider bare så afslappende, og hun lod så kort hendes blik glide ned over Karma. Som var en ganske køn kvinde, og havde Kayla været en mand, eller vild efter andet end at lære hende at danse, havde hun sikkert været hende over Karma for længst.

Liderlige mænd, ville sikkert nyde synet så det var godt, de var lidt skærmet af så der ikke var nogen, som ville kunne kigge på dem. Som de begge to stod ved siden af hinanden lagde hun hovedet på skrå, og betragtede spejlet foran dem lidt. Hun stod klar til at vise Karma nogle flere trin, det var lidt blanding imellem lidt nemme trin, men også lidt svære trin"Jeg er sikker på, at det er bedre nu"sagde hun og drejede kroppen en smule hen imod hende.

Som hun stod klar, og var sikker på at hun slappede lidt af, tænkte hun lidt. Måske hun skulle spørge hvad slags dans, hun ønskede om det var noget i stil med vals, eller andet"Karma, jeg er nød til at spørge dig er der en bestemt dansestil du ønsker at lære"spurgte hun undrende, men nysgerrig i en venlig tone.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 24.06.2020 18:39
Det var egentligt meget rart og være lidt afklædt, og føle sig en smule fri. Det var ikke klogt og sige i det fri, hun vidste ikke engang hvordan det ville lyde hvis hun sagde det højt, men hun var på en eller anden måde glad for og sige det inde i hendes hoved, det gav hende et smil på læben. Der var noget ved det her der vækkede opsigt uden der egentligt var nogen til og se det, hendes indre skuespiller havde selvtillid i denne mundering, den lidt mere udfordrende mundering, som ikke var helt velset blandt det finere folk, men som var spændende en dag og teste i offentligheden.

Kaylas ord for det skulle blive bedre gjorde selvsikkerheden så stor at smilet nærmest flankerede fra øreflip til øreflip, Karma var så sikker i sin sag at da hun blev spurgt om stilarten fløj det bare ud. "Den mere udfordrende stilart, noget mere moderne, men noget som mange ville mene ikke tåler dagens lys. Men kan det lade sig gøre?" Smilet falmede en smule og hun kiggede nysgerrigt på Kayla, var det for meget og bede om? Kunne Kayla overhovedet den stil? De fleste hun kendte der kunne danse var jo nærmest kun i det fine og fornemme, men det her, det var interessant.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 26.06.2020 20:54
I Kayla's øjne var Karma en ganske smuk kvinde, også selvom hun ikke havde nær så meget tøj på længere,  men hun tænkte slet ingen lumre tanker eller andet. Hun forholdte sig anstændig, og professionel. Det var jo meget vigtigt, når hun skulle lære andre at danse, og enlig så piraten ingen grund til at skulle opføre sig alt andet end anstændig overfor Karma.

Hovedet lagde hun lidt på skrå, som hun lod hendes øjne hvile sig på Karma lidt, før hun efter få sekunder kiggede ind i det store spejl foran dem. Det var meget heldigt at spejlet var stort, så der var masser af plads til at de kunne bevæge sig. Et bredt smil voksede på hendes ansigt, og hun lod hendes øjne glide ned over det store spejl. Dog blev hun pludselig afbrudt af lyden af Karma's stemme, som automatisk fik hende til at dreje hovedet hen imod den kønne kvinde.

"Det kan sagtens lade sig gøre, det er bestemt ikke noget problem"svarede hun med en blid og venlig stemme, som hun stod med en hånd i siden. Hun kunne slet ikke undgå at tænke lidt over, hvordan de lige skulle starte. Der var mange muligheder, men måske de begge var varmet godt op, så Kayla drejede kroppen en smule så hun stod foran spejlet og begyndte at bevæge armene langsomt, i nogle elegante bevægelser. Kroppen fulgte elegant med, som hun viste Karma nogle ganske moderne og elegante trin, imens hun forsøgte at gøre dem lidt enkle"Jeg kan sagtens gentage dem, hvsi du har brug for det"sagde hun med et stort smil, som hun skulede hen til hende.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 01.07.2020 09:24
Det var ikke mange tanker der gemte sig hos Karma, hun var ganske rolig og fulgte blot med i hvad Kayla lavede, mens hun prøvede og følge med i hvad det helt præcist var Kayla gjorde og ikke gjorde. Det var interessant og se hvordan hun havde det og hvad hun ville med tingene, Karma følte det var inspirerende og lære en der kunne en anden kunst end hende.
Karma prøvede og følge med, det så virkelig elegant ud når Kayla gjorde det og ja... elefant når hun selv gjorde det. Hun nikkede kort til Kayla da hun sagde hun kunne gentage det. "Det gik lige stærkt nok, men jeg er spændt på og lære det." Hun var målrettet efter og blive næsten lige så god, hvis hun bare kunne det skulle det nok blive godt.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 10.07.2020 00:17
Det gjorde nærmest hende glad, at hun kunne få lov til at lære lidt fra sig. Fordi det skete meget sjældent, at hun overhovedet kunne få lov til at lære andre dansekunsten. Så når er endelig havde været en om ville lære det. Kunne hun ikke andet, end at blive glad over det. Hun fortsatte med at vise Karma lidt af de elegante trin, nogle var lidt svære end andre, og hun sørgede derfor også at vise dem langsomt først. Bare så det ikke blev vist alt for hurtigt"Sig endelig til, hvis det går alt for stærkt"sagde hun som hun vendte blikket hen imod Karma, og sendte hende et bredt smil. Som Kayla hørte, at hun glædede sig til at lære det kunne hun slet ikke lade være med at smile lidt mere over det, fordi hun selv var spændt på at se hvordan Karma ville lære det. Når de ville nå så langt at hun ville lære det, havde de mulighed for at kunne danse sammen, hvilket kun var en god ting.

"Vil du prøve nogle vals lignende ting, hvilket betyder en af os skal være manden der føre an, og det kan jeg godt"sagde hun efterfulgt af et grin for i Kayla's øjne var Karma så elegant, og smuk at hun passede perfekt på rollen som kvinden, hvis de skulle danse vals.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12