Kan forlade, men ikke afslutte en tråd

Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 10.01.2020 18:18
Begge karakterer har forladt denne tråd, men med mit seneste svar kunne jeg ikke vælge at lukke den, kun at min karakter forlod den og så står tråden stadig som aktiv på siden (selvom den ikke er blandt mine aktive mere)

Emnet:
https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=12119&currentpage=1#575555

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 11.01.2020 17:40
Hej Hobbit - godt spottet! Der var en fejl i, at jeg tjekkede for om der var flere tags i tråden, før jeg rent faktisk fjernede karakterens tag fra tråden x)

Tråden bliver kun automatisk lukket, hvis der ikke er nogen tags.

Det skulle gerne være fikset fremover ^^ har lukket jeres tråd manuelt.
~ Krys ~

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 11.01.2020 20:26
Nu hopper jeg lige med på denne her.

Det har jo nok noget at gøre med at jeg allerede var tagget. Men hvis man er tagget, vælger at gå ind og rette sit tidligere svar for at forlade den, og fjerner tagget bagefter, så lukker tråden heller ikke. Jeg ved ikke om der er noget at gøre ved det, eller om man bare må være OBS på det (jeg låste så tråden selv, siden fejlen alligevel var på mig xD)

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 23.01.2020 08:18
Er det i øvrigt meningen, at man helt generelt ikke skal kunne afslutte tråde mere? Men at man kun kan forlade dem?
Jeg har fx et par tråde lige nu, som ikke er blevet besvaret i snart et halvt år, men jeg kan ikke lukke dem, og der er vel ingen grund til at det ser ud som om vedkommende har en tråd med sig selv, når spilleren er forsvundet?
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 25.01.2020 10:54
Jeg hijacker lige den her tråd med et relateret spørgsmål/problem:

Hvis jeg forlader en tråd som den første, og min medspiller skriver et afsluttende indlæg og også forlader tråden, og derved afslutter tråden i systemet, får jeg ikke, som i gamle dage, en notifikation om, at tråden er afsluttet. Opdagede det ved et tilfælde, fordi den var på forsiden og stod som afsluttet.
Det vil jeg høre, om man kan lave om, for jeg vil da gerne læse sidste indlæg, selvom jeg er ude af tråden? Kunne godt lide at få en notifikation om, at tråden var afsluttet.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 01.02.2020 15:41
Jeg har nu indført følgende:

Hvis en tråd låses automatisk, eller hvis en admin låser en tråd, får alle dem, som har deltaget i tråden en notifikation.
Tråde som ligger over et års tid uden at få svar, rydder vi løbende op i og låser :)
Skulle man mod forventning have lyst til at fortsætte tråden alligevel, kan vi altid låse den op igen.
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 7