Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 29.09.2019 22:03
Nat kom direkte fra våbentræning. Han holdt sjældent pauser imellem ting, men gik direkte fra at lave én ting til den næste. Alt, der indebar at sidde stille, sprang han over, ligesom alt, hvor han skulle skifte tøj, som regel også blev sprunget over. Skulle han have et bad, ville han også hellere springe i søen end han ville sidde i et badekar. Havde det ikke været fordi Valkar havde insisteret og virkelig kæmpet imod Nats ønsker, ville Nat aldrig have kunne sidde stille længe nok til at lære at læse. Ikke at det var en evne han nogensinde brugte alligevel nu. 

Valkar havde introduceret ham for våbentræning kort efter de var ankommet til Opalslottet og dét havde Nat taget til sig mere end noget andet. Han gad ikke selve teorien i det, ligesom han heller ikke gad blive rettet på eller skældt ud, eller den disciplin, der fulgte med, men at slå på andre med et træsværd? Dét var alt det andet værd og des bedre han var blevet til det, des gladere var han også blevet for det. 

Nu stod han i sit beskidte træningstøj foran sin fars arbejdsværelse. Der var intet sværd ved hans sidde, for alle de sværd Nat trænede med tilhørte hans far eller slottet, og måske hans træner også havde ret i at det var bedst, hvis ikke han tog det med sig omkring. En eller anden kunne komme til skade.

Nat tog sig sammen og bankede på døren, men ventede ikke på svar, før han selv åbnede døren og nærmest gled indenfor. Døren lukkede han straks efter sig og lænede sig akavet op af den. Han var vokset meget det sidste år, men det var tydeligt at han endnu ikke havde nået sin fulde højde, og selvom han trænede hver dag, var musklerne først lige begyndt at blive synlige på hans krop. "Hej far," hilste han og rømmede sig, da hans stemme knækkede. "Har du tid?"

Det var et retorisk spørgsmål og han var allerede på vej længere ind på arbejdsværelset. Som sædvanlig kunne han ikke holde sine hænder i ro og på vej hen til sin far, rettede han på en buste, så den stod med nakken til dem i stedet.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.10.2019 12:09
Det havde været en både spændende og frustrerende tid at have tvillingerne boende, der var så meget Valkar havde ønsket at lærer dem, men de var af to meget forskellige sind, hvad den ene elskede gad den anden sjældent. Det havde været en kamp at få Nat til at samle sig om lærer at læse, men til sidst var det trods alt lykkedes,t dedikeret noget ekstra tid til våbentræning havde været nok til sidst.
At få Nat til at gøre ting han ikke mente han havde lyst til var som at diskutere med en sten, dog virkede det at tilbyde noget han gad, så længe at det ikke blev tydeligt at man forsøgte at få ham til at gøre noget. 

"Hej min søn" svarede Valkar som døren gik op efter en kort banken, ingen andre havde så travlt som Nat, udover hans moder måske. Det var tydeligt at Nat havde trænet, der var ikke meget andet han lavede for tiden virkede det til. Det var en skam at han ikke ville lytte til hvad andre prøvede at lære ham, han ville aldrig blive så dygtigt om han kunne med rette vejledning. "Jeg har ihvertfald nu, er der noget du har brug for?" kun let irriteret over at skulle rydde op efter at Nat-orkanen havde været forbi, som nogle af tjenestestaben så fint kaldte det.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 08.10.2019 22:30
Nat trak på skuldrene, da hans far spurgte om der var noget han havde brug for, på trods af at han meget tydeligt var kommet af en grund. Han havde bare ikke brug for at indrømme så direkte, at han havde brug for at snakke med sin far.

"Jeg ville bare... Du ved..." forsøgte han, ingen han slog sig ned i stolen foran Valkars og straks skubbede den op på to ben, så han balancerede på den, med én hånd holdende fat om skrivebordet.

"Mor kommer snart," mumlede han uden at se på sin far. "Og jeg tænkte på... Hvad hvis jeg ikke vil med hjem?" Nats gamle hjem i Dianthos føltes som en fjern drøm. Han kunne kun huske brudstykker af det. Liv kunne han huske ret tydeligt, og meget af sit værelse, men han kunne ikke huske meget af hvad han havde fået tiden til at gå med derhjemme. Alligevel skammede han sig over ikke at vide, om han ville med sin mor hjem. Han vidste hun elskede ham meget højt. Han vidste hun ikke havde ville efterlade dem for evigt, da hun rejste fra dem. Derfor kunne han heller ikke få sig selv til at spørge på anden måde en rent retorisk. For selvfølgelig ville han med sin mor hjem, hvis der var nogen der spurgte ham.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 11.10.2019 22:02
Valkar hævede et øjenbryn over Nats nonchalant måde at sidde på, hvis han ikke vidste bedre skulle man tror at han håbede på at blive en del af en gøgler trup eller noget ligende fjollet. 
Ellers viste han ikke han utålmodighed over Nats søgen efter hvad for nogle ord han faktisk ville dele. 

"Det er nok kun et spørgsmål om tid før hun kommer ja" med gav han, som han mentalt forberedte sig på at Nat skulle til at sige hvordan han glædede sig til at se hende igen, og hvordan at det var bedre der, men istedet gik hans søn i den fuldkommen modsatte retning, et øjeblik så han forvirret ud før han fik samlet sig igen. "For min skyld skulle du være mere end velkommen til at blive" smilede han bare, stadig overrasket over at Nat havde tænkt den tanke. De noget mere strikse rammer havde han forventet ville få ham til at ønske at komme hjem til de hvad der måtte have været mere frie rammer "Din mor ville nok ikke være glad for tanken, og selv hvis du ender med at  tage afsted så får du dit sværd med" et minde de havde delt, som Liv ikke kunne tage fra dem.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 13.10.2019 17:38
Nat tog sig på ingen måde af sin fars hævede øjenbryn. Sådan fik han oftest Valkar til at se ud. Og sin træner til at se ud. Og kokken. Og de fleste andre, der arbejdede på slottet. De syntes alle sammen han havde travlt, men han syntes til gengæld at de alle sammen var for langsomme til alt. De gik igennem livet i slow motion og den slags havde Nat ikke tid til. Han havde heller ikke tid til at kede sig, så når det eneste sjove, der var at lave, var at balancere sin stol på de to bagerste ben, så var det dét han gjorde. 

Nat havde regnet med at få lov til at blive, så dét var ingen overraskelse. Men han havde også regnet med at det ville blive efterfulgt af en række grunde til, hvorfor han ikke kunne. I stedet var det eneste Valkar tilføjede, at Liv ville blive ked. Og at han ville få sit sværd med. 
Nat sænkede langsomt sin stol ned at stå på alle fire ben og pressede sine læber sammen i koncentration. "Jeg vil ikke have at mor bliver ked af det," sagde han så endelig, lavmælt og med sine øjenbryn trukket sammen. Tanker og følelser hvirvlede omkring i hans hoved, så mange og så forskellige at de var umulige for ham at sætte ord på, eller overhovedet vide, hvordan han skulle reagere på dem, havde han rejst sig op og sparket til stolen, der fløj halvvejs igennem værelset. Her, vidste han til gengæld godt hvordan han skulle reagere, for det var langt fra første gang, han havde fået et hysterisk anfald hjemme hos sin far, og uden så meget som at se på Valkar, marcherede han imod døren for at stikke af. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 18.10.2019 21:48
Mange ting havde Valkar forventet at Nat kunne finde på, mange af dem voldsomme, larmende eller ugennemtænkte. Men at Nat havde sat sit stille og koncentreret havde været noget af en overraskelse, det gik pludselig op for Valkar hvor meget spørgsmålet om han kunne blive nok faktisk havde ment.
"Selvfølgelig vil du ikke det-" mere nåede valker ikke at sige for at den Nat han havde lært at kende viste sig og allerede var på vej ud af rummet, næsten så hurtigt som stolen havde fløjet. 
"NAT" Kommandere han, selvom det ikke skulle meget til at hører bekymringen i hans stemme. Han for selv op, begge hænder ramte bordpladen med et smæld. "Jeg kan hører at der er noget galt, men du ændre intet ved at stikke af" kaldte han efter sin søn "Bliv, forklar mig hvad der går dig på..." kaldte han igen, men denne gang noget mildere. Der var så meget han ikke forstod, men han var sikker på at Nat havde brug for ham, selvom Nat nok ej var enig.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 26.10.2019 15:27
Nat havde på ingen måde tænkt sig at blive, hvis det betød at han skulle skældes ud, men da han hørte ændringen i sin fars stemme til det mildere, tøvede han alligevel i døråbningen, med anspændte skuldre og en dør på dørrammen.

Langsomt vendte han sig om og løftede blikket fra gulvet og op til sin fars.

"Hun ved slet ikke hvem jeg er længere," svarede han sin far. "Jeg ved heller ikke hvem hun er, jeg kan knap nok huske hende!" Han kunne huske at han havde elsket hende meget højt og han troede han nogenlunde kunne huske hvordan hun så ud, men det var også alt.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.11.2019 22:02
Med rolige skridt gik Valkar om på den anden side af sit skrivebord, uden megen promp eller pragt satte han sig på skrivebordet som var det en stol, noget som han eller aldrig gjorde i børnenes nærhed.

"Ah" se det var det der trykkede "Du har nok ret, hun ved ikke hvem du er lige nu, men hun kan lære det, hvis du lader hende?" Hans blik faldt på den væltede stol, han forventede ikke at Nat ville sætte sig, men han havde overrasket ham før. "Da dig og Dag kom her havde det også været hvad der føltes som en evighed siden at jeg havde set jer, men jeg glædes stadig over den tid jeg har haft med jer, og at jeg har fået lov at lære jer at kende" et smil krøb over hans læber som han søgte Nats blik. "Jeres mor er mange ting, nogle af dem ikke for det bedre, men hun vil altid være jeres mor ligesom at jeg altid vil være jeres far lige meget hvad der sker"

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 07.11.2019 20:36
Nat rynkede på næsen, fra det øjeblik hans far begyndte at forsvare Liv. Der var ikke nogen, der skulle fortælle Nat hvad han skulle eller ikke skulle, og når Valkar foreslog at han lod Liv lære sig at kende, fik Nat straks lyst til at gøre det modsatte. Han lod dog sin far tale ud uden at gå eller afbryde ham, og det var mere end hvad man normalt kunne forvente af Nat.

"Hun skal ikke tro, at hun kan bestemme over mig, bare fordi hun er min mor." Med det indikerede han, at han havde ladet Valkar bestemme over sig, i hvert fald engang imellem. Valkar havde på en eller anden måde sat sig i respekt og hvis Liv ville gøre det samme, skulle hun starte helt forfra med Nat. Han havde lyst til at tilføje noget om, at han var en voksen mand nu, at han kunne gøre hvad han ville, men han vidste at Valkar ville være uenig og på trods af alt havde han ikke lyst til at skændes med ham. Han ville bare gerne lade ham vide, at han havde tænkt sig at leve som en voksen, når hans mor kom og tog ham til Dianthos igen. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 10.11.2019 22:31
Valkar nikkede lidt, han havde ikke ventet at Nat ville være tilfreds med forslaget om at give Liv en chance, egentlig havde han mest af alt lyst til at holde hende fra børnene, og lade dem blive her hos ham, de lod alligevel til at have det bedre her end de havde haft det hos hende!
Men han ville ikke synke til hendes niveau, hvis de ville blive hos ham skulle de nok gøre det klart over for hende. Selv hvis hun gav ham skylden kunne Nat altid sige at han faktisk havde foreslået ham at give hende en chance.

"Din respekt skal hun gøre sig fortjent til, det er sandt" nikkede han kort, at få Nat til at faktisk lytte havde ikke været let, men noget der have været for deres fælles bedste. "Men hun er hvad hun er" selvom han ihærdigt prøvede at skjule det kunne det ses i hans blik at han ikke kun var på god fod med Liv, sjældent havde han mødt så flyvsk men samtidigt manipulerende kvindevæsen. 
"Men Nat, vid to ting, brænd ikke alle dine broer du ved ej hvor du ender med at rejse hen, og at selv hvis i ender i Dianthos så er du altid velkommen i Opalslottet"

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 11.11.2019 15:42
Nat følte en stor mængde tilfredshed, da hans far gav ham ret i, at Liv skulle gøre sig fortjent til hans respekt. På trods af altid at have følt sig bedre end alle andre, vidste han godt at Valkar var en klog mand, og når en mand som ham, gav ham ret, følte han sig bekræftet i at han også selv var klog.

"Broer kan bygges op igen," svarede han irriteret sin far. Han forstod ikke helt, hvad han snakkede om, og han vidste, at han ville have brug for at sætte sig ned og overveje hans ord igen, men lige nu var alt, han kunne tænke på, om der var en bro på vejen fra Dianthos til Opalslottet som han kunne brænde ned, så hans mor ikke kunne nå hen til dem.

"Kommer du og besøger os?" skyndte han sig at spørge, inden Valkar garanteret ville kaste sig ud i en forklaring af, hvad han lige havde sagt til ham. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.11.2019 22:14
Valkars ene øjenbryn løftede sig lidt over Nats svar, på sin vis kunne han have ret, broer kunne genopbygges men den mængde energi der skulle lægges i at gøre den slags vidste han ikke om Nat besad, eller retter at kunne holde sig samlet om længe nok til at gennemføre.
Det var nok nærmere Nat der gav et svar for ikke at tabe ansigt, Valkar havde dog en fornemmelse af det det nok også var for at give ham tid til at tænke over hvad han faktisk havde sagt.

"Selvfølgelig" kom det uden tanke, han havde ikke i sinde at lade dem svinde ind i Livs omklamrende skygge. "Om selv døden stille sig i vejen." Det var et faktum at han ville komme og besøge dem, selv hvis deres mor ville stille sig i vejen, for hvis hun elskede dem så højt som hun påstod, ville hun have svært ved at gå imod sine børns ønske.
"Havde du nogen tvivl om jeg ville?"

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 13.11.2019 23:20
Nat så skeptisk på sin far, da han påstod at han 'selvfølgelig' ville komme og besøge dem. Han trak blot på skuldrene af sin fars spørgsmål. Han havde ikke tænkt så meget over det før nu. Det var ikke sådan så han selv gik og bekymrede sig over ting. Han var ret god til at få dem sagt højt og især sagt højt til dem det drejede sig om. Det skete lidt sjældnere, når det var noget han skammede sig over, men i det her tilfælde havde han opsøgt sin far så snart det var gået op for ham, at han ikke var tilfreds med at blive sendt hjem til Dianthos. 

"Det ved jeg ikke," svarede han lavmælt og vippede på sin fødder på stedet. Han var ikke god til at stå stille. "Mor kan godt være lidt skræmmende, vel. Sakse lader i hvert fald til altid bare at lade hende bestemme, så jeg tænkte... At det kunne godt være at alle andre end mig, bare havde tænkt sig at lade hende bestemme alt til evig tid..." Han havde stadig en surmulende tone, fremhævet af at han følte sig bedre end alle andre, fordi han turde sige sin mor imod. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.11.2019 19:50
Valkar smilede et halvt smil, forholdet mellem Liv og Sakse var en speciel størrelse. "Ikke at jeg ønsker at tale ondt om din bror, men hvis Liv bad ham om at hoppe ville han svare hvor højt og hvorhen?" Sjældent havde han set nogen være så underkuet af sin mor, ikke at sakse burde undervurderes af den grund, men støre mors dreng havde nok aldrig gået på landet her.

"Men i er mine børn og jeg ønsker at se jer vokse op, jeg har ingen planer om at forlade jer" måske var det let for ham at sige, men efter at have delt sin tid med dem kunne han ej forestille sig et liv uden dem. Eller ihvertfald et hvor han tog sin tid til at se dem ind i mellem.
"Jeg er dog sikker på hvis du sige til Liv at du vil noget skal hun nok lytte" om det var fordi at Nat var stædig, eller Liv ville forkæle dem lod han være usagt

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 17.11.2019 21:18
Nat brød ud i høj latter, da hans far talte om Sakse. Han havde aldrig hørt noget der var mere sandt om sin bror. Faktisk ville Nat godt finde på at påstå, at Sakse ville stille samme spørgsmål, hvis det var ham selv, der bad ham om at hoppe. Men dét ville han aldrig afsløre for sin far. Han havde på fornemmelsen, at Valkar allerede vidste, at Nat var god til at få sin vilje. At han måske også syntes, at Nat var for god til at få sin vilje. 

Han trak på sin fars ord om at Liv ville lytte til ham, ikke fordi han var ligeglad, men fordi det var svært at indrømme både overfor sig selv og overfor ham, at han faktisk gik rigtig meget op i det hele. "Hun kommer til at lytte om hun vil det eller ej," svarede han med en ulmende vrede i sine ord. Nat kunne kun huske at Liv havde forkælet ham, men dengang havde han heller ikke haft nogle ønsker, der gik imod hendes. 
"Og når du kommer og besøger os, så tager jeg med dig hjem igen, hvis jeg ikke kan lide at være der," tilføjede han lavmælt og strakte sig, imens han bevidst så væk fra sin far. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 24.11.2019 20:22
Et stille smil brød ud på Valkars læber, det glædede ham at Nat var enig i hans forklaring om hvordan Sakse var, men det var på sin vis forventeligt da Valkar langt oftere havde ret end ej. Et træk Nat lod til at have samlet op fra Valkar selv, noget han ej var sikker på om han skulle være stolt eller foruroliget over.

Valkar klukkede over hvor bestemt Nat lød som han nærmest erklærede at han ville tvinge Liv til at lytte til ham "Det tvivler jeg ikke på Nat" Ikke kun fordi at Nat var så vant til at få sin vilje men ligeså fordi at Liv lod til at ville gøre næsten alt for sine børn, udover at give dem en ordenlig opdragelse.
Som de talte krydsede Valkar roligt rummet, dette havde nok været en af de længste samtale han havde haft med sin søn længe, men emnet var trods alt ganske særligt "Du er altid velkommen her" forsikrede han Nat og gav hans skulder et klem, noget han nok havde mere brug for end han var villig til at indrømme.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 07.12.2019 23:35
Nat så undrende på sin far, da Valkar gav ham ret i at Liv ville lytte til ham. Han var vant til at have ret, men han var ikke vant til at få at vide, at han havde ret. Hvis man spurgte Nat, tog han jo aldrig fejl. Alligevel følte Dag ofte at hun skulle modsige ham og at hun havde bøgerne til at bevise, at hun havde ret - som Nat anså som snyd, når nu det tog ham så længe at læse en paragraf. 

Nat sank en klump, da Valkar fortalte ham, at han altid var velkommen. "Åh... Ja, okay... Så kan det være jeg kommer tilbage," svarede Nat med et kækt smil, der slet ikke afspejlede hvor usikker han følte sig. Sandheden var, at han ikke havde lyst til at være andre steder end præcis hvor han var nu, med sin fars hånd på sin skulder og en invitation til at blive, men det kunne han hverken indrømme overfor Valkar eller overfor sig selv. 

"Skal du.. øh.. var du midt i noget?" spurgte han og pegede over mod skrivebordet. "For så går jeg igen... Måske Dag gider lave noget med mig." Det var lidt en overdrivelse - Nat spurgte sjældent Dag hvad hun ville, men gik altid ud fra at hun ville bruge al sin tid sammen med ham, hvis hun kunne. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 09.12.2019 19:18
Valkar smilede opmuntrende til Nat "Det vil jeg se frem til så" svarede han som de havde lavet en bindende aftale, at have Nat boende havde sin helt specielle krav, noget alle tjeneste folkene kun kunne nikke genkendende til, mængden af ting der skulle flyttes på plads igen var betydelig alt efter hvor nat befandt sig. Men ligeså havde det øjeblikke der gjorde alt besværet værd, øjeblikke som dette eksempelvis.

"Jeg var midt i noget ja, men jeg kan sagtens tage mig tid til dig" smilede han bare, papirene kunne ordnes senere, det hastede heldigvis ikke. "Hvis du går må du hilse din søster, vi skal have østerssuppe i aften" mad som han mente at tvillingerne kunne lide.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 11.01.2020 18:55
Da han så sin fars smil, smilede Nat også selv forsigtigt tilbage. Ingen kunne få ham til at skamme sig som Valkar kunne, faktisk var der ingen anden, der nogensinde havde fået ham til at skamme sig, og derfor føltes det også så meget bedre, når Valkar bare tilgav ham, når han som i dag for eksempel havde forstyrret ham midt i sit arbejde. 

Østerssuppe. Nat spærrede øjnene op, men afslørede ellers ikke, at han mentalt havde lavet en note til sig selv om at komme til tiden til maden i aften. "Jeg hilser hende," svarede han bare distræt i stedet, og vendte sig om for at gå. På vejen ud, vendte han en bog 180 grader om i reolen, så den stod på hovedet, og smækkede døren efter sig. Det var ikke vidst, om Nat overhovedet kunne lukke en dør normalt. Alle hans bevægelser var lidt overdrevne.

//out
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 24.01.2020 22:31
At aflæse Nat var ikke altid let, men Valkar havde lagt mærke til nogle af de tegn der viste når Nat var for stædig til at indrømme at han så frem til noget. Ikke så overraskende var ingen i tvivl når Nat brokkede sig over noget. Der var han ganske tydelig og ville sikre sig at alle vidste hvor træls det var.

Et stille suk forlod Valkar som Nat tog sin afsked. Ting for ting fandt sin rette plads, og Valkar fik tingene til igen at være som han ønskede de skulle være. Udover bogen, mest af alt fordi tanken om at Nat kom til at stille noget rigtigt ved et uheld morede ham mere end det nok burde.
Men ak mere morskab måtte komme senere, han havde stadig meget arbejde der skulle gøres inden det var tid til aftensmaden. Et måltid han ikke havde nogen planer om at komme forsent til.

Valkar har forladt tråden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack, Echo
Lige nu: 3 | I dag: 12