Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 02.05.2018 21:46
Sted: En kro i Azurien
Tidspunkt: Eftermiddag
Vejr: solrigt og forårsvejr

Sayyida brød sig ikke om kulde og des længere nordpå hun var rejst, des lettere var hun blevet irriteret over små og store ting, og hun var nærmest ved at skrige af ren frustration, da det gik op for hende at hun ikke havde nogen idé om, hvilken vej hun skulle herfra. Det nordlige Azurien sagde hende ikke så meget, udover at hun selvfølgelig skulle nordpå.
Hun var dog ikke typen der gav op, og hun trak sin tykke jakke om sig, imens hun snakkede med en kroejer, der mente at han kunne hjælpe hende. Hun var indenfor, på mandens kro, hvor en ild var tændt i pejsen og han desuden undrende havde sagt til hende at det var dejligt vejr i dag, men hun frøs alligevel, så hun trak den bløde lammeskindspels tættere om sig, imens hun gik hen til det halvdyr, kroejeren havde udpeget for hende.

På vejen friskede hun op på den mørke farve, hun havde på læberne, og rettede sit lange, sorte hår også. Det var altid en god ide at se godt ud, inden man spurgte om hjælp, havde hun lært.

"Jeg hører det er dig, jeg skal snakke med, hvis jeg har brug for en guide," sagde hun afslappet, imens hun satte sig ned ved siden af ham. Hun så udiskret ham an, imens hun talte til ham. "Jeg har brug for at finde en handelsmand ved navn Valkar, der skulle bo heromkring. Er det noget du kan hjælpe med?"

For alt Sayyida kunne se, lignede han én der havde rejst meget, og hun var klar til at stole på ham, hvis han påstod at han kunne hjælpe hende. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 07.05.2018 10:43
Åh det var noget så fantastisk at være kommet væk for den forbistrede hede der havde været i Rubinien! Det havde ikke været til at tænke så varmt som det havde været der! Og stakkels Helga havde været ved at gå til af hedeslag flere gange undervejs! Men heldigvis var den overstået! Azurien var dejligt kølig, selvom det egentlig var varmt for årstiden.

Normalt var Cedrik ikke synderlig interesseret i folk der kom ind i de kro han sad i. Jo han han sad da med siden til så man kunne få et glimt af hvem der kom og gik. Men sjældent mere end det! Dog måtte han blinke en ekstra gang, som en kvinde kom indhyllet i en lånt pels. Hvis han havde haft øjenbryn var han sikker på at det ene ville have løftet sig i overraskelse, istedet lagde hans ene øre sig lidt på skrå. Det var ikke noget man så hver dag! For ikke at stirre for meget fandt hans blik flasken med hans drik i. Krus var desværre ret besværlige! Heldigvis kunne det meste fås i flasker. 

Lyden af fodtrin der kom tættere op fangede hans ører med et svagt ryk. "Dine øre har hørt rigtigt, jeg er med garanti den bedste her i nærheden!" klukkede han til hende som hun satte sig. Det lod til at Rubinien ikke ville lade ham slippe endnu! Da en af dens roser havde fundet ham nu. Men en skønhed som hende var han ganske tilfreds med havde fundet ham! "Valkar siger du? Jo det lyder bekendt, ham kan jeg godt hjælpe en ørkenrose som dig med at finde" svarde han som han brød ud i et bredt smil. "Hvad med betaling? Jeg er sikker på at de selskab næsten er turen værd i sig selv" hans stemme var så charmende som han nu kunne præstere, hun virkede sød. Og han håbede at hun ikke ville være en af de der stikkende planter der var over det hele i Rubinien. 

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 08.05.2018 22:54
Sayyida viste ikke sin lettelse, da halvdyret gav hende ret i, at det var ham hun havde ledt efter, men hun betragtede ham nysgerrigt, velvidende at hendes liv kunne afhænge af det. Det var ikke hvem som helst hun var villig til at tage ud på en længere rejse med. Hun stolede ikke blindt på andre.

Hun blev en smule forfjamsket, da han kaldte hende en ørkenrose, og det kom til udtryk ved en svag rødmen og opspærrede øjne, men hun hverken sagde noget eller smilede, selvom hun straks tænkte at han måtte være bekendt med ørkenen og bare den viden var nok til at gøre hende tryggere ved hans selskab.

"Min kunde betaler," svarede hun kort for hovedet og lagde en pose med krystaller på bordet foran dem. "Så det er intet problem. Hvornår kan vi tage af sted?" Hun rakte en hånd ud med perfekte, runde negle og fjernede et fnug fra hans krave.

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 12.05.2018 22:24
Cedrik trak kort på skuldrene krystaller var vel også brugbare "Jeg ville have foreslået lidt nakke massage og et kys, men krystaller kan jeg sikkert også bruge" lo han kort. Hans pris var ihvertfald sjovere! Det havde lignet at hun havde syntes om komplimentet! Men det kan være at der skal lidt mere arbejde til! Heldigvis var det en længere tur hun ville ud på, så der var tid til at de kunne lære hinanden at kende.
"Jeg tænker at vi tager afsted i morgen tidlig, vi når ikke så langt før vi ville skulle gøre holdt for natten" Smilede han, hvorefter han så tænksom ud et øjeblik, som hun fjernede et fnug. Hendes negle var egentlig ret fine! "Skal jeg sørge for mad? eller har du dit eget?" 

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 21.05.2018 00:51
Sayyida så chokeret på Cedrik, da han foreslog en anden form for betaling, og øjeblikket efter steg en varm latter op fra hende. Hun nød altid at blive flirtet med, også når det kom uventet. Hun kunne dog ikke undgå at tænke, at det var fordi elvere var mere sofistikerede end andre racer, og at hun burde have vidst at samfundene ude omkring i verden var mere barbariske end hvad hun havde været vant til hjemmefra. Det morede hende dog blot og generede hende ikke det mindste. Halvdyret gjorde dog ikke mere ud af det, og begyndte blot at snakke om deres rejse.

"Jeg vil foretrække at du sørger for mad til os begge," svarede hun og så halvdyret an. "Og i morgen tidlig lyder godt. Jeg har heller ikke fået pakket endnu. Hvor bor du henne over natten, - ?" spurgte hun og tøvede til slut, da hun ville have sagt hans navn og det gik op for hende, at hun ikke kendte det. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 04.06.2018 17:44
Cedrik morede sig en smule over hendes chokerede ansigt, heldigvis var hendes latter som solskind der brød gennem på en gråvejrs dag. Varm og smittende. En skam at hun ikke spillede op til mere, men nok om det! De havde alligevel en rejse foran sig, han skulle nok give hende en chance for at sige ja igen!

Han smilede venligt "Det ksal jeg nok sørge for, er der nogle ting du ikke spiser? Jeg mener at jeg mødte en ørkenelver der kun spiste frugter og skorpioner, han var lidt besværlig at hende mad til" Lo han kort. "Jeg overnatter her, jeg er sikker på at der kan findes plads til dig min ørkenrose" kom det med et glimt i øjet. "Navnet er Cedrik" svarede han, og stak hånden frem mod den spændende elver.

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 07.06.2018 01:55
"Både frugter og skorpioner er lækre," svarede Sayyida med et flirtende smil og lænede sig tilfredst ind imod halvdyret. Indtil videre kunne hun godt lide hvad hun hørte - hun elskede at arbejde sammen med folk, der kunne deres kram og som efterkom selv de mest besværlige ønsker. Selvom Sayyida godt kunne lide at tro at hun var nemt at arbejde sammen med, valgte hun ubevidst altid dem, der var som Cedrik, fordi hun på et eller andet plan godt vidste at hun var en krævende samarbejdspartner. 

"Men nej, jeg spiser det hele. Jeg er hverken kræsen eller dum - jeg ved at det er et helvede at have nok skorpioner med til at brødføde os hele vejen til Valkars hjem," sagde hun med latter i stemmen og strøg sit lange, mørke hår om bag sit spidse øre. 

"Mit navn er Sayyida Moa, men du kan kalde mig Say, hvis du vil," sagde hun, tog hans hånd, og nægtede at slippe den igen. Pelsen på den var mere ru end hun havde forestillet sig, men hun strøg alligevel tilfredst sine fingre over den. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 09.06.2018 20:38
"Og knaser på en ganske særlig måde" lo Cedrik, som hans hale viftede fra side. Hans hånd fandt en sødt duftende pose fra han bælte. "En gave til en rose" kom det med et sigende smil. I posten var tørret frugt og honningristede skorpioner, det havde kostet en mindre formue i krystaller, men de smagte ganske godt. Blidt gled hans hale op mod hendes ben.

"Det ville jeg have svært ved ja"
Lo Cedrik muntert, han ville gerne gå det længere for dem han rejste med, men at finde skorpioner i Azurien, det var trods alt mere end han kunne klare. At hun viste sine ører frem var dog ret besynderligt, viste hun ikke om hvordan folk behandlede elvere for tiden?

"Say siger du?"
Han smagte lidt på ordet. "Det lyder som et smukt navn" kom det med et bredt smil. Heldigvis behøvede han ikke at sige hendes rigtige navn forkert hele tiden. Han havde aldrig været god til elviske navne, de rullede ikke særligt godt på hans tunge desværre.
At mærke hendes fingre mod hans var en fantastisk følelse, det var alt for sjældent at folk nussede hans fingre, forhåbentlig stoppede hun ikke foreløbig.
"Hvis du mangler et sted at overnatte, kan der sikkert gøres plads på mit værelse" Tilbød han lokkende, hvad hun ville svare var dog ganske spændende. 

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 16.06.2018 17:36
Say tog overrasket imod den pose Cedrik rakte hende og åbnede den nysgerrigt. Så snart hun så hvad der var i den, undslap et gisp af glæde hende, og hun så på Cedrik med store øjne. Pludselig kunne hun se ham i et helt andet lys - guider var sjældent så gavmilde som han. 

Hun trådte også kun tættere på ham, da hun mærkede hans hale op imod sine bare ben.
Sayyida tænkte ikke selv over de blottede ører - hun var vant til at kunne komme hvor som helst, i kraft af sit arbejde som diplomat, selv under krigstider. Hun frygtede ensomme mænd, der ikke vidste bedre, men en hel gruppe? Dem følte hun ikke at hun havde noget at frygte fra. De ville vide bedre end at gøre hende noget. Det var ikke sikkert at hun havde ret, men det var sådan hun levede sit liv.

Ved hans tilbud lod hun blikket glide over ham en sidste gang, og slikkede eftertænksomt på sin underlæbe, inden hun tog imod det; "Nu du siger det, tror jeg her er lidt overfyldt. Vi må nok hellere dele værelse." Det var ikke ligefrem klogt af hende at dele seng med en mand hun skulle til at arbejde med, men hun kunne ikke stoppe sig selv. Cedrik duftede godt, han var blød at røre ved, og han havde givet hende en gave. Sværere var Sayyida ikke at overtale. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 01.07.2018 17:02
Cedriks hale kærtegnede hendes ben, hun så noget så sød ud og det tydede kun godt at hun var kommet tættere på. Samt gispet fra tidligere fik det til at lyde til at gave var faldet i god jord! Og måske hvis han var heldig ville hun dele en smule? De smagte ihvertfald virkelig godt!

Han blik flakkede kort til hendes øre igen, de kunne nok blive et problem. Heldigvis var han ikke en der ville sige nej selvom tingene så besværlige ud! Det var hans nysgerrighed alt for for kraftig til. Men hun kunne nok forsvare sig på en eller anden måde, ellers ville hun jo ikke rejse alene. 

Cedrik smilede varmt, mens hans øre lagde sig ned over hans øre. "Dine øjne er ganske skarpe, der er i sandhed mange her i dag" Han havde ikke ventet at hun ville være villig, men det var en glædelig overraskelse. En overraskelse der krævede nogle krumspring, men heldigvis var han glad for at springe. Det var trods alt vigtigt at holde sig i gang! "Say, min ørkenrose. Jeg vil finde nogle forsyninger. Men jeg skal nok gøre det i al hast!" Som Cedrik talte var hans stemme sød som honning. Forhåbentlig ville hun kunne se igennem fingre med at han skulle løbe et ærinde, men det var trods alt for hendes skyld, og på den her måde ville de have mere tid sammen.

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 05.07.2018 14:59
“Jeg venter lige. Her.” Svarede Sayyida og pegede ved sit sidste ord på stolen hun slængede sig i. Hun lænede sig tilbage i den og blinkede til Cedric, inden hun strøg sine fingre igennem sit hår igen, denne gang for at skjule ørerne, og vendte sig med at kækt smil imod baren for at bestille noget at drikkeimens hun ventede på ham.

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 14.07.2018 00:17
Med et buk og et kys på hendes hånd, var han ude af kroen. Heldigvis havde han været i byen flere gange så det tog ham ikke megen tid før han kunne vende snuden tilbage mos Say, og hendes blødt udseende læber. Rationerne var ikke så spændende som mad på kroer. Men han havde fået støvet nogle gode rødder, samt noget tørret kød og noget brød der holder sig længe. 

Let på tå slentrede Cedrik sig tilbage til hans smukke ørkenrose. "Så er der styr på det!" kommenterede han storsmilende som han dumpede ned i hendes skød, med hans buskede hale kærtegnende hende. "Say, min ørkenrose, hvad det du drikker?" forbandet være hans nysgerrighed!

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 10.08.2018 00:46
Sayyida så overrasket op, da halvdyret dumpede ned i hendes skød, men øjeblikket efter smilede hun givende op til ham. "Godt at høre, at jeg har hyret en velforberedt mand," svarede hun og strøg sine fingre igennem den tykke, bløde pels.

"Jeg drikker en ferskenvin. Lad mig skaffe dig et glas også." Hun løftede sit glas mod bartenderen, indtil han forstod meningen og øjeblikket efter blev der sendt endnu et glas ned til dem, som Sayyida blidt stødte sit eget glas imod i en skål. "For en god rejse for os begge," sagde hun som skål og viftede med sine lange øjenvipper op til Cedrik. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 22.08.2018 21:13
Der var mange ting Cedrik nød at høre, men smiger fra en smuk kvinde var noget af det han nød aller mest. Ørkenrosens fingre der dansede gennem pelsen blidt og udforskende. Forførende som den lokkende skygge i ørkenenes brændende sol. En tilfreds brummen fyldte stille hans væsen, før den brød ud og deltes med Say og resten af verden. 

"Ah ja så?"
kommenterede Cedrik med smil på læben. Fersken vin havde han dog aldrig prøvet før, men han så frem til smagen. "For en god rejse" Legende mødte glassene hinanden og med hovedet lænet godt tilbage fandt den tynde stråle fra hans glas sin plads, og den liflige smag af vinen bredte sig. Det var længe siden at han havde været så betaget af en kvinde, men han ørkenrose virkede til at være noget ganske særligt. 
Blidt nussede hans frie hånd hendes lår, dog på ydersiden, de var trods alt i høfligt selskab. "Min Ørkenrose, sig endelig til hvis dagens strabadser har gjort at de har behov for hvile"

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 03.11.2018 23:53
Sayyida skålede med Cedrik og nød vinen langt mere nu, i godt selskab, end hun havde gjort alene.

"Åh," svarede hun, som var hun virkelig udmattet, da Cedrik gav hende en udvej, hvis hun ikke havde lyst til at være hernede længere. Hvilket hun ikke havde. Ikke når der forhåbentligt ventede hende noget langt mere spændende på sit værelse.

"Jeg tror faktisk, at jeg er lige ved at dejse om af udmattelse," fortalte hun ham med et blink og rejste sig op. "Har du lyst til at følge mig op på værelset?"

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 04.11.2018 18:17
Et legende smil bredte sig hos Cedrik, så hans rose var villig til at danse med hans ord. Han anså sig selv som væreende godt selskab, men dette var næsten for heldigt, selv for en som ham. "Selvfølgelig min Ørkenrose, jeg har lovet at guide dem, og sørge for at de nær sikkert frem" svarede han med en stemme sød som honning "Lad mig lede vejen" for at række hende sin arm og lede hende op af trappen hen til hans værelse. Deres værelse for natten. 

Værelset var simpelt indrettet, en seng, en kiste til en sager samt et bord at stille ting på. "Det er ikke meget jeg kan tilbyde, men jeg er skam sikker på at vi kan få det bedste ud af det" kommenterede han kækt, for dernæst at give hendes håndryg et blidt kys. "Efter dig min Ørkenrose"

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 17.11.2018 23:15
Sayyida var ikke nem at smigre. Hun havde hørt lidt af hvert før og der skulle noget af et kompliment til, for virkelig at nå ind til hende, men hun holdt stadig af smiger og komplimenter, og hun holdt især af de søde ord som Cedrik så nemt gav hende. Ørkenrose var måske et af de bedste kælenavne hun havde fået indtil videre og hun smilede sødt til ham hver gang han kaldte hende ved det.

Hun tog hans arm og fulgte med ham ovenpå, og da han åbnede døren ind til det og gav hendes håndryg et kys, hev hun ham straks med indenfor og smækkede døren bag dem.

"Sikken du snakker," sagde hun med et selvsikkert smil, for at provokere ham til at handle, og lod en hånd glide over skulderremmen på sin kjole, så den faldt ned om hendes arm. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 30.11.2018 21:02
En varm boblende latter brød frem ved hendes kommentar, måske hun havde ret? Smukke kvinde fik ham altid til at snakke mere end godt nok var, hvordan kunne man ikke komplimentere en så smuk rose når man så den? Ikke alle roser som hende viste hvor smukke de i sandhed var, hvordan kunne nogen tillade at lade dem gå i den uvished? 

"Heldigvis er jeg mere end bare ord" spandt han som han trådte et skridt tættere på hende, en hånd blidt kærtegnende hendes kind. Et hjerte slag gik før han flyttede på sin vægt stående på tær for at stjæle et kys fra den underskønne ørkenelver, han var trods alt en dygtig tyv når han virkelig ville det.

Den bløde buskede hale snoede sig kærtegnede om den mørklødede elvers ben, en blid distraktion fra hænderne der arbejdede med at frigøre hende for den kjole der skjulte resten af hendes skønhed. "Frygt ej, min pels skal nok holdes os begge varme" hviskede han forførende i hendes øre. 

Sayyida

Sayyida

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 664 år

Højde / 171 cm

v0idwitch 03.12.2018 01:49
Sayyida var lige ved at begynde at grine, da Cedrik svarede hende, men så kyssede han hende og dét fik hende straks til at tabe vejret. Hun elskede at blive forført og hun lod sig også glædeligt blive det af denne her charmerende fremmede.

Hun lod ham også åbne sin kjole og stryge stropperne af sin kjole, indtil den faldt ned om anklerne på hende. "Så lad mig røre ved din pels," svarede hun, da han lovede at holde hende varm, og strøg en hånd op under hans bluse og helt ind i den tykke pels, ivrig efter også at få tøjet af ham. 

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 10.12.2018 23:31
Cedriks fingre dansede blidt gennem håret på ørkenrosen, undesøgende og nysgerrigt. Hans læber skød op i et smil ved hendes svar, og i et enkelt øjeblik var han fortabt i hendes skønhed. "Som du ønsker"  Svarede han og med en hånd på hendes guidede han hendes hænder i at fjerne hans klæder, og den hvide og rød orange pels kom til skue for hendes åsyn.

Bestemt pressede han sine læber mod hendes, ledende hende mod sengen, hvor han legende puffede hende ned på den med et skævt smil, hvorefter hans øjne stirrede forgabt på de sandfarvede dale og bakker. Med et adræt hop mødes pels mod mod hud, han skulle nok gøre sit for at holde hende varm.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13