Det er alt sammen en del af titlen.

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.09.2017 20:25
Det var højlys dag med solen der kiggede frem fra tid til anden imellem de skyer der hang på himmelen. De truede ikke med regn med sørgede alligevel for at Merry blev nød til at samme sin kappe omkring skuldrene fra tid til anden for at afvise kulden. Hun blev dog nød til at holde sin ryg rank oppe på hesten som hun red forbi markerne som blev høstet.

"Og med de sidste marker i syden som vi gjorde færdige sidste måned vil der både være nok til vores bønder og til at tage flere vogne med på markedet i hovedstaden." forklarede den ældre mand der gik ved siden af hesten. "Meget vel, jeg ser til at de sørger for at få solgt hvert eneste kort" svarede Lady Linley sin ansatte. "De kan trygt stole på vores hold! Fantastiske handlende med en passion for deres arbejde"

Merry nikkede godkendene inde hun kiggede ud over det land der havde gået i arv i hendes familie i generationer. Som nu hvilede på hendes skuldre. Det var noget hun var født til at bære, det var en del af hendes navn, en del af hende.
"M'lady?" afbrød den ældre herre, hendes tanker. "Ja? ehm hesteopdrætningen. Hvordan har den været i år?" spurgte hun til hvorefter manden holdt en enetale om hvilke heste der havde være drægtige med hvilke hingste.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.09.2017 20:34

Jack vidste ikke hvordan han var havnet her han måtte ha taget fejl men det var ikke noget han kunne ratte op på han kikket lidt rundt og så på de mange forkslige steder der var marker og så meget mere han måtte passe på her der var sikker mennesker som jaget sådan nogle som ham her,jack hadet igen taget sin hætte tæt om sig og gik mellem træerne. Der var mange nye lyde nogle Framdet andre hadet han hørt i skoven dog gik han lidt længer ned på alle 4 da han hørte stemmer det var mennesker det kunne han se og lugte han knoret lidt og gemte sig godt ørne var helt oppe og øjne stift rattet mod de personer som var der ” det bliver en god høst i år Fruen har gjort det godt må man sige, ” de to mænd gik og Arbejdet hårdt med at fælde træer. Det var sært jack hadet ikke set folk tage skade på skoven før nu
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.09.2017 20:40
Merry nikkede erkendende til hvad manden fortalte hende inden han bukkede for hende for at vende tilbage til hans eget arbejde. Hun tog er kig ud over landskabet igen hvor hendes øjne hvilede hende imod den mindre skov landmændende fældede træer i ny og næ. "Hva helved?!" var der så en af skovhuggerne der råbte da han havde fået øje på noget der holdt øje med dem imellem træerne. Han hævede sin økse og kastede den i retningen af den pelsede skabning ha havde fået øje på. 

Merry fik noget af en overrasket ansigt og rettede sin hest i retningen. "Hr. Lodgin? Hvad i al verden foregår der?" sagde hun inden han kunne nå at tage sin partners økse og kaste den også. "Skov monstre m'lady. Jeg beskytter blot kvinde og børn fra at den kommer nærmere" forklarede han og pegede i retningen han havde set skabningen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.09.2017 20:48

Jack hadet rejst sig op og løbet sin vej øsken hadet ramt ham i armen og han måtte halte noget af vejen ” pokkers også ” svaret han surt mod sig selv men han miste for meget blod og han ledte sig op af et træ for at hvile sig han vidste det var dumt at at han kom den vej mennesker var jo kendt for at Angribe først og spøger bag efter dumt af ham men jacks syn begyndte at falke lidt og han faldt om ved træet det gjorder ondt og det eneste jack kunne nu var at håbe på en eller anden fandt ham jack var stadige i mennesket tøj og hadet hætte over hovet. Men blodet Drypped til en lille pøl og bare lægge der ind til nogle prøvet at finde ham ” jeg ramte ham sku m”ledy se blod ” den gammel mand penget ned mod sporen
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.09.2017 20:55
Lady Linley gav manden et hårdt autoritært blik, som han næsten krøllede sig sammen under, inden hun satte sin hest efter "skabningen" han tilsyneladende havde gjordt skade på. Det tog ikke lag tid til hest før hun stødte på.. det var da en person var det ikke. Hun trådte forsigtigt af sin hest med et mistænksomt blik.

"Jeg undskylder på min ansattes vegne. Han begik en fejl i at angribe." startede Merry ud men forstod nu godt han havde angrebet personen. Halvdyr havde det med at være aggressive da de ikke levede så civiliserede som elvere, dværge eller mennesker. Da hun kom nærmere kunne hun se at skabningen ikke længere var ved bevidsthed, hvilket fik hende uden tøven til at sætte sig i hug ved hans side. Hun løftede hans ret tilskadekommede arm og så såret an.
Det var kun overfladisk men det blødte en del. Ud af hendes bæltetaske hev hun et stykke stof frem som hun bandt overraskende stramt omkring hans skulder for at stoppe blødningen lidt. Hvorefter hun lagde en anden rundt om såret. Hun hev så en lille falske frem med valmuemælk frem som hun, dog lidt forsigtigt, fik ham til at drikke ved at holdt hans hoved tilbagelænet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.09.2017 21:17

Jack Piv lidt da hun begyndte at lave hans arm men han bevæget sig stadige ikke da hun lænet hans hove tilbage, kom våben skjolde frem med en pote og ild rundt om kræng den det vat teng til han var Adelige slægt den glimtet i sol lyset og man kunne se den var lavet af guld jack åbnet stille øjne men hadet ikke kræfter til at holde dem åbne ” mit navn jack ” svaret han og faldt sammen igen det kunne godt være det ikke var så stort et Sår men det hadet blodet meget da den var kommet tæt på en plus åre jack lå bare stille der og kunne ikke gøre noget dog kunne han høre folk og mennesker om kræng sig en hest var der vist også men så blidt det lidt sort og han ud kom med en træt sukken og bliv slap
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.09.2017 21:24
"Hej jack" svarede hun ham bare imens hun rensede hans sår. Der var ikke så meget andet hun kunne gøre for ham midt inde i skoven. Hun kunne ikke løfte ham op på sin hest selv og at løbe efter hjælp ville være for risikabelt at efterlade ham alene. Hun kiggede ned på det lille våbenskjold lidt forvirret over det da hun aldrig havde set der før eller kørt om en halvdyrs familie. Noget de måske havde internt.
Hun lade hans hoved forsigtig ned i græsset og satte sig ved hans side. Hun trak sin kårre, et meget tyndt svær. frem og begyndte at pudse det med et lommetørklæde for at få tiden til at gå. Såret var stoppet med at bløde og alt han havde brug for nu var hvile.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.09.2017 21:33
Jack lå stille og rolige han vidste ikke hvor langtid han hadet lægget der men da han Vågnet igen var solen ved at gå ned. øjne åbnet sig rolige og jack kikket op der var mørke skure over alt men solens stråler gik i gennem den,, hvordan var han havnet her....men jack kom hurtigt i tanke om det og ratte sig hurtigt op vinden tog til og en ild sværd kom frem hans tænder var blotte. Men der var ingen at se ikke fra hans syns vinkel af sværdet lyste som et bål og var meget varmt men jack mærkes ikke af ilden fra hans familie ørne og blikket var ratte i mod hvor den gammel mand bode og hans knoret mod stedet...”ARE..(piv)” armen gjorder ondt og han husket ikke at manden hadet ramt ham men der var kommet forbinde på hadet han gjort det selv eller var der en anden som hadet været til stede
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 05.11.2017 19:30
Merry gjorde en sidste bevægelse inde hun satte sin kårre fast ved sin side igen og rejste sig op. Hendes blik faldt igen ned på ulvedrengen. "Er du vågen?" spurgte hun med hævede øjenbryn.
Hun havde tænkte sig at gå ud i skoven for at skaffe nogle urter til når han vågnede men hvis han allerede var ved at komme til bevidsthed var der ingen ide i at gå nogle steder. Merry satte sig ned på hug ved hans side og lagde en hånd imod hans pande. Ingen feber heldigvis, så der var ikke gået nogen infektion i såret.
"Hvordan har du det?" spurgte hun lavmælt da hun alligevel var så tæt på ham og høje lyde ville måske bare oprive ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.11.2017 19:22
Jack vendte hovedet lidt og bliv lidt overasket over der var en ung kvinde over ham. jack rystede på hovedet og følte sig dårlige men det var vel nok på grund af blod mangel, han løfte sig selv still lidt op af træet og så lidt underen på kvinden og så ind mod skoven, var der ikke noget med en mand der hadet kastede en økse efter ham eller sådan ” jeg følger mig lidt dårlige men er oki tror jeg ” svaret jack stille og lage ørne ned hvordan hadet denne kvinde fundet ham så hurtige ” undskyld men hvad skete der.... og hvem er du ??” jack tog sig lidt på armen og så ned på den der var ingen tvil om den gammel mand hadet ramt godt... blikket bliv vendt mod kvinden hun virkede meget venlige ørne vendte sig og de skabe tænder kom stille til syne da han smilte lidt mod hinderne hun måtte være hans redigerings kvinde men han måtte lige vente ogs høre om han hadet gætte regitit jack hadet buen rundt om sin skulder men ingen sko overhovet det brevøset jack slet ikke da han ikke kunde mærke kulden overhovet

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 08.11.2017 14:15
Et bredt, lettere moderligt smil bredte sig på Merry's læber inden hun rejste sig op og børstede sine hænder af.
"Det så ud som om en af mine ansatte forvoldte dig skade. Så jeg agtede at rode bod på det." forklarede hun. Hendes opmærksomhed gik så til hendes hest som hun begyndte at gøre rejseklar igen.

"Hvis der er noget jeg kan gøre for at gøre op for den skade du er kommet til må de sige til. Mit navn er Merry Lindley." gav hun som svar på hans spørgsmål. hvis han viste noget m hvem der ejede området ville han godt vide hvem hun var på efternavnet. Men det var hun faktisk ikke så sikker på.

"Jeg er grevinde af store dele af områderne her" forklarede hun "så du kan næsten bede om hvad som helst" afsluttede hun og vendte sig igen imod ham med sit venlige smil og ranke ryg der fik hende til t se højere ud end hun egentlig var. I det hele taget var hendes udstråling meget autoritær. Man kunne se at hendes opvækst havde været præget af vindene om at hun havde mange menneskers liv på sine skuldre. Så derfor skulle hendes skuldre kunne holde til det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.11.2017 17:06
Jack tænke efter tænk som over hvad det var hun sagde det lød meget fint alt sammen. Dog hadet han været meget på farten og var træt og sulten måske..” tja jeg har været meget rundt på det sidste og har brug for at hvile mig lidt inden jeg tager længer ind i skoven ” kom det fra jack ørne ratte sig stille op og så vunderne ned og op af hinden jack var nemlig på vej hjem men hadet valgt at jage de sidste ting til vinternen jack sukket hun virkede nu meget sød hinde Merry jack bukket sig stille ned,

” mit navn er jack men de fleste kalder mig for Choie ” svaret han og bukket rolige han svaret så der efter noget tid i mellem ” jeg er hvad i kalder for Prins af ulve klangen ” jack løfte sig stille op selv om det gjorder en smule ondt i hans arm jack håbet på at denne Marry ville sige oki for få hvile sig lidt de efter de mange eventyr han hadet været på jack kikke lidt rundt han var nymalt ikke så meget for mennesker da mange af dem Røde deres skov og vis de ikke snart stoppet ville dyre livet blive meget vred i sær halv dyrene.” og jeg står i livs gel til dig marry vis ikke du hadet beslutte dig for at komme .guderne måtte vide vad der så hadet været sket med mig ”

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 11.11.2017 16:49
Merry hævede lidt øjebrynet da han nævnte hans titel som prins af ulveklanen. Enhver kunne vel sætte en titel på sig selv, men hun besluttede sig for ikke at nævne noget yderligere omkring det. "Ja isari må have et godt øje til dig" sagde hun inden hun nikkede kort. "Du står dog ikke i gæld til mig.. Tvært imod, jeg er ansvarlig for mine ansatte hvad end det laver så de var min pligt at tage mig af den skade bonden havde forvoldt."

Hun kiggede tilbage på sin hest og trådte så tilbage for at gør plads. "Har du brug for et bedre sted at hvile dig.. Choie?" spurgte hun og satte sig ned på det ene knæ med hænderne ude til at kunne give ham et løft på den ene fod så han kunne komme op på hendes hest.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.11.2017 17:33

Jack så lidt ned mod kvinden og smilte til Marry og så på en hest stille gik han hen mod den og støj stille hånden over den det var et flot væsen men jack brød sig ikke om at rinde på en hest han var hurtigere på bene men han hoppe dog op på den og rakte hånden ud mod Marry ” kun 2 gang jeg ridder på sådan en væsen ” sagde han glad og lidt stolt og vente lidt med at Marry tog jacks hånd det var måske ikke helt regitit det navn han hadet givet hinden men han stolte ikke helt på mennesker og med gode grunde. Jack kikket rundt og snuset stille til den friske luft det var nu skønt at snuse til ” luften er ren her i forhold til nede i jeres by ” svaret han ærlige og kikket lidt rundt der måtte også være god jagt forhold her men det tænke jack ikke på lige nu ørne bliv dog lagt lidt tilbage og kikket igen ned mod Marry.” jeg håber du kan sidder her ” kom det gald fra jack og vidste ikke helt hvad han skulle sige

vinden puste lidt  og solen var varm lige nu så det var regtit  rat at sidde her lige nu jack tænke lidt over hvordan Marry mund boget han sukket dog lidt stille og vidste ikke helt hvad han skulle gøre ellers det hele var lidt nyt for ham men han holdt dog  lidt øje med om de mennesker som fik skadet ham skulle komme tilbage
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 11.11.2017 17:48
Merry grinte lidt over at det var kun anden gang havde havde riddet på en hest inden hun afslog hans hånd ved at ryste lidt på hovedet. Hun gik hen og tog tøjlerne fra hesten og begyndte at trække den afsted i den retning de kom fra.
"Ja her er langt friskere herude da jeg har aflukket området fra civiliseret berøring. Det eneste jeg tillader er vedligeholdelse af stiger og veje" sagde hun hentydende til grus stige de gik på. græsset var højt nok til at gå ind og rør ved både hendes og hestens ben men man kunne stadig tydeligt se hvor de gik og hvor de var på vej hen. Dog da de var kommet et stykke drejede hun af så de ikke ville ende ud ved bøndernes marker og stalde. "Hvad lavede du overhovedet i området? Vi ser ikke mange af din slags.. halvdyr altså" spurgte hun da træene begyndte at være færre og hendes gods begyndte at vise sig i horisonten.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.11.2017 17:58
Jack kløet sig lidt i nakken og vidste ikke hvordan han skulle sige det ” tja det.. bliver svære for min folk at finde mad når det begynder at blive kold. Vi lever af skov dyr forstå du og de fleste lægger sig i hi nu her så må vi komme lidt længer væk hjemme fra , og så er der også lidt med min far at gøre at jeg ikke ville hjem med det samme ” sukket jack stille og så ned i jorden men kom så med et varmt smil igen. Men det var vel sådan at leve inden i en verden hvor ens skæbne næsten var forsejlet men jack var en fri ulv lige pt. Jack rystede på hovedet lidt for at få kontrol over tankeren ” jeg var på vej hjem da en af dine men kastede en øsken i mod mig. Han troede vel jeg var et monster eller sådan noget ” sagde han med et grin på læben det måtte ha set lidt sjovt ud over den gammel mand var kommet løbne af sted men vidste ikke helt hvordan han skulle klare jagten nu hvor hans arm var skadet

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 11.11.2017 18:04
Merry nikkede lidt imens hun stadig holdt blikket fremme for sig. "Landbyen har oplevet ulvehunde og andre dyr der har kommet og stjålet alt fra gårddyr til mad direkte fra deres lader ås jeg kna godt forstå han reagerede sådan. Men igen undskyld på hans vegne. Det kan være svært at se forskellen på afstand" forklarede hun inden hun åbnede en lav port der første ind til en lille gårdplads hvor der var stalde med heste i på hver side. Hun trak hesten ind i sin fold og tog tøjlerne af den. 
Det samme gjorde hun med sadlen efter hun havde hjulpet Choie ned.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.11.2017 18:16

Jack kikket lidt og lage ørne lidt ned folk kikket lidt efter ham af dem som var ude han hadet det blik folk sendte ham nogle gang, men han tog opmærksomheden hen mod døren som hun tog nu var han altså inden i et menneskes hus vis hans far vidste det ville han slå ham ihjel for det sådan var jacks far men der var vel også fordi folk ødealge så meget af skoven hjemme hos ham. Jacks øjne kikket meget rundt så det var altså en stal der lugte meget af dyr her inden. Så jack kunne ikke luget andet lige pt dog vidste jack ikke hvad mere han skulle sige men måske kom Merry op med noget som han gik og enlige ville jack ikke så meget ind på sin familie ” såå hvad så nu ?” sagde han lidt håb fuld på der skulle ske noget det var svært at finde ud af hvor han skulle gøre af sig selv lige nu der var så mange nye ting han ikke hadet set før som sådan men der var altid noget nyt af se jack lovret lidt med halen og gik rolige rundt for at se på de ting som bare her i Stalden 

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 09.01.2018 22:08
//vi finder en anden tråd :D den her er lidt død for mig kan ikke finde på mere //
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 4 | I dag: 13