Archeon Mallery

Archeon Mallery

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 184 cm

lurifax 06.09.2017 15:06
Stemningen var fantastisk på det halve svin. Lyden af glade gæster fyldte kroen op, samtidig kunne man høre nogle havde lagt an til en seng. Ikke ualmindeligt på disse kanter, desuden noget Archeon selv holdte meget af. Han havde fået bevæget sig ind på det halve svin denne aften, da han havde en fri dag - ingen tvivl, den skulle bruges på nogle øl og dram på det halve svin. Det var så sjældent han kom ud, derfor var dette en sjælden gang.

Han havde sat sig op i baren, og spillet nogle terninger med de andre, inde en havde spurgt ind til nogle af hans bedrifter, uden at prale yderlige havde Archeon fået et krus med øl til og fortalt en historie.
"Det var sådan jeg sørgede for maden til befolkningen." lød det med et smil, inde han grinte og slog i bordet sammen med de andre.
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 225 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 15.09.2017 12:34
Travlhed var et sjældent syn på Det Halve Svin siden Kiles Orden havde indført udgangsforbudet, så Telma gjorde alt hvad hun kunne for at holde på folk når de var der! Og hvis tiden stak fra dem og de ikke nåde hjem før mørkets frembrud, jamen så havde hun da værelser nok til at sørger for det også!

Men selvom Telma var optaget af at kommanderede sine børn rundt som en hærføre på slagmarken, havde hun altid et godt øje for muligheder. Eller i dette tilfælde, et godt øre. Lyden af bankende næver mod bordet var oftest et godt tegn. Var der kommet en skjald forbi, eller var det for meget at håbe på?
Telma stak hoved ud fra baglokalet, og det tog hende ikke mange sekunder at opdage kilden. Ikke en skjald, men heller ikke helt uinteressant. "Clarissa, du har køkkenet!" kaldte hun tilbage ud i baglokalet, inden hun trådte ud i krostuen.

Telma gik over til Archeon og byttede hans tomme krus ud med et fyldt "På huset" hun sendte ham et varmt, skævt smil "Jeg nyder altid en god historie" sagde hun og lænede sig en smule fremover baren.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 225 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 14.12.2017 17:27
(lukkes)
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"