Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 22:17
"lyv ikke for mig Chiaki" siger han, stadig med sin rolige stemme. "kom herhen".

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 22:28
Nearyn rækker en hånd frem. og tager blidt fat i hagen på Chiaki. "Du har ikke givet mig en grund til at være utilfreds Chiaki. så du behøver ikke frygte mig." han stryger hende over kinden og tager så hånden til sig. Han smiler venligt til hende. "men hvem er denne Zay som lader til at mene at du skal gøre rent i hans telt?"

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 22:41
Nearyn smiler beroligende til hende "du behøver ikke gøre hans telt rent for ham." siger han med en afvisende håndbevægelse. det virker kort somom noget går op for ham han rækker igen hånden ud og ligger den på hendes kind. "Du godeste Chiaki hvordan i alverden er det dog du ser ud? Du har været væk fra huset længe, men jeg troede du havde ly i de dage" Nearyn ser reelt bekymret ud. "Kom, lad os finde dig noget rent tøj. Er du kommet til skade derude?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Zhasmina Sorosa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Zhas 21.06.2007 22:49
Hun kom let forpustet løbende udenfor døren.
Men stoppede op og beherskede sin vejrtrækning inden hun gik indenfor,
så rundt inde i huset, og gik lydløst op mod sit værelse.

Billede Fundet
Zhasmina:
Billede: http://www.photobucket.com

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 23:33
Nearyn så efter Chiaki. Det forklarede jo en del om hendes reaktion da jeg satte hende på plads. Måske skulle jeg sætte lidt tid af til at få læst lidt dybere i mine ansattes tanker og hukommelse. Han rejser sig og går nogen skridt til venstre inden han lader toppen af hullet åbne sig igen. Han sætter sig ned og atter engang dannes en stol under ham. Han venter på at Kyo kommer op.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 23:42
Nearyn lader vandet stige. på et tidspunkt måtte kyo nå op til kanten, sammen med resten af vandet. Nearyn småklukker lidt da det går op for ham at kyo ikke har opdaget at der er åbnet og lader glødestenene på væggen forstærke deres lys lidt mere.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 21.06.2007 23:57
Nearyn lænede sig tilbage i stolen. Hans ansigt lagde sig i sine normale folder og satte en tot af hans lange sorte hår om på ryggen. Han kigger ned på kyoshiro som prøver at få stabiliseret sin vejrtrækning. Han smiler lidt indvendigt. Dæmonen her var en af de mere stædige. Nearyn placerede sine albuer på stolens armlæn og satte fingerspidserne imod hinanden han lagde det ene ben over det andet og lod sine tanker fare et kort øjeblik inden hans blik vendte tilbage til dæmonen på hans kældergulv. Han sagde intet. Han så blot tavst på kyoshiro imens han overvejede hvorledes han kunne ydmyge ham yderligere. Nearyn fandt sit svar og sagde:

"Der er endnu én ting jeg vil have dig til at gøre inden du kan forlade stedet for i aften"

Nearyn flyttede den ene fod få centimeter nærmere kyo.

"Mine støvler er ikke blevet renset i et langt stykke tid. Slik dem rene" de sidste ord blev givet som en ordre for at nearyn ville være sikker på ikke at skulle gentage sig. Han sad blot i sin stol og betragtede Kyo, imens han ventede.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 22.06.2007 00:10
Nearyn ignorerede med indøvet perfektion den sure dæmon foran ham. Som en ny Bledan tænkte han skælmsk. "hmmm... du mangler lidt på snuden af den her" han rækker sin venstre støvle frem igen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 22.06.2007 00:22
"som jeg sagde. Der mangler lidt på den her. Jeg kan ikke have halvt rene støvler på. Vær grundig og slik dem efter en ekstra gang" Igen giver nearyn de sidste ord fra sig som en ordre. Han hviler sit hoved i sin ene hånd og lader Kyo gøre sit værk.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 22.06.2007 00:29
Nearyn ser på støvlerne. "Storslået. det er du jo god til. måske skulle jeg få dig til at gøre det hver dag. jeg kan ikke huske hvornår mine støvler sidst var så rene. hmmm ooh jo vent det kan jeg." Nearyn kigger på Kyo "intresseret i det job?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 22.06.2007 00:37
Nearyn rejser sig "javel så" han vender sig om og skridter imod døren. Han stopper i døråbningen og kigger sig over skulderen "Så ville jeg gøre mig umage for at vise min underdanighed og respekt overfor min herre for fremtiden, hvis jeg var dig." hans øjne er fulde af løfter idet han siger "for ellers er jobbet dit" Nearyn går ud og op ad kældertrappen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 22.06.2007 18:22
Anolicia satte forsigtigt fødderne ned på den velkendte jord. I starten støttede hun sig lidt opad Bledan, men fik sig så rejst sig ordenligt. "Det var.. En interessant oplevelse.." Sagde hun med et smil og kyssede så Bledan på kinden. "Tak! Det var fantatisk!" Med den ene hånd satte hun noget hår bag sit øre og sukkede let.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 22.06.2007 18:27
Anolicia lo let da Bledan rødmede, og aede kort hans kind, med sine knoer på den ene hånd. "Du er så kær, når du rødmer, kæreste.." Hun blinkede så lidt med øjnene og så ned i jorden, med røde kinder. Nu var det hendes tur til at rødme. "Jeg har jo aldrig fløjet før.." mumlede hun en anelse flovt.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 22.06.2007 19:21
Anolicia så roligt op på Bledan igen, da han lagde en finger under hendes hage. "Det lyder skønt.. Til begge ting.." Svarede hun kort og tog blidt fast i Bledans hånd, for så at gå ind på Manor, med ham.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 22.06.2007 21:27
Nearyn rejser sig fra sin stol, med et ryk. Mareridtene var begyndt at komme oftere og oftere. Nearyn overvejede kort at afføre sig sit magiske udstyr for at slippe for dem bare et lille stykke tid, men beholdt dem på. Han var ikke sikker uden dem. Han rejste sig fra stolen. Hvad havde han lavet? han var gået op af kælderen efter han havde afstraffet kyo og så... han rystede hoved kort og tog et par dybe indåndinger. med sheer force of mind tvinger han mindet om mareridtet dybt ind bagerst i hans hoved og låser det inde. Han havde underskrevet papirerne der skulle genåbne minerne nordpå. Han var faldet i søvn i sin stol, minderne vendte tilbage. Han rejser sig op og spadsere ud af sit værelse. Han tager ned i badehuset og soignere sig, hvorefter han lader sig påklæde. Han iklæder sig sit magiske udstyr og bevæbner sig med via sanguines. Den skifter til form af en sølvring med en rød sten i. han tager en buketkrystalblomster og går ud og stiger op på Brakiss. Han sætter brakiss i trav imod ballet.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 22.06.2007 23:00
Anolicia slap dog Bledans hånd lige så snart de var trådt ind. "Godnat, kæreste.." Sagde hun kort, inden hun kyssede ham kærligt og forsvandt så op ad en trappe. Selvom de skulle giftes følte hun sig ikke tryg nok endnu til at lade ham komme med sig. Hun gik ned af en del gange, men vejen huskede hun nu i hovedet, hvor hun før i tiden havde været nød til at spørge om vej. Hvorfor det her sted skulle have så mange gange og værelser havde hun heller aldrig forstået.. Men det måtte være Nearyns problem. Da Anolicia kom ind på sit værelse, smed hun straks tøjet, og skævede træt imod sengen. Dog åbnede hun alligevel sit skab og trak en lang nat kjole ud, som hurtigt blev trukket over hendes nøgne krop. I et kort glimt opdagede hun noget skønt grønt stof og hev det så ud af skabet. Det vidste sig at være noget smukt, noget meget smukt, efter hendes mening. Det er jo perfekt, perfekt! Et let og lykkeligt suk kom fra hende da hun hang det smukke ind i skabet igen. Så krøb hun træt ned i sin dyne og lagde sig til at sove. Der gik ingen tid inden lå i en dyb søvn.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 23.06.2007 01:50
Brakiss kommer travene hen imod porten, som vagterne åbner. På ryggen af ham sidder en træt Nearyn. Nearyn stiger af Brakiss og giver tøjlerne til en stalddreng inden han klapper Brakiss godnat og går ind. Hoveddøren hamrer i bag ham og han går ned gennem gangene. Han kunne egentlig godt lide det her sæt tøj. Det klædte ham. Han går op på sit værelse, klæder sig af og smider sig i sengen. det havde været en god aften. ikke kun i festlige henseender, men også en informativ aften. Han faldt hurtigt i søvn.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 23.06.2007 14:41
Nearyn står op og soignere sig. Da han er frisk overvejer han kort, inden han bestemmer sig for at iklæde sig det tøj han havde på i går. Han giver ordre til at få lavet flere sæt. Han sætter sig lidt. Han har ikke helt fået rystet søvnen af sig. Han sendte nogen af sine agenter ud efter Kyoshiro så vidt han erindre. Mon de havde nået ham endnu? Nearyn aktiverede sin divination og lod hans blik falde på sine agenter. Han skar en utilfreds grimasse.

*aktivere divination og dominans*

nearyn lader dem drukne sig selv, alene ved brugen af kropsdominans så de godt ved at de ikke vil, men intet kan gøre ved det.

Nearyn læner sig tilbage og smiler. Det var altid en god dag når man kunne plukke organizationens ukrudt. Den hvide lotus var hans livsværk og han ville ikke lade svaghed blive en del af den.

Hans smil falmer dog. Kyoshiro havde sørme svært ved at blive klogere. Pyt, det kunne han gøre noget ved selv. Siden den sidste forsendelse af magisk udstyr var han begyndt at føle sig mere og mere sikker når han forlod huset. Han kiggede ned på sin højre hånd hvor den sorte silkehandske sad og på sin højre ringfinger hvor Via Sanguines, hans magiske sværd sad i form af en hvidguldsring med en enkelt rubin i. Nearyn smilede og gav ordre til at få brakiss sadlet og bragt ud af stalden. Han gik ned foran huset og satte sig op på Brakiss. Han red imod porten og satte imod ruintemplet.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 10:08
Nearyn vender tilbage på ryggen af Brakiss. Han stiger af og går op af trappen og ind gennem hoveddøren. Han spadsere ned af gangene imens han kigger på alle sine ting somom de var helt nye. Det var rart at være hjemme igen. Han begav imod hovedtrappen og begyndte at gå op imod sit værelse. Han kunne have teleporteret, nu hvor han var tilbage i sit hus, men han ville gerne se sine ting an på vejen. Han kom op til sin værelsesdør. De to vagter trådte til siden og Nearyn lod kraftfeltet falde, og den magiske lås åbne. Han gik ind, og lod døren låse og kraftfeltet rejses på ny. Han satte sig ned bag skrivebordet og lænede sig tilbage. Han var stadig frisk.

*aktivere divination*

Efter noget tid vendte han tilbage til sit normale jeg igen. Han rejste sig. tsk... Cassa Nova.... du var bedre stillet da du var spærret inde i din amulet. Jeg fatter ikke jeg betragtede dig som en trudsel... nej... han har stadig for mange penge, og hans kræfter er store... selvom han er svag i sind og sjæl og lader sine følelser få for frit løb, så vil han sagtens kunne blive en torn i øjet, hvis han gør sig umage... heh.. ikke noget problem indtil videre. så længe vores aftale står ved magt har ingen af os nogen problemer med hinanden. Men den aftale indgik jeg med hans gamle hvidhårede, mere proffesionelle side... mons tro den nye Nova overhoved er opsat på at overholde vores aftale... eller for den sags skyld kan huske den.

Nearyn spadsere hen til en skål i vindueskarmen og tager et jordbær fra den. Han spiser det i 3 bidder, inden han kigger ud på vejret. Han fik flere og flere kort at spille. snart... meget snart. Han gik gennem døren ind til hans soveværelse og lod sig afklæde. Han lagde sig i den store bløde seng og så lidt op på himmel hvælvet inden han lagde sig til at sove.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 11:45
Nearyn vågner senere. Han soignere sig og gør sig i stand. Han lader Brakiss sadle op og tager afsted med en buket krystalblomster. Det var på tide at søge tilladelse til at genopføre ruintemplet. Han red afsted på Ryggen Af Brakiss, afsted imod Slottet, til hans audiens med Lysets Dronning.

//Out

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]