Nearyn Darkstar 21.06.2007 20:50
Nearyns blik forbliver det samme. "Din flabetheder er svære for mig at godtage. Jeg syntes meget bestemt jeg bad dig opføre dig med respekt overfor mig, selv når jeg ikke var til stede. Forstå det her Kyoshiro. Du kan aldrig mere undslippe mig. Du er min tjener og slave for evigt og afhængelig af hvordan du forholder dig til det vil din fremtid ændres. Hvis du behager mig ved at vise dig underdanig og respektere mig så vil det bringe frynsegoder med sig. men hvis du fortsætter i dit nuværende spor, så lad mig forsikre dig for at hvad du oplevede i dag ikke engang er toppen af isbjerget".
*aktivere dominans*
I kyos hoved "for jeg kan knække dig. Få dig til at kravle på knæ og trygle og bede om udfrielse."
"få din hud til at visne og dine kræfter til at forsvinde. lade dig ydmyge og misbruge"
"Knuse dig, ødelægge dig, Destruere dig, tilintetgøre dig"
"Få dig til lige hvad jeg vil uden at skulle bede om det to gange"
"Skære i dig, brænde dig, drukne dig, flå dig, tortere dig, knække dig"
"knække dig"
"Du vil bøje dig for mig af egen fri vilje"
"Du vil slikke mine støvler for i håb om tilgivelse for dine fejl"
"Du er min, og der er ingen mulighed for flugt"
Alt dette kommer i form af en masse hvisken og ondskabfuldt grinende stemmer fra alle sider og de gentager sig og finder på andre ting i samme boldgade osm jeg ikke gider skrive her. stemmerne invadere dit hoved. og larmer løs derinde i 1 meget langt minut inden de stopper og bliver erstattet af Nearyns stemme, klar og fuld af samme følelseskoldhed og autoritet den altid er." Du ville aldrig have været mig en udfordring. Du var altid small fry. Uværdig til så meget som at se på mig. Letheden med hvilken jeg slavebandt dig viser det tydeligere end noget andet. Du har mødt din overmand. Og du er min for evigt".
Nearyns stemme forsvinder i et ekko og stemmerne ophøre.
Nearyn står som han hele tiden har stået og ser på Kyo sit faste borende blik.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master