Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 22:35
Nearyn lader gabriella komme op til sig. Han kigger ned på Kyoshiro "og nu Kyoshiro. her kommer nogen flere detaljer om din nye evighed. Du kan frit tage rundt i verden som du vil. Jeg skal nok kontakte dig hvis jeg har brug for dig. Du er også velkommen her men når du er her gælder et par ekstra regler. Forbryd dig ikke imod mit privatliv, brug kun de rum hvor vagterne lukker dig ind, ødelæg intet... men på den anden side... det har jeg jo allerede sikret mig at du ikke gør" Nearyn taler stadig roligt og venligt, men bestemt. "du kan frit gå" han vender sin opmærksomhed imod gabriella

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:40
Gabriella kiggede lidt på dem begge to og lyttede grundigt til hvad de talte om. Det lød som om at manden var Hr. Darkstars.. Slave? "Nej?! Hr. Darkstar tager da ikke folk som slaver? Det er da fuldstændig respektløst!" Tænkte Gabriella og kiggede lidt på Hr. Darkstar og derefter på manden.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 22:47
Nearyn smiler. han bliver siddende og lader til at betragte sin part som værende gjort. "hmmm. Kyo, hent en flaske nova vin fra glasskabet i ventesalen du gik igennem for at komme herind. der står også glas. tag et til mig og gabriella og hvis du vil så også et til dig selv." må hellere sørge for at det kødhoved bliver mere ydmyg. Han er som en ny Bledan... tsk... tror de selv på at jeg ikke kan knække dem.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:54
"Ehm.. Joe, Hr. Darkstar. Altså, Jeg har hørt rygter om at der afholdes et midsommer bal. Og, De sagde jo at jeg skulle sige hvis jeg var væk. Jeg har jo efterlaft sedler og sådan til Dem når jeg var væk og ikke kunne finde Dem. Men så ville jeg bare spørge Dem om jeg kunne komme med til det bal?" Spurgte hun lidt prøvende. Hun havde aldrig før været med til større sammenkomster end med 5 personer og et bal ville virkelig være en stor chance for hende!

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:01
Nearyn smiler til hende. "Selvfølgelig må du der Gabriella. Jeg skal give skrædderne besked på at lave dig lige hvad du vil til ballet" Han smiler til hende. Da tingene bliver lagt i skødet på ham løfter han en belærende pegefinger "behandle aldrig vin og glas sådan. vin skal behandles delikat og glassende her ligeså" Han sætter glassende og flasken på armlænet. "Gabriella, hvis du vil være så rar" siger han og gestituere imod flaskerne.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:06
Gabriella smilte taknemmeligt til ham. "Og, Jo, Hvis jeg ikke allerede har sagt det. Så endu en gang tak fordi at jeg måtte bo her og.. Jo.." Sagde hun og ville ikke rigtig komme ind på andre ting end det at hun boede her. Til hvad han sagde;
Gabriella nikkede hurtigt og skænkede op i det ene glas. "Jeg drikker ikke." Sagde hun så og ville for evigt og altid holde sit blod alkoholfrit. Hun havde ikke i sinde nogensinde at drikke alkohol / vin / spiritus, så heller ikke begynde nu!

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:18
Nearyn smiler til ham. "Jo da. vist må du så. men husk nu hvad jeg sagde om din opførsel. men tag du bare afsted". Nearyn tager glasset og giver Gabriella et blidt kys på kinden som tak. Han sipper til vinen. "mmm, storslået" han læner sig tilbage.

I hoved på Kyoshiro: "Du kommer til at opleve på din egen person at jeg kan mere end min krop giver udtryk for. Og tro ikke jeg har glemt din straf. Du kan aldrig mere slippe væk fra mig. Der er intet sted at skjule dig. Jeg ejer dig." stemmen slutter af med det samme grin som det grin en ulv ville grine når den har fanget en kanin i en krog.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:22
Gabriella startede med at bakke kort og mærke farven bruse op i hendes kinder da han kyssede hende på kinden. Hun kiggede en smule vagtsomt efter manden og derefter var det som om en byrde fløj væk fra hendes skuldre. Hun smilte varmt til Hr. Darkstar.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:27
Nearyn kigger efter Kyoshiro indtil døren knalder i bag ham. Han ser op på Gabriella og byder hende et knæ hun kan sidde på. "havde du ellers noget på hjertet min kære?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:28
Gabriella blev bare stående hvor hun stod. "Nej, Ikke andet end tak og det med ballet. Det var det eneste." Sagde hun og trak lidt på skuldrende.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:34
Nearyn læner sig ind over armlænet og kysser hende igen. "Nydeligt tøj. Ganske nydeligt. Ny stil, eller havde du bare lyst til at prøve noget du ikke havde prøvet før?" spørger han så med sit sædvanlige varme, venlige smil.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:36
Gabriellas så lidt ned i gulvet og lige som den gamle rødmen var forsvundet brusede farven igen op i Gabriella's kinder. "Nr. 2." Sagde hun kort og kiggede lidt op på ham og derefter ned i gulvet igen. Hendes blik var en smule genert. Også en smule flovt, men mest genert.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:39
Det klæder dig. Det klæder dig så ganske afgjort. Farvevalget står godt til dig og fremhæver din skønhed" Nearyn smiler men laver en lille grimasse og rykker lidt på skulderen. "av... hehehe... jeg har vist på min skulder" siger han med et lille undskyldende grin.

OOC: *host*Massage*hint* jobbeskrivelse *host*... xD

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:42
Gabriella smilte taknemmeligt til ham. Hun så lidt på hans skulder og derefter på ham igen. "Altså.. Jeg kan godt.. Du ved.. Massere dig?" Sagde hun og kiggede lidt ned i gulvet og derefter op på ham igen, med et lille uskyldigt og forsigtigt smil.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:43
Nearyn smiler taknemmeligt. "det ville være sat pris på, tak" sagde han med et smil og drejede lidt i sædet for at vende ryggen imod hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:45
Gabrielle trak tøvende på skuldrende, men gik så lidt tættere på ham og begyndte blidt at massere hans skuldre. Hun havde prøvet det før, så hun vidste hvordan man skulle gøre det, men det var jo forskelligt fra person til person hvordan man ville havde det? Blidt, Groft, Hårdt eller normalt? Det var helt forskelligt!

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:50
nearyn nyder generelt at få løsnet spændingerne i hans skuldre lidt. Han prøvede at lade værre, men hvem kan lade værre med at komme med en tilfreds brummen når man bliver masseret ^^. Han er mest glad for den blide, men brokker sig ikke over nogen af dem. "T-Tusind tak skal du have. Det er alt for længe siden jeg har slappet af for alvor" Han puster ud og slapper af. en behagelig fornemmelse kommer fra ham.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 23:52
Gabriella smilte bare. "Ehm.. Det var så lidt." Sagde hun bare og blev ved med at blidt massere ham. Han lød som om han nød det, så det var vel godt nok. Hun stod bare og masserede ham, med et forsigtigt smil om munden.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 23:57
Nearyn falder så småt i søvn af den kærlige behandling.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.06.2007 00:02
Gabriella lagde ikke mærke til at han var faldet i søvn og blev bare blidt ved med at massere hans skuldre. Hun kiggede en smule kedsommeligt rundt. Hun kunne godt lide at tjene folk, men hun havde aldrig sagt at hun ikke syntes at det var kedeligt?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13