Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 19:49
Nearyn gik ind i sin audienssal og lod sig synke ned i sin stol. det var på tide at tilføje nogen brikker til brættet. Han måtte passe på med hvor mange dæmoner han undertvang sig før tiden var inde, men et par stykker skulle nok være acceptabelt.

*aktivere divination*

Nearyn lader sit blik søge over KL.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:00
Nearyns øjne bliver nærværende igen. han rykker en lok hår tilbage på plads og smiler. "Fundet" siger han med et lille smil inden han igen synker ned i stolen.

*Aktivere divination og dominans*

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:20
Nearyn smiler og vender "tilbage" til darkstar manor. Han sætter sig til rette i sin trone og dirrigere Kyoshiros krop afsted med sin dominans imod audienssalen hvor han selv sad.

Til venstre og ind igennem dobbeltdøren

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:29
I det store blankpolerede rektangulere stenrum han kommer ind i er der, modsat indgangen en stenforhøjning hvorpå der står en trone. i tronen sidder en mand. Autoriteten lyser ud af ham med en kraft der ville få en kejser til at miste pusten og gå i koma. Alt i rummet er indrettet til på ubemærkelig vis at give personer fornemmelsen af at ham i tronen bestemmer ting. lyset falder helt rigtigt. perspektivet er rigtigt. de kolde farver i stenene er rigtig. det hele er ubemærkeligt, men hjælper meget til med at få fornemmelsen af at man står over for noget større her.

Nearyn som sidder i tronen ser ingen grund til at lege hr. flinkfyr med en dæmon. Jeg ville sansynligvis give et dårligere indtryk ved at være rar end jeg ville ved at være mig selv, og desuden er det jo ikke fordi at han får lov til at fortælle noget som helst jeg ikke vil have ham til for fremtiden.

Han kigger ned på Kyoshiro uden at bøje hoved. "Velkommen til mit hjem, dæmon. Vi har ting at diskutere"

Nearyns attitude er som han virkelig er. 100% tom for følelser. ren is, stål og kontrol inkarneret i menneskeskikkelse og hans blik hviler fast på kyo. Hans kropsholdning og den gustne fornemmelse man får fra ham får det til at virke somom at farverne bliver suget ud af hans omgivelser.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:42
Nearyn forbliver uændret. "dine indsigtsløse påfund rører mig ikke dæmon. Men jeg tager ikke vel imod dine trusler. Din straf vil falde efter vi har snakket". Nearyn rører sig ikke. alt ved ham giver indtrykket af at han selv syntes at han sidder med alle kortene lige nu. "Men først... en mere passende scene. Den nuværende huer mig ikke." Bøj dig. begge knæ på jorden og panden imod gulvet.

Nearyn er holdt op med at lade en stemme lyde i Kyos hoved i stedet lader han bare dominansen træde direkte ind i kroppen. In other words reagere kyos krop af sig selv og uden egentlig årsag... lader det til X3.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:52
"Jeg bryder mig ikke om din tone. og som jeg sagde før. jeg bryder mig heller ikke om synet af dig der vover at se op på mig" dig og mig bliver betoner lidt ligesom du var en hare der vovede at nidstirre en ulv. Bøj dig igen. og denne gang bliver du dernede.

OOC: har lige bestemt mig for at når mine tanker er markeret med rødt er det dominans^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 21:00
"nu kan vi snakke. Jeg har bragt dig hertil for at høre fra din egen mund hvilke kræfter du ligger inde med" konstaterende tonefald. somom han ikke engang selv syntes spørgsmålet er underligt.

OOC: whaaaaaat? løber lige med hunden. er tilbage snart^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 21:24
Nearyn ser misbilligende på ham idet han går fra at bukke til at sætte sig ned. "aaaah ja. i dæmoner og jeres formidable magiske atunement. Måske skulle jeg springe formaliteterne over og gå direkte til sagen." Nearyns blik bliver om muligt koldere og mere kynisk idet han siger. "hvad for et spørgsmål det er? det er da kun naturligt for en herre at vide hvad hans slaver kan." siger han med antydningen af et sadistisk smil.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 21:31
Nearyns ansigt bliver om noget, mere ondskabsfuldt og ... (forestil dig scar som han ser ud da da han siger "lige præcis" da Banzai spørger om de skulle have dræbt mufassa. noget i den retning). Han læner sig en smule frem og spørger uden at tage hensyn til alle kyos ord. "Fortæl mig dit fulde navn"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 21:36
Gabriella vågnede langsomt op oppe på hendes værelse. Hun lå lidt og kiggede op i loftet imens hun tænkte lidt på hvordan hendes liv havde udviklet sig imens hun var kommet til arbejde her hos Hr. Darkstar. Hun smilte kort og slog kort dynene væk. Derefter redte hun sengen og gik ud på badeværelset. Hun klædte sig af, Det vil sige, Hun tog underkjolen af. Derefter tog hun et bad og tørrede sig så. Hun fik tøj på, som bestod af en rød ''T - Shirt'' som gik til lidt under brystet? og en lang rød nederdel. Alt med guldglimmer i kanten og lavet af silke. Hun havde stadig de to kæder på. Den ene var den hun havde fået af Hr. Darkstar, så hun kunne teleportere sig til sit værelse og den anden den hun selv havde lavet. Hun fandt derefter et silkesjal, gennemsigtigt, som hun lagde i sine arme og to små røde sko. Hun redte sit hår og så ned ad sig selv - Perfekt!

OOC; Tøj, Sko, Kæder, Sjal og alt det der resultere i at hun har det samme tøj og sådan på som på billedet!

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 21:42
Nearyn smiler lige så ondskabsfuldt, men hans smil er også triumferende idet han siger

"Kyoshiro Pyronia Sitanus, fra og med denne stund på denne dag og for resten af evigheden..." kunstpause^^ "... er du min slave".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 21:44
Gabriella smilte for sig selv. Hmm, Hun gik derefter stilfuldt og elegant ud af sit værelse. Hun begyndte at lede efter Hr. Darkstar. Hendes læber var formet i et forsigtigt smil og hendes mimik var heller ikke værst.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 21:58
Nearyn klukler. "Nyd du de ord. det bliver nemlig sidste gang du siger dem til mig eller om mig. her er dine ordre. Det er dig forbudt at påføre mig fysisk, mental eller åndelig skade eller skade mit renome. det er ligeså forbudt for dig, så meget som at prøve på det. det er også forbudt dig at forsøge at få andre til det eller gøre noget der potentielt kan føre til at de ville gøre det. Det er dig forbudt at skade min organization på nogen måde, eller få andre til det, eller gøre ting der potentielt kan føre til at andre ville gøre det. Du skal omtale mig og opføre dig med respekt overfor mig også når jeg ikke er til stede. Du skal følge mine ordre og det skal du gøre uden tøven. Det er dig forbudt at opføre dig dårligt overfor eller på nogen måde skade folk der bor i dette hus eller er gæster. De her ting befaler jeg dig ved dit navn Kyoshiro Pyronia Sitanus." Nearyn læner sig tilbage. Han ser gabriella for sit indre øje. Hun skal nok finde vej herned. hun ved jo at jeg ofte er her.

Han kigger ned på Kyo. "nu er det ikke nødvendigt for mig at rode i dit hoved længere for du kan aldrig igen fornægte mine ordre" Nearyn griner for sig selv. Han nød kontrollen. "det er ikke nødvendigt..." han løfter smiler et ulvesmil "men det betyder ikke jeg ikke gør det".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:02
Gabriella hørte nogen råbe skældsord og blev en smule forskrækket. Var der mon nogle der sloges? Hun rystede kort på hovedet og efter at havde ledt et par steder slog det hende pludseligt. "Hmm, Audienssalen, selvfølgelig?! Der er han jo så ofte!" Tænkte hun og skyndte sig at gå imod salen. Da hun kom derhen ventede hun dog med at gå ind. Hun kiggede lidt i smug ind ad døren for at se om hun forstyrrede i noget vigtigt.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 22:06
Nearyn smiler. "kom bare ind Gabriella." siger han venligt. For kyo er der pludselig foregået en dramatisk forandring ved Nearyn. Han virker varm og rar og rolig at se på og høre på. "Og du Kyoshiro. Siden du lader til at være i tvivl så vil du for fremtiden kalde mig herre". Han kigger over på Gabriella. og smiler til hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:09
Gabriella gik hurtigt ind og nejede først imod Hr. Darkstar. "Min herre." Sagde hun og nejede så imod den anden mand. "Hr." Mere sagde hun ikke rigtig hun stod bare lidt og så på dem.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 22:16
Nearyn bevæger den ene arm ud i en inviterende bevægelse til gabriella der fortæller at han ønsker hende oppe hos sig. "Denne simple dæmon..." siger han forklarende til Gabriella "skal du ikke tage dig af. Hans navn er kyoshiro og han er helt og aldeles under min kontrol"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:20
Gabriella blev lidt nervøs da manden hvæsede ad hende. Hun lagde ikke rigtig mærke til hvad Hr. Darkstar sagde som hun plejede. "Ehm.. Jeg tror at det kan vente. Ja.. Det kan vente! Jeg går.. Går bare op på mit værelse!" Sagde hun hurtigt og en smule uroligt og nervøst. Hun vendte sig hurtigt om og gik imod døren igen.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 22:22
Nearyn løfter en hånd. "vent gabriella" Nearyn bevæger den ene arm ud i en inviterende bevægelse til gabriella der fortæller at han ønsker hende oppe hos sig. "Denne simple dæmon..." siger han forklarende til Gabriella "skal du ikke tage dig af. Hans navn er kyoshiro og han er helt og aldeles under min kontrol".

OOC: ja det er en total gentagelse af det han sagde før XD

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 22:29
Gabriella stoppede hurtigt op og vendte sig imod Hr. Darkstar. "Ehm.. Okay?" Sagde hun kort og lidt nervøst. Hun blev dog stående og kiggede lidt imod dem. En smule vagtsomt hvilede hendes blik lidt på manden der havde hvæset af hende. "Jeg er ikke noget dumt pigebarn! Jeg er ikke en pige! Jeg er en.. Jeg er en.. Hmm, Jeg er en kvinde!" Tænkte hun kort, men sagde det for guds skyld ikke.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13