Nearyn Darkstar 17.06.2007 20:29
I det store blankpolerede rektangulere stenrum han kommer ind i er der, modsat indgangen en stenforhøjning hvorpå der står en trone. i tronen sidder en mand. Autoriteten lyser ud af ham med en kraft der ville få en kejser til at miste pusten og gå i koma. Alt i rummet er indrettet til på ubemærkelig vis at give personer fornemmelsen af at ham i tronen bestemmer ting. lyset falder helt rigtigt. perspektivet er rigtigt. de kolde farver i stenene er rigtig. det hele er ubemærkeligt, men hjælper meget til med at få fornemmelsen af at man står over for noget større her.
Nearyn som sidder i tronen ser ingen grund til at lege hr. flinkfyr med en dæmon.
Jeg ville sansynligvis give et dårligere indtryk ved at være rar end jeg ville ved at være mig selv, og desuden er det jo ikke fordi at han får lov til at fortælle noget som helst jeg ikke vil have ham til for fremtiden.
Han kigger ned på Kyoshiro uden at bøje hoved. "Velkommen til mit hjem, dæmon. Vi har ting at diskutere"
Nearyns attitude er som han virkelig er. 100% tom for følelser. ren is, stål og kontrol inkarneret i menneskeskikkelse og hans blik hviler fast på kyo. Hans kropsholdning og den gustne fornemmelse man får fra ham får det til at virke somom at farverne bliver suget ud af hans omgivelser.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master