Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 11:42
Nearyn ligger bestikket fra sig og tygger af munden. han tører sig kort om munden med en serviet og lader måltidet fjerne. Han ligger et ben over det andet og sætter fingerspidserne imod hindanden.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 11:44
Anolicia fulgte bare med ind, sammen med Bledan og lod ham føre 'samtalen' med tjeneren. Det skræmte hende alligevel at hun måske skulle giftes med en der behandlede tjenere sådan. "Hvis De synes.." svarede hun kort og gjorder et let neg for Bledan, inden hun roligt gik ud i haven, mod Nearyn, med lange elegante skridt.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 11:48
Nearyn smiler bredt og bedrevidende inde i hoved men lader det ikke komme til overfladen. I stedet nikker han. "Bledan, Anolicia" siger han i anerkendelse af deres tilstedetværelse. "Hvad bringer jer hid?" somom jeg ikke allerede ved det... pfff.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 11:52
Anolicia ignorede den stærke trang til at himle med øjnene. Nearyn vidste alt. Det var en del af hverdagen at vide det. "Jeg vil meget gerne have halsbåndet af.. Hvilket De har lovet mig..!" Anolicia lagde et tydeligt tryk på 'De', for at Nearyn slet ikke skulle glemme han selv havde lovet det. Igen foldede hun hænderne foran sig, og hældede hovedet lidt på skrå.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 11:54
Nearyn smiler. "jamen selvfølgelig." siger han med et smil. "Jeg er en mand af mit ord" han rejser sig op. "løft hoved" siger han idet han begynder at gå imod hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 11:56
Anolicia sank en klump. Nearyn så faktisk ret så truende ud når han gik imod en. Det havde aldrig slået hende før. Hun løftede villigt hovedet, og ventede ellers bare på at få halsbåndet af, så hun kunne vaske det stykke. Det ville jo sikkert også kunne ses, da hun jo ikke havde fået sol på det stykke i lang tid.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 12:01
Nearyn stopper foran hende og rækker begge hænder op imod hendes hals. tager et godt greb i halsbåndet. "Åben!" kommandere han og halsbåndets sammenfatninger springer op. han står lidt med det og sætter det så ind under sin jakke. "således" siger han med sit sædvanlige smil. han sætter en hånd under anolicias hage og holder hendes hoved løftet. han drejer det forsigtigt fra side til side imens han kigger på halsen. "ingen skrammer, ingen sår. Det var godt" han slipper igen. "det ser alt sammen fint ud."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 12:06
"Tak.. Herre.." Ordet behager endnu ikke Anolicia det mindste. Det føles så nedladende, når hun selv er vant til at være af højeste rang. Bare for at sikre sig at halsbåndet praktisk talt ikke havde suget alt magi ud, trådte hun et skridt tilbage, og rakte sin hånd frem. Straks blussede en blå flamme op, men forsvandt straks igen. "Tak, endnu engang.."
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 12:11
IC:"Fornøjelsen er helt på min side. Du er stadig lige så velkommen her som du plejer anolicia, og dig bledan... tjaah.. det ved du..." Han nikker farvel til dem begge. han begynder at gå op ad havestien da han stopper. "dit gamle værelse er fortsat dit og vil forblive urørt" siger han så over skuldren til Anolicia. Han går igen.

Aktivere dominans.

stemmer høres i begge jeres hoveder. det er nearyns stemme og den er venlig. "og i har min velsignelse"

Han fortsætter op ad havestien, på vej imod huset.

OOC: min velsignelse som i "ja jeg blander mig ikke hvis i vil giftes". ikke somi "Requirum Anteras Pax, må herren være med dig mit lille lam" velsignelse. xD

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 12:16
Anolicia smilede lidt ved Bledans tanker. Rart endelig at kunne bruge den evne igen. Hun så kort efter Nearyn, men vendte så rundt imod Bledan. "Mig eller min flamme?" spurgte hun smilende, en anelse drillende, hentydende til hans tanker. Lige bagefter kom Nearyns stemme ind i hendes hoved. Hun var dog helt sikker på at Bledan også havde hørt det, så hun kommenterede det ikke videre.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 12:21
Anolicia grinede let og smilede så mildt. "De er kær, når De rødmer.." Hun lagde forsigtigt en hånd på Bledans røde kind og kærtegnede den med tommelfingeren. "Vi må gerne gifte os" sagde hun, mest for at konstatere at de gerne måtte det.

OOC: Det er iorden. Jeg skal alligevel også snart æde.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 17.06.2007 12:21
Tilfreds går nearyn indenfor. Det her kunne bliver mere fordelagtigt end først antaget. Han smiler for sig selv som han spadsere ned af gangene.

// Out - tilbage senere.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 13:14
Anolicia smilede blot og sukkede let. "Det lyder tiltalende, Bledan.. Så tag det som et ja" Svarede Anolicia og aede kort hans kind, inden hun trak hånden til sig, lige så forsigtigt. ".. Og Dryll? Skal han også spise med?" Spurgte hun roligt, uden klage i stemmen. Hun lagde så den samme hånd på Bledans mave, og kløede blidt Dryll under underlæben.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 13:36
"Jeg har ikke noget imod ham, så det passer mig fint, at jeg får ham med.." Anolicia stoppede med at klø Dryll og så så bare op på Bledan med et stort smil. "Vil De virkelig gifte Dem med mig?"

OOC: Det er okay ^_^ Jeg skulle også selv spise.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 13:46
Anolicias øjne begyndte at funkle, da Bledan var færdig. Godt nok skræmte det hende at han havde været sådan imod andre kvinder, men følte sig også meget smigret over det. Forsigtigt tog hun hans hænder i sine og gav dem et klem. Lige nu fortrød hun at hun havde sagt hun gerne ville lære ham lidt bedre at kende, for nu ville hun mere end noget andet gerne giftes. Blidt plantede hun så et kys på hans læber, men det blev dog meget kort.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 14:02
"Jeg regnede skam heller ikke med at han ville bide mig.. Og jeg synes også De er vidunderlig!" Anolicia lagde forsigtigt hovedet ind til Bledan, og nød ellers bare hele scenariet de havde fået gang i ude i haven. Hun lagde roligt, og prøvende armene rundt om Bledans nakke og løftede så hovedet fra hans bryst for at kunne se op på ham, med stadig funklende øjne.

OOC: Okay ^____^ Men, jeg skriver altså ikke min msn her, men jeg er jo så den næste der vil have dig som kontakt person xD
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 14:12
Anolicia elskede allerede de små kys, og besvarede kysset på munden. Hun ville ikke slippe det, men blev jo så nødsaget til det. "Ja.. Jeg elsker Dem, Bledan.." svarede hun roligt og så op på Bledan, med nu nogle mere blide øjne.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 14:18
"Det her er ellers meget godt.." svarede Anolicia kort med et grin. Hun tog dog ikke sine arme væk fra Bledan, men blev stående, i håb om at det her aldrig ville ende. "Men jo, det kan vi skam godt" Endelig lod hun sine arme glide ned af Bledans skuldre og bryst, indtil de hang ned af hendes sider.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 14:25
En let rødmen kommer straks over Anolicias kinder, da Bledan kærtegner hendes kind. Forsigtigt giver hun hans hånd et klem og smiler så, da den røde farve er blegnet. "Celas?" spørg hun forundret og ser op på Bledan. "Hvad har han gjort?"
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 17.06.2007 14:33
"Javel.. Skal vi så gå?" Spurgte Anolicia roligt og smilede mildt, inden hun forlod Darkstar, selvfølgelig hånd i hånd med Bledan.

OOC: Jeg starter på Kroen (:
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13