Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 16:31
Nearyn vågner. Han stiger ud af sengen og er ved at snuple i dynen. Han soignere sig (den korte udgave af min normale beskrivelse XD) og sætter sig bag sit skrivebord. Han lader sin divination slå ind.

Kort derefter slår han op i en høj, høj, munter latter og er ved at vælte ned fra stolen. Han tager sig til hoved og griner af. Han rejser sig og spadsere glad ned af gangene. Nyttig information var altid velkommen for ham. Han gik ned i kælderen hvor Bella blev holdt spærret inde. Han åbner døren og går ind. Han lader lyset i rummet tænde så rummet er fuldt oplyst. det er bare et rektangulært, stort, firkantet rum af sten med et bord ved siden af døren. Han går hen til buret og sætter sig ned midt i ingenting. Stenene i gulvet rejser sig op of former en stol til ham.

Han tager bella i øjesyn. "Godmorgen" siger han. hans ansigt er venligt, varmt og rart. hans øjne ligeså.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 16:34
Hun ser lidt på ham, gaber kort, før hun ryster svagt på hovedet, for at vågne rigtigt op. Hun går stille helt hen til ham, og sætter sig foran ham. Ser så bare på ham.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 16:37
Nearyn kigger grundigt efter på hende. Der var ingen tvivl om at hun var formskifter. Hans mistanke igår var bekræftiget. hendes tankemønster var alt for kompliceret til at være et menneskes og hendes handlinger var ikke normale for et dyr. "Hvad hedder du?" spørger han somom han forventer hun kan svare.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 16:40
Hun ser bare på ham. Hun hviler så sit hovede på hans skød, holder stadig blikket på ham.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 16:42
OOC: beklager men jeg tillader mig at antage at jeg kan få mine svar ved at læse dine tanker^^ du giver bare lyd hvis du ikke er enig k^^

IC: Nearyn flytter forsigtigt hånden hen for at nusse hende på hoved. "Bella... hvorfor går du rundt i dyreform når du er gravid?" spørger han så. rolig og venlig stemmeføring.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 16:47
(Helt i orden ^^)

Hun piver lavt, hendes ører ligger fortsat tæt ned til hovedet.
Jeg er fanget, i min ulveform. Jeg kan ikke blive menneske igen.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 16:49
OOC: ^^

IC: Nearyn smiler betryggende til hende. "ved du hvem der fangede dig i den form?" spørger han så.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 16:53
Hun ryster svagt på hovedet.
Nej, hun hopper op på skødet af ham og ligger sig der(?)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 16:57
Nearyn lader en hånd løbe ned over hendes ryg. "Ikke at det kommer mig ved, men blev du gravid før eller efter du blev tvunget i din ulveform?"

OOC: hvem gjorde det? skal lige vide om jeg kan counter curse dig. hvis det er en af the big league - spellcasters kan det jo godt blive besværligt, men hvis det er en fra miniput - magikerne skulle det være til at klare.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:01
(Egentlig ikke nogen. Hun forvandlede sig til ulv, og kunne til sidst ikke blive menneske igen. Såå.. ikke rigtig nogen -.-')

Hun skæver til ham.
Før, hun nusser sit hovede ind mod hans mave.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 17:04
OOC: Alrighty^^ så vil jeg lade det være op til dig om jeg kan gøre noget ved det eller ej.^^ Jeg betragter mig selv som en af KL's store kanoner mht magi, så bolden er i din gård. Kan jeg eller kan jeg ikke.

IC: Nearyn nikker bekymret. "Der er desværre en risiko for at dine børn er i fare så." siger han. han nusser hende for at berolige hende, skulle hun blive nervøs.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:08
(Kan du vel godt ^^)

Hun løfter hovedet, og ser på ham, med et, nærmest skræmt blik. Hun piver så lavt.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 17:11
Nearyn nikker forstående, men fortsætter den betryggende nussen. "Lad os se at få dig tilbage til din rette form igen. Jeg vil nødig vide hvad der sker med menneskebørn der bliver født af en ulv. Han gør mine til at rejse sig så bella kan hoppe ned (?).

OOC: alrighty^^ så skal vi lige ud på en lille march ned i mit bibliotek^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:12
(Okay ^^)

Hun rejser sig og hopper ned fra ham, så et lille bump høres, når hun lander. Hun vender sig mod ham, og sætter sig så.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 17:24
Nearyn rejser sig. Han går imod døren. "følg med" siger han så opfordrende og tager i døren. han går ovenpå. alt imens han gør dette roder han så febrilsk rundt i bella's hoved som han kan efter bare det mindste spor af gårsdagens hændelser. det hele burde virke uvirkeligt for hende og han håbede inderligt hun ikke havde givet det mere betydning end en drøm. Alt imens han gør det, finder han vej til det store bibliotek. Han stiller sig foran den store runder metalskive i væggen. og den svinger op kort derefter. Han drejer hoved og ser på bella betryggende, men alvorligt. "Det her sted er min lille hemmelighed. Du må ikke røre noget hernede okay?" Han går ind og ned af vindeltrappen. døren svinger i efter bella (såfremtifald du følger med). Gangen er af sten men den virker unaturlig. væggene gulvet og loftet går perfekt i et og er 100% glat. væggene herinde lyses op af blåhvide glødesten på væggene. Nearyn når ned til enden af trappen, og stiller sig foran en stenvæg der skyder til side. I det rektangulære rum bag den er der borde og stole og papir i roddede stabler og bøger med bogmærker i overalt. alle som en giver de en en mærkelig følelse som normale bøger ikke giver. reoler af sort træ står på det hvide stengulv og det blåhvide lys får det til at virke somom at det hvide stengulv bare er hvidt lys man går på. montre med forskellige obskure objecter i står hist of her alle sammen omgivet af flimrende luft der indikere kraftfelter.

Nearyn går ind og begynder at lade en finger løbe langs en af reolerne imens han kigger nærmere på titlerne.

OOC: mit hemmelige bibliotek er min stolthed^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:28
( xD )

Hun følger efter ham, op af trappen, og gennem dørene. Hun ser kort rundt, før hun ser på Nearyn. Stort set alt, kørte rundt i hovedet på hende, men hun gjorde ikke noget ved det..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 17:32
Han stopper da hans slanke pegefinger når en af bøgerne og han vipper den lidt ud og tager den så ned. han finder en lille oase af tom bordplads midt i rodet og sætter sig i en stol der. Han slår bogen op og bladrer i den hurtigt indtil han finder noget han begynder at nærlæse. Han vifter med sin ene hånd Bella hen til ham, imens han læser ivrigt i bogen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:34
Hun halvløber hen til ham, ved hans side. Hun ser op på ham, med store øjne.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 16.06.2007 17:41
Hans øjne løber hen over linjerne, han gnider dem engang imellem og lidt sved viser sig på hans pande somom det er anstrengende at læse dem. Hans ene hånd bevæger sig mærkeligt somom han prøver nogen bevægelser af. Hans øjne blinker meget lidt og der er dyyyyyyyb koncentration at spore i dem. Han lukker bogen lidt derefter og læner sig tilbage med et pust. "tæt på..." mumler han til sig selv. han smiler ned til hende. "har den" siger han til hende med et smil "giv mig et øjebik, så skal jeg være der" han tører sveden af panden og samler sig sammen.

OOC: Jeg går ud fra Cthulhu mythos når jeg skriver om magi^^ det betyder at magi kan drive dig til vanvid hvis du ikke passer på når du læser det. det giver ligsom lidt dybde og krydderi på magi-universet^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 17:44
(Okay ^^)

Hun læner ørene frem, som tegn på, hun er glad, eller en nærmere ting; spændt, på at blive sig selv igen. Hun rejser sig op på bagbenene og hviler forpoterne på Nearyns skød, for at kunne se op på bordet, da hun ikke er specielt høj.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13