Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 21:53
Hun kommer lettere trippende lidt tid efter Koto. Hun stiller sig hen ved siden af Koto, og ser lidt på ham, med et spørgende blik.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 21:57
IC: En Stemme lyder i Koto's hoved igen: ( Igen den samme hvisken som før "soooooov Koto, sooooov" stemmerne tager til og der bliver flere hviskende stemmer der opfordrer ham til at sove. efter et lille stykke tid kommer den klare stemme igen, og derefter den kommanderende stemme der siger "Sov Koto!" stemmen bærer total dominans med sig. ikke bare almindelig opfordring)

Det samme sker for Bella.

Såfremtifald det virker (altså hvis i ikke er imune eller har magisk udstyr på jer der ophæver dominans) så kommer der vagter ud. putter jer i sække og tager jer indenfor og ned i den lukkede del af kælderen. ikke fangehullet, men en anden del af kælderen.

OOC: Sry det er slet ikke nødvendigt med alle de stemmer men Nearyn nyder at lege med dit hoved^^

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 22:02
Hun falder selv i søvn. - En lettere dyb søvn..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 22:18
OOC: sådan ca^^

IC: Timejump: Nearyn tager bogen under armen og rejser sig. Han nikker til bledan "Jeg har et ærinde. Jeg tager som sagt kontakt til dig når jeg har brug for dig og ellers er du velkommen til at være her". Han går ud og op på sit værelse. Da han kommer ind går han over til en af reolerne på den vestlige væg. Han rækker op og tager en lille kasse ned. Han stiller den på skrivebordet og åbner den. I kassen ligger en lille, simpel, men kulsort ring. Han tager den på, lukker kassen, stiller den tilbage og går ud fra sit værelse, hvis magiske lås klakker i som sædvanlig. Han smiler let da han hører den sagte knitren fra kraftfeltet der etablere sig selv. Han går nedenunder. For sit indre øje ser han vagterne tage de to firbenede ind og ned i kælderen. Nearyn spadsere ned af gangen og passere et spejl lige inden nedgangen til kælderen. Han stiller sig foran det og koncentrere sig om ringen. "Laogai" mumler han sagte, og hans krop bliver hyllet i skygge. Da skyggen fortager står han i skikkelse af Koto's menneskeform. Han går ned igennem trappegangen.

Han kigger på de to bevidstløse ulve. Han gentager forbandelsen han lagde på koto og koto skifter tilbage til sin menneskeform. vagterne sætter ham op ad den kolde stenvæg og og væggens mursten rækker på grotesk vis ud og lukker sig om hans krop så kun hans hals og hoved sidder frit. Nearyn går op til ham og ligger et af sine halsbånd omkring hans hals og siger "lås!" båndet svejser sine ender sammen og dræner koto for hans magiske evner.

Nearyn sætter et tilsvarende halsbånd på Bella og stenene i rummet spærer på tilsvarende grotesk vis, hende inde i et bur af sten.

Nearyns vagter forlader rummet og han går hen til et træbord, fyldt med flasker og flakon'er med forskellige væsker i. forskellige skæreinstrumenter ligger på bordet samt kanyler og 2 krystalkugler. Nearyn tager en krystalkugle op og fokusere din divination igennem den som han gjorde det engang. han lader den fokusere lidt til venstre fra solen, så kuglen lyser, men ikke med solens skarpe skær. (lidt ligesom en tændt 40 watts pære). Nearyn lader alle andre lyskilder i rummet slukke.

Det er sådan ca sådan koto vågner. fanget af sten fra fødder til hals, med et halsbånd på og overfor ham står han selv, og svævende rundt i horizontale circler omkring ham selv (nearyn) svæver den eneste kilde til lys i rummet.

Bella du vågner i en celle af sten med et tilsvarende halsbånd om halsen. Halsbåndet er af metal og som sagt svejset fast. Det dræner al magi fra jeres kroppe og eventuelt udstyr (en af mine mere geniale værker hvis jeg selv skal sige det *host* blær *host*). det syn hun ser er det der er beskrevet ovenfor.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 22:35
Hun åbner langsomt øjnene, sætter sig besværligt op, men detlykkedes. Hun mærker halsbåndet, men gør ikke noget ved det. Hun ryster bare kort på hovedet, for at komme til sig selv.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 22:42
Nearyns lader den lysende krystalkugle circle rundt om ham, så han halvdelen af tiden er fuldt oplyst med skygger der hurtigt skifter og resten af tiden er en sillouet med kraftigt lys i baggrunden. Han aktivere sin dominans og lader dens effekt være meget lille, men til stede for at øge påvirkningen af hans ord.

"Koto" hans stemme giver svagt ekko i rummet. "koto... Hvad laver du her, koto?" Det er koto's egen stemme han taler med takket være ringen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 22:51
Hun ser lidt rundt, med et let tåget blik. Hun falder så ned at ligge igen, med et lille piv. Hun prøver at rejse sig, men falder hurtigt ned igen, da hun i forevejen ikke har det specielt godt.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 22:52
"Koto... hvad laver du her, koto? hvem er din fjende koto?" lyset fortsætter.

OOC: sry bella, men jeg kommer til at ignorere dit til jeg er færdig med at rode med koto's hoved ^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 22:59
(Helt i orden xD)

Hun hviler hovedet på poterne, lukker så øjnene, og halvsover lidt. Sover dog ikke helt endnu.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:01
IC: "Koto... Hvad laver du her, Koto? hvem er din fjende koto? hvem er skyld i din smerte koto?" stemmen er 100% monoton og der er ingen ændring. Lyset fortsætter lige så monotont som stemmen.

OOC: Skal vi rollespille det her eller skal jeg lave et kort rundown?

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 23:06
(Er sådan set også ligeglad -.- Gør hvad du vil xD)

Hun gaber kort, før hun langsomt sætter sig op. Hun ser træt rundt..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:06
"Koto... Du er i sikkerhed, Koto. Din fjende er Fyrius Koto. Fyrius er skyld i din smerte koto" stemmen er stadig monoton og lyset fortsætter med samme hast.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:12
"Koto... Du er i sikkerhed, Koto. Din fjende er Fyrius Koto. Fyrius er skyld i din smerte koto".

Han gentager det. langsomt som koto stiller spørgsmål omslutter stenene ham mere og mere. De ligger sig over hans mund og holder hans hoved fast og øjne åbne. Nearyn fortsætter med at gentage indtil Koto's øjne er blevet lige så monotone som Nearyns stemme for at indikere at han underbevidst acceptere de ord som værende sandhed. Når det sker slipper stenene langsomt igen og tillader ham at tale og Nearyn fortsætter.

"Koto... Du er i sikkerhed, Koto. Din fjende er Fyrius Koto. Fyrius er skyld i din smerte koto".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.06.2007 23:14
Hun ligger sig igen ned, der går ikke lang tid før hun falder i søvn.

(Sorry, må smutte.. Ses ^^)

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:15
OOC: sov godt^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:20
"Fyrius er din fjende. Fyrius forbandede dig. Fyrius gjorde dig til en ulv. Fyrius er skyld i din smerte" Nearyn bliver igen ved. det samme som før. når Kotos øjne giver tegn på at han underbevidst acceptere får han igen tale mulighed.
"Fyrius er din fjende. Fyrius forbandede dig. Fyrius gjorde dig til en ulv. Fyrius er skyld i din smerte"
Nearyn bruger sin dominans til at at lade billeder af fyrius dukke op i hoved på koto. langsomt, og mere klart for hver gang han gentager.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:28
Nearyn bliver ved et par timer endnu. Resultatet kender du.

Nearyn lader lyset slukke til sidst og kotos øjne og sind kan få hvile. Nu da hans underbevidsthed er "programmeret" (om du vil) venter nearyn til Koto sover. Så henter han en kanyle med en vandklar, søvn og mareridtsfremkaldende væske og giver ham en hurtig indsprøjtning af det. Han tager fat i halsbåndet og siger "åben!" der hvor enderne blev svejset sammen sprænger de op. han tager halsbåndet med sig og går derefter ud. og ovenpå. hans form skifter tilbage. Nu hvor koto sover lader han sine vagter bære ham ovenpå. (stenene slipper^^) og Koto vil blive dumpet i en gyde i byen (vælg selv). Mareridtet skal til for at lade hans underbevidste overbevisning om at fyrius er en slemmer, slemmer en stå i skarp erindring når han vågner. Nearyn går ind på sit værelse og sætter sig bag sit skrivebord. han læner sig tilbage og gnider sine øjne. Det var ganske afgjort effektivt, men ikke desto mindre udmattende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:31
OOC: Det antager jeg også ^^ du kan bare skrive i en hvilkensomhelst gyde i byen at du bliver smidt der^^ folkene der gør det vil være anonymt klædt. Dit halsbånd bliver også fjernet. Det glemte jeg at skrive. sry.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 15.06.2007 23:36
OOC: godnat^^

IC: Nearyn ligger sig over i sin seng og sover. Han måtte ikke glemme den lille formskifter i kældern. hun ville blive ordnet så snart han var *gaab* klar.

// out - tilbage i morgen^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 16:11
Bella vågner stille. Hun sætter sig langsomt op og ser rundt. Hendes ører ligger ned, tæt ind til hovedet, hun havde det ikke specielt godt, ved at være her.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13