Nearyn Darkstar 15.06.2007 22:18
OOC: sådan ca^^
IC: Timejump: Nearyn tager bogen under armen og rejser sig. Han nikker til bledan "Jeg har et ærinde. Jeg tager som sagt kontakt til dig når jeg har brug for dig og ellers er du velkommen til at være her". Han går ud og op på sit værelse. Da han kommer ind går han over til en af reolerne på den vestlige væg. Han rækker op og tager en lille kasse ned. Han stiller den på skrivebordet og åbner den. I kassen ligger en lille, simpel, men kulsort ring. Han tager den på, lukker kassen, stiller den tilbage og går ud fra sit værelse, hvis magiske lås klakker i som sædvanlig. Han smiler let da han hører den sagte knitren fra kraftfeltet der etablere sig selv. Han går nedenunder. For sit indre øje ser han vagterne tage de to firbenede ind og ned i kælderen. Nearyn spadsere ned af gangen og passere et spejl lige inden nedgangen til kælderen. Han stiller sig foran det og koncentrere sig om ringen. "Laogai" mumler han sagte, og hans krop bliver hyllet i skygge. Da skyggen fortager står han i skikkelse af Koto's menneskeform. Han går ned igennem trappegangen.
Han kigger på de to bevidstløse ulve. Han gentager forbandelsen han lagde på koto og koto skifter tilbage til sin menneskeform. vagterne sætter ham op ad den kolde stenvæg og og væggens mursten rækker på grotesk vis ud og lukker sig om hans krop så kun hans hals og hoved sidder frit. Nearyn går op til ham og ligger et af sine halsbånd omkring hans hals og siger "lås!" båndet svejser sine ender sammen og dræner koto for hans magiske evner.
Nearyn sætter et tilsvarende halsbånd på Bella og stenene i rummet spærer på tilsvarende grotesk vis, hende inde i et bur af sten.
Nearyns vagter forlader rummet og han går hen til et træbord, fyldt med flasker og flakon'er med forskellige væsker i. forskellige skæreinstrumenter ligger på bordet samt kanyler og 2 krystalkugler. Nearyn tager en krystalkugle op og fokusere din divination igennem den som han gjorde det engang. han lader den fokusere lidt til venstre fra solen, så kuglen lyser, men ikke med solens skarpe skær. (lidt ligesom en tændt 40 watts pære). Nearyn lader alle andre lyskilder i rummet slukke.
Det er sådan ca sådan koto vågner. fanget af sten fra fødder til hals, med et halsbånd på og overfor ham står han selv, og svævende rundt i horizontale circler omkring ham selv (nearyn) svæver den eneste kilde til lys i rummet.
Bella du vågner i en celle af sten med et tilsvarende halsbånd om halsen. Halsbåndet er af metal og som sagt svejset fast. Det dræner al magi fra jeres kroppe og eventuelt udstyr (en af mine mere geniale værker hvis jeg selv skal sige det *host* blær *host*). det syn hun ser er det der er beskrevet ovenfor.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master