DistortedDiva 05.02.2010 21:41
han propper et stykke brød i munden.. "ikkeh helf~" mumler han med munden fuld..Han klør sig let i håret, han var stadig i tvivl.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 05.02.2010 22:44
Han sank kort efter Murizz havde kysset ham.. "Jeg tænker stadig lille ven! Det er da en svær beslutning!" Han klappede ham blidt på hovedet, inden han spiste resten af brødstykket.Mørketskriger!

DistortedDiva 05.02.2010 23:23
Han lagde roligt armene om Murizz.. "hvad syntes du?" Han kærtegnede blidt hans ryg..Mørketskriger!

Muri 05.02.2010 23:32
Han bider sig let i læben."Du må ikke spørge mig. Jeg kunne vælge mellem at dø, eller være vampyr, ikke mellem at være mennesker, eller vampyr," siger han kort.
"... Jeg aner det ikke," mumler han kort efter. Han ser op på Felix.
"Jeg vil ikke vælge for dig. Jeg vil ikke vælge det forkerte," siger han lavt, roligt.
DistortedDiva 05.02.2010 23:58
han kunne ikke lade være med at grine.. Det føltes som om tiden havde stået stille, imens de havde snakket om at Felix skulle blive vampyr..Han kyssede ham blidt på munden. "Tjah..." blev det eneste han sagde
Mørketskriger!

Muri 18.07.2010 22:44
Han smiler skævt, og gengælder så kort kysset."Men... Hvis du virkelig gerne vil være sammen med mig, resten af livet, og du virkelig mener det, så... vil jeg gerne gøre dig til vampyr. Men også kun hvis du mener det," siger han lavt, mens han ser væk.
DistortedDiva 08.09.2010 20:31
Han tog blidt fat om hans skuldre "Jamen Murizz.. Det vil jeg" Han så på Murizz med let rynkede øjenbryn. Han var dybt seriøs.Mørketskriger!

DistortedDiva 20.10.2010 16:15
Han aede Murizz ned af ryggen "jeg elsker også dig... Og jeg tror godt jeg ved hvad jeg vil" Han smilte skævt, og så på MurizzMørketskriger!

DistortedDiva 20.10.2010 16:24
Han kyssede blidt Murizz' læber "jeg venter lidt? Det er mere mandigt når semen er ældre end sin uke" Han grinte sit lidt frække drengede grin!Mørketskriger!

DistortedDiva 20.10.2010 16:34
"nemlig, det er jo der pointen ligger"han lod sine hænder glide ned om Murizz' hofter. "skal vi.. lave noget? Andet end at stå her og glo"
Mørketskriger!

Muri 20.10.2010 16:38
"Så længe du ikke kommer til at se alt for gammel ud. Så ender det med jeg ikke gider være sammen med dig mere," siger han og griner let. Et let nik kommer fra ham."Mhm," kommer det lavt fra ham. Han ser så Felix i øjnene, før han kysser ham blidt på munden, og holder det.
DistortedDiva 20.10.2010 16:40
"fuck dig Muriz, bare et par år ikke? 3-4.. så ændre jeg mig jo ikke specielt."Han kyssede igen, og holdt det selv
Mørketskriger!

DistortedDiva 20.10.2010 16:49
"jeg forlader dig aldrig" han nappede ham blidt i underlæben, og tog ham blidt på røven!Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet