Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 18:30
Hida lader sig rive op og piver imens Kazu gør det. han kigger efter Kazu, og forstår ikke hvis han er så sur over at Hida sad ude i kulden. Hida kiggede efter Kazu i det at han begyndte at gå. Hida styrtede efter Kazu og greb fat om ham, og gled samtiden. Hida væltede. "aw" peb han. "du må ikke gå.." peb han så

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 18:35
Han ser op ham da han griber fat i ham. "hold da op, du har ikke bestilt andet end at være sur på mig lige siden vi kom hjem, det lige meget hvad jeg har gjort for at sige undskyld, du har alligevel været sur på mig" siger han trist, går hen og sætter sig op af et træ. Han trækker benene ind til sig og ligger hovedet på sine knæ.

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 18:47
Hida kravler over til ham. "det fordi du går på de forkerte tidspunker, jeg er bange for at du bliver syg, og så fordi jeg trængte til.... noget" mumlede han stille, og blev knald rød i hoved.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 18:52
Han vender hovedet væk fra sin bror da han kommer hen til ham. "gå din vej.." siger han trist. Han er såret og føler hans bror helst vil af med ham. Han begynder så at kravle om på den anden side af træet. Han er ved at være godt kold nu, selvom hans krop plejer at være vildt varm, men den er ved at være meget kølig og han små ryster lidt af kulde

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 19:03
"kazu lade være~" piver Hida mens han kravler efter Kazu. "jeg elsker dig bror, vil ikke af med dig!!" sagde han så, og ville have fat i Kazu og kramme ham helt ind til sig

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 19:13
"Så hold op med at opføre sig som om du vil af med mig" knurre han. Da han ser hans bror vil kramme ham, har han bare igennem sin bror og går ind i huset. Han små hoster nu og er driv våd igen. der kommer et stille. "hnnng" fra ham, inden han falder og rammer gulvet med et pump. Han ligger på maven og små hiver efter vejret og har det dårligt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 19:18
Hida kigger forskrægget på sin bror da han bare går igennem Hida. Hida følger ham med blikket "jeg ville aldrig nogen sinde.." længere kommer hida ikke før han høre bumpet. han bliver mega nervøs, og sur på sig selv, han smider sig på gulvet ved siden af sin bror, og går straks ind i sig selv, og ind i Kazu for at finde og oprette 'fejlen' der gjorde at han igen var blevet syg.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 19:21
Han er blevet forkølet for første gang i sit liv. Han er meget koldere end han plejer at være og han ryster af kulde. "det.. så.. kold.." stammer han stille og holder om sig selv. Han prøver at få varmen rundt i sin krop, men kan ikke og hoster og nyser meget

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 19:28
Hida begynder for alvor at blive nervøs. hans indre glider længere og længere ind i Kazu for at heale ham "shh rolig bror" hviskede han roligt mens han lå der "jeg elsker dig, og vil ikke miste dig" hviskede han igen, mens han gravede dybere og dybere ind i Kazu for at finde sygdommen. "fandt den" sagde han og begyndte at heale Kazu

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 19:31
Han ser op på sin bror, men lukker så øjnene og bliver helt stille i kroppen. 1..2..3..4..5..1..2..3..4..5 Ligger han og tænker og hans vejrtrækning bliver mere og mere normal. Hans krop begynder at blive varm igen. Han ser så træt op på sin bror igen. "tak.." siger han træt og afslappet igen. Hans krop bliver så helt varm igen efter noget tid og han falder til ro igen

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 19:39
Hida mærker at Kazu bliver varmere og varmere igen. han smiler og sukker stille, han hostede selv en smule, men skubbede det væk, han krammede sin bror ind til sig, og kyssede ham længe på munden "du må aldrig nogen sinde gøre mig sig nervøs" sagde han stille

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 19:42
Han ligger ind til sin bror og gengælder hans kys. "undskyld.." mumler han træt. Han nusser hovedet ind til sin brors krop og lukker øjnene. "undskyld.." kommer det så fra ham igen. "jeg er bare så ked af du har været så sur siden vi kom hjem.." siger han trist

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 19:46
Hida kyssede ham igen. "aldrig nogen sinde om jeg ville forlade dig" hvisker han, og krammer Kazu ind til sig, mens han forsigtigt rejser sig og løfte kazu. Kazu var noget lettere end Hida, og derfor kunne Hida bære Kazu, og få ham ind i seng. Hida kyssede Kazu på munden, og så på halsen i det at han lagde ham ind i sengen. Hida kyssede ham lige under øret, og bed ham let i øreflippen "sov godt bror" sagde han stille og kyssede ham igen på munden.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 20:31
Han gengælder sin brors kys. "jeg vil altså heller aldrig forlade dig" smiler han. Han kan mærke Hida løfter ham, og han ser lidt spørgende på ham, men smiler så bare glad. Han nyder at blive kysset af sin bror og ser op på ham. "jamen jeg vil ikke sove" siger han stille og piver lidt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 20:35
Hida kravlede op i sengen til sin bror "okay så sover vi ikke" sagde han grinende "jeg elsker dig.." hviskede han og snavede ham igen.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 20:43
Han putter sig ind til sin bror, da han kravlede op i sengen. Han gengælder hans snav og smiler roligt og kærligt for sig selv, mens han lukkede øjnene. Elsker også dig tænker han roligt og holder om sin brors hals

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 20:44
Hida grinte lidt "hvad har du mest lyst til i hele verden ??" hviskede han stille og lige ved hans øre.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 20:45
"Hvad jeg har mest lyst til i verden? det da let, dig" siger han kærligt og holder godt fast om sin brors hals. "men det virker bare lidt forkert man er kæreste med sin egen bror" siger han stille og rødmer

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 14.06.2009 20:56
Hida lagde hoved let på skrå og blev pludselig nervøs "slår du op med mig!?" spurgte han og rykkede sig en smule væk. han fik næsten tåre i øjnene og hans stemme knækkede.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 14.06.2009 21:00
Han ser overrasket på ham. "jeg kan da umuligt slå op med en jeg elsker" smiler han, han sætter sig op og kysser blidt sin bror på munden og hvisker. "aldrig" siger han kærligt og kysser ham igen

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12