Hulen med de fortryllede kilder..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 22:19
"Ray vil det så være." Aishe smilede igen. En meget fornuftig dreng, er hvad hun ville kategorisere ham som. "Oh, smart nok." hun nikkede lidt, "Det lyder meget rigtigt, men jeg ville være ved at dø af kulde hvis jeg var i dit sted." hun smålo let, men rystede så på hovedet af sig selv. "Jeg tror jeg har en frakke, du kan låne, hvis det skulle være."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 22:28
Han smilte skævt og takkede ydmygt. "Nejtak, jeg kan tage lidt kulde. Jeg er fra nord, du ved... Meget koldt." han smitle skævt og lod tungen glide over læberne. Han kunne gentlig godt lide hende. Hun var meget... Ja hun sagde sin mening men var alligevel beskeden. Hun var...
Han smilte en smule. Han slog blikket ned og lod en hånd glide igennem håret. Han anede ikke hvad han skulle sige, men han ville bestemt gerne sige noget. Noget der kunne afholde hende fra at gå.
Han så ned i jorden og følte sig en anelse forlegen. Hvorfor kunne han ikke finde på noget at sige?
"Du... Eh... Jeg..."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 22:34
"Oh, jah, klart nok" Hun nikkede, og smålo blidt. Så satte hun hænderne i siderne, og så på ham igen. "Såh.. Hvad kan.. Du godt lide at lave?" Hun satte hovedet på skrå. Hun havde heller ikke lyst til at han skulle gå, han var så rar at tale med. Og så kunne man jo altid gå til at snakke om interesser.

Aishe havde i hvert fald altid fundet dén samtaleemne spændende.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 22:39
Han åbnede munden men lukkede den straks igen. Han skulle vidst vælge sine svar grundigt nu. Han skulle passe på hvad han sagde.
"Jeg kan godt lide..." han så rundt for at få inspiration. Han smilte forlegent. Hvordan skulle man fortælle en kvinde hvad man kunne lide at lave, når det man kunne lide at lave, var at sy i andre mennesker, indsamle oplysninger om folk, som skulle hævnes, skades eller ligefrem dræbes, og spille vio... "Jeg spiller violin." sagde han kortfattet. Han rømmede sig og trak på skuldrene. "Men lad os nu ikke tale om mig, lad os tale om dig!" sagde han så hurtigt.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 22:44
Hun så roligt på ham, og lyste op da han sagde han spillede violin. "Virkelig? Ej hvor spændende!" Hun smilede stort, men stod så lidt. Hun kunne lide en masse.
"Jeg .. kan godt lide at spå, i min krystalkugle? Og.. Så danser jeg og synger engang imellem. Når det ikke går så godt med krystalkuglen, tyer jeg til det. Og.. Ja.. Så kan jeg bare godt lide at være sammen mine dyr." siger hun roligt, og ser på ham. "Men det lyder spændende med violinspil, er du god til det?"
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 22:52
Han lyttede interesseret til hende. Da hun nævne sang og dans blev hans blik atter tåget og han smilte en anelse. Han kunne ikke lade være med at forestille sig det, en smule. Han var jo trods alt en mand. I hvert fald lige på nuværende tidspunkt. Da hun så vendte tilbage til hans violinspil kom han atter til sig selv. "Jo jeg er jo..." han tav og rystede på hovedet. "Jeg er vel acceptabel." han ville jo nødig sige at han var god. Det sagde man jo ikke... Han var vel okay. I orden.
Han holdt en pause før han vendte samtalen over på hende igen.
"Men.... Du danser og synger?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 22:59
Hun så lidt på ham, og smilede over de forskellige reaktioner an havde til ting, hans lidt tågede smil da hun nævnte dans. Han lod dog til at vågne op igen, efter hendes spørgsmål om violinspil, og satte hovedet på skrå, mens han åbenbart vurderede om han var god eller ikke var god til det. Da han sp besluttede sig for at sige acceptabel smilede hun lidt. "Du er sikkert god til det." sagde hun så, med et roligt, og lidt kækt smil. Hun nikkede, da han så snakkede om hende igen. "Jovist, sang, musik og dans, har vi altid gjort godt brug af. Det er førsteklasses underholdning. I hvert fald for mig. Så det gør jeg da. Nu og da."
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 23:09
Han lyttede blot til hendes stemme og lod tungen glide over læberne. Rex rømmede sig en anelse og så sig om i hulen.
"Måske... Skulle vi finde et ... sundere sted at snakke videre? Jeg tvivler på at gasserne her er sunde." påpegede han og smilte til hende. Han betragtede hende indgående. Han var betaget af hende. Hun var så... Ja. Anderledes fra så mange andre han havde mødt. Hun var anderledes fra de normale mennesker man så på gaden.
Han faldt i staver og lod tungen glide over læberne... Igen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 23:19
Hun kunne mærke hans interesse og det smigrede ende i grunden ret meget. Han havde vidst nogle sjove vaner. At væde sine læber og rømme. vor sjovt. Hun faldt lidt hen i tankerne, men kom tilbage til virkeligheden, da han foreslog noget, og hun kunne ikke lade være med at smile. Han var anderledes, også. "Ved du hvad, det lyder ikke så dumt endda." Hun lagde armene halvt over kors, "Hvor vil du foreslå vi gik hen?"
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 23:25
"Uh..." han trak på skuldrene. "Det... Ved jeg nu ikke. Det er en lang tur ned af bjerget. Måske er udenfor det tætteste sted, så lad os da tage det skridt for skridt." foreslog han og gav sig til at tage sin skjorte på. Han gøs. Jovist. Den var kold. Jakken der lå på jorden tog han hurtigt op og trak om sig. Den var også våd. Hvor besværligt.
Han lavede en venlig gestus imod hulens åbning. "Hvis det er sent så.. Kunne vi måske blot tænde et bål og ..." han tav da han kom i tanke om hendes "bål uheld". Han sank en klump. "Eller.. Vi behøver ikke. Vi kunne selvfølgelig også tage ned i byen. Eller... Hvor du nu ønsker."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 23:32
Hun nikkede lidt til hans foreslag om skridt for skridt og lagde nu godt mærke til hans gysen. "Udenfor kan jeg så også finde frakken til dig. Den dér ser nu altså ret så kold ud." Håret faldt automatisk ned for hendes ansigt igen, og de mest irriterende hårlokker pustede hun væk fra ansigtet.

"Et bål lyder fint med mig, hvis det skulle være. At kravle ned af bjerge i mørke, er ikke lige toppen af ønskesedlen. Og jeg har en telt, som vi kan slå op, hvis det sku' være." hun så på ham, og smilede lidt. "Men som du selv sagde, et skridt af gangen. Det lyder mest fornuftigt."
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 23:40
Rex smilte roligt og pegede mod hendes taske: "Fint så, brug for hjælp med at bære, eller ?" Han bed sig i læben og tog et foreslående skridt imod udgangen. Han kom i tanke om hendes hest og ulvehunde-ting. De skulle vel også med? "Jeg klarer mig uden frakken, hvis vi tænder et bål." tilføjede han roligt og så på hende med et tøvende smil.
Han slog blikket ned ogg så hvor han trådte. Han tog endnu et skridt og vendte sig rundt for at betragtede hende igen. Afventende, selvfølgelig.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 08.04.2009 19:31
Aishe gik roligt med, og smilede lidt, over hans jakke kommentar. Da han så sagde noget om tasken, rystede hun roligt på hovedet. "Det er ikke nødvendigt, Jeg har en sadeltaske den skal i derude." Hun satte hovedet på skrå, ved hans tøvende smil, "Men vi tænder i hvert fald et bål, det nytter ikke at du går hen og bliver syg." Hun tog et par skridt mere mod udgangen, da han så vendte sig for at betragte hende, og hun smilede stille til ham.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 08.04.2009 19:44
Endelig kom de udenfor. Hesten og hunde-dyret stod allerede derude. Rex gøs. Dyr. Han hadede dem. Han betragtede hunde-dimsen og stoppede op. Han vendte sig kort imod Aishe. Han smilte en anelse, tørt. Hans blik var tåget og han virkede en anelse fraværet.
"Skal vi gå lidt ned af bjerget eller måske finde et fladt punkt? Vi skal jo også have noget brænde. Det er da besværligt dette her." brummede han og rystede opgivende på hovedet. Han kløede sig i nakken og smilte en anelse af sig selv. Hvordan skulle de overhovedet TÆNDE bålet? Yderst besværligt.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 08.04.2009 21:43
Aishe kom roligt ud, og så på ham, mens han så på hende med sit fraværende blik. Hun tog da tasken af, og lagde den i sadeltasken. Zoran så på hende, og prustede, inden den løftede sit store hovede og så på Rex.
"Vi burde nok gå lidt længere ned, men jeg kan da lige se om jeg stadig har noget brænde fra da jeg gjorde holdt tidligere.."
Ulvedyret rejste sig irriteret, og gik lidt væk. Aishe så lidt efter den. "... Pfh. Tossede den.."
//Aishe Petsha
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 08.04.2009 22:16
Fra hulens indgang, ned af bakken og et lille stykke ind i den tætte skov, vandrede Caime. Hendes blik var hævet fremad, med et let smil på læben. Hun vandrede med faste skridt fremad, imens hun trak sig selv frem ved at gribe fat i de tynde træer der var voksede op af den skrå klippelignende jord.
Tætsiddende til hendes krop, hang en sort lædertaske, med det indhold af en flaske vand, kortet over kilderne, og et enkelt stykke brød. Derudover bar hun sit sædvanlige, og praktiske tøj, et par sorte læderlignede bukser og en normal mørkegrøn trøje. For en gangs skyld bar hun ikke sit corsage, af den grund det ville tage vejret fra hende. Dette var normalt imod hendes principper, men efter den sidste vandretur derop, havde hun lært sine fejl.
Da hun nåede ud fra skoven, og kunne se op imod hulen, standsede hun. Hun kunne ane to menneskelige skikkelser, og ellers en hest og noget der kunne ligne en ulv. Hun rynkede let brynene, med en lettere skræmt grimasse. Nu fortrød hun at have vandret derop ved aftentid.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 08.04.2009 22:24
Rex førte an ned ad bjerget. Han gik ganske usikkert ned ad bjergets stegle side. Han lod tungen glide over læberne før han stoppede op. Han vendte sig imod Aishe og rakte hende en hjælpende hånd.
"Her er lidt steglt. Måske skulle jeg hjælpe dig lidt ned? Hesten skal nok klare sig... Den har fire ben..." mumlede han roligt og smilte en anelse til hende. Hun skulle jo nødig falde. Han skævede over skulderen imens han ventede på at hun tog imod hans hjælpende hånd. Han opdagede en skikkelse komme op ad bjerget og betragtede den i mørket. Han reaerede dog ikke udenvidere til det, før han atter vendte sig imod Aishe med et svagt smil.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 08.04.2009 22:30
Aishe var ved at snuble et par gange, inden at Rex rakte hende hånden, og hun tog taknemmeligt imod den. "Tusind tak." hun fejede noget hår væk, fra ansigtet så hun kunne se hvad hun lavede. Hesten brummede bag dem, mens den med tunge skridt fulgte med. Rakkalaphen var ikke til at se, men Aishe bekymrede sig ikke.
Hun fik også øje på den anden skikkelse, og smilede lidt. Selskab er altid godt. Medmindre man snakkede irriterende livvagter and such. Dem kunne hun ikke tage.
//Aishe Petsha
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 08.04.2009 22:49
Hun virrede febrilsk med øjnene, fra person til person der stod ikke langt fra hende. Hun rankede op i sig selv, og vandrede ’selvsikkert’ frem imod dem. Da hun hørte personernes stemmer, syntes den ene af dem at være hende genkendelig. Hun rynkede forundret brynene, og lod stemmens tonefald gentage inde i hovedet. Hun var ikke helt sikker, men frygten for at det var to vidt fremmede personer, spurgte hun ganske lavmælt:
,,Rex?”
Hendes tonefald var mere ynkeligt end normalt. Dette skyldtes hendes svage frygt for mørke, som lige så stille trak op i hende. Hendes endnu mere undren for at det var Rex, var at han havde en mandlig form – havde han klart sig selv uden hende, eller tog hun fejl i hendes bedømmelse? Det var ikke til at sige, før skikkelsen overfor hende svarede hende. Personen ved den mandlige skikkelses sidde, kendte hun heller ikke, og dyrene kendte hun da slet ikke!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 13.04.2009 16:14
Rex betragtede Aishe med et smil. Han lod tungen glide over læberne og skulle til at sige noget før han blev "afbrudt" af en stemme bag sig. Han vendte sig halv om, og hold stadig Aishes hånd. Han betragtede personen i mørket og det tog et par sekunder før det gik op for ham hvem han stod overfor.
"Ca-Caime! Åh.. Hvor-eh.. Hvor er det godt at se dig." brummede han og slap straks Aishes hånd. Han overvejede at række Caime hånden som gestus, eller måske blot for at hjælpe hende opad, men han valgte at placere hænderne i lommerne.
Han brød sig ikke om situartionen, den gjorde ham usikker. Af en eller anden uforklarelig grund.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7