Nisya 01.06.2007 17:01
Først bliver Nisya overrasket, da hun høre stemmen i sit hoved. Hun vender sig hurtigt for at se, om der er nogen bag hende. Nå jo, Nisya, tænk dig om! Tænker hun, og himler let med øjnene af sig selv, hvorefter hun skynder sig ned mod hovedgangen (i stueetage). Hun stopper op, kort fra Nearyn, og betragter ham og den anden. Nearyn Darkstar 01.06.2007 17:02
Nearyns holdning ændre sig ikke. "Mit møbelsortement kan frit undersøges af alle der har min tilladelse dertil. Har du andet ærinde her?"
Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Mikukeru 01.06.2007 17:06
"Må man nu ikke hilse på nabolaget?" Smilede han og knipsede med fingrene så hans vagter gik uden for igen."Du vil vel ikke være uhøflig over for dette fine selskab?" smilede han pegede sin hånd mod sit hjerte.
Han kiggede rundt og aktiverede en lille gnist af sin magi som straks forsvandt.
"Hvad har vi så her Nearyn? Magiabsorberende.. Sten, er det? Fint sikkerheds udvalg" Han tog sin jakke hvor hans kniv og sværd var spændt fast til og han det på en krog.
Lavet af Samenius Tak tak x 10'000 Den er mega nice!http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=3330 <- Profil
19 år, Immun over for hypnose, tankelæsning og andre "hjerne"-magier
God bless thee; and put meekness in thy mind, love, charity, obedience, and true duty![/u]
- William Shakespeare [/color] [/i]
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 01.06.2007 17:06
"Abby.."Siger hun med et barnegrin, og ånder lettet op da knuden går op. Hun hadede at have sit hår sat op, det var meget bedre når det var løst! Med et lille grin siger hun muntert;
"Tak!"
Hun ser lidt rundt i sygestuen med de blå øjne. En kvindelig læge kommer over til dem, og giver Abby en indsprøjtning.
"Vaccination."
Siger lægen med et nik, før hun går over og pudser sprøjten. Abby ser mistroisk på der hvor hun var blevet stukket, med spidsen af sprøjten. Hvis der var noget hun var bange for, så var det da i vært falg sprøjter!
Nisya 01.06.2007 17:08
Nisya træder lidt tilbage, og ligger armene over kors. Hun holder stadig lidt øje med dem ud af øjenkrogen, ellers forsøger hun at virke så naturlig som mulig. De fleste af hendes knive har hun oppe på værelset, men ellers har hun stadig lige et par knive på sig. Hun mærker lidt op under kjolen, og når frem til, at hun må have ialt 4 knive på sig. Men det er jo slet ikke sikkert, at hun kommer til at skulle gøre noget som helst. Cashi 01.06.2007 17:10
Anolicia smilede mildt og strøg igen Abby over håret. "Abby... Mit navn er Anolicia" svarede hun kort, og så sig omkring. Hvor bliver Nearyn af..?, tænkte hun næsten panisk. Er der mon sket noget..? Roligt bevægede hun sig imod døren, som førte ud til en af gangene, men stoppede straks op. Hurtigt så hun imod Abby, med et let suk og rakte en hånd imod hende. "Følger De med mig, frk. Abby?" spurgte hun roligt, og hældede hovedet lidt på skrå.D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Redigeret af mig

Nearyn Darkstar 01.06.2007 17:11
Nearyns holdning er stadig uændret "Det er magiabsorberende sten, ja.med hensyn til din famile, rang og status betyder det intet for mig lige nu. Det eneste der kommer mig ved er at du er brudt ind i mit hjem. Hvad afholdte dig fra at sende en besked om din ankomst siden du gjorde dig besværet med at finde ud af at jeg bor her".
Lavet af mig
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 01.06.2007 17:15
Hurtigt løber hun over til Anolicia, og rakte den højre arm, som ikke var brækket, ud efter hendes. Hun ryster let på hovedet, så det blonde hår får lidt mere fylde. Utrolig filtret, men det blev jo heller aldrig friseret. Hun tripper let i de cremefarvede støvler, der sad stramt om hendes fødder og ben Nisya 01.06.2007 17:17
Nisya kigger kort til siden, på de to. Hun følger med i deres samtale, men hun begynder lidt efter lidt at kede sig. Hun læner sig lidt op af væggen, og holder en hånd frem for sig. En lille flamme dukker op. Så lille, at den næsten ikke er til at se, hvis man står mere end 3 meter væk. Hun lader den hoppe fra finger til finger. Mikukeru 01.06.2007 17:17
"Kig ud og til højre.. Det nye palæ.. det er mit hjem.. " grinte han lidt, "Så det var jo ikke utrolig svært at finde.. og min stedsans er jo også en af de bedste i området, hehe."
Lavet af Samenius Tak tak x 10'000 Den er mega nice!http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=3330 <- Profil
God bless thee; and put meekness in thy mind, love, charity, obedience, and true duty![/u]
Cashi 01.06.2007 17:19
Forsigtigt tog Anolicia fat i Abbys hånd, og gav den et blidt klem, inden hun forsatte ud af døren og videre ned af gangen. "Hvad lavede De egentlig her..?" spurgte hun blidt og skævede imod Abby, mens hun satte farten ned, så barnet ikke behøvede at løbe efter hende. "Og Deres hår!" sagde hun måske en smule hårdt. Kun fordi hun selv elskede sit eget smukke bløde hår.. "Måske skulle vi finde.." mere nåede hun ikke at sige, inden hun så ned i jorden og stoppede helt op. Noget er galt.. Noget er virkeligt.. Nej nej! tårene begyndte at strømme ned af hendes kinder og hun slap hurtigt Abbys hånd, for at gemme ansigtet i dem begge. Efter nogle få sekunder, var hun så løbet videre ned af gangen, og ind på sit gamle værelse, for at gemme sig der. Hun smækkede hårdt døren i, satte sig på sin seng og begav sig til at græde, indtil hun ville falde i søvn.OOC: Og ja, nu skal jeg til Budapest.. Så det bliver en laaang søvn for Anolicia xD
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Redigeret af mig

Nearyn Darkstar 01.06.2007 17:25
"du svarer ikke på mit spørgsmål. Hvorfor sendte du ikke en besked. Hvad fik dig til at tro at du kunne bryde ind. og tilmed i den her del af beboelsesdistriktet.? Det er egentlig underordnet hvad du tror, du tænkte. Jeg bærer ikke nag." han vifter vagterne væk. "Men vær sikker på at jeg ikke overser den frækhed 2 gange. Nu da det er ude af verden så lad os starte på en frisk. Nisy, Det ok. alt er i orden nu." Han kigger på Fyrius og går et par skridt nærmere.
Lavet af mig
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 01.06.2007 17:27
"Jeg.. Kan ikke huske det. Jeg må være faret vild..."Siger hun med rynker bryn og puster noget håre væk fra ansigtet.
"Mit hår?"
Spørger hun uforståene og ser op på Anolicia, idet hun stopper op. Hun ser uforståene efter hende, kan ikke forstå hvorfor hun begyndte at græde. Hun udstøder et gisp da hun løber ned af gangen, og drejer rundt om hjørnet. Hun står på gangen, lige uden for døren, hovr at hurlumhejet findersted. Hun ryster let på hovedet.. Egentelig meget svag af en 11 årig pige at være, men hun havde jo også haft er hårdt liv. Hun åbner døren og ser rundt på det hele. Hun bider sig let i læben og rynker uforståene brynene.. Hvad ksulle hun gøre ?
Nisya 01.06.2007 17:28
Nisya ser kort på Nearyn, hvorefter hun trækker på skuldrende. "Okay, men så vil jeg gå igen," svarer hun, hvorefter hun forsvinder væk derfra. Først op på værelset, hvor hun hurtigt roder igennem sine ting, for at finde sine knive; det tager lidt tid, da værelset er godt rodet til. Hun har aldrig været særligt god til at holde orden. Herefter går hun ud på gangen igen, og smutter helt ud af huset/palæet (hvad det nu er). Mikukeru 01.06.2007 17:29
Fyrius grinte lidt, "Se det var bedre.. Har du ikke noget mad og drikke at byde gæsterne på?" han tog selv en lille flaske op og drak lidt af den.
Nearyn Darkstar 01.06.2007 17:32
Nearyn vender sig om. "følg med" Han begynder at gå imod stuen.
Lavet af mig
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Mikukeru 01.06.2007 17:34
Fyrius følger glad med og kigger sig stille omkring..
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 01.06.2007 17:34
Hun bider sig stadig i læben og løber over til Nearyn, og op på siden af ham. Hun så ned på de cemefarvede støvler, dernest forbindingerne. Det var ikke første gang hun havde haft forbindinger på.. Eller jo, med hukommelsestab Nearyn Darkstar 01.06.2007 17:37
Nearyn smiler ned til hende. "jeg kan se at du har fået en forbinding på. Lad nu være med at klø i den. .... Hvad lavede du også deroppe?" spørger han imens han går. Han tager i stuens døre og åbner. Han går ind. (tænk luksus, tænk mageligt, så skulle det ca være dækket ind. jeg har ikke tålmodighed til en masse tillægsord lige nu^^)
Lavet af mig
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Mikukeru 01.06.2007 17:38
"Fint.. " Smilte han lidt.. "jeg må så sige at jeg hellere bruger så mange penge på våben" sagde han så.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet