Nearyn Darkstar 01.06.2007 16:35
Nearyn bliver et kort øjeblik lidt bister i ansigtet, men bliver så rolig igen. han virker irrirteret da han siger. "en ubuden gæst. og tilmed en der har råd til håndlangere." han holder en lille pause da de drejer om hjørnet ned mod hospitalsffløjen. "tsk... hvad er verden kommet til. Man kan ikke engang forvente at folk i ens eget hjem er høflige længere, nåh, pyt, han skal nok få tid til at forklare" Nearyn tænker tanken, og al magi omkring Fyrius dør ud 100%. Sågar magisk udstyr dør ud. (den magi-døde zone følger med dig når du går rundt på min grund, indtil jeg fjerner den). Nearyn vender sig imod en vagt der retter ryggen da han passere "Der er ubudne gæster i hovedfløjen. tag 30 vagter og sørg for at de ikke går nogen steder. I har min tilladelse til at skyde dem fuld af armbrystbolte eller skære dem i skiver hvis de prøver på noget. vær ikke bange for magi. De kan ikke bruge det herinde længere." Nearyn går ind på en af stuerne i hospitalsfløjen og vender sig imod en af huslægerne. "Hendes venstre håndled er fraktureret. Gør noget ved det" han sætter Abby ned på et bord. "vær modig lille ven. De her folk ved hvad de laver. Jeg kommer snart tilbage. Der er bare lige et trivielt problem jeg skal klare". Han kigger på Anolicia. "vil du blive her hos hende?, jeg må hen til brandpunktet"
hos fyrius stormer vagter rundt om hjørmer og ud af døre. Der er få sekunder senere adskillige armbryste, spyd, og sværd rettet imod Fyrius og hans folk.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master