Endelig begynder hun at fatte det altså
er ham, og hun lyser op i et bredt smil, og kort efter hænger hun om halsen på ham i et glædeligt knus over at gense ham.. x']
Da hun endelig slipper ser hun atter nysgerrigt på ham fra top til tå.. Spændt på at høre hvordan det går med hans liv.. Og med at være vampyr i det hele taget.
Til hans spørgsmål, smiler hun så hemmelighedsfuldt en anelse, med et listigt lille grin.
,, Tjaae.. Rundt omkring.. " svarer hun blot, egentlig ikke noget ordentligt svar, men når hun først forsvinder, som det utæmmelige dyr hun vidst nok nu engang er, kan man lige så godt droppe at prøve at finde ud af noget..
Egentlig har hun bare strejfet rundt omkring langt borte.. Ordnet nogle ærinder.. Hun duer ikke til at være ét sted for længe af gangen, det kommer alt for hurtigt til at kede hende.. Også derfor hun skal passe på med at knytte sig for meget til nogen, og omvendt.. En dag er hun borte igen...
For at undvige at han skulle finde på at stille flere spørgsmål fortsætter hun derfor hurtigt:
,, Hvad med dig.. alt vel? Er du ved at være godt vant med dit nye jeg? "
Hun tager kort modvilligt blikket til sig, og ser varsomt rundt.. Meget muligt hun fandt en gammel ven.. Men hun er stadig sulten..
Et kort øjeblik kommer hun pludselig til at tænke på deres nat på stranden, og hun ser derfor på ham igen.. Overvejer om han mon har fået kæreste på siden sidst.. hun har trods alt været væk ret længe jo!
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..
Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8