Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 22:29
Josette kom nærmest lydløst luskende, stadig i katteskikkelsen..
Hun opholdte sig i skyggerne, og var nærmest umulig at få øje på, på nogen måde.. Medmindre man var overnaturlig..
Hun var søgt til et så dystert sted, fordi hun rent faktisk ønskede at opfylde ham fyrens ønske om en der ikke var uskyldig..
Og der befandt sig sjældent uskyldige personer her, det var helt sikkert..
Hun stoppede kort, nærmest dirrende af intensitet..
Jostte havde virkelig brug for noget at spise.. Gerne snart.
Hun lod sanserne tage over, først og fremmest hørrelsen, da den ville komme til størst nytte, lige her og nu..
Og holdte kort vejret, for ikke at forstyrre sig selv,.
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 22:48
Hun vejrede ind.. Lugten af frygt og ... en eller anden anden form for spænding lå tungt i luften et eller andet sted fra.
Straks blev et eller andet i hende pirret til live, og med et dæmpet hvæs satte hun afsted i unaturlig høj fart igennem gader, gyder, og mørke kroge..
Men ikke et sekund om hun kom nærmere.
Hun nåede en høj mur, satte adræt af, og kom med en lethed op..
Trangen nagede, voldsommere for hvert minut, og drev hende hurtigere og hurtigere afsted.. Hun stod dog stille lige nu.
Intenst lyttende..
Men nattens dystre stilhed var alt der nåede hende endnu.. Lugten blev dog stærkere, og hun satte derfor voldsomt af igen, og pilede endnu engang erfarent videre igennem natten.
Hvor havde hun dog gjort dette mange gange.. Og alligevel blev et eller andet der normalt var urørt, som lå skjult dybt inde, vækket til live i hende hver gang..
Man skulle vidst være et ægte rovdyr, for at vide hvordan dén følelse var.. Ubeskrivelig..
Enhver muskel, og enhver celle i den ellers ikke-levende krop arbejde rytmisk, og perfekt sammen, og førte katten erfarent afsted i rasende fart..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 28.02.2008 22:57
Han kommer gående ned af en mørk gyde, han holder af den her del af byen. ingen folk kommer efter en når de fidner ud af hvad man er, man kan være sig selv, fri for alle regler.
Han ser op i himlen, man kunne skimte et par stjerne på himlen.
Han vilel ønske de kunne være mørkt altid så man altid kunen se stjernerne, det smukke syn af dem helle tiden.
Ser igen ned af gyden, en mand ligger på jorden ved en mur, nok fordrukken eller sådan noget. Går bare lige gyldigt forbi ham.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 23:06
En stank rammer Jose's følsomme næsebor, og hun skærrer en voldsom grimasse..
Alkohol.. En eller anden fordrukken idiot er tilsynladene i nærheden.
Hun lusker hurtigt nærmere. Men en halvdød spade har dog overhovedet ikke værdighed nok til hendes opmærksomhed.. Men noget andet fanger hendes opmærksomhed da hun er oppe på muren hvor den fulde spade ligger henslængt op af..
En.. herre af en eller anden art.. Kun lige paseret forbi.. Som straks virker langt mere overlegen.. Et værdigt bytte..
Allerede her begår Josette en stor fejl.. Hun er så opstemt, og så hungrende efter blod, at hun ikke indser han er en af hendes egne, og ikke et almindeligt menneske. Det er ellers både tydeligt at se og lugte, hvis ellers hun gad vågne lidt op.. Men hun er i sin trance af jagt.. Og ikke til at stoppe nu.
Hun sætter straks afsted langs muren, og da hun faktisk er nærmest lige ved siden af springer hun ned på jorden lige foran personen. I sekundet hun rammer jorden er hun forvandlet tilbage til sin menneskelige skikkelse, med front mod skikkelsen, og udbryder hurtigt et skælmsk ,, Godaften ,. " og er faktisk på vej til et angreb i håb om at ende i hans hals så hurtigt som muligt, da hun forfærdet stopper op under et lille skrig, og istedet træder et hurtigt skridt bagud..
,, B-batok?! " udbryder hun forbløffet.. Tvunget ud af sin jagt-tilstand, og istedet chokeret stirrende på den mand hun i sin tid selv omvæltede.. Og som hun ikke har set utroligt længe..

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 28.02.2008 23:16
Han går lige så stille og nydder at være i fred (fredsforstyre!xD) da en kat pluselig springer frem foran ham og forvandler sig til et meneske. Eller hun ligner ihverfald et meneske. og blive endu mere forvirred da hun er på vej til at hoppe på ham og han tager et skridt tilbage. men stopper så op.
Først genkendte hende ikke, eller ihvertfald ikke udsende, fordi det er så længe siden han sidst så hende. Men han ved det er hende.
Hvis han ikke havde været så optaget af himlen havde han nok lagt mærke til hende noget før, men kun himlen og stanken af alkohol optog hans tanker før.
Han står med et dumt udtryk indtil han får taget sig sammen.
"Josette?" han står ldit og ved ikke hvad han skal gøre af sig selv,
"hvad laver du?" spørger han lidt dumt, fordi i det ene øjeblik kommer hun springerne og så vil hun hoppe på ham, også nu står hun bare der. og ser ligeså fjorget ud som ham selv.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 23:23
,, Øh.. " længe står hun blot og stirrer målløs.. (Haha, din egen skyld når du nu sådan kommer bumpende x'D)
Hvordan fanden kunne hun være dum nok til at være lige ved at angribe en af sine egne?! Og så endda en hun selv har forvandlet!
,, Jeg.. eh.. Var på jagt sådan set.. " forsvarer hun sig så endelig..
,, Hvad med dig selv måske? " giver hun ham igen, og bliver ved med næsten nysgerrigt at stirre på ham..
Det er så længe siden hun har set ham.. Hun forsvandt jo bare uden et ord.. Som hun plejer at gøre.. Derfor man ikke kan regne med hende.
Hvor må han have oplevet meget imens hun har været borte..
Hun kan slet ikke rive blikket fra ham.. Han ligner sig selv.. Bortset fra hun synes det klæder ham endnu mere at være vampyr.. Og så er han jo formentlig nok kun blevet endnu mere erfaren med tiden..

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 28.02.2008 23:31
Han står og ser lige så målløs tilbage. (hehe kan der være noget om:P )
Hun ligner stort sig selv, selvom det er lang tid siden de sidst så hende.
En dag var hun bare væk og han prøvede også at finde hende, men uden held. Hvis hun havde hoppet på ham ahvde det ikke set godt ud, måske har han været vampyr længe men josette vil nok altid overgå ham.
Smiller kort til hende "stort set det samme, har ikke fået noget her i et stykke tid. Og det har taget voldsomt på kræfterne"
Hans husker stadig dengang de mødtes i skoven, med fløjte spil. Og senere hvor hun bed ham. Og så natten på stranden med hende.
Hans gamle begær til hende vokser i ham, men han prøver at skubbe følelsen væk.
"hvor har du været i al den tid?" spørger han så får at få tankerne et andet sted.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 23:40
Endelig begynder hun at fatte det altså er ham, og hun lyser op i et bredt smil, og kort efter hænger hun om halsen på ham i et glædeligt knus over at gense ham.. x']
Da hun endelig slipper ser hun atter nysgerrigt på ham fra top til tå.. Spændt på at høre hvordan det går med hans liv.. Og med at være vampyr i det hele taget.
Til hans spørgsmål, smiler hun så hemmelighedsfuldt en anelse, med et listigt lille grin.
,, Tjaae.. Rundt omkring.. " svarer hun blot, egentlig ikke noget ordentligt svar, men når hun først forsvinder, som det utæmmelige dyr hun vidst nok nu engang er, kan man lige så godt droppe at prøve at finde ud af noget..
Egentlig har hun bare strejfet rundt omkring langt borte.. Ordnet nogle ærinder.. Hun duer ikke til at være ét sted for længe af gangen, det kommer alt for hurtigt til at kede hende.. Også derfor hun skal passe på med at knytte sig for meget til nogen, og omvendt.. En dag er hun borte igen...
For at undvige at han skulle finde på at stille flere spørgsmål fortsætter hun derfor hurtigt:
,, Hvad med dig.. alt vel? Er du ved at være godt vant med dit nye jeg? "
Hun tager kort modvilligt blikket til sig, og ser varsomt rundt.. Meget muligt hun fandt en gammel ven.. Men hun er stadig sulten..
Et kort øjeblik kommer hun pludselig til at tænke på deres nat på stranden, og hun ser derfor på ham igen.. Overvejer om han mon har fået kæreste på siden sidst.. hun har trods alt været væk ret længe jo!

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 28.02.2008 23:51
Ham lyser op i et bredt smil du hun hænger om ham og han når lige at give et lille knus til hende inden hun slipper igen.
Først nu finder han faktisk ud af over hvor meget han har savnet hende, det føltes lidt...tomt uden hende.
han kan slet ikke få smillet væk, alt hvad hun gør, gør ham glad,
griner lidt over hendes svar, typisk hende altid så himmelighedsfuld. Men han spørger hende ikke han kender hende for godt til at man ikek lige frem får noget ud af hende. Og han når heller ikke at spørger før hun begynder at snakke igen.
"Ja stort set, går som altid selvom jeg nu har savnet dig en del. der blev helt kedeligt uden dig" griner lidt før han forsætter " ja det er skyndt, du har virkelig gjordt mig en stor tjeneste ved at gøre mig til hvad jeg er"
Han ser hun ser søgende rundt efter noget, men hvad det må guderne vide.
ingen kender Josettes tanker .
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 29.02.2008 00:01
Hun smiler stadigvæk..
,, Godt du har det sådan i det mindste.. Ville være trist hvis du ikke kunne lide det, for der er ikke rigtig nogen fortrydelsesret, heh! " svarer hun med en drilsk undertone..
Hun smiler så endnu engang hemmelighedsfuldt da han siger han ligefrem har savnet hende.
Hun bliver jo helt rørt.. :]
Jose ser en sidste gang rundt, men beslutter sig så for hun godt kan vente med at spise til ære for Batok.. Hun vil trods alt hellere høre lidt om ham.
Hun springer uden problemer tilbage op på muren, og sætter sig der, med benene udover kanten, og et charmerende smil ned til ham.. Oprigtigt glad for at se ham igen..
,, Nå, må jeg så høre.. har du fået dig en lille kæreste i mellemtiden? og måske adopteret et barn eller to? " driller hun så, og bryder ud i den milde latter. Hun har faktisk savnet sin lille elev.. x] Og han har i hvert fald bestået sin prøve, ved at vise han kunne klare sig alene også..
Slet ikke dårligt..

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 29.02.2008 00:09
Han griner over hendes ord, "øv jeg ville nu godt haft bytted til varulv!" siger han med et stort grin.
Han ser hendes "hemmelighedsfuldte" smil, Hvad mon hun nu tænker?
men han giver hurtigt op, hvis han vil finde ud af hvad hun tænker må han spørge.
han følger hende med øjne da hun hopper op på muren og sætter sig.
Da hun smiler charmerende til ham, får han igen tankerne om hvor meget han holder af hende.... Måske for meget?
Han lytter til til hendes og og får slået luften ud. En kæreste!? BØRN?!?! men få sekunder efter kommer en latter frem og han kan ikke lade være med at lytte himmelsk til hendes dejlige latter.
"Nej ingen kæreste, og ingen børn" for han så sagt efter han har grint af.
"hvad med dig? du har måske slået dig ned langt væk fra omverden med madn og børn" giver han igen med et grin.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 29.02.2008 00:18
,, Selvfølgelig.. " siger hun først, og prøver ihærdigt at lyde seriøs, men knækker så alligevel sammen af grin da hun altså ganske simpelt ikke kan lyve om noget som håbløst.. x]
Det bliver sku nok aldrig hende at slå sig fast med en sød lille familie, en bondegård, og to hunde.
Det er åbenbart bare ikke sådan hun er.. Færdigt arbejde.
Hun tier så lidt, og sidder bare og smiler glad over sådan at støde ind i ham her til aften..
Det var da sådan set ganske hyggeligt..
Ser så fristet på ham med et drillende lille smil..
,, Såehm.. Hvor skal du sove i nat? "

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 29.02.2008 00:26
Smiller bare stort over hvad hun sagde men da hun så knækker sammen af grin så kan han heller ikke holde den længere.
Josette vil og blir Josette. Og sådan skal det være tænker han glad.
Han tænker lidt over det, ja hvor skulle han sove? normalt sov han bare ude i skoven.
Men det har han slet ikke lyst til nu når de sådan lige "dumpede" ind i hinanden.
"Ved ikke helt, sover her og der hvor der nu er lidt fred" smiler skævt.
"Hvorfor spørger du?" han springer op på muren til hende og sætter sig ved siden af hende med benne ud over kanten.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 29.02.2008 00:35
,, Ikke for noget,. " svarer hun så bare grinene, med et drillende smil, og rækker flabet tunge af ham..
Da han sætter sig op til hende på muren kan hun igen ane hans lilla øjne i mørket, og smiler igen let.
Hun læner sig så ind mod ham, og skubber ham let bagover, som så egentlig er mere eller mindre sidelæns, ned på den brede mur under dem, før hun så pirrende kysser ham..
Det har hun egentlig overhovedet ikke nogen ret til, hun kunne bare ikke lige lade være.. Trængte lige til at genopfriske hukommelsen.. x]

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 29.02.2008 00:45
Han griner af hende da hun rækker tunge så han er lige ved at falde ned af muren :lol: . Og da hun så skubber til ham kommer han ned og ligge på ryggen på muren. Nu er han ved at rulle ned af muren istedet men for ligge holdt sig oppe da hun kysser ham.
Først kommer det lidt pluseligt, han havde ikke regnet med at hun vilel gøre det.
Men han er ligeglad, han ligger en hånd på hendes kind og en på hendes hofte og kysser lykkeligt igen.
Han er ligeglad med alt andet, han nyder bare kysset, have hende nær, holde om hende alt ved hende gør ham glad.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 29.02.2008 00:49
Hun fortsætter endnu lidt.. Og jup, han kysser bestemt stadig godt.
Stopper så langsomt, og smiler svagt, nok en anelse tirrende.
Hun lister sig smidigt ud af hans greb, og sætter sig atter let op.
Blinker så let til ham, endnu smilende.
,, Vi ses lige pludselig, Batok. " og med de ord glider hun pludselig ned fra muren, da hun lander på jorden er hun tilbage i katteskikkelsen, og forsvinder uden videre væk i mørket.
Genoptaget sin jagt i ensomhed.

(( :) ))

Batok Amolein

Batok Amolein

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 29.02.2008 00:55
Det stykke tid de kyssede synes han kun varede nogle få sekunder før hun stoppede og lister væk.
Han sætter sig op på muren, lidt skuffet over hun bare gik.
Men lidt efter smiller han bare, sådan er Josette. Og det må du leve med.
"Ja vi ses nok snart igen" sigger han stille selvom hun er for længst er forsvundet,
han rejser sig op og med et stort smil.
Glad over han mødte hende her til aften og glæder sig til at støde på hende igen.
Han begynder at gå langs muren ud i mørket. ud på jagt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 18.03.2008 17:05
Hauru kommer stille lutende, med hænderne dybt begravet i lommerne, og blikket vendt fast mod jorden. Et lille smil er bredt over hans læber, mens han går langs sidegaden. Han går helt i sine egne tanker, så han opdager ikke Legadema.

(Brb. Skal lige ned i gården og lege XD)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 18.03.2008 17:34
(Back)

Han bliver ved med at gå og gå, til en sten opfanger hans opmærksomhed.
Han stopper så op, sætter sig ned på hug og samler den lille sten op med to fingre. Han fnyser kort, smider så stenen væk og ser sig omkring. Han får godt øje på Legadema, dog gør han intet.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 18.03.2008 18:10
Han holder fast blikket på Legadema, smiler så svagt. Han rejser sig op og betragter hende lidt. Så lægger han hænderne i lommerne igen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12