Iblandt de utallige ruiner..

Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 21.03.2009 17:09
Vanessa trak Alitja en anelse tættere imod sig da Snodrias stemme pludselig blev kold. Jo okay, der var nok en grund til det, men stadig. Alitja var trods alt ikke særlig gammel, så hun kunne ikke forvente, at den lille pige vidste helt om takt og tone.
"George .. Gallagher? Ham, der var logerende hos Cassa?" hun lagde hovedet lidt på skrå. Hun ville egentlig bare gerne være sikker på sammenhængen, helst uden at 'snyde'.
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 22.03.2009 14:38
Alitja forblev tavs ved mine ord. Hun vidste godt, at lige så kærlig, som jeg kunne være, lige så vred kunne jeg modsat også være.
"Ja." sagde jeg kort og nikkede. Men jeg regnede med at hun forstod en hentydning til, at emnet var lukket nu.
Mit smil kom prøvende frem igen.
"Men hvor har du så været i så forfærdelig lang tid?" sagde jeg og smilet blev sandt og mildt igen. Min nysgerrighed skinnede ud af mig. Også Alitja kiggede nysgerrigt op på Vanessa.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Base http://www.shouri.com.ar
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 22.03.2009 17:02
"Jeg har boet hos min plejebror i udlandet, så der er ikke sket så forfærdeligt meget, egentlig," lød det fra Vanessa, der trak på skuldrene. Hun lod være med at rode mere rundt i emnet med George - det kom der alligevel intet godt ud af.
"Han endte med at smide mig ud, fordi hans kone sagde han skulle.." et fjernt smil var at ane på hendes ansigt idet hun trak Alitja lidt tættere ind mod sig.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 22.03.2009 17:18
" Du godeste. Det må da ikke være en særlig rar kvinde." konstaterede jeg og kiggede på hende med et lille smalt smil.
"Men du kan altid slå dig til i is paladset. Jeg ved godt.." jeg tøvede og tænkte på fortiden.
"jeg ved godt, at det vækker dårlige minder. Men det er vores hjem nu. Jeg kunne ikke på i Lyons og min hytte." At jeg sagde hans navn så pludseligt rystede mig. Jeg sænkede hovedet, så jeg kunne få styr på mine følelser.
"Og det fungerede ikke med George. Så jeg ... valgte at flytte ind..i Mit Hus." sagde jeg og rejste stolt hovede og smilede et sejrs-smil.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 22.03.2009 17:44
Vanessa lagde hovedet lidt på skrå.
"Nej, jeg ville nok også have smidt mig ud. Min plejebror formåede vist at falde for mig i løbet af de to år jeg var der, så det er ikke helt underligt at hun ville af med mig," sagde hun med et skævt smil. Sikke noget rod. Det var da også kun i hendes familie sådan noget skete.
"Oh, tak for tilbuddet, men jeg har en lejlighed i byen nu. Min hytte i skoven var blevet overtaget ret meget af mug .. og diverse dyr der tror de ejer den, så den er vist fortabt."
Vanessa var lidt fascineret af, hvor tapper Snodria virkede. Ærligt talt, så virkede hun dog ikke til at være ovre Lyon, og det krævede ingen tankelæser til at regne ud.
"Det lyder da rart .. Er der ligeså frossent som sidst jeg var der?" spurgte hun med et skævt smil, for at undgå at rode mere rundt i det med Lyon, i hvert fald imens Alitja var der.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 22.03.2009 17:57
" Det er jo et ispalads" sagde jeg med et lille grin efterfulgt. Jeg kiggede på hende og smilede lidt. Jeg var løbet tøe for ord. Mine tanker hvilede lidt i minderne. Lyons og Georges ord fløj rundt i mit hoved.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 25.03.2009 16:48
"Ja, det er det jo .. Men det lader lidt til at alting er blevet endnu koldere end før, efter Mørkets Lord er kommet ordentligt på banen igen, så det kunne være at det var blevet endnu mere frossent, eller det der." Vanessa smilede og trak på en skulder. Det var måske lidt langt ude.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 12:08
oppe på kanten af en gammel ruin af en mur sad shadow og slappede af.
Han kiggede kort rundt og kom med et lille gab ide han så lænte sig tilbage og lå nu ned med det ene ben ned langs kanten og svingede det let frem og tilbage.
Han kiggede op på den klare himmel og lige nu var han heldig at solen ikke var fremme, for så klar var himlen ikke da der jo også var nogle få skyer, men aligevel var han varsom på hvis solen skulle komme frem.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 12:17
Murizz kommer roligt gående, mellem de mange ruiner. Han har armene lagt over kors og blikket vendt mod jorden, egentlig bare for at kunne holde øje med hvor han går. Han forsøger også stærkt, at holde varmen, da han ikke har det mest varme tøj på. I stedet for den langærmede stribede bluse, har han en sort t-shirt på.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 12:23
Shadow fornæmmede nogen der kom gående og han åbnede kort sine øjne ide han vendte hovedet lidt til siden og så at der rigtigt nok kom nogen.
Han fik et mindre smil på læben og satte sig op ide han let begyndte at vippe frem og tilbage.
"og hvor tror du så at du skal hen?" sagde han roligt og smilte temmelig kynisk, men fortsatte stadig sin lette vippen frem og tilbage på mur vækkens kant han sad på.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 12:30
Han stopper hurtigt op og ser op på Shadow, med et lettere skræmt blik.
".... Øhhm ... Væk herfra..?" siger han kort og smiler kort skævt, før han langsomt begynder at bakke bagud.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 12:36
han hopper ned fra muren og lander lige foran Murizz ide han let betragter ham.
"du er da lige kommet" sagde han og bukkede sig lidt ned imod ham.
han smilte igen kynisk
"du er ellers en sød lille en" sagde han og lagde sin hånd under Murizz hage ide han tog fat, dog ikke hårdt og løftede hans hovede lidt til siden ide han langsomt nærmer sig hans hals.
Øjnene gløede let røde og hans hugtænder voksede frem, han kunne fornæmme blodet strømme rundt som en gal inde i Murizz'es krop og det gjorde ham sulten efter blod.
Han var så meget tæt på hans hals ide han så let slikkede ham op af halsen og skulle så lige til at bide ham.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 12:46
Demos kommer gående imellem de mange ruiner og ser ud som om han har alverdens tid, i hvert fald at dømme efter hans skridt, der er langesomme og dovne som om der er intet han skal nå.
Han har ikke andet på end et par mørkebrune knæbukser og en langærmet hvid bluse syet i noget tyndt stof, som vinden blæser lige igennem, men han ser ikke ud til at fryse det mindste.
Han bemærker først de to personer, da han er nået næsten helt hen til dem. Han skærer en grimasse da han ser, at den ene er en vampyr, der er ved at bide den anden. Men så går det op for ham, at han kender den vampyr, og han stopper brat op. Det var Shadow.
"Hvad har du gang i?" nærmest råber han. "Stop det dog, der er ulækkert!"
Han går lige hen til dem og stiller sig ved siden af dem.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 12:54
Han gisper lavt, da Shadow lander foran ham og han ser fortsat skræmt på ham.
"Ja, men ... Jeg ..." han stopper sin sætning, for lige at sluge en klump i halsen. Han begynder at ryste svagt, da Shadow lægger hånden under sin hage.
"Stop med at kalde mig det," mumler han kort. Han begynder kun at ryste mere, da Shadow skal til at bide ham. Da Demos så kommer hen til dem, lægger han hænderne på Shadows bryst og skubber kort til ham, for at få ham lidt på afstand.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 13:00
Shadow var så tæt på at bide ham, at han næsten kunne mærke blodet i hans mund, men han blev stoppet da han hørte en velkendt stemme og trådte hurtigt tilbage.
Han smilte svagt til murizz og kiggede så over på demos.
"jeg var bare igang med at få mig noget frokost, jeg er jo trods alt en vampyr" sagde han roligt ide han fik det røde til at forsvinde i hans øjne og fik hans hugtænder til at blive normale igen.
"hva laver du så her om jeg må spørge?... savnede du mig Så meget?" spurte han og kom med et drilsk smil.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 13:05
Han himler med øjnene over Shadow.
"Haha, nej," siger han med en falsk latter. "Tror du virkelig selv på dét?"
Som om jeg ville savne ham, tænker han for sig selv og rynker lidt på næsen. Aldrig. Han ligger armene over kors og ligger vægten over på det ene ben, så han står lidt skævt, alt imens han giver sig til at betragte Shadow med en afvendtende mine.
"Og for at få noget frokost angriber du den svageste person, du overhovedet kan finde?" spørger han og kigger på Murizz. "Hvor er det svagt."
Nu ved han jo godt nok ikke, hvor stærk Murizz er, men han ligner ikke ligefrem noget muskelbundt. Og hvis han var det, så ville han vel også have skubbet Shadow væk lige med det samme i stedet for først at gøre det, da Demos kom.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 13:13
Han træder nogle skridt tilbage, mens han fortsat holder blikket på Shadow.
"Hvorfor synes du lige du skulle bruge en anden vampyr, eller rettere, mig, som frokost?" spørger han kort, uden egentlig at tænke over, hvor meget han kunne have irriteret Shadow, kun med den enkelte sætning. Han lægger igen armene over kors. Man kan stadig hører, han ryster en smule, når han trækker vejret.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 13:18
han kørte sin hånd igennem sit hår og var helt rolig, men var faktisk kommet i noget af et dilema, nu var der to imod ham og to mod en kunne godt blive temmelig hårdt for ham.
Dog kom han med et grin over Demos'es reaktion
"indrøm nu bare du godt kunne lide det kys jeg kunne se det på dig" sagde han og sendte ham et blink med øjet, men vente hurtigt blikket imod Murizz.
"vampyres blod smager altid bedere en menneskers, derfor gik jeg efter dig lille ven" sagde han roligt og hoppede så tilbage ide han landede oppe på murens kant igen og vendte sig så om og kiggede ned på de to andre.
"hmm hva gør jeg nu... lad mig se der er to dernede og kun en her...hmm" han gik roligt frem og tilbage på murens kant.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 13:24
"Vel kunne jeg ej!" siger Demos og stamper vredt i jorden. "Det var da kun dig, der nød det! Ih, jeg kunne dræbe dig lige nu."
Hvis jeg altså kunne, tænker han.
Han fnyser irriteret af Shadow. Hvor var han dum.
Han sætter sig ned på en ruineret mur. Den er dækket til af grønt mos og kun et lille stykke af den står tilbage, eftersom resten af den for længst er faldet sammen og nu kun er små stumper af mursten, der ligger spredt ud på jorden.
Han lader sin ene hånd glide igennem det grønne hår og sukker lavt. Nu troede han lige, at han ville få lidt fred ved at komme hen til så forladt et sted og så ender det med, at han møder den person, han hader allermest lige for tiden.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 13:32
Han ser lettere irriteret på Shadow, før han fnyser kort og sætter sig ned på hug. Han ser kort hen på Demos, for lige kort at betragte ham, før han igen ser på Shadow. Han burde vel egentlig aldrig være gået ud af Felix's hus. Der kunne der i det mindste ikke ske ham noget.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12