Det grønne område ved vandet

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 18.03.2008 23:22
han ser på hende " nej ikke før du opfører dig ordenligt men mere du er der jo mere kræfter mister du så fint ,med mig "
han sætter sig foran hende og smiler "du kommer aldirg fri ikke hvis du er så ond "
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 23:27
hun prøver at komme fri, men ingen nytte...
Prøver så at baske med vingerne, men er for tung
Efter der er gået noget tid, er hendes vejertrækning blevet meget tung og hun kigger nu bare opgivende på ham..
jeg giver ikke optænker hun og får så flere ting i hænderne.
"jeg har stadig et es i ærmet" siger han så og kaster så 5 kunaier imod ham.
"Slip mig så fri!!!!" råber hun og slår så løs på isen.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 18.03.2008 23:34
han ser dem komme "hmm jeg er opmærksom på alt du gør " han undvire dem som var det blade han går hen til isen han løsner isen
han går så hen til hende igen "du er ved at være enværdig person men du har meget at lære han kysser hende groft på munden han slår sine vinger ud går forbi hende dasker hendei røven og flyver sin vej

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2008 23:37
hun slipper fri, og før hun når at falde ned på knæ, bliver hun hevet op og snavet groft, hun flytter hurtigt hovedet igen og da han så dasker hende i røven bliver hun tåsset..
Da han så er væk skriger hun så højt hun kan og hendes hår er nu helt hvidt og det samme er hendes øjne.
"ARHHH!!!!!!!" hun smadre så alt der er i nærheden af træer indtil hun så tilsidst er faldet ned igen og nu sidder på knæ med tunge åndedret.
Hun tager sig til lige over brystet hvor han havde skåret et A og nu kan hun mærke det gør ondt.
Efter lidt tids stilhed, får hun rejst sig op og kigger kort rundt, derefter Sætter hun af fra jorden og flyver lige imod Cassas Palæ.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:02
Rosie kommer gående, med hendes lange lyse fletninger, hun havde for engangs skyld sat det op i to fletninger, og hun smilede glad så hendes ravfarvede øjne strålede, hun går hen mod vandkanten og hiver lidt op i kjolen, køler tæerne ned i vandet,
hun kigger ud på vandet og lader tankerne flyve på de lette bølger fra vandfaldet...

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:06
Random kommer gående til fods. Hans hale var trukket ind her til aften, eftersom han havde skræmt en mindreårig dreng tidligere på dagen.
Hans gule øjne lyste op i mørket. Han så sig omkring. Intet specielt var sket ham her på det sidste, det havde bare været det samme og det samme, hvilket han var ved at få rigtig grundig nok af!
Hans ansigt forholdt sig neutralt.
Efter at have gået et stykke hørte han valdfaldets brusen. Han gik videre mod det, og fik øje på en skikkelse.
*En fremmed?* han gik nærmere, og fandt nu ud af at det var Rosie.
Han smilte svagt.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:11
Rosie hører intet, da hendes tanker er et helt andet sted, hun kigger som forhekset ud på vandet, som hun ser klart trods mørket,
da hun kunne se i mørke...

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:15
Random nærmer sig Rosie, og står tilsidst bagved hende. Han står først lidt stille der, inden han så træder hen ved siden af hende, og ser ned på hende.
"Godaften frøken Rosie!" Siger han venligt, og smiler ned til hende.
"Det er længe siden efterhånden, men jeg glemmer ikke Dem!"
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:27
Rosie får et chok da der pludselig er en der snakker til hende, hun kigger op og ser Random!
HUn smiler venligt, og svarer ham "Godaften Sir Random, glemmer skam heller ikke dem så let" hun vender sig mod ham med et lille grin på læben da hun ser på ham, nej han var sandelig ikke til at glemme,..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:29
Random smilte skævt.
"Hvad laver De så herude, helt alene? Nu er De i hvertfald ikke alene mere.," Han smilte roligt til hende, inden han satte sig ned ved hendes side.
Han så ned på hende, da han jo stadig var højere end hende, også selvom de sad ned. For Randoms krop var længere end et menneskets.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:34
"hmm jeg bor alene, så det er svært ikke at gå alene" Hun smiler op til ham,
"og desuden så har jeg aldrig rigtig været ude for noget der gør mig bange for at være alene, men det er hyggeligt ok at snakke med dig igen" hun trækker en gylden lok tilbage bag øret som havde vristet sig fri fra en af fletningerne..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:36
Random betragter hende i noget tid.
"Javel ja.. Der skulle ellers ske mange ting i denne tid, og i dette land?" Hans mine blev halvt om halvt mere alvorlig at se på, inden han så ud på vandet.
Hans hår dansede rundt om sig, skønt der ikke var en eneste vind. Men sådan var hans race! Det forholdte sig aldrig i ro, og det kunne bare ikke kontrolleres.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:43
hun kigger op på ham, denne gang med et mere mildt smil, "Ja har bare ikke prøvet så mange ubehageligere, kun en som jeg ville havde byttet med andre ubehageligheder..., men hvad mener de om stedet?" hun kigger ud på vandet igen, lidt mere ludende skulder, men får den den hurtigt ret igen..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:47
Han nikker lidt, og smilte skævt.
"Tjoh. Her er smukt.. Jeg kan især godt lide himlen!" Han så op på den, også selvom der var skyer for, men det gjorde ikke noget. Han var rimelig beæret også bare at kunne se skyerne.
"Men jeres tid, er svær at vænne sig til.. Der er mange uforskede ting som I ikke har, men som jeg plejer at bruge til hverdag, så jeg må leve uden.." Han smilte roligt, og betragtede hende.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 21:52
Hun smiler stadig mildt, hun kigger op på skyerne dda han selv gør det, bare for at betragte det lidt, hun elskede spiecelt meget selv naturen,
det eneste hun sådan havde til at ikke at blive ensom, bare den var der, skulle hun nok klarere sig,
Rosie sukker ubemærket, "er det ikke svært at havde boet et andet sted og komme til et helt andet land?" Rosie ville ikke rigtig kunne forestille sig et liv end det hun havde i dette land..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 21:55
Random så på Rosie.
"Jo.. det er det da.. Men dette er også et smukt sted.. Den tid hvor jeg kommer fra, der er alt kaos, og dette er langt fra så meget kaos som mit eget land.." han smilte skævt.
"Det er mange anderledes ting.. Men hør, vil du ikke med mig hjem? Vi sidder jo og bliver kolde herude!" Han smilte roligt til hende, og så afventende på hende.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 22:00
Rosie kan ikke lade være med at smile lidt bredere, hun boede selv ude i naturen så frøs ikke så let, men hun havde en stor lyst til at tage med ham,
"kan vi da godt, her er også ved at blive lidt køligt" hun forstod ikke helt hvorfor hun sagde den sidste sætning, hun frøs jo ikke rigtig, måske en undskyldning til at sige ja? hun ryster tanken af sig og kigger bare smilende op på ham...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 22:03
Random rejser sig op, og rækker en hånd ned til hende.
"Javel.. unge frøken Rosie.. lad mig hjælpe Dem op!?" kommer det halvspørgende fra Random.
Han var faktisk lidt af en gentleman når det gjalt kvinder.
Men ellers, var han en meget bestemt person, hvis humør hurtigt kunne svinge mellem god, neutral og ond.. Han havde det bedst med, når folk ikke kendte til hans personlighed. Hvorfor kunne han ikke forklare, og han havde aldrig tænkt sig at bare prøve at forklare det, for det kom ikke folk ved!
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 19.03.2008 22:07
Rosie kigger lidt på hans hånd inden hun tager den og bliver hjulpet op, "men bare kald mig Rosie, er ikke så fin til at blive kaldt frøken, er ikke helt vant til det" hun kan mærke aftenvinden mod hendes våde og efterhånden lidt kolde fødder, men lader sig dog ikke mærke af kulden,

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.03.2008 22:11
"Okay Fr... æh.. Rosie.." Han smilte skævt, og nikkede kort, inden han vendte rundt, og så lidt på hende.
"Mit hus ligger ved stranden" siger han roligt, og begynder at gå.

((kort sorry dx))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12