Nathan så at hun fortrød sit spørgsmål over hans manglende skjorte, og det fik ham til at grine lidt. ,,Jeg gav den til en sovende pige.. hun havde intet.." En lille nagende følelse sad i ham, hvorfor var han ikke blevet for at hjælpe de andre? De var i bure for helved.. det skammede han sig over, en af de få ting han virkelig skammede sig over. Men de kunne el klare sig indtil han kom tilbage for at tjekke, han havde efter alt ladet døren stå åben så de andre kunne komme ud. Et lille løfte blev svoret inde i ham, han skulle over og hjælpe de andre der var fanget der. Lige meget hvad der skete med ham, han skulle hjælpe Murizz og alle de andre ved de bure. Da Damia begyndte at komme tæætere på som en kat tog hans dyriske natur over, og hurtigt voksede pels ud på ham, ben og arme blev til poter, og øjnenes farve ændrede sig.
,,vuf!" savrede han og sparng hurtigt over hovedet på hende så hans tæppe fløj med ham, lignede han havde en kappe på der svævede fint efter den stærke ulvekrop. Da han landede sad han foran pejsen og så på hende med de forskelige farvede øjne. ,,Det.. jeg tænkte bare på .. var Antrev.. " han sænkede blikket og vendte sig mod ilden, tæppet lå tungt på ham, og tvang ham næsten til at lægge sig. ,,Jeg savner ham.." havde han været i sin menneskelige skikkelse havde han tudet som et pisket barn, men der var noget beroligende ved at være sådan her. Som om nogle følelser blev skåret væk idet han forvandlede sig, og så kom tilbage når han var sig selv.
Ulven sukkede og vendte det blå og grønne øje mod ilden. ,,Du undgik at svare på
mit spørgsmål.. og hvis du ikke vil svare fordi du frygter at såre mig, så blir jeg fornærmet." Den rungende ulvestemme lød behagelig, dog med en alvorlig tone så hun forstod han mente det. ,,Nævnte han noget med at han også synes jeg skulle låne dig en bestemt drik?" Nathan grinede så hele hans ulvekrop rystede, og han rullede lystigt rundt på gulvet så tæppet nær faldt i ildens magt. Drikken han hentydede til var selvfølgelig den der kunne forøge en kvindes barm. Eller give en mand en. Da han regnede med at hun ville blive mopset over hans komentar fortsatte han med at rulle rundt i hele stuen, og det så ret så komisk ud. Måske man skulle starte et cirkus? Ulvemanden Nathans loppecirkus! Kom og se den rullende ulv! Børn gratis, og voksne en godbid, kom nærmere kom nærmere!
Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com