Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 22:00
Mika ser opgivende hen på Viki. Hvorfor skulle hun også ligne hendes moder?
Sommetider skræmte det ham, hvor meget de egenlig lignede hinanden. Dog var dette ikke et stort dilemma, han kunne beherske Tezz, så Viki burde ikke være den største udfordring. Men af erfaring måtte han give sig, han havde ikke lyst til at diskuteret og argumentere med Viki. Istedet gav han hende to æg i hånden og satte en stegepande på bordet.
"Jeg kunne nu godt bruge to hænder,, han blinkede til hende "Her, put ægende heri,,
Hvorefter han vendte sig om for at stege sine bacon.

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 22:03
Valentin så på sin moder med et stolt smil på læben. Kinderne blussede op i en rød farve.
Valentin skriger frydeligt da mor løfter ham op i luften. For sjov spreder han sine arme ud. Se jeg flyver! jeg flyver! Ligesom fuglene Tænkte han for sig selv, medens han prøvede at genkalde den følelse af vinden, der rev i hans hår og den friske luft, og duften af havet. Han fniste og hvinede,
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 22:04
Viki giver sig, og smiler lidt, hun havde fået en opgave!
hun kigge rlidt på æggene, og støder dem sammen mod hinanden og får hurtigt fået sat dem på panden, da de knækker ved sammen stødet,
hun sidder lidt med de knækkede æggeskaller i hånden, mens hun spekulerede på om det slimede ved dem smagte godt, men undlod dog da det ikke var fristende nok for det lille barn, "papa æk på pande" siger hun så mens hun bestemmer sig for at sætte ægge skallerne på bordet
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 28.03.2008 22:17
Tezz kan ikke lade være med at le kærligt af hendes lille dreng,
og omfavner ham igen, og kigger så lidt på ham mens hun stryger en hånd gennem hans røde hår, han trængte snart til at blive klippet, tænkte hun moderligt, hvor havde hun dog forandret sig efter at havde fået sine to dejlige unger og selvfølgelig hendes helt igennem dejlige mand, eller torsk måske, hun smiler for sig selv ved tanken...
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 22:19
Mika ser mildt over på hans lille pige, med et stolt blik. Han nikker annerkendende, som godkendte han hendes 'opgave'. At holde hende beskæftiget, betød også at, der ville være en formindsket chance for ulykker.
"Godt, her,, han tog skallerne fra hende og smed dem ud, hvorefter han rakte hende skålen med appelsiner. "Kan du skrælle dem, du er jo så fiks med dine fingre,, mon ikke! Mika måtte også havde renset væggen inde på badeværelset, vis han var heldig kunne han lige nå det inden Tezz vågnede.

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 22:23
Valentin ser opmuntret på sin dejligste mor, og eneste.
Han kravler så ned fra sengen igen, men får ikke rigtigt fat, så istedet lander han blot på bagdelen med et 'bump'. Men Valentin havde for travlt til at ømme sig, han rakte ud efter sine farver og begyndte at farvelægge endnu en kedelig blank side.
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 28.03.2008 22:27
Tezz smiler over hendes travle lille fyr, han elskede at farve og havde ingen hæmninger for at nå hen til farverne!
hun bestemmer sig for at stå op, og kommer hurtigt i tøjet, inden hun går ind på toilettet, hvor hun får et chok, der var svinet på væggen og gulvet var vådt af vand, hun kigger på det med et skeptisk blik, det var åbenbart det der skete når man sov for længe! svinet badeværelse...
hvilket nok var ungerne, eller måske mere Viki den lille vildbasse, hun smiler lidt ved tanken om hende og hendes vilde natur...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 28.03.2008 22:32
Hun kigger idt på appelsinerne, og prøver at få dem skraldet, men dog med besvær! det irriterede hende, men hun gav ikke lige op, til sidst fandt hun da også ud af en metode til at få den skraldet på, men hendes fingre var efterhånden ved at være ret fedtet ind i æg og appelsin saft...
men det ignorede hun indtil videre da hun lige skulle blive færdig med appelsinerne inden hun ville brokke sig over sine fingre
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 28.03.2008 22:37
Mika fik dækket bordet, og serveret maden. Ude af øjenkrogen kunne han se Tezz bevæge sig ind på badeværelset, Så for pokker!. Han var ved at tabe maden, da han var blevet for ukoncenteret. Det var ikke nemt at blive fader, hvilket han nu heller ikke havde forventet.
"Så,, han sukkede og betragtede kort morgenbordet. Et tilfreds smil voksede frem på hans læber.
Han gik så over til Viki, hvor han tørte sine fingre af i et viskestykke og tilbød sin lille engel om det.

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 28.03.2008 22:40
Valentin fik færten af maden og maven var enig med ham om, at det var spisetid.
Hurtigt løb han ind i stuen og satte sig ned på en stol, så artig som han var

Frys
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 29.03.2008 17:24
Viki tager fat i viskestykket og tørrer fint sine fingre rene..
hun tager armene ud mod Mika, da hun gerne vil bæres "Paap bær mig!"
siger hun med en kær stemme (og hvis man lyttede rigtig godt efter en lille klang af en ordre) , mens hun vender ansigtet til siden, så hun så ret så nuttet ud...
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 29.03.2008 17:30
Da Tezz er blevet færdig ude i badeværelset, hvor hun dog også havde fået vasket væggen ren og tørret gulvet, kom hun ind i køkkenet hvor der duftede dejligt, hun ´læner sig op ad væggen mens hun venter på at se om hendes lille datter vil få sin vilje, da hun da så ret så charmerende ud.
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 03.04.2008 16:32
Som forventet tog han Viki i sine arme og bar hende over til bordet, hvor han placerede hende ved en stol ved siden af hendes bror. Valentin var altid så flittig, en lille engle barn, hvorimod Viki blot var iklædt engle dragt og glorie, men under glorien stak to djævlehorn op.
Han satte sig ned og begyndte at skænke op til dem alle, han sendte Tezz et blidt smil,

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 03.04.2008 16:34
Valentin smiler sødt til sin søster, også op på sin fader. Han havde ikke meget at sige, så istedet begyndte han at at fiske sin mad med gafflen.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 03.04.2008 16:41
Viki smiler bare et stort smil! Da hun bliver sat ved bordet, kigger hun ned på sin mad også hen til Vali, og derefter over på hendes mor, "mor!" råber hun så, "kom og tid ned!" hopper hun op og ned på stolen,
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 03.04.2008 16:43
Tezz smiler og ler så lidt, inden hun går hen til Viki og giver den lille pige et kys, hvoerefter hun går over til Mika, "godmorgen" siger hun kærligt inden, hun giver ham et godmorgen kys, og sætter sig ned ved bordet
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 03.04.2008 16:54
Mika gengælder hendes kys og svare ligeså kærligt "Godmorgen,,
Hvorefter han retter sin opmærksomhed tilbage til sin mad, som han sulten men behersket spiser. Han elskede at lave mad alene, selvom det også var rart at havde en datter, der var ligeså interesseret i det.
"Nåh... Familie, hvad har i sinde om at lave idag. Burde vi tage ind i byen?,, spørger han, men mest tilegnet Tezz

Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 03.04.2008 16:56
Valentin smiler fortsat og propper sin mund med mad.
Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 03.04.2008 17:01
"hmm" tænker hun tænkende, "kan vi måske godt, hun smiler lidt, mens hun putter lidt mad i munden, "mangler vi noget herhjemme?"
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 03.04.2008 17:02
Viki var gået igang med at spise sin morgenmad, men da Mika spørger om hvad de skal, lyser hendes øjne op, De skulle ud! "vi tkal ud! Vi vil i tkoven og tamle abler! Vi ihar ikke frugt!" siger hun skyndsomt, og meget ivrigt, hun vil ud på eventyr!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12