Nearyn Darkstar 29.05.2007 12:41
Nearyn vågner med panden hvilende på papirene han var ved at ordne. "hva'--- jeg..." mumler han for sig selv.
Hvad i alverden. jeg.. åh... av... min ryg... åh hvor har jeg sovet elendigt... er jeg faldet i søvn her... jeg Han spærrer øjnene op og hans pupiller bliver små nålestik i dem da han for sit indre øje ser hændelserne rundt omkring i huset. han ser gabriella græde, han ser sine gæster misbehandlet, han ser sine ord smuldre og falde fra hinanden
"dette værelse er dit. herinde bestemmer du" husker han at have sagt til gabriella. Han ser koto gå han ser gabriella gå. Hans hånd lukkes hårdt om fjerpennen i hans hånd og den falder ned på bordet i små stykker. Han rejser sig op. Hans tænder er bidt sammen idet han kaster hoved bagover og i blindt raseri brøler "KOTO!!!!" Så ekkoet ramler ned af gangene.
Nearyn hamrer en hånd i bordet.
*aktivere divination og dominans*
Hvor er de, jeg skal finde dem. Skaf mig Shen, skaf mig Zeth, Skaf mig Giryana, Skaf mig alle mine snigmordere. ... Du slipper ikke godt fra det her Koto. Jeg vil se dig brænde for den her frækhed. Ingen hule er for dyb, intet bjerg for højt. Jeg finder dig og så er det slut.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master